[Speeltopic] WvW #342

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Waar is jou input? Sinds wanneer speel je op de achtergrond?



Ik ben nu wel is benieuwd naar jou mening?


Edit: Mijn dochter heeft wat toegevoegd bij de citaten zie ik
mijn mening is nog steeds dat mensen die tunnelen vaak goedje zijn, kan niet altijd raak zijn
 
Reactiescore
1.014
jan klinkt ook beetje verbitterd richting ci en bappos. Wat is daar gebeurd?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
En dat heb je dus samengevat nadat je iets op het spoor was?

JAN
heb nog geen tijd gehad om dit spoor verder te onderzoeken en heel eerlijk ben ik ook al kwijt waar ik precies aan dacht op dat moment, maar je citeert iets wat daar niets mee te maken heeft?
 
Reactiescore
403
jan klinkt ook beetje verbitterd richting ci en bappos. Wat is daar gebeurd?

Ben ik ook benieuwd na wat in de Cupido chat gezegd is over hun actie
Ben zeker een beetje geïrriteerd er door
Maar verwacht dat het wel gezakt is voor spel 343 begint
 
Reactiescore
276
Niet dat het nog uitmaakt maar Jan

@Tigor93 heb idd niet veel input gehad dit potje omdat we 1 pas op dag 3 zitten en ik de eerste dag niet veel eruit kon halen maar wel op wolfje had gestemd. En 2: gisteren heel de dag gewerkt tot in de avond. En tussendoor snel een stem had geplaatst, dus vandaag van mijn vrije dag heb genoten met het mooie weer :)
 

Deleted User - 487963986

Guest
heb nog geen tijd gehad om dit spoor verder te onderzoeken en heel eerlijk ben ik ook al kwijt waar ik precies aan dacht op dat moment, maar je citeert iets wat daar niets mee te maken heeft?

Dat is meer omdat je dan zeker bent dat het voor jou is, mijn vraag etc.
 
Reactiescore
1.804
Vrienden wellicht ben ik lunch vanavond. Ik raad jullie dus aan morgen bloodwolf te lynchen. Als het spel nadien niet klaar is kunnen jullie uit bappos/jan/bloodwolf zijn posts ongetwijfeld voldoende info halen!!
 
Reactiescore
338
Van wat ik lees, ben ik idd akkoord met jan ik denk wel dat het te makkelijk is gegaan op hem, maar ik snap de verdenkingen.
 
Reactiescore
2.193
Jan lynch was infectiewolp
Drankje op bloodwof, was eigenwijze Wolf

Thanks voor verneuken van potje bappos
 
Reactiescore
1.014
Jan lynch was infectiewolp
Drankje op bloodwof, was eigenwijze Wolf

Thanks voor verneuken van potje bappos

Is t klaar dan? :rolleyes:

De wolven hebben denk zelf fout gemaakt door bappos te lunchen. Anders hadden we niet op jan gekomen.
 
Reactiescore
2.193
Is t klaar dan? :rolleyes:

De wolven hebben denk zelf fout gemaakt door bappos te lunchen. Anders hadden we niet op jan gekomen.

Dus het goedje van een g/s (ookal was dit puur toeval, ze hadden geen idee) lunchen en dan maar alle wolven in topic gooien is normaal?
 
Reactiescore
1.014
Dus het goedje van een g/s (ookal was dit puur toeval, ze hadden geen idee) lunchen en dan maar alle wolven in topic gooien is normaal?
Dit deed hij voor de lunch.

In de hoop dat we op die personen gingen. Bappos weet toch niet dat hij lunch wordt. Anders had CI dit of verteld en tegengehouden.
 
Bovenaan