[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2487

Guest
Ik zei toch dat legend hood een burger was en ik dat 100% zeker wist.. waarom vermoorden jullie hem dan.
 

DeletedUser15806

Guest
''Goed gedaan weerwolven. Er is misschien kans dat we vanavond een weerwolf verliezen door een hint maar we moeten kijken hoe alles loopt. Laten we voor nu ons concentreren op de volgende moord. Ook moeten proberen de wat rustigere mensen de schuld te geven.''

Teleurgesteld liep iedereen terug, weer een burger dood. En zometeen weer.
Iedereen liep apart naar huis. Angstig terugkijkend of er niemand achter zich liep. Geheimelol was zelfverzekerd. Niks te vrezen had hij. Hij keek niet 1x achterom. Als hij dat wel deed, zag hij dat er iemand achter hem liep. Als hij dat wel deed, zag hij wie degene was die hem vermoorde.

Geheimelol is vermoord. Hij was Burger

Ik heb dit gelezen.. En stem daarom niet op braam.. Ik zal stemmen op eucalyptus sunrise;)

wat noem jij verdacht achter een weerwolf aanzitten en vaak posten denk dat je toch echt moet gaan leren wat verdacht is maar volgende voor de volgende ronde mensen post gewoon niet want dan stemmen ze op je omdat je iets van het spel maakt dusja volgende ronde zal wel alleen door hidan iets worden gezegt omdat de rest zo zielig is om iedereen die actief is eruit te stemmen

Jij poste wel vaak maar hoe je dit deed maakte je verdacht.. En ga nu aub. niet zielig doen omdat je eruit ligt.
 

DeletedUser

Guest
maar de burgers hebben ook hulp nodig van de mensen met de speciale trucjes.

de heks heeft niemand kunnen redden en gebruikte het drankje des doods veels te vroeg. de ziener heb ik niet gezien, de jager schoot ook een burger dood dus dan is het ook moeilijk om te winnen.
 

DeletedUser

Guest
Deze banner heeft paracomando gemaakt. Ik vind hem echt vet o.o

t86wic.jpg
 

DeletedUser2487

Guest
Een weerwolf liep gewoon rustig over het plein heen. ''PAK HEM!!" Werd er geschreeuwd. Maar de weerwolf rende weg.

Hij wordt gecommandeerd :p dus het is parracommando
 

DeletedUser22173

Guest
Een weerwolf liep gewoon rustig over het plein heen. ''PAK HEM!!" Werd er geschreeuwd. Maar de weerwolf rende weg.

Hij wordt gecommandeerd :p dus het is parracommando

Goed, daar had ik nog niet aan gedacht :D Dus, kan ik wel eens goed zitten met dat kwartier he? ;)

Nja, ik twijfel nu toch ook over braam :s

Ik kies vandaag tussen eucalyptus en parracomando... Maar het wordt nu wel des te moeilijker, gezien niemand echt goed weet op wie te stemmen en ik denk dat niemand echt post vandaag op wie die post :s Dus, het kan goed zijn dat vandaag iedereen een beetje op iedereen stemt.

Ikzelf ga braam nu tot laatste houden en eerst kiezen tussen parracomando en eucalyptus dus :D

Wat betreft dat ik vaak achter de verkeerde aanzat: euhm, ikke alleen dan?? :rolleyes: :cool:
Ik luister ook maar naar goede argumentatie, heb mijn gedacht gezegd en ben vaak trouwens ook van mijn zogenaamde inzicht weer afgestapt vanwege de 'goede' argumenten van burgers, vele van die burgers zijn overigens nu dood,al opgevallen???

Davy was een wolf en die ben ik tot nu toe nog niet gevolgd...

Nu goed, in mijn ogen is iedereen mogelijks verdacht momenteel:D Vind het echt wel lekker spannend hoor.
 

DeletedUser22173

Guest
Lol ? Maakt een mens voor zijn plezier een banner , word je erdoor verdacht :s


Ik probeer maar op alles te letten :( Niet de bedoeling om ruzie te maken he ;)

Mooie banner trouwens... Daar niet van ;) Die heb je heel mooi gemaakt!
 

DeletedUser

Guest
Lol ? Maakt een mens voor zijn plezier een banner , word je erdoor verdacht :s

Hahahaha, precies, waar sloeg dat nu weer op :p:confused:.

Ik twijfel wel tussen parra en eucalyptus wegens de tips. Al vind ik de tips wel redelijk onduidelijk, ik had meer tips verwacht over gedrag van spelers in plaats van over hun namen (dat was ook wat ik bedoelde @ Anthraxxis! ;)).

Zou gelijk een stuk makkelijker voor mij zijn geweest, nu is het puzzelen waar ik vrij slecht in ben, ik heb meer mensenkennis :).

Ook Braam staat bij mij op mijn verdachtenlijst omdat hij zich inderdaad zo ongelofelijk stil houd maar wel stemt.

Even nadenken dus nog.
 

DeletedUser15806

Guest
Ik vind dat iedereen wel op dezelfde moet stemmen.. Maar dat is moeilijk dit keer.. Ik heb op Eucalyptus gestemd omdat die hint mij het meest zekerheid gaf;)
 

DeletedUser

Guest
Ik mis nog stemmen van:

Raizor
braam
LoneWolfke22
xWhiteFlashx
Gertjan007
SleePy?

Zijn er best veel o.o Nu krijg ik het gevoel dat ik pm's heb verwijdert ofzo xd
 

DeletedUser15806

Guest
Denk dat aantal mensen nog niet hebben besloten.. Het is natuurlijk een belangrijke nacht.. En dan is het nog wel volle maan ook..:)
 

DeletedUser22173

Guest
Heb me stem net uitgebracht ;)

Ik had gehoopt nog wat meer op het forum te vinden om me te helpen mijn beslissing te nemen :s Maar niemand was echt spraakvaardig vandaag :(
Dus, wilde gok enheb op één van mijn twee hoofdverdachten gestemd.
Kijken wat er uit de bus komt ;)
 

DeletedUser22173

Guest
Ik denk dat er veel dan weer meedoen mischien zelfs meer. want 29 is eigenlijk te weinig.

Hm idd,het mag mss wel met heel wat meer mensen gespeeld worden! Dan duurt het spel ook een pak langer, wat voor mij wel plezanter zou zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan