Stab-topic'ske van Clickb*it

Reactiescore
428
en hoe verwacht je precies bewijs van die jan dat iets niet gebeurd is? en je keuze staat al vast aangezien je deff hebt staan bij die steff. je maakt jezelf enorm belachelijk

Keuze is deels gemaakt inderdaad maar er is nog niks op men deff gelopen dus kan het gewoon terug trekken als er bewijs komt.
 
Reactiescore
1.278
Keuze is deels gemaakt inderdaad maar er is nog niks op men deff gelopen dus kan het gewoon terug trekken als er bewijs komt.

Heel het topic staat vol met bewijs van de stab? Wat wil je nog meer horen dan.
 
Reactiescore
1.278
Bewijs vanuit jan zen kant...

Dus om het te snappen. Iemand zet met een VV een ander zijn dorpen leeg en probeert die te edelen en daarin steun jij hem door hem vol te stacken met je def. Jij wilt daarmee alleen stoppen als de andere bewijs verzamelt van iets wat een jaar geleden gebeurt is wat hem verweten word.

Dus zo zit het nu?

Jij wilt dat iedereen een dagboek bij gaat houden voor het geval je ineens later ergens van beschuldigd worden? Sodemieter op knul al sta je volledig achter die stab zeg dat dan gewoon. Ja dan ben je ook een vieze speler, maar wel een eerlijke. Daar heb ik meer respect voor dan dat je hier komt met compleet irrealistische voorstellen, om toch maar goed te praten wat je allemaal doet hier.
 
Reactiescore
50
Wat ik probeer te zeggen is, het is toch geen reden om een jaar later een stab te accepteren en medeplichtig hieraan mee te doen? Als dit geaccepteerd wordt dan is het gewoon te triest voor woorden, het is gewoon een 100% stab dat niet hoort. Ongeacht of het een wraakactie is.
 
Reactiescore
1.278
Ik ben op W12 gestabt, ga even bewijzen terug zoeken op MSN hoor, tot die tijd laat ik mn deff bij stabber staan!!

Het is zelfs andersom. Jij mag mooi maar met bewijzen komen dat je mij op W12 niet gestabt hebt! Anders blijft die def staan. Het stabben zelf is natuurlijk erger, maar het zo nadrukkelijk gedogen komt er wel zeker bij in de buurt.
 
Reactiescore
17
1616089330931.png

Hierboven de screen dat de naam wordt veranderd. Daarboven zie je dat 1092 pp naar mijn account gaan (Serio Albiana.).
Flex en ik speelde samen op mijn account. Nadat we waren gestopt heeft Flex besloten om het mailadres te wijzigen en ook de naam te wijzigen. Na 6 maanden probeerde ik in te loggen maar dat lukte niet. Toen kwam ik erachter dat Flex mijn account had overgenomen door mail te wijzigen en naam te veranderen. Hij was toen alleen vergeten om mijn wachtwoord te wijzigen waardoor ik in kon loggen en mijn pp terug kon halen.

Ik liet Flex zojuist zien dat ik de pp overgemaakt kreeg op mijn account van zijn account. Hij gaf aan dat het nog steeds geen bewijs is. Ik vroeg toen om een screen van hem en kreeg toen een aantal screens doorgestuurd. Bovenstaande bevestigd mijn verhaal dus. Op dit moment is Flex nog steeds van mening dat deze screen niks bewijst. Daarom dat hij deze screen ook met mij heeft willen delen want dit had hij anders natuurlijk nooit gedaan. Ik had natuurlijk wel kunnen laten zien dat ik de 1092 pp van Flex zijn account kreeg, maar dit is natuurlijk duidelijker.

Zoals je in de screen hieronder kan zien, zie je dat ik Flex nog steeds de mogelijkheid gaf om niet naar het AF te gaan. Ik geef er namelijk geen zak om dat mijn naam hier door het slijk wordt genomen omdat ik toch niet meer serieus tw speel. Ik ben het met jullie eens, het is een stab en ja, een hele vieze ook zelfs. Ik heb hem niet alleen gestabt omdat hij mijn account heeft gestolen (is namelijk al meer dan 2 jaar geleden dat ik erachter kwam en het doet me weinig).

1616089927753.png

Het is dus duidelijk dat Flex zich van de domme aan het houden is en hij ging er vanuit dat ik het niet kon bewijzen. Ik heb hem destijds hier ook op aangesproken dat het niet heel netjes was om mijn account te stelen. Wel heb ik wel mijn redenen om Flex te stabben, deze ga ik alleen niet op het AF delen. Ik heb er namelijk helemaal geen zin in om hier ruzie te komen maken en Flex zijn naam door het slijk probeer te halen. Wel ga ik in gesprek met de spelers die bij mij in de omgeving liggen, als zij mijn redenen hierover willen weten waarom ik Flex heb gestabt.

Het interesseert me echt geen zak wat jullie van me vinden of over me zeggen op het AF. Ik ga daarom ook niet meer reageren hier en ga gewoon wat lol hebben ingame.

MAAAARRRR is het een stab? Jazeker
 
Reactiescore
1.019
Bekijk bijlage 27862

Hierboven de screen dat de naam wordt veranderd. Daarboven zie je dat 1092 pp naar mijn account gaan (Serio Albiana.).
Flex en ik speelde samen op mijn account. Nadat we waren gestopt heeft Flex besloten om het mailadres te wijzigen en ook de naam te wijzigen. Na 6 maanden probeerde ik in te loggen maar dat lukte niet. Toen kwam ik erachter dat Flex mijn account had overgenomen door mail te wijzigen en naam te veranderen. Hij was toen alleen vergeten om mijn wachtwoord te wijzigen waardoor ik in kon loggen en mijn pp terug kon halen.

Ik liet Flex zojuist zien dat ik de pp overgemaakt kreeg op mijn account van zijn account. Hij gaf aan dat het nog steeds geen bewijs is. Ik vroeg toen om een screen van hem en kreeg toen een aantal screens doorgestuurd. Bovenstaande bevestigd mijn verhaal dus. Op dit moment is Flex nog steeds van mening dat deze screen niks bewijst. Daarom dat hij deze screen ook met mij heeft willen delen want dit had hij anders natuurlijk nooit gedaan. Ik had natuurlijk wel kunnen laten zien dat ik de 1092 pp van Flex zijn account kreeg, maar dit is natuurlijk duidelijker.

Zoals je in de screen hieronder kan zien, zie je dat ik Flex nog steeds de mogelijkheid gaf om niet naar het AF te gaan. Ik geef er namelijk geen zak om dat mijn naam hier door het slijk wordt genomen omdat ik toch niet meer serieus tw speel. Ik ben het met jullie eens, het is een stab en ja, een hele vieze ook zelfs. Ik heb hem niet alleen gestabt omdat hij mijn account heeft gestolen (is namelijk al meer dan 2 jaar geleden dat ik erachter kwam en het doet me weinig).

Bekijk bijlage 27863

Het is dus duidelijk dat Flex zich van de domme aan het houden is en hij ging er vanuit dat ik het niet kon bewijzen. Ik heb hem destijds hier ook op aangesproken dat het niet heel netjes was om mijn account te stelen. Wel heb ik wel mijn redenen om Flex te stabben, deze ga ik alleen niet op het AF delen. Ik heb er namelijk helemaal geen zin in om hier ruzie te komen maken en Flex zijn naam door het slijk probeer te halen. Wel ga ik in gesprek met de spelers die bij mij in de omgeving liggen, als zij mijn redenen hierover willen weten waarom ik Flex heb gestabt.

Het interesseert me echt geen zak wat jullie van me vinden of over me zeggen op het AF. Ik ga daarom ook niet meer reageren hier en ga gewoon wat lol hebben ingame.

MAAAARRRR is het een stab? Jazeker
van mij mag je je redenen vertellen om mij te stabben, die zijn namelijk complete bullshit
 
Reactiescore
1.278
Bekijk bijlage 27862

Hierboven de screen dat de naam wordt veranderd. Daarboven zie je dat 1092 pp naar mijn account gaan (Serio Albiana.).
Flex en ik speelde samen op mijn account. Nadat we waren gestopt heeft Flex besloten om het mailadres te wijzigen en ook de naam te wijzigen. Na 6 maanden probeerde ik in te loggen maar dat lukte niet. Toen kwam ik erachter dat Flex mijn account had overgenomen door mail te wijzigen en naam te veranderen. Hij was toen alleen vergeten om mijn wachtwoord te wijzigen waardoor ik in kon loggen en mijn pp terug kon halen.

Ik liet Flex zojuist zien dat ik de pp overgemaakt kreeg op mijn account van zijn account. Hij gaf aan dat het nog steeds geen bewijs is. Ik vroeg toen om een screen van hem en kreeg toen een aantal screens doorgestuurd. Bovenstaande bevestigd mijn verhaal dus. Op dit moment is Flex nog steeds van mening dat deze screen niks bewijst. Daarom dat hij deze screen ook met mij heeft willen delen want dit had hij anders natuurlijk nooit gedaan. Ik had natuurlijk wel kunnen laten zien dat ik de 1092 pp van Flex zijn account kreeg, maar dit is natuurlijk duidelijker.

Zoals je in de screen hieronder kan zien, zie je dat ik Flex nog steeds de mogelijkheid gaf om niet naar het AF te gaan. Ik geef er namelijk geen zak om dat mijn naam hier door het slijk wordt genomen omdat ik toch niet meer serieus tw speel. Ik ben het met jullie eens, het is een stab en ja, een hele vieze ook zelfs. Ik heb hem niet alleen gestabt omdat hij mijn account heeft gestolen (is namelijk al meer dan 2 jaar geleden dat ik erachter kwam en het doet me weinig).

Bekijk bijlage 27863

Het is dus duidelijk dat Flex zich van de domme aan het houden is en hij ging er vanuit dat ik het niet kon bewijzen. Ik heb hem destijds hier ook op aangesproken dat het niet heel netjes was om mijn account te stelen. Wel heb ik wel mijn redenen om Flex te stabben, deze ga ik alleen niet op het AF delen. Ik heb er namelijk helemaal geen zin in om hier ruzie te komen maken en Flex zijn naam door het slijk probeer te halen. Wel ga ik in gesprek met de spelers die bij mij in de omgeving liggen, als zij mijn redenen hierover willen weten waarom ik Flex heb gestabt.

Het interesseert me echt geen zak wat jullie van me vinden of over me zeggen op het AF. Ik ga daarom ook niet meer reageren hier en ga gewoon wat lol hebben ingame.

MAAAARRRR is het een stab? Jazeker

De discussie wat er met een account gebeurt als de bespelers stoppen is er wel één om te voeren, maar ik kan je zeggen dat veel account die nu meedraaien niet meer bespeelt worden door de oorspronkelijke speler. En dat de mail ook niet meer op die naam staat. Hier valt wel wat van te zeggen ... maar het toe-eigenen van een account met 1k pp erop, nadat de hoofdspeler besluit te stoppen staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot de vieze streek die jij geleverd hebt. Zeker, omdat iets twee jaar geleden gebeurt is en je zover ik begrijp de PP uiteindelijk ook gewoon terug hebt gekregen.

Je hebt een manier gezocht om makkelijk te groeien en die klaarblijkelijk gevonden. Wel een hele vieze helaas. En dan nog blijkt het dat je doodloopt op een speler, waarvan de troepen mijlenver weg waren, te triest voor woorden. Prima dat het je niks interesseert, maar volgens mij besef je niet dat je met je achterlijke gedrag voldoende mensen meesleurt die hier weldegelijk wat om geven.
 
Reactiescore
2.444
Bekijk bijlage 27862

Hierboven de screen dat de naam wordt veranderd. Daarboven zie je dat 1092 pp naar mijn account gaan (Serio Albiana.).
Flex en ik speelde samen op mijn account. Nadat we waren gestopt heeft Flex besloten om het mailadres te wijzigen en ook de naam te wijzigen. Na 6 maanden probeerde ik in te loggen maar dat lukte niet. Toen kwam ik erachter dat Flex mijn account had overgenomen door mail te wijzigen en naam te veranderen. Hij was toen alleen vergeten om mijn wachtwoord te wijzigen waardoor ik in kon loggen en mijn pp terug kon halen.

Ik liet Flex zojuist zien dat ik de pp overgemaakt kreeg op mijn account van zijn account. Hij gaf aan dat het nog steeds geen bewijs is. Ik vroeg toen om een screen van hem en kreeg toen een aantal screens doorgestuurd. Bovenstaande bevestigd mijn verhaal dus. Op dit moment is Flex nog steeds van mening dat deze screen niks bewijst. Daarom dat hij deze screen ook met mij heeft willen delen want dit had hij anders natuurlijk nooit gedaan. Ik had natuurlijk wel kunnen laten zien dat ik de 1092 pp van Flex zijn account kreeg, maar dit is natuurlijk duidelijker.

Zoals je in de screen hieronder kan zien, zie je dat ik Flex nog steeds de mogelijkheid gaf om niet naar het AF te gaan. Ik geef er namelijk geen zak om dat mijn naam hier door het slijk wordt genomen omdat ik toch niet meer serieus tw speel. Ik ben het met jullie eens, het is een stab en ja, een hele vieze ook zelfs. Ik heb hem niet alleen gestabt omdat hij mijn account heeft gestolen (is namelijk al meer dan 2 jaar geleden dat ik erachter kwam en het doet me weinig).

Bekijk bijlage 27863

Het is dus duidelijk dat Flex zich van de domme aan het houden is en hij ging er vanuit dat ik het niet kon bewijzen. Ik heb hem destijds hier ook op aangesproken dat het niet heel netjes was om mijn account te stelen. Wel heb ik wel mijn redenen om Flex te stabben, deze ga ik alleen niet op het AF delen. Ik heb er namelijk helemaal geen zin in om hier ruzie te komen maken en Flex zijn naam door het slijk probeer te halen. Wel ga ik in gesprek met de spelers die bij mij in de omgeving liggen, als zij mijn redenen hierover willen weten waarom ik Flex heb gestabt.

Het interesseert me echt geen zak wat jullie van me vinden of over me zeggen op het AF. Ik ga daarom ook niet meer reageren hier en ga gewoon wat lol hebben ingame.

MAAAARRRR is het een stab? Jazeker

In het geval dat je verhaal waar is blijkt te zijn... Ben jij twee (?) jaar geleden gestopt met spelen, hierna heeft Flex de naam en email verandert van een account dat jullie samen bespeelde en waar jij niet meer speelde. Op dat account stond dus nog 1000pp, dit heb je vervolgens terug gehaald nadat je na zes maanden weer begon met spelen. En fucking twee jaar later zit je hier nog zo erg mee dat je zo'n actie doet? Dit is toch wel een van de meer triestere dingen die ik op tw voorbij heb zien komen zeg.
 
Reactiescore
470
De discussie wat er met een account gebeurt als de bespelers stoppen is er wel één om te voeren, maar ik kan je zeggen dat veel account die nu meedraaien niet meer bespeelt worden door de oorspronkelijke speler. En dat de mail ook niet meer op die naam staat. Hier valt wel wat van te zeggen ... maar het toe-eigenen van een account met 1k pp erop, nadat de hoofdspeler besluit te stoppen staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot de vieze streek die jij geleverd hebt. Zeker, omdat iets twee jaar geleden gebeurt is en je zover ik begrijp de PP uiteindelijk ook gewoon terug hebt gekregen.

Je hebt een manier gezocht om makkelijk te groeien en die klaarblijkelijk gevonden. Wel een hele vieze helaas. En dan nog blijkt het dat je doodloopt op een speler, waarvan de troepen mijlenver weg waren, te triest voor woorden. Prima dat het je niks interesseert, maar volgens mij besef je niet dat je met je achterlijke gedrag voldoende mensen meesleurt die hier weldegelijk wat om geven.

De troepen zijn volgensmij door het TW team terug gehaald. Dat wist de stabber natuurlijk niet waardoor hij wsl zo gesplit heeft voor eventuele mini snipes die weer opgebouwd waren.
 
Reactiescore
1.019
1616093851408.png

jij zegt dus dat dit acc van jou is / was? @Sequa Quare. en dat we er samen op hebben gespeeld?

hoe komt het dat we dan nooit een 2e dorp hebben behaald?

1616094035101.png

zoals je kan zien komt dit screentje van mijn acc, en ik heb toen pp gezonden naar serio wat jouw acc was. of wil je zeggen dat jij 2 accs had en ik 0?
 
Reactiescore
17
Hoe is het jouw account geworden dan? Door mail en naam te wijzigen.
Of zou je me anders een verklaring willen geven waarom je die pp zomaar naar mijn account overmaakt? Ik weet wel waarom. Je was zelf te dom om het wachtwoord ook te wijzigen waardoor ik ze zelf nog terug heb kunnen halen.
 
Reactiescore
167
We weten beide dat het bs is Steff, maar ik wil je feliciteren! Je mag vanaf nu jezelf officieel ''grootste rat'' noemen! Toch nog iets waar je goed in bent! ;)
 
Reactiescore
17
Heb even de tijd genomen om het na te zoeken. Hierbij de bewijzen dat Flex mijn account heeft gestolen.

1616099695573.png
1616101117190.png

Wil niet de tijd nemen om het hier helemaal uit te leggen, maar de spelers die hem kennen, weten dat het een hele lastige en vervelende speler is om dicht bij te hebben liggen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan