[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
565
Maar gaan wolfen nu juist niet op jou stemmen voor BM, aangezien ze dat in jouw ogen goedje maakt?
Hangt ervan af hoe slecht ze zijn. Degene die me ietwat kennen weten dat dit bij mij niet zou pakken.
Waarom heb jij nog niet op me gestemd voor BM?
 
Reactiescore
1.707
Ik kreeg gister mijn rol en dacht: niet meteen van enthousiasme posten maar ff wachten. En zie daar. De rest denkt er net zo over en heeft dus een nog leukere rol!
 
Reactiescore
1.539
Ik kreeg gister mijn rol en dacht: niet meteen van enthousiasme posten maar ff wachten. En zie daar. De rest denkt er net zo over en heeft dus een nog leukere rol!
ik verdenk blond idd van eenzelfde plan ik heb al zo mijn vermoedens hier en daar
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Na het meelezen van afgelopen potje kan ik niet anders concluderen dan dat Jokersbrain, al dan niet met geluk, de wolfjes goed op het spoor had. Zo had hij op dag 2 Antrax al in de smiezen en was hij ook één van de eersten die door had dat CI geïnfecteerd zou kunnen zijn. Hij krijgt daarmee mijn stem als BM.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
551
Candiu, ben jij bereid BM te zijn? Je speelde het vorige potje uit en ik vond je over het algemeen goed meedoen. Anders vind ik Joker ook een goede optie.
 
Reactiescore
2.196
Na het meelezen van afgelopen potje kan ik niet anders concluderen dan dat Jokersbrain, al dan niet met geluk, de wolfjes goed op het spoor had. Zo had hij op dag 2 Antrax al in de smiezen en was hij ook één van de eersten die door had dat CI geïnfecteerd zou kunnen zijn. Hij krijgt daarmee mijn stem als BM.

Props om ook te linken en zo de moeite te doen. Maar waarom dan niet bijv wbjimo die letterlijk alle wolven in een post had?
 
Reactiescore
1.014
Candiu, ben jij bereid BM te zijn? Je speelde het vorige potje uit en ik vond je over het algemeen goed meedoen. Anders vind ik Joker ook een goede optie.
Altijd, maar ik bakte er niks van vorig potje. Dus ja, tot t einde er bij. Maar niet door mn eigen kwaliteiten

Props om ook te linken en zo de moeite te doen. Maar waarom dan niet bijv wbjimo die letterlijk alle wolven in een post had?
Dat kwam door zn koppel toch? Is niet perse knap dan :p
 
Reactiescore
332
Je klinkt als een roofdier die zijn prooi bijna beet heeft.

Rinske blauw, heeft ons vorig potje goed geleid naar de overwinning.
Lekker passief dit op het bait van Time. Zo reageerde Simeco en Anthrax vorig potje ook toen hun namen genoemd werden.

Leuke rol overigens die Slaapschutter. Hoop dat we er meer dan 1 hebben op 24 spelers.
Altijd, maar ik bakte er niks van vorig potje. Dus ja, tot t einde er bij. Maar niet door mn eigen kwaliteiten


Dat kwam door zn koppel toch? Is niet perse knap dan :p
Jij hebt inderdaad zitten slapen vorig potje, wij zaten niet in de chat haha. Hebben alleen CL en Kreelog gezien als burgers.
 
Bovenaan