Stamforum-statistieken!

DeletedUser

Guest
Er zijn ook mensen die het forum alleen lezen en niet geweldig vaak antwoorden. Dit zou denk ik nadelig zijn voor die mensen. Ook is het daardoor denk ik niet 100% betrouwbaar om mensen op te gaan ontslaan.
 

DeletedUser29598

Guest
Supergoed idee.
ik vind ook gewoon op tel-topics fijn. dan weet je tenminste dat je leden naar fora van de stam kijken.
 

DeletedUser

Guest
Voor:zo kunnen we direct zien wie actief is enz.Misschien ook zoiets als: Meest actief op: , en Minst actief op:

Het geeft natuurlijk een fout beeld van iemand als die persoon het forum leest maar niets post :D
 

DeletedUser

Guest
ik vind dit een ZEER GOED idee, al helemaal omdat ik zelf ook stamleider ben :D

kan je tenminste zien wie wat allemaal doet of niet doet:)
 

DeletedUser

Guest
je weet toch zowizo wie actief op het forum is en wie niet. wie actief reageert wnn er os nodig is enzo.

moet je zo geen teller voor hebben. het zou enkel het spammen verergeren in mijn ogen wat ook niet altijd goed is.

ik ben eigenlijk meer tegen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor, maar hoeft allemaal niet te uitgebreid.. gewoon een cijfertje onder je naam met al je posts en je weet genoeg :p
 

DeletedUser

Guest
goed idee,

toevoeging: je zou misschien in kunnen stellen dat een stamleider kan zien hoe vaak je ingelogt bent op het forum in de laatste 3 dagen en het totaal, daarbij het aantal geposte berichten, zo voorkom je dat mensen alles bij houden maar alleen op dingen reageren als hij/zij dat nodig vindt; gekikt worden...
 

DeletedUser

Guest
ik zou het gewoon deon :

totaal aantal posts : xxx
week : xxx
gemiddelde: xxx
dagen in de stam: xxx (waarom nou als er iemand is die heeft 180 posts die zit er al lang in en er is een nieuweling en die heeft 180 posts zie je al of er iets aan de hand is )

- dat je kan aankruisen op welk forum
- alle reacties
 

DeletedUser26639

Guest
ik zou het gewoon deon :

totaal aantal posts : xxx
week : xxx
gemiddelde: xxx
dagen in de stam: xxx (waarom nou als er iemand is die heeft 180 posts die zit er al lang in en er is een nieuweling en die heeft 180 posts zie je al of er iets aan de hand is )

- dat je kan aankruisen op welk forum
- alle reacties

Dat is het simpelste en het beste, hier ben ik voor.:ridder:
 

DeletedUser24195

Guest
Als leider van een stam kan dit erg in je voordeel werken! Ik ben voor!

DG
 

DeletedUser30217

Guest
100% voor, fantastich idee!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zéééééééér goed idee!!
Het is ook vervelend met allemaal die mensjes die de hele tijd proberen het forum actiever te krijgen, en die vervelende tests door nubleiding van wie is er alleen online etc.

Dit is DE oplossing!
 

DeletedUser

Guest
Wel ik vindt dit iets beter...

Je hebt een geel rood groen bolletje voor de laatste aanmelding wat als je nu zo iets doet maar dan voor het forum bezocht te hebben.

nadelen;
Als ze het blouw bolletje wegwillen klikken ze er op en hebben ze het ook "bezocht"..
hmm wel met die berichten gestuurd ik vindt het vooral belangrijk dat ze het lezen indien er dus OS gevraagd wordt dat ze het doen maar daarom zeggen ze het niet! Als je snapt wat ik bedoel!


Maar zeker voor!

mvg,
arnod
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor :met dan de opties van
Extra tabblad naast
Forum administreren-Leden Posts

en bij leden posts kan je dan zien hoeveel ze bv die week gepost hebben en die dag.
Of ze op het forum komen maakt niet uit , zoals als gezegd is is dat maar 1keer duwen.
 

DeletedUser

Guest
ik ben ook voor! is veel handiger voor de stamleiding om te kijken wie er nou wel of niet zo actief zijn. Zo'n check is altijd zo vervelend :eek:
 

DeletedUser

Guest
Totaal niet nodig :rolleyes:
Leuk, je weet wie de grootste spammer is en wat heb je er meer aan?
Geef mij maar de checks.
 
Bovenaan