Top/Flopspelers

Reactiescore
260
Wanneer komen die comedy tickets online?? Heb echt er echt zin in inmiddels!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Done en VV ook afgegeven !
Gegroet! Helaas heb ik jouw PM nog niet binnen zien komen, wellicht moet je het nogmaals proberen.

73c8a6829a6a4744bea8a5536e8a0dc5.png
 
Reactiescore
47
Reactiescore
201
@saroc

Bekijk bijlage 27317
dit is het eerste contact tussen MP en pheonix. zoals je ook ziet uit vraag van MP zelf dus pugna kwam niet bedelen zodat ze free dorpen konden krijgen.


1614729539123.png
Dit was het allereerste contact met de jonge Bruh-ikke,
Zoals jullie allen kunnen zien is dit een louter informatieve PM vanuit hem en hierop hebben wij dan ook netjes gereageerd.
op 4/02 contacteerde je jonge Bruh ons, dit nadat die dus op 26/01 reeds gezellig in gesprek was met Phoenix van Pugna.


Bekijk bijlage 27318

zoals je hier kan zien wordt de deal rondgemaakt een aantal uur later en konden we allemaal fijn rustig gaan slapen.



Bekijk bijlage 27319

zoals hier te zien wordt de dag erna in de avond mij pas meegedeeld dat ze een co zoeken. na de samenwerking dus al gestart was. Er was dus geen sprake van voorbedachte raden om MP te misbruiken en er was al helemaal geen eigenbelang bij voor mij om die samenwerking aan te gaan. Want als ik het mij goed kan herinneren ben ik met pheonix gaan praten om jou (saroc) en ares79 te helpen aangezien jullie fronten met hun en pheonix al een dorp in jullie clustertje had. zelf had ik er op dat moment geen baad bij.

Dus alvorens je ons van Venari contacteerde om je eigen stam wat veilig te stellen door om een nap te smeken, had je eigenlijk al gewoon de hele tijd een samenwerking met Pugna?
Sterker nog! je wist al bijna 2 weken dat Pugna jou met de tijd zou gaan internen, en jij dan op het account zou gaan spelen wat uiteindelijk met onze stam zou fronten?


1614730562650.png

Uit deze PM werd ons al meteen ietsje duidelijker wat jouw spelletje was, een spelletje waarin wij niet willen betrokken worden om er dan later gefopt uit te komen omdat jouw eigenlijke insteek van samenwerking, enkel en alleen het veilig stellen van jouw dorpen, en die van je stam... dewelke uiteindelijk gewoon ter intern aangeboden worden aan Pugna
Verder haalde je eerder hier op het AF aan dat MP los stond van TLK, en dat iedereen zijn eigen keuzes kon en mocht maken.
Echter zijn jij en je broer wel leiders van beide stammen, waardoor jullie een gigantische druk kunnen uitoefenen op je stamleden.
En aangezien die stamleden in feite geen kant op konden behalve run!, venari, Pugna heb jij ze mooi kunnen manipuleren om voor die laatste stam te kiezen, aangezien er voor jou dus gewoon een dikke win in zat (lees: jij hebt jezelf een mooi plaatsje toegestopt gekregen op een groter account binnen een grotere stam)

Een beetje verder in ons gesprek vraag ik je welke rol jij denkt dat MP/TLK zullen hebben in w78 waarop dit antwoord komt
1614731467795.png
MAW: MP en TLK zulle ervoor zorgen dat Pugna in het zuiden de endgame kan gaan spelen, maar ik kom toch nu eventjes bij Venari vragen om ons (indirect Pugna) te helpen met het schoonvegen van het zuiden zodat we daarna Venari lekker makkelijk kunnen wegbashen omdat ze mijn eigenlijke plannetje om ons te laten internen door pugna niet door hebben (dEnK iK?!?!)

Helaas voor jou ben ik niet van gisteren en heb ik een arendsoog voor zulke praktijken.
Ik was al begonnen met het eea na te kijken en kwam tot verschillende vaststellingen waarop je gewoon geen antwoord geeft of een halfbakken excuus geeft wat door simpel statschecken onwaar bleek te zijn
1614731858625.png
1614731932696.png
1614732019556.png1614732193699.png1614732820164.png


Op
4/2 heb je ons voor het eerst gecontacteerd.
Het moge overduidelijk zijn dat dit met voorbedachte rade was dat dit gedaan is met als enige doel om het jezelf en je toekomstige account makkelijk te maken.
Echter was je je geloofwaardigheid al vanaf 7/2 kwijt.


Ik wens je het allerbeste toe in je nieuwe stam, iets zegt me dat je daar helemaal op je plekje zit.
 

Bijlagen

  • 1614732099978.png
    1614732099978.png
    56,5 KB · Weergaven: 11
Reactiescore
8
MAW: MP en TLK zulle ervoor zorgen dat Pugna in het zuiden de endgame kan gaan spelen, maar ik kom toch nu eventjes bij Venari vragen om ons (indirect Pugna) te helpen met het schoonvegen van het zuiden zodat we daarna Venari lekker makkelijk kunnen wegbashen omdat ze mijn eigenlijke plannetje om ons te laten internen door pugna niet door hebben (dEnK iK?!?!)

TLK en MP gingen zeker een belangrijke rol spelen in het zuiden. maar zoals eerder aangegeven hebben TLK en pugna geen samenwerking. dus een smanewerking tussen TLK en venari was jullie goed uitgekomen. het feit dat jullie dat weigeren is volgens mij volledig jullie probleem.

en ja ik ben deze gesprekken aangegaan voor de mb stam en niet de leider voor de MB stam omdat de desbetreffende leider toen enkele dagen niet heel actief kon zijn dus aan mij vroeg voor hun de gesprekken te voeren. het waren ook louyer en alleen gesprekken om samen iets tegen het toenmalige RUN! te doen, wat mij ook gewoon logisch lijkt aangezien dat ons beide vooruit zou helpen. TLK en Venari. dit heeft dus helemaal niks te maken met MP of pugna. graag dingen aanhalen die wel met de situatie te maken.
 
Reactiescore
736
Ladies and gents,

For the first time ever, I present to you: the main pheonix player.

Ik ga even in op enkele zaken die ik hier en daar las. Hou me normaal niet bezig met het AF aangezien ik gewoon het spel wil spelen. No drama for me
(BTW, why the * zoveel drama? En dat stoken tussen spelers en stammen. Wauw. Sad.)

Maar. Er is een maar. Ik kreeg van een paar kanten te horen dat er ook over mijn acc werd gesproken, vooral zaken die niet waar zijn en mijn naam besmeuren.

Korte introductie -
Ik was alleszins geen pre-made met pugna. Verre van. Ik was in gesprek met meerdere spelers rond me om zo zelf een stam te beginnen met de grotere spelers. (dag 7 ofzo van de wereld btw)
Uiteindelijk draaide het anders uit dan verwacht en kreeg ik het aanbod om de stam pugna te joinen. Na wat over en weer gepraat ben ik hierop ingegaan.

Een week of 2 verder kreeg ik van boyman EN bruh een pm, vragende achter een nap. In beide gevallen is er heel wat gediscussieerd. Aangezien ik nooit een nap met beide kon aangaan (edellijnnen) . Uiteindelijk is er mij een interessant voorstel gedaan. Hier en daar is de deal nog wat aangepast geweest tot deze deal op tafel lag: In ruil voor onmiddellijk enkele dorpen van MP, worden zij mijn mb. Dan in de loop van de volgende weken zou ik een 50% van hun dorpen krijgen.
Ik had er eerst m'n twijfels bij. In 1 keer zoveel mb's erbij. Maar wel heel wat dorpen for free.
Na een dag of 2 zei bruh mij dat er nog geen unanieme beslissing was gevallen. Dus ben ik met ieder van hun in gesprek gegaan om zo eens te luisteren naar wat zij juist zoeken in het spel en hoe zij het plan zien. IEDEREEN VAN MP heeft naar het einde van de gesprekken toegezegd op de deal die bruh mij voorstelde. Iedereen. Alle 7. Zonder ook maar 1 dreigement van mijn kant. Alle 7 stonden ze achter het plan.

@saroc ik richt mij even tot u. Wanneer in het verhaal heb ik u verplicht m'n mb te worden? Was jij het niet die mij stuurde dat hij blij was met deze deal? Dat we konden samenwerken op deze manier? Of was jij het niet die al VOOR bruh mij stuurde, wou samenwerken? Was het ook niet zo dat ik 50% of meer van de dorpen zou krijgen maar ik uiteindelijk maar een 5-tal dorpen van heel de stam heb genomen? (voor er een paar besloten te stoppen)
Omdat ik de gesprekken super aangenaam vond met ieder van jullie! En jullie die dorpen ook gunde. Gun factor noemen ze zoiets. Achteraf gezien, was het gunnen blijkbaar misplaatst.

Pas NA de deal rond was, heb ik het gesprek opengetrokken naar Co-schap voor bruh aangezien we nog Co's nodig hadden. Pas na enkele dagen praten is ook die deal rond gekomen, want ik moest natuurlijk wel zeker zijn dat ie qua uren pastte op het acc. Dit bleek zo te zijn, vandaar de fusie met bruh.

Als er aantijgingen gebeuren, gelieve dit niet naar het acc pheonix te richten aangezien ik elke gesprekspartner met respect heb behandeld.
Vandaag kreeg ik in een pm te horen dat ik een leugenaar ben en mensen manipuleer + hij zei tegen m'n Co dat ie niet capable is om gesprekken te voeren, voor mij is het simpel. Geblokkeerd. In tegenstelling tot andere personen ga ik er niet verder op in & tag ik de persoon in kwestie hier niet. Ik verlaag mij niet tot dat niveau. Als ik mij zo zou verlagen moest ik elke wereld die ik ooit gespeeld heb, berichten plaatsen op het AF - 'Oh NeE diE hEeFt dAt GeDaAn'
Typische gaming community dag van vandaag. Geef mij maar the old days, waar er niet zoveel geweend werd.

Als je een probleem hebt, niet akkoord bent of eender wat, stuur in game een respectvol bericht en richt dit bericht aan mij. J-Main. Ik sta open voor discussies maar hou het volwassen, of probeer dit toch op zen minst. Anders stop ik het gesprek onmiddellijk aangezien er toch niet te praten valt.
Dus gelieve het 'je past perfect in team pugna' voor jezelf te houden.

Free dorpen:
Ik heb uiteindelijk heel wat free dorpen gekregen (spelers die wouden stoppen en ook een gun factor hadden naar mij toe) maar heb voor geen enkele gebedeld, gelogen of bedrogen. Als mensen een pm sturen dat ik hun dorpen mag nemen, wie ben ik dan om dit af te wijzen? Ik zie op deze wereld bijna niets anders dan grote accounts die internen/fuseren of gewoon dorpen krijgen. Dit was voor ons niet anders.

Op het boyman gebeuren ga ik gewoon niet in, buiten dat het allemaal fair verlopen is.
Als je maar halve waarheden weet, moet je geen volle aantijgingen gooien. Er zijn maar 2 accounts die weten hoe die gesprekken gelopen zijn. Pheonix en boyman zelf. Geen saroc of mb of eender wie die maar 20% weet van wat er gaande was. Niemand van jullie weet wat boyman besloten had tussendoor etc etc etc.

Even aan andere personen, voor ze het hier achter zwieren: leer uw map eens deftig te bekijken voor je 'cf' naar ons gooit. Met die logica zouden wij een dorp aan de andere kant van je stam mogen pakken om dan te zeggen dat alles ertussen van ons is. Met dat sad gedoe hier. Stilletjes aan beu.

Nu kruip ik terug in m'n grot, weg van al dit drama. Want hoe meer ik hier lees, hoe minder overtuigd ikzelf ben om andere mensen met respect te behandelen. Laag gedoe.

Play the game. Als je drama wilt, zoek dan een GenZ.

Peace out,
J-Main Pheonix

'Gun factor'

Cringe.
 
Reactiescore
72
TLK en MP gingen zeker een belangrijke rol spelen in het zuiden. maar zoals eerder aangegeven hebben TLK en pugna geen samenwerking. dus een smanewerking tussen TLK en venari was jullie goed uitgekomen. het feit dat jullie dat weigeren is volgens mij volledig jullie probleem.

en ja ik ben deze gesprekken aangegaan voor de mb stam en niet de leider voor de MB stam omdat de desbetreffende leider toen enkele dagen niet heel actief kon zijn dus aan mij vroeg voor hun de gesprekken te voeren. het waren ook louyer en alleen gesprekken om samen iets tegen het toenmalige RUN! te doen, wat mij ook gewoon logisch lijkt aangezien dat ons beide vooruit zou helpen. TLK en Venari. dit heeft dus helemaal niks te maken met MP of pugna. graag dingen aanhalen die wel met de situatie te maken.

Wel grappig dat je denkt dat TLK en MP een belangrijke rol gingen spelen xd
Belangrijk wie ze gratis krijgt bedoel je?
Elk account is al steeds gaan runnen bij inc en nam jij de vv om ons mooi door de 20:1 regel genaaid te laten worden en al interns te regelen.
 
Bovenaan