[Speeltopic] WvW #326.2

Reactiescore
1.014
Dash waarschijnlijk slechte beul.

Materlotti ketterse wolf.
Moh kan ook slechte beul zijn?
Of wethouder
Je neemt wel snel conclusies
 
Reactiescore
1.014
Nogmaals dan, hetzelfde bij Arbeitman, een slechtje gaat nu echt niet zijn eigen glazen ingooien.
Omdat zo vaak gezegd is, is er juist ruimte voor een slechtje om dit soort acties te doen.
 
Reactiescore
397
Nogmaals dan, hetzelfde bij Arbeitman, een slechtje gaat nu echt niet zijn eigen glazen ingooien.
Dit is wethouder, Dash is goede beul is mijn vermoeden. We moeten het niet slechte beul niet uitsluiten bij Dash, maar hier neig ik zelf naar.

@laila Omdat er twee mensen zijn die water hebben gegooid, arbeitman & blond. De kans is dus vrij aanwezig dat 1 van beide slechtje is.

Edit2: We moeten er ook rekening meehouden dat de kans aanwezig is dat er twee priesters inzitten. Ik zie Combino hier wel voor aan, vooral omdat er tot nu toe best sterke slechtjes rollen inzitten: infectiewolf, verhullende wolf en er moet nog een startwolf/wolp zijn.
 
Reactiescore
999
oke jongens denk eens goed na

de redenen dat ik als priester direct mijn water op bappos smeet waren
- omdat dash initieel bappos wou beulen en dit voor één of andere reden niet is door gegaan.
- omdat bappos al verdacht was en we op deze manier tijd konden sparen

door arbeitman zijn aanvallen leek het mij plausibel dat hij ketterse wolf was, maar blijkbaar is hij dus gewoon priester

ik ben ook gewoon een priester, daar steek ik mijn hand voor in het vuur

ik ben nog op geen enkel moment verdacht geweest, dus waarom zou ik dan relatief impulsief die actie doen vlak na de lynch als ik al zie dat mijn kompaan WBJIMO eraan hangt?

er zijn mensen die ons tegen elkaar willen opzetten, vreemd
 
Reactiescore
559
Reactiescore
1.577
Voor het gemak dit lijstje. Laten we zoeken in de bovenste namen:

Geen idee:
3. DenDuvel
4. Spieder
6. Candiu
7. jojor
11. CI
12. Laila
13. Freaker Play
14. Time
16. Ctrl Alt Delete

Goedjes:
1. Bappos
2. MOH
9. KS
15. blond

17. Dashke
19. Nonkel jos
 
Reactiescore
397
Voor het gemak dit lijstje. Laten we zoeken in de bovenste namen:

Geen idee:
3. DenDuvel
4. Spieder
6. Candiu
7. jojor
11. CI
12. Laila
13. Freaker Play
14. Time
16. Ctrl Alt Delete

Goedjes:
1. Bappos
2. MOH
9. KS
15. blond

17. Dashke
19. Nonkel jos
Oke, aangezien jij arbeitman hebt afgestreept, weet jij dus zeker dat blond goed is. Jij bent 100% goed dus ik vertrouw je voor nu. Twee priesters dus. Heeft iemand een orakel binnen gekregen, @ItsDash wat was jouw supply drop? Ik neig momenteel dan naar .Time en jojor.
 
Reactiescore
999
Oke, aangezien jij arbeitman hebt afgestreept, weet jij dus zeker dat blond goed is. Jij bent 100% goed dus ik vertrouw je voor nu. Twee priesters dus. Heeft iemand een orakel binnen gekregen, @ItsDash wat was jouw supply drop? Ik neig momenteel dan naar .Time en jojor.

nee blijkbaar 3 priesters, want pr0sieeb was ook een priester

en ja ik weet dat ik hierdoor nu misschien nog verdachter kan zijn als ketterse wolf, en daarom zou ik oproepen dat iemand met een zienende rol mij vannacht bekijkt alvorens je mij eraan hangt zoals nu het geval is
 
Reactiescore
1.577
Oke, aangezien jij arbeitman hebt afgestreept, weet jij dus zeker dat blond goed is. Jij bent 100% goed dus ik vertrouw je voor nu. Twee priesters dus. Heeft iemand een orakel binnen gekregen, @ItsDash wat was jouw supply drop? Ik neig momenteel dan naar .Time en jojor.

ik kreeg van het orakel de rol van blond vermoed ik, vandaar dat ik er overtuigd van was dat arbeitman ketterse moest zijn

Edit: @mohniels1 was jij de wethouder?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.733
Nope ik ben beul. Ik neig naar materlotti ketterse wolf en Dash slechte beul.
 
Bovenaan