[Speeltopic] WvW #342

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
jammer dat het al gedaan is?? ik ben niet echt in het potje geraakt, maar het komt wel goed uit qua tijd ;d

bedankt voor leiden time, jammer van babbos
 
Reactiescore
338
Als wijze burger was ik zeker van de infectiewolf... Jammer dat het zo kort was!
 
Reactiescore
1.804
bij deze roep ik mezelf uit tot Most Valuable Player van dit potje
 
Reactiescore
276
Ik moet ook even nog verontschuldigen voor de early inactiviteit, maar ik was vrijdag na mn tag naar Time toe de hele dag weg vanwege toneel en daarna zuipen en zaterdag werd ik wakker waarna ik direct door moest naar voetbal en toen gewerkt tot 22:45. Wel typisch dat dit gebeurt in het potje waar ik slecht ben XD
 
Reactiescore
1.577
Ik vond mijn gedachtegang logisch en er zijn meerdere die dat bevestigen. Daarnaast werd ik grotendeels verdacht voor iets dat ik als goedje deed en waarbij ik echt dacht dat ik de beslissende stem zet. Als babbos dan de hele tijd zonder argumentatie op me pusht dan weet ik dat ik er rap uit lig. Probeerde het op Tigor nog te turnen maar was jammer genoeg in de avond niet online.

Overigens is het wel jammer dat ik me elk potje tegen bepaalde mensen zoals Tigor en jou moet verdedigen maar dat zal misschien door een clashende speelstijl komen :biggrin:.

Het was vooral dat je jezelf als een van de bevestigde goedjes opgaf wat me aan het denken zette. Da's niet echt iets voor jou maatje!
 
Reactiescore
1.697
Zo ff jullie naar een snelle winst geleid.

Geen dank.

En graag feedback op mijn spel van deze ronde.
 
Reactiescore
1.532
geen dank goedjes, ik heb de eerste reactie van slechtjes eruit in gang gezet en ze vielen daarna allemaal om. weer een geslaagd potje als burger
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
wat was de rolverdeling of heb ik hier over gelezen
 
Reactiescore
397
De actie van babbos en ci is te verklaren dat ze snel weer zouden willen spelen en hoe sneller dit klaar was hoe sneller volgend potje start
 
Reactiescore
1.497
Ik had de wolven al langer genoemd overigens, ver voor de dodenlijn.
Gelieve mij niet te veroordelen.
 
Reactiescore
397
Ik had de wolven al langer genoemd overigens, ver voor de dodenlijn.
Gelieve mij niet te veroordelen.

Dat klopt zeker gedeeltelijk maar daar hadden we wel een kans om ons nog wat te redden maar nu niet
Vind het dat jij als schuldige wordt gezien maar ci heeft er ook een grote rol in
Het spel was minder leuk voor mij hierdoor
En verwacht dat de winst van andere minder goed voelt dan normaal
Verwacht dat de goedjes anders ook hadden gewonnen na alle waarschijnlijkheid
 
Bovenaan