W81 | Mid-game verwachtingen

Reactiescore
68
Omdat we midgame zitten ga ik ook maar eens beginnen :cool:

Much love!
 
Reactiescore
1.893
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
1. Call to Anguish
Call to Anguish, beter bekend als Noire, heeft praktisch iedere wereld waar het actief is een grote impact op de wereld. We staan sinds zo’n 15k punten al praktisch consistent nummer één door een sterke start te hebben gemaakt. Ja, er is wat geinternd wat niet zo nodig zou hoeven zijn als Innogames eindelijk eens die domme 20:1 regel afschaft, maar ook zonder die interns zou het voor de ranking weinig uitmaken. Hiervoor natuurlijk ook een dikke SO naar onze moraalbrekers zoals @Vanquisher. & @Sevii die ons uitstekend helpen (van de rest heb ik het AF naam niet). Gezien de ligging en het front met Talent zal dit account een grote impact gaan hebben, wat zowel positief als negatief kan zijn en zal dan ook een wereldbepalende rol gaan spelen. Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen.

2. The Greedy Misantrophist
Dit is bij uitstek toch wel het meest kwalitatieve account van deze wereld. Hier speelt namelijk de befaamde WLHC en ik ben zeer benieuwd of hij mij hier (net als op W73) weet weg te spelen met het directe front wat we ook hier weer hebben. De reden waarom ik dit account hier neerzet is heel simpel: qua ligging is dit toch wel het belangrijkste account voor Talent. Als dit account namelijk valt, kun je geheel Talent in principe wel opdoeken aangezien dan het gehele stammencluster in de flank wordt gepenetreerd en dit zal resulteren in een replicatie van Domino Day. Het eerste offensief hebben ze redelijk weten te doorstaan met één dorpje verlies, maar aangezien dit louter een BLOCK OK was doordat alle stamdef van Talent hier stond, kan er nog niet gezegd worden dat dit team echt defensief getest is. Al moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat het geen walk-over was, anders was deze wereld bijzonder saai geworden. Ik ben benieuwd wat dit account nog in petto heeft.

3. iL Leone Indomabile
Dit account zet ik hier neer omdat het allereerst qua kwantiteit al sinds dag 1 één van de grootste accounts van deze wereld is en ze een strategische ligging hebben precies in het midden van W81. Daarnaast heb ik vernomen dat de leiding van Talent zich op dit account bevindt waardoor het een belangrijk kopstuk is die wellicht haar eigen draai aan deze wereld kan geven. Op defensief vlak heeft dit account echter geen beste reputatie (m.u.v. het team dat met dit account in mijn stam op Q zat) waardoor het wereldbepalend kan zijn hoe dit account het er vanaf brengt als zij onder vuur komen te liggen. Dit is zeker interessant gezien hun ligging en ook vanwege het eerder benoemde feit m.b.t. de rol die zij binnen Talent vervullen.

4. Kyuka
Het volgende Cult account: een degelijk team met een mooie mix van ervaren, nieuwe en actieve spelers. Hebben al aangetoond niet vies te zijn van wat VV-werk en er voor hun stamgenoten te zijn waar nodig. Ook dit account heeft op voorgaande werelden laten zien dat ze weten wat ze aan het doen zijn en ik verwacht voornamelijk dat zij binnen de stam een impact gaan hebben. Ik heb gehoord dat Zidan Cult gaat carry’en dus dan kan er weinig meer misgaan. Easy win.

5. Dontw8run
Ik heb geen flauw idee wie niet spelen en ik ken ze dus ook niet. Heb ze als tegenstander meegemaakt op de klessik waar ze geen indruk hebben achtergelaten, maar ook niet per se negatief. Wat de kwaliteiten van dit account betreft laat ik dus even ik het midden, maar dat is ook niet de reden dat ik ze hier nomineer. Dit doe ik voornamelijk op basis van hun ligging. Ze liggen namelijk helemaal puntje noord, van waaruit ze een perfecte mogelijkheid hebben om aan de basis te staan van de oppositie die het ofwel een Cult, ofwel een Talent ontzettend moeilijk kunnen maken en zelfs een gooi kunnen doen naar eventuele wereldwinst. Ik ben benieuwd wat zij (of in ieder geval in die hoek) weten neer te zetten

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
1. Braveheart1969
Dit account zat in mijn stam op W39, maar heb geen idee of hier nog dezelfde speler(s) op speelt/spelen. Daar geen positieve indruk achtergelaten, maar dat is intussen zo lang geleden dat dit niet echt representatief meer is. De reden waarom ik ze hier plaats is voornamelijk vanwege hun cluster die echt op niks trekt en gedoemd is om te falen. Dit in combinatie met het snel naderende front met Cult verwacht ik hen niet lang in de top-20 te zien.

2. WoestePonyTemmer
Met hun ligging (vol in de core zonder aansluiting met hun stam) verwacht ik niet dat zij het enorm lang volhouden, tenzij er aansluiting met de rest van Talent wordt gecreëerd. Als kleine nuance moet ik wel toevoegen dat ik ook zeer zeker geen hoge pet op heb van hun omgeving en ze het dus best eens verder kunnen schoppen dan dat ik hier inschat.

3. Vampi
Ook dit account heeft een volle core-ligging. Op dit moment heeft zijn stam nog een bondgenootschap met Talent waardoor ze nog enige safe hebben. Talent is echter ook niet achterlijk en zal deze BG vroeg of laat ditchen waardoor het dan wordt gesandwicht tussen Pony en Leone. Ik verwacht daarom niet dat dit account het lang gaat volhouden al zou ik graag zien van wel. Zo’n rasecht core-account zie ik het graag ver schoppen.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
Cult & Talent sowieso. Daarnaast verwacht/hoop ik dat er noordelijk nog een derde partij opstaat die een serieuze kanshebber gaat worden op de wereldwinst en deze wereld nog wat leuk houdt.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
Vcs. Mijn hemel wat is die stam slecht. Ze lozen dorpen als water aan de voorkant en internen dit er op bijna hetzelfde tempo bij aan de achterkant. Daarnaast begonnen ze met zo ongeveer 25 zusterstammen, waarvan bijna niks meer over is. Als je met zoveel kwantiteit start en als nog zo kinderlijk simpel wordt gerekt kan het niet lang duren voordat die stam volledig van de kaart is geveegd. Dat is slechts een kwestie van tijd.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Ik moet zeggen dat ik buiten de accounts binnen Cult bijzonder weinig accounts/spelers ken en dus ook niet echt verwachtingen had. Deze laat ik dus even open.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
Dit is eigenlijk al een soort van begonnen en tussen Cult en Talent.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
C55 is het zwaarste continent and its not even close. C45 is in mijn optiek het makkelijkste continent.

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
1. Call to Anguish
2. Kyuka
3. iL Leone Indomabile

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze eind augustus in de top 10 staan?
1. Call to Anguish
2. Leone
3. Kyuka
4. Rave into Space
5. Arithnogwat
6. Ivar the Boneless
7. TheBloodyButcher
8. Los Bombardos
9. WoestePonyTemmer
10. Dontw8run

Wie/Wat wordt de grootste verrassing deze wereld?
Bram van Istari. Wat een Talentje is dit. Recentelijk een gap van 400 ms gehit waardoor je hem echt zag opfleuren. Blij dat ik hem die kans heb kunnen geven en natuurlijk had ik vanaf moment één het volste vertrouwen in hem wat zichtbaar effect heeft gehad. Wat een baasje is het toch, die gaat velen nog versteld doen staan deze wereld!
 
Reactiescore
1.893
3. Vampi
Ook dit account heeft een volle core-ligging. Op dit moment heeft zijn stam nog een bondgenootschap met Talent waardoor ze nog enige safe hebben. Talent is echter ook niet achterlijk en zal deze BG vroeg of laat ditchen waardoor het dan wordt gesandwicht tussen Pony en Leone. Ik verwacht daarom niet dat dit account het lang gaat volhouden al zou ik graag zien van wel. Zo’n rasecht core-account zie ik het graag ver schoppen.
Het is ontzettend snel na m’n post, maar ik moet hier alweer op terug komen aangezien die sinds deze nacht wordt geinternd door iL Leone. Spijtig.
 
Reactiescore
300
Het is ontzettend snel na m’n post, maar ik moet hier alweer op terug komen aangezien die sinds deze nacht wordt geinternd door iL Leone. Spijtig.

Ik heb bij jullie zo even snel 50(!) intern dorpen geteld. Vinden jullie dat zelf ook niet wat absurd? Credits naar Vanq tho.
 
Reactiescore
1.918
Neen want Norey zijn eerste klas internerkes
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik heb bij jullie zo even snel 50(!) intern dorpen geteld. Vinden jullie dat zelf ook niet wat absurd? Credits naar Vanq tho.
Hoj geeft ook geen kritiek op die 3 dorpen die we van Vampi pakte, benoemde t nav zijn lijstje. Denk dat Call gewoon achter hun interns staat.
 
Reactiescore
14
De stam ExE. mag je ook toevoegen aan het internlijstje van Talent. Hoe ze alle kleine stammetjes ompraten om te stoppen met spelen en je dorpen af te staan en/of MB/DU slaaf te worden is mij een raadsel. Hoop dat het goed betaalt
 
Reactiescore
14
Ik heb bij jullie zo even snel 50(!) intern dorpen geteld. Vinden jullie dat zelf ook niet wat absurd? Credits naar Vanq tho.

Jullie (Talent) hebben zelf een stam gerecruit (ExE) om te stoppen met spelen en dorpen af te staan en dat gaat om de volgende hoeveelheid dorpen:
Nog op te rapen interns: 36 Dorpen
Al geinternd van Exe: 11 Dorpen

Dan zit je op 47 Dorpen, ik zie dus totaal geen reden om dan over 50 dorpen te gaan huilen? of zijn dat er net 3 teveel?
Hypocriete forum propaganda allemaal
 
Reactiescore
5.700
Dit ziet er allemaal wel heel duister uit voor Talent…
 
Reactiescore
300
Jullie (Talent) hebben zelf een stam gerecruit (ExE) om te stoppen met spelen en dorpen af te staan en dat gaat om de volgende hoeveelheid dorpen:
Nog op te rapen interns: 36 Dorpen
Al geinternd van Exe: 11 Dorpen

Dan zit je op 47 Dorpen, ik zie dus totaal geen reden om dan over 50 dorpen te gaan huilen? of zijn dat er net 3 teveel?
Hypocriete forum propaganda allemaal

jij hebt echt geen idee waar je het over hebt of wel
 
Reactiescore
524
Haaa als jij denkt dat wij niet meer dan 50 dorpen hebben geboost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Reactiescore
449
Oei, is Talent hypocriet? ah nee, dat wisten we al :D
 
Bovenaan