[Speeltopic] WvW #342

Reactiescore
397
Had gisteren na een poost van dacht simeco gisteren nog gevraagd om lunch te veranderen maar niet
 
Reactiescore
1.013
Maar al met al. Jammer dat er zo gewonnen wordt.

Had zo’n leuke rol. Maar ook teveel inactiviteit van zelfde mensen
 
Reactiescore
397
Is t klaar dan? :rolleyes:

De wolven hebben denk zelf fout gemaakt door bappos te lunchen. Anders hadden we niet op jan gekomen.
Tuurlijk niet. Hij geeft alle wolven voordat hij dood gaat terwijl hij weet dat hij lunch is. Daarnaast geef je als g/s koppel niet zomaar alle wolven. We hadden geen schijn van kans op deze manier.

We waren wel wat slecht dat we mij niet redden want we hadden bloodwolf die mij kon redden. Ik kon mezelf redden maar was afwezig. Daarnaast was er eigenlijk enkel verdenking op mij voor iets wat ik als een goedje deed. En bappos die alles aangreep om me eruit te stemmen.

Het was al lastig voor de slechtjes. De goedjes waren gewoon heel goed bezig. Maar om dan alle slechtjes zo op te geven, is belachelijk. Tuurlijk lunch je bappos dan. Hij was ons er gewoon hard aan het uitwerken zonder goede redenen.
 
Reactiescore
1.013
Ik wist niet dat bappos voor lunchuitslag op forum al wist dat hij lunch werd.
 
Reactiescore
1.013
Ik was vos. Bappos rinske rob als goed gezien.

Bappos gedroeg zich echter niet zo. Dus snapte er tot die lunch niet veel van zn gedrag.

Hij miste stemmen, verzon (?) stemmen van andere spelers. Niet op zn bappos iig.
 
Reactiescore
397
Ik wist niet dat bappos voor lunchuitslag op forum al wist dat hij lunch werd.
En dan alsnog. Als g/s koppel op dag 2 alle wolven benoemen en daarnaast connecties leggen zonder dat er een connectie is. Zoals mensen soms aangeven moet je niet het volle potje onmogelijk maken voor de slechtjes zodra er een g/s is.

Daarnaast hadden we hem om 1 uur al als lunch staan.
 
Reactiescore
1.013
En dan alsnog. Als g/s koppel op dag 2 alle wolven benoemen en daarnaast connecties leggen zonder dat er een connectie is. Zoals mensen soms aangeven moet je niet het volle potje onmogelijk maken voor de slechtjes zodra er een g/s is.

Daarnaast hadden we hem om 1 uur al als lunch staan.
Lekkere partner die CI. krijg flashbacks hier haha.

KS: je bent leuker als goedje. Daar heb ik meer aan in zo’n potje. Je deed echt vreemd ;)
 
Reactiescore
397
Ik was vos. Bappos rinske rob als goed gezien.

Bappos gedroeg zich echter niet zo. Dus snapte er tot die lunch niet veel van zn gedrag.

Hij miste stemmen, verzon (?) stemmen van andere spelers. Niet op zn bappos iig.

Voelde ik dus goed aan dat ik jou wou lynchen
Maar zeker goed gedaan
 
Reactiescore
397
Lekkere partner die CI. krijg flashbacks hier haha.

KS: je bent leuker als goedje. Daar heb ik meer aan in zo’n potje. Je deed echt vreemd
Ik vond mijn gedachtegang logisch en er zijn meerdere die dat bevestigen. Daarnaast werd ik grotendeels verdacht voor iets dat ik als goedje deed en waarbij ik echt dacht dat ik de beslissende stem zet. Als babbos dan de hele tijd zonder argumentatie op me pusht dan weet ik dat ik er rap uit lig. Probeerde het op Tigor nog te turnen maar was jammer genoeg in de avond niet online.

Overigens is het wel jammer dat ik me elk potje tegen bepaalde mensen zoals Tigor en jou moet verdedigen maar dat zal misschien door een clashende speelstijl komen :biggrin:.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik vond mijn gedachtegang logisch en er zijn meerdere die dat bevestigen. Daarnaast werd ik grotendeels verdacht voor iets dat ik als goedje deed en waarbij ik echt dacht dat ik de beslissende stem zet. Als babbos dan de hele tijd zonder argumentatie op me pusht dan weet ik dat ik er rap uit lig. Probeerde het op Tigor nog te turnen maar was jammer genoeg in de avond niet online.

Overigens is het wel jammer dat ik me elk potje tegen bepaalde mensen zoals Tigor en jou moet verdedigen maar dat zal misschien door een clashende speelstijl komen :biggrin:.

We zijn gewoon aan elkaar gewaagd joh xD
 
Reactiescore
1.013
Ik vond mijn gedachtegang logisch en er zijn meerdere die dat bevestigen. Daarnaast werd ik grotendeels verdacht voor iets dat ik als goedje deed en waarbij ik echt dacht dat ik de beslissende stem zet. Als babbos dan de hele tijd zonder argumentatie op me pusht dan weet ik dat ik er rap uit lig. Probeerde het op Tigor nog te turnen maar was jammer genoeg in de avond niet online.

Overigens is het wel jammer dat ik me elk potje tegen bepaalde mensen zoals Tigor en jou moet verdedigen maar dat zal misschien door een clashende speelstijl komen :biggrin:.
Dat laatste ja. Tegen jou heb ik niks persoonlijks.

Maar we willen allebei t laatste woord hebben en ons gelijk (over de kleinste dingen en feiten) En dat gaat nou eenmaal niet.
 
Reactiescore
1.013
Bovenaan