W81 | Mid-game verwachtingen

Reactiescore
14
Internen en gratis dorpen regelen is sinds een aantal jaren de nieuwe norm in TW geworden voor de meeste top accounts. We kunnen binnen dit internen echter nog steeds gradaties onderscheiden en als je adhv TW stats de overname statistieken vergelijkt van Greedy en CTA dan valt vrij snel op dat CTA rond de 45/50 dorpen intern heeft genomen van hun MB stammen terwijl Greedy er met de intern van QSM nu 7 heeft. Volgens jouw logica mag Greedy dus niets zeggen over deze buitensporige interns van CTA omdat ze zelf ook een paar dorpen intern hebben genomen bij een fusie?

Zelf ben ik ook een tijd lang vrij principieel tegen interns en gratis dorpen geweest toen ik nog een solo speler was. Ik kan je vertellen dat het allemaal verspilde moeite is aangezien er mensen op dit spel rondlopen die er een sport van maken zoveel mogelijk gratis dorpen te fixen. Wil je hier wat tegenover stellen als directe tegenstander dan zul je zelf ook moeten gaan werken met fusies, interns of samenwerkingen om niet te ver achter te lopen in kwantiteit.

De feiten zijn gewoon te achterhalen en ondanks dat het lijkt op "de pot verwijt de ketel" omdat beide partijen internen is er weldegelijk onderscheid te maken.
Dus internen is internen dat zeg je nu zelf. Dat CTA 'voorloopt' onteken ik niet.
Maar om er nu een mooie roze bedoeling van te maken past ook wel weer in de
propaganda machine. Nou goed jullie interns krijgen een goude behandeling. fijn om te horen :)

Wie heeft gezegd dat greedy ergens niks van mag zeggen? ik niet hoor.
Het is wel uiterst hilarisch als hij zelf zoeen circa 50 dorpen qua intern klaar speelt voor zichzelf en arthimtic ofzo. Gradaties ofniet.
En dan andere de maat wil nemen haha. Vind ik hypocriet.
 
Reactiescore
280
Je maakt aannames zonder enige vorm van achteliggend bewijs, als je niet tegen feedback kan 'Junior' dan heb je daarin misschien nog het een en ander te leren. Ik heb mijn zegje gegeven over hoe wij hier binnen Exe naar kijken, ik kan daarin het korreltje zout in jouw opmerkingen nog geeneens vinden.

Volgens mij mis jij volledig het punt. Het is gewoon internen ongeacht hoe dat tot stand is gekomen. Moeten jullie volledig zelf weten want Cult doet dat idd ook maar kom dan niet de moraalridder uithangen op het AF (niet tegen jou bedoelt maar tegen Greedy/talent).
 
Reactiescore
1.363
Dus internen is internen dat zeg je nu zelf. Dat CTA 'voorloopt' onteken ik niet.
Maar om er nu een mooie roze bedoeling van te maken past ook wel weer in de
propaganda machine. Nou goed jullie interns krijgen een goude behandeling. fijn om te horen :)

Wie heeft gezegd dat greedy ergens niks van mag zeggen? ik niet hoor.
Het is wel uiterst hilarisch als hij zelf zoeen circa 50 dorpen qua intern klaar speelt voor zichzelf en arthimtic ofzo. Gradaties ofniet.
En dan andere de maat wil nemen haha. Vind ik hypocriet.
Wie mot jij voorstellen dan?

Het verschil tussen greedy en anguish bijv. Is dat zij vanaf de start al extreme boosters hadden en wij met 0 gestart waren. Daarnaast doet anguish ook tering arrogant, terwijl als je gewoon kijkt, zij puur op overmacht spelen en internen. Wat ik gewoon 0,0 skill vindt.
Zie je greedy arrogant doen of wtf? Nee, wij moeten ook wat organiseren om tegen die lui op te boksen niet? Anders is t ook onbegonnen werk uiteindelijk. Dus ik vind dat er wel degelijk verschil in zit imo. En wij houden van n uitdaging en al die domme wannabe lui/boosters de mond te snoeren/te slopen. :)
 
Reactiescore
14
Wie mot jij voorstellen dan?

Het verschil tussen greedy en anguish bijv. Is dat zij vanaf de start al extreme boosters hadden en wij met 0 gestart waren. Daarnaast doet anguish ook tering arrogant, terwijl als je gewoon kijkt, zij puur op overmacht spelen en internen. Wat ik gewoon 0,0 skill vindt.
Zie je greedy arrogant doen of wtf? Nee, wij moeten ook wat organiseren om tegen die lui op te boksen niet? Anders is t ook onbegonnen werk uiteindelijk. Dus ik vind dat er wel degelijk verschil in zit imo. En wij houden van n uitdaging en al die domme wannabe lui/boosters de mond te snoeren/te slopen. :)

Nou ik ben blij voor je dat dat er fftjes uit is :oops:. Mijn naam is ronnie pickering aangenaam.
Vgm vroeg iemand om bewijs? Nou zie hier nog meer bewijs (lees 'wij moeten ook wat organiseren om tegen die lui op te boksen niet')
 
Reactiescore
1.869
Ik heb bij jullie zo even snel 50(!) intern dorpen geteld. Vinden jullie dat zelf ook niet wat absurd? Credits naar Vanq tho.
Geen idee of het exacte aantal klopt, zit via tel dus ik zal je voor het gemak even op je woord geloven. Zoals ik al aangaf in m’n vorige post had dat niet gehoeven als die domme 20:1 regel niet bestond waar wij al sinds dag 9 (!) last van hebben. En als je denkt dat ik mijn cluster een gatenkaas laat zijn omdat mijn omgeving niet weet hoe ze moeten starten zit je echt goed fout. Daarnaast stonden wij al ruim rang 1 voordat er ook maar één intern gemoeid was dus zoals al aangegeven zou het weinig verschil hebben gemaakt.
Zeer hilarisch overigens dat jij hier nu komt klagen over het feit van ons aantal interns, terwijl jouw stamgenoot Leone er zelfs nog meer heeft geinternd: 53 om precies te zijn. Op minder dorpen overigens waardoor het percentagegewijs dus nog een stuk hoger ligt dan CTA. En dat zijn enkel de dorpen waarvan ik het met zekerheid kan zeggen. Dus laat die hypocrisie maar achterwege, want jullie zijn hier de laatste partij die recht van spreken heeft.

Hoj geeft ook geen kritiek op die 3 dorpen die we van Vampi pakte, benoemde t nav zijn lijstje. Denk dat Call gewoon achter hun interns staat.
Klopt helemaal. Staan jullie ook achter jullie interns wat er notabene nog meer zijn? Maar je liet me in ieder geval wel even glimlachen.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Al dat gejank over internen terwijl je zelf evenveel internt slaat nergens op he schatten. Je komt zo enkel nogal dom en onwetend over.
 
Reactiescore
676
CTA heeft dan ook veel meer dorpen dan Greedy. Een blik overigens op Leone en precies hetzelfde als bij CTA is zichtbaar. Het staat iedereen vrij om met een MB en DU te starten. Wij kunnen er dan vrij weinig aan doen dat Vanquisher en @Sevii effectiever en beter zijn dan andere?

Tja ik vind persoonlijk dat jullie je wel eens mogen afvragen of jullie deze speelwijze nou nodig hebben. Overduidelijk veel kwaliteit aanwezig binnen Cult, groot strategisch voordeel gecreëerd dmv slimme recruits/premade en dan ook MB's ten grootte van een main van de tegenstander. Ik vind het zelf behoorlijk saai en vervelend om de hele wereld lang interns te moeten fixen om niet achter te lopen op de rest, want iedere dag dat wij niet internen doen jullie er wel 5 bij wijze van spreken. Wij zijn hier ook overduidelijk minder goed in gezien de achterstand die wij hebben. Dat er accounts buiten Cult zijn die hetzelfde doen ga ik dus ook zeker niet ontkennen, maar Greedy is hier juist een slecht voorbeeld van en dat wilde ik aan @SenseJr duidelijk maken.

Dus internen is internen dat zeg je nu zelf. Dat CTA 'voorloopt' onteken ik niet.
Maar om er nu een mooie roze bedoeling van te maken past ook wel weer in de
propaganda machine. Nou goed jullie interns krijgen een goude behandeling. fijn om te horen :)

Wie heeft gezegd dat greedy ergens niks van mag zeggen? ik niet hoor.
Het is wel uiterst hilarisch als hij zelf zoeen circa 50 dorpen qua intern klaar speelt voor zichzelf en arthimtic ofzo. Gradaties ofniet.
En dan andere de maat wil nemen haha. Vind ik hypocriet.

Dat het hypocriet is, dat hij niet moet blaaskaken en dat ze anderen de maat niet mogen nemen zijn wel zinnen die insinueren dat team Greedy niets over interns mag zeggen omdat ze zelf ook interns hebben gedaan. Ik ben verder zo objectief mogelijk gaan kijken naar de hoeveelheid interns om aan te tonen dat de een veel meer interns heeft dan de andere, wat voor mij betekent dat ze er wel een punt van mogen maken. Moet wel toegeven dat ik @The Greedy Misanthropist een beetje ken en daardoor ook weet dat zij liever niet op de "internwijze" spelen net als ik. Hierdoor neem ik het wellicht wat meer voor hen op, maar de feiten over de interns staan daar los van.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Klopt helemaal. Staan jullie ook achter jullie interns wat er notabene nog meer zijn? Maar je liet me in ieder geval wel even glimlachen.

Volgendsmij benader ik mijn stamgenoot hier kritisch omdat internen ook bij ons gebeurt, jammer dat je er dan weer een verwijting of wedstrijd van moet maken, waar ik je juist probeerde te backen.

Wat ik wel een belangrijk verschil vind is dat vanquisher, zoals hij op73 ook deed, gewoon geld er in pompt om barbs te boosten voor cta, waar onze mbs gewoon daadwerkelijk 1:20 spelers wegwerken. Ja Leone internt dan net zoveel van zijn mbs maar dat zijn geen gebooste barbs maar van spelers waar mb's gewoon voor bedoeld zijn. Maargoed, ieder zijn ding, doe wat je wil om te winnen, dat doet iedereen :p.
 
Reactiescore
383
@Dream Team. leuk lijstje :)
Dank ook voor de vernoemingen ook!

Thanks Daansko, lijstje van jouw kant zodat de eindeloze discussie is afgelopen is? Elkaar verwijten dat je veel internt en mb's gebruikt terwijl allebei de kanten veel internen/mb's gebruiken.
 
Reactiescore
2.064
Net mijn 3e wereld sinds mijn comeback en nu moet ik alweer opbokken? Tjonge René, die vlaai kun je wel vergeten!

Ik bied mijn excuses aan.

Mooi hoor dat kleur bekennen lijkt erop dat jij ook niet zonder bepaalde spelers uit de stam talent kan.

Voor de duidelijkheid ik steun niemand en ken niemand hier. Wat ik benoem is de hypocrtiete BS van greedy/talent die er zelf ook lekker op los internen.

En 'AF Bende'? Het is juist greedy/talent die hier maffia praktijken laat zien in de vorm van hypocriete propaganda. Nou top hoor, vooral steunen zou ik zeggen! hypocrieten vinden elkaar snel natuurlijk.

Waarom noem je mij hypocriet? Wat heb ik jou ooit mis gedaan dat ik zo ernstig wordt beledigd. Dit zal niet worden getolereerd ronnie
 
Reactiescore
1.869
Volgendsmij benader ik mijn stamgenoot hier kritisch omdat internen ook bij ons gebeurt, jammer dat je er dan weer een verwijting of wedstrijd van moet maken, waar ik je juist probeerde te backen.

Wat ik wel een belangrijk verschil vind is dat vanquisher, zoals hij op73 ook deed, gewoon geld er in pompt om barbs te boosten voor cta, waar onze mbs gewoon daadwerkelijk 1:20 spelers wegwerken. Ja Leone internt dan net zoveel van zijn mbs maar dat zijn geen gebooste barbs maar van spelers waar mb's gewoon voor bedoeld zijn. Maargoed, ieder zijn ding, doe wat je wil om te winnen, dat doet iedereen :p.
Ah, dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd. Ik vatte het op als een vrij sarcastische post, maar dan zat ik daar verkeerd. Excuses. :)

Een groot deel is als nog gewoon van spelers geweest hoor die wij (op dezelfde wijze als jullie dan) hebben weggespeeld omdat wij anders met de 20:1 zouden zitten als we het volledig zelf zouden doen. Verder heb je er helemaal gelijk in dat er ook barbs tussen zitten, maar met het front met Talent wil ik gewoon een compact cluster en gezien het NH is hebben barbs in m’n cluster gewoon 0 meerwaarde. Je kan me geloven of niet, maar van mij hoeft al dat internen ook niet. Zoals ik al aangaf: Innogames moet gewoon die 20:1 regel afschaffen, dan is de noodzaak ertoe al aanzienlijk minder.
 
Reactiescore
5.611
Volgendsmij benader ik mijn stamgenoot hier kritisch omdat internen ook bij ons gebeurt, jammer dat je er dan weer een verwijting of wedstrijd van moet maken, waar ik je juist probeerde te backen.

Wat ik wel een belangrijk verschil vind is dat vanquisher, zoals hij op73 ook deed, gewoon geld er in pompt om barbs te boosten voor cta, waar onze mbs gewoon daadwerkelijk 1:20 spelers wegwerken. Ja Leone internt dan net zoveel van zijn mbs maar dat zijn geen gebooste barbs maar van spelers waar mb's gewoon voor bedoeld zijn. Maargoed, ieder zijn ding, doe wat je wil om te winnen, dat doet iedereen :p.
Alsnog staat het iedere MB vrij hetzelfde te doen als Vanq. Wij starten nu eenmaal zo met hem, hij vindt het leuk zo te spelen en ja inderdaad, voor ons is het ook meer dan welkom. We kunnen ook zeggen “ Nee jur, stop met spelen”, maar waarom? Iedereen heeft vrije kansen en wij pakken hem inderdaad aan.

Ik snap jullie punt ook wel hoor, het is vervelend om te zien dat een al degelijk account op deze manier nog meer voordeel behaald, maargoed, het hoort er nu eenmaal een beetje bij. Persoonlijk voel ik me totaal niet minder of slechter omdat ik met Vanq samen speel.
 

Deleted User - 487971571

Guest
Thanks Daansko, lijstje van jouw kant zodat de eindeloze discussie is afgelopen is? Elkaar verwijten dat je veel internt en mb's gebruikt terwijl allebei de kanten veel internen/mb's gebruiken.
Ik kan dit weekend wel eens een lijstje maken.
Dat beide kampen gebruik maakt van het gedoogbeleid omtrent boosten is nu eenmaal een feit, hate the game, not the player zou je bijna zeggen in dit geval.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ah, dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd. Ik vatte het op als een vrij sarcastische post, maar dan zat ik daar verkeerd. Excuses. :)

Een groot deel is als nog gewoon van spelers geweest hoor die wij (op dezelfde wijze als jullie dan) hebben weggespeeld omdat wij anders met de 20:1 zouden zitten als we het volledig zelf zouden doen. Verder heb je er helemaal gelijk in dat er ook barbs tussen zitten, maar met het front met Talent wil ik gewoon een compact cluster en gezien het NH is hebben barbs in m’n cluster gewoon 0 meerwaarde. Je kan me geloven of niet, maar van mij hoeft al dat internen ook niet. Zoals ik al aangaf: Innogames moet gewoon die 20:1 regel afschaffen, dan is de noodzaak ertoe al aanzienlijk minder.

Denk dat we beide wel weten van elkaar dat we die ening over de wereld instellingen delen. Wij hebben noord meer terrein te winnen dan jullie en dan is kwaniteit pakken verstandiger denk ik dan barbs, Maar als ik Jurr zou hebben zou ik precies het zelfde doen. Wij gebruiken daadwerkelijk minder ervaren spelers (of een paar toppers die niet zo all in gaan als jurr) en dus willen we die juist bij t front weg hebben.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Alsnog staat het iedere MB vrij hetzelfde te doen als Vanq. Wij starten nu eenmaal zo met hem, hij vindt het leuk zo te spelen en ja inderdaad, voor ons is het ook meer dan welkom. We kunnen ook zeggen “ Nee jur, stop met spelen”, maar waarom? Iedereen heeft vrije kansen en wij pakken hem inderdaad aan.

Ik snap jullie punt ook wel hoor, het is vervelend om te zien dat een al degelijk account op deze manier nog meer voordeel behaald, maargoed, het hoort er nu eenmaal een beetje bij. Persoonlijk voel ik me totaal niet minder of slechter omdat ik met Vanq samen speel.

Ik zeg ook nergens dat je t niet moet doen of dat het niet mag, maar het is wel uniek en op en top pushen natuurlijk, toch niet helemaal vergelijkbaar met een mb voor 1:20 speler, maar zo als ik al paar keer heb gezegd als ik Jur had was ik er net zo wijs mee.
 
Reactiescore
1.869
Denk dat we beide wel weten van elkaar dat we die ening over de wereld instellingen delen. Wij hebben noord meer terrein te winnen dan jullie en dan is kwaniteit pakken verstandiger denk ik dan barbs, Maar als ik Jurr zou hebben zou ik precies het zelfde doen. Wij gebruiken daadwerkelijk minder ervaren spelers (of een paar toppers die niet zo all in gaan als jurr) en dus willen we die juist bij t front weg hebben.
Mee eens hoor. Hangt er net vanaf wat je doel + ligging is en hoe je omgeving eruit ziet. :)
 
Reactiescore
1.019
Geen idee of het exacte aantal klopt, zit via tel dus ik zal je voor het gemak even op je woord geloven. Zoals ik al aangaf in m’n vorige post had dat niet gehoeven als die domme 20:1 regel niet bestond waar wij al sinds dag 9 (!) last van hebben. En als je denkt dat ik mijn cluster een gatenkaas laat zijn omdat mijn omgeving niet weet hoe ze moeten starten zit je echt goed fout. Daarnaast stonden wij al ruim rang 1 voordat er ook maar één intern gemoeid was dus zoals al aangegeven zou het weinig verschil hebben gemaakt.
Zeer hilarisch overigens dat jij hier nu komt klagen over het feit van ons aantal interns, terwijl jouw stamgenoot Leone er zelfs nog meer heeft geinternd: 53 om precies te zijn. Op minder dorpen overigens waardoor het percentagegewijs dus nog een stuk hoger ligt dan CTA. En dat zijn enkel de dorpen waarvan ik het met zekerheid kan zeggen. Dus laat die hypocrisie maar achterwege, want jullie zijn hier de laatste partij die recht van spreken heeft.


Klopt helemaal. Staan jullie ook achter jullie interns wat er notabene nog meer zijn? Maar je liet me in ieder geval wel even glimlachen.
Al dat gejank over internen terwijl je zelf evenveel internt slaat nergens op he schatten. Je komt zo enkel nogal dom en onwetend over.


mvg
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Hahahaha reteslecht dit. :cool2:
 
Bovenaan