[Speeltopic] WvW #342

Reactiescore
409
De grootste vraag die ik heb is
Hoe kan babbos überhaupt gelunch worden terwijl ci een wolp is en online was rond de dl
Dat snap ik niet
Wou 1 van beide stoppen met het spel dan hadden ze ook iets anders kunnen verzinnen
Het lijkt me voor ci niet heel lastig om de lunch te veranderen
 
Reactiescore
1.014
Ik heb geen idee wat Bappos allemaal gezegd heeft door de dagen heen, maar ik zien in ieder geval stemmen op Duvel, Ctrl, Joker en KS en dan dus nog de berichten die Simeco in ieder geval quote.

Ik weet niet waar hij iedereen daar heen wil sturen, maar ik vind de stem op KS gisteren met CI samen wel opvallend. Zou CI easy mee gaan op een medewolf al bij de 2e lynch?

Ik vind het ook apart dat Tigor stemt op KS die nog maar 3 stemmen had staan terwijl ze ook Candiu kon stemmen om daarmee zichzelf te redden. Wilde ze niet meestemmen op een wolfje? En dat KS dus als derde target is genoemd als goedje?

Ik neig nu in ieder geval naar een lynch op Candiu hierdoor.
Ik verwacht dat Bappos en CI als g/s al wel wolfjes hebben genoemd maar daar nog niet hard op hebben zitten pushen omdat ze zichzelf anders te makkelijk bekend maken. Wat dat betreft vind ik de vroege stemmen van Bappos op Ctrl interessant. Hij heeft hem namelijk zowel dag 1 als 2 gestemd, maar heeft die stem niet laten staan.

Voor nu Candiu
Net.

Ik zie liever ks gaan dan jou.

Bij deze. Ze snapt het gewoon.

Jij stemt op je zelf? Daar is ook wat van te zeggen. Dus ga nu niet een stem op mij zetten, omdat je het stemgedrag van Tigor vreemd vindt…

En nogmaals. Waarom poste je dit, terwijl de rol van KS nog niet bekend was?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik vind het ook apart dat Tigor stemt op KS die nog maar 3 stemmen had staan terwijl ze ook Candiu kon stemmen om daarmee zichzelf te redden. Wilde ze niet meestemmen op een wolfje? En dat KS dus als derde target is genoemd als goedje?

Ik was op dat moment meer overtuigd van KS dan van candiu.
Nu ik terug lees vraag ik me ook wel af waarom candiu niet op ks stemde.
 
Reactiescore
1.014
Ik was op dat moment meer overtuigd van KS dan van candiu.
Nu ik terug lees vraag ik me ook wel af waarom candiu niet op ks stemde.
Omdat ik het niet zag gisteren. Tussen jou en ks.

Maar toen jij voor Ks stemde en mij daarin betrok als “ik zie liever ks gaan dan jou” dacht ik dat t trucje was, om mij uit de tent te lokken en ook op ks te laten stemmen. In de situatie als jij slecht, ks goedje.

Dus kreeg mn twijfels bij je. En gezien ik niet op lynch stond toen, heb ik het gelaten
 
Reactiescore
409
Op pagina 4 hebben candiu en ks een gesprekje met elkaar
Wel eens waar was ks nog goed
Dat is wat ik snel kon vinden tussen candiu en ks
 
Reactiescore
1.707
graag gedaan goedjes. de lieveling gevangen wat knap van mij. Maar ik moet wel erbij vermelden dat ik eigenlijk ks koos omdat ik de dames niet kan lynchen dus in de toekomst gelieve niet meer zorgen voor een gelijke stand bvd.

voor nu ga ik door met geen kleur bekennen want het bevalt me prima zo
 
Reactiescore
1.707
De grootste vraag die ik heb is
Hoe kan babbos überhaupt gelunch worden terwijl ci een wolp is en online was rond de dl
Dat snap ik niet
Wou 1 van beide stoppen met het spel dan hadden ze ook iets anders kunnen verzinnen
Het lijkt me voor ci niet heel lastig om de lunch te veranderen
maar een andere wolf kan hem daarna ook weer terug veranderen.
 
Reactiescore
277
Bij deze. Ze snapt het gewoon.

Jij stemt op je zelf? Daar is ook wat van te zeggen. Dus ga nu niet een stem op mij zetten, omdat je het stemgedrag van Tigor vreemd vindt…

En nogmaals. Waarom poste je dit, terwijl de rol van KS nog niet bekend was?
Mijn stem op mezelf heb ik uitgelegd. Ik kwam gisteravond, wat 10 minuten?, voor de DL terug en had nog 16 pagina's bij te lezen. Sorry, maar dan kan ik niet een normale stem op ook maar iemand zetten aangezien ik werkelijk waar geen idee had wat gaande was. Ik las na de DL van gisteravond ook pas dat er de eerste speldag dus al een lynch was die ik dus volledig gemist heb.

Als je daar trouwens keek kon je (achteraf) zien dat KS in ieder geval geen logische wolf was omdat hij WBJ op lynch zette.

En waarom ik dat voor de uitslag postte heb ik trouwens geen idee van. Ik was alles nog eens aan het teruglezen en wilde mn gedachten gewoon delen XD
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
we zoeken dus een wolf die meer invloed heeft in de wolvensjet dan cl en wellicht iets actiever
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
wie zou zo iemand kunnen zijn anthraxxol? jijzelf natuurlijk maar jij stemde de lieveling er uit
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik ga alles eens herlezen want ik ben iets op het spoor maar voor het onderzoek moet ik dit nog even stil houden
 
Reactiescore
1.279
Jan1996 is een opvallende naam van bappos om te noemen. Dit is niet de eerste speler die je benoemt als wolf indien KS slecht is. Dit is dus met voorbedachte raden. Jan1996
 
Bovenaan