[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
1.707
Zojuist even de lynch van Blue en Combino doorgelezen. Ik heb een heel goed gevoel bij Rob, Dash, Bappos en Moh. Als mijn vermoedens over Simeco juist blijken te zijn dan zou ik nonkel als bevestigd goedje wel durven neer te zetten. Rob speelde ik vorige pot mee en die speelt gewoon idem dito als toen (hij was goedje).

Zijn er best veel mensen over wie ik mijn twijfels heb, voor vandaag ben ik opzich wel on board met Simeco. Maar ik ben daarnaast net als Babbos vrij overtuigd van Anthraxxol nu ik het potje er op na lees. Hij is heel erg op de achtergrond. Drukt lang niet zoveel door op de mensen van wie hij verwacht dat een slechtje is. Daarnaast begint hij nadat simeco verdacht wordt ineens simeco ook te benoemen. Daarnaast vermoed ik dat hij met zn verdenkingen verkeerd zit, behalve dan op de van simeco.

Daarnaast heb ik na de posts van .Time ook een beetje het gevoel dat Tigor slechtje is. Lieveling of infectiedoelwit dag 2. Een goed doelwit om na dag 1 te infecteren, omdat ze als burgemeester zijnde wellicht dag 1 gezien is. Daarnaast nog een beulactie gedaan ook wat haar veel credits geeft. Ze springt erg in het oog als infectiedoelwit maar het feit dat ze er nu nog in zit, zegt voor mij al genoeg.

@Rinske @ItsDash Wat denken jullie van vandaag? Simeco en dan morgen Anthraxxol?
ik ben zo beetje de grondlegger van simeco als wolf? Lynch mij maar als hij goedje blijkt maar niet als hij slechtje blijkt? Ik heb tenslotte zijn bekentenis afgedwongen maar niemand neemt dat serieus?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Interessante theorie van Time trouwens. Die had ik nog niet gelezen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
ik ben zo beetje de grondlegger van simeco als wolf? Lynch mij maar als hij goedje blijkt maar niet als hij slechtje blijkt? Ik heb tenslotte zijn bekentenis afgedwongen maar niemand neemt dat serieus?

Kan me ook herinneren dat jij als 1 vd eerste op simeco zat door zijn manier van posten
 
Reactiescore
1.577
Zojuist even de lynch van Blue en Combino doorgelezen. Ik heb een heel goed gevoel bij Rob, Dash, Bappos en Moh. Als mijn vermoedens over Simeco juist blijken te zijn dan zou ik nonkel als bevestigd goedje wel durven neer te zetten. Rob speelde ik vorige pot mee en die speelt gewoon idem dito als toen (hij was goedje).

Zijn er best veel mensen over wie ik mijn twijfels heb, voor vandaag ben ik opzich wel on board met Simeco. Maar ik ben daarnaast net als Babbos vrij overtuigd van Anthraxxol nu ik het potje er op na lees. Hij is heel erg op de achtergrond. Drukt lang niet zoveel door op de mensen van wie hij verwacht dat een slechtje is. Daarnaast begint hij nadat simeco verdacht wordt ineens simeco ook te benoemen. Daarnaast vermoed ik dat hij met zn verdenkingen verkeerd zit, behalve dan op de van simeco.

Daarnaast heb ik na de posts van .Time ook een beetje het gevoel dat Tigor slechtje is. Lieveling of infectiedoelwit dag 2. Een goed doelwit om na dag 1 te infecteren, omdat ze als burgemeester zijnde wellicht dag 1 gezien is. Daarnaast nog een beulactie gedaan ook wat haar veel credits geeft. Ze springt erg in het oog als infectiedoelwit maar het feit dat ze er nu nog in zit, zegt voor mij al genoeg.

@Rinske @ItsDash Wat denken jullie van vandaag? Simeco en dan morgen Anthraxxol?

kan me niet zozeer vinden in de verdenking aan het adres van Tigor, enige manier waarop zij slechtje kan zijn is als ze geïnfecteerd is en dit kan in slechts 1 nacht gebeurd zijn (na de beulactie) - lieveling kan weliswaar ook nog, maar ik begreep niet zo goed waarom Tigor per se in die rolomschrijving zou passen

overigens, net zoals ik simeco verdenk omdat Blue hem benoemde als een van zijn verdachten, merkte ik ook dat Blue heel hard toenadering zocht tot Tigor. Dat zou Blue nooit zo opvallend doen als zij ook een slechtje was

anthraxxol zou wel zomaar kunnen, maar ik kan er nooit hoogte van krijgen - goedje of slechtje
 
Reactiescore
1.279
Zojuist even de lynch van Blue en Combino doorgelezen. Ik heb een heel goed gevoel bij Rob, Dash, Bappos en Moh. Als mijn vermoedens over Simeco juist blijken te zijn dan zou ik nonkel als bevestigd goedje wel durven neer te zetten. Rob speelde ik vorige pot mee en die speelt gewoon idem dito als toen (hij was goedje).

Zijn er best veel mensen over wie ik mijn twijfels heb, voor vandaag ben ik opzich wel on board met Simeco. Maar ik ben daarnaast net als Babbos vrij overtuigd van Anthraxxol nu ik het potje er op na lees. Hij is heel erg op de achtergrond. Drukt lang niet zoveel door op de mensen van wie hij verwacht dat een slechtje is. Daarnaast begint hij nadat simeco verdacht wordt ineens simeco ook te benoemen. Daarnaast vermoed ik dat hij met zn verdenkingen verkeerd zit, behalve dan op de van simeco.

Daarnaast heb ik na de posts van .Time ook een beetje het gevoel dat Tigor slechtje is. Lieveling of infectiedoelwit dag 2. Een goed doelwit om na dag 1 te infecteren, omdat ze als burgemeester zijnde wellicht dag 1 gezien is. Daarnaast nog een beulactie gedaan ook wat haar veel credits geeft. Ze springt erg in het oog als infectiedoelwit maar het feit dat ze er nu nog in zit, zegt voor mij al genoeg.

@Rinske @ItsDash Wat denken jullie van vandaag? Simeco en dan morgen Anthraxxol?

Tigor als infectiedoelwit of lieveling sluit ik niet uit. Maar vooral doordat ze die rare beulactie deed denk ik eerder lieveling. We zijn al ver door deze dag en ik zie nog weinig tegen geluid tov simeco. Die is ofwel niet slecht ofwel wordt nu geofferd door de wolven.

Zelf zit ik meer op het spoor laila. Juist ook vanwege de gespeelde conversatie met Blue toen blue al zeker lynch was. Wat vindt jij van laila @ks.

Anthraxxis kan ik moeilijk hoogte van krijgen idd. Maar de lynch van simeco zegt wel veel over hem denk ik.
 
Reactiescore
397
Tigor als infectiedoelwit of lieveling sluit ik niet uit. Maar vooral doordat ze die rare beulactie deed denk ik eerder lieveling. We zijn al ver door deze dag en ik zie nog weinig tegen geluid tov simeco. Die is ofwel niet slecht ofwel wordt nu geofferd door de wolven.

Zelf zit ik meer op het spoor laila. Juist ook vanwege de gespeelde conversatie met Blue toen blue al zeker lynch was. Wat vindt jij van laila @ks.

Anthraxxis kan ik moeilijk hoogte van krijgen idd. Maar de lynch van simeco zegt wel veel over hem denk ik.
Ik heb het gevoel alsof Laila meer zoekt dan in andere potjes dat ze slechtje is. Maar voor mij zeker een twijfelgeval momenteel.

Ik heb juist het gevoel alsof anthraxxol simeco wel benoemde maar nooit heeft doorgedrukt op hem. Er zijn in elk geval veel anderen die wel doordrukten. Mocht simeco inderdaad wolf zijn dan denk ik anthraxxis ook.
 
Reactiescore
1.707
DE GROTE ONTHULLING HOE IK SIMECO HEB GEVANGEN !!!! ALLES IN EEN SPOILER OM HET EXTRA SPANNEND TE MAKEN. JULLIE WACHTEN WORDT BELOOND GOEDJES.







Eigenlijk is de theorie heel simpel. simeco zat gisteravond te dubben en te wegen. Kan ik deze post maken. Hoe zal men erop reageren. Uiteindelijk vond hij de moed om thx maatje te typen en ook de wolf te quoten. Wetende dat de meeste burgers het als grapje zouden zien maar ik ken mijn maatje simeco ondertussen door en door. Hij is geen gewone wolf. Hij is een wolf die speciale dingen moet doen. Dit is zo speciaal ding. Tenslotte vertoeven Simeco en ik op grote hoogte in wvw. Ver verheven boven de simpele spelers. Dit is ook de reden waarom alleen ik hem doorzie.


ik snap jullie rare conclusies niet zo goed. ik vang een wolf en hij bekent en dan ben ik opeens ook wolf?

Moet ik meer doen als iemand zo laten bekennen voordat jullie er eens op gaan stemmen. nee toch zeker?

wel opmerkelijk dat de ene mij wil lynchen als simeco wolf is, en de ander mij dan blijkbaar toch als goedje zal duiden
 
Reactiescore
15
Waarom doen we nog zo lStig hef is heel duidelijk dat het nonkel jos en simeco zijn en ook rob denk ik
 

Deleted User - 487963986

Guest
Tigor is bewezen beul maar doet zich niet voor als een bewezen goedje. Feit dat ze het niet ontkent spreekt al voor zich. Als de wolven een yolo move doen kan ze ook nog infectie zijn, een bewezen beul is niet gelunched. TIGOR IS SWS SLECHT

Nou, ik maak dan wel een domme beulactie maar ik wist wel dat het een non claim was Time.

Daarnaast ben ik absoluut geen lieveling, daarvoor zit ik helemaal niet in het spel, en verdenk ik zowat het hele speelveld. Ik heb de afgelopen 2 dagen @laila Inderdaad niet kunnen volgen. Maar ik wilde niet doodvallen of een waarschuwing krijgen. En heb ik gisteren mee gelopen met stemmen. Helaas gaat me huishouden voor, en had ik niet gedacht dat dit zo actief zou zijn.

Over mijn beulactie, ik wilde gewoon duidelijkheid creeeren. Moest CTRL op gelijkheid gestaan hebben met stemmen en ik een keuze moest maken als BM dan had ik alsnog dezelfde keuze gemaakt. Ik heb alleen mijn keuze vervroegd en daar door ook een goedje eruit gebeuld.

Nu nog even door lezen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik vermoed dat als blue allemaal actief spelende goedjes al verdachte benoemde, de wolven wel eens bij de meer inactieve spelers zouden kunnen zitten. Ik denk dan aan een CI, dash, jan(?), Xena,… maar meer zijn zij natuurlijk niet te peilen omwille van beperkte bijdrage.

Wat denk jij maatje?

Ik denk dat je hier ook wel grondig mis zit. Ik zie Blue er ook voor aan om zijn eigen medewolf er tussen te zetten. En zelfs op de lynch te brengen om hem vrij te pleiten.(denk zelfs eens meegemaakt met hem) Dus zelfs in zijn lijstje van mogelijke verdachten kan heus wel een wolf tussen zitten.
 
Reactiescore
1.804
Ik denk dat je hier ook wel grondig mis zit. Ik zie Blue er ook voor aan om zijn eigen medewolf er tussen te zetten. En zelfs op de lynch te brengen om hem vrij te pleiten.(denk zelfs eens meegemaakt met hem) Dus zelfs in zijn lijstje van mogelijke verdachten kan heus wel een wolf tussen zitten.
Ik weet dat ik niet grondig mis zit immers ken ik mijn eigen rol :biggrin:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
'hoezo kan tigor alleen dag 1 geinfecteerd zijn?
 
Bovenaan