Statement Sense.

Reactiescore
19
Het is logisch dat als je kan aanvallen en veel winsten boekt, je meer plezier uit het spel haalt dan wanneer je enkel maar moet deffen en dorpen verliest. Wanneer House op een bepaald moment bijna van 360 graden bestookt werd door die GAP, was het voor jullie een goede situatie en zag die er voor ons heel wat minder kleurrijk uit. Dat jullie nu eens moeten verdedigen en pakweg 10 dorpen verliezen op 4 dagen tijd, is uiteraard veel minder fijn.

'De manier waarop het spel gespeeld wordt' is nog zoiets vaag. Clowns zag op een gegeven moment in dat het vele malen voordeliger was om zich aan te sluiten bij House dan met Sense een langdurigere samenwerking aan te gaan. Opnieuw niet bepaald fijn voor jullie, maar om eerlijk te zijn waren jullie vanaf het begin een corestam, die redelijk ten dode was opgeschreven. Dus om nu te zeggen dat het spelplezier afgenomen is door toedoen van anderen, is niet volledig correct.

Verder stonden we niet 'volgestackt', met een kleine blik op de ranglijsten kon je bijvoorbeeld zien dat materlotti met grote sprongen vooruit ging in ODS (wat dus wees op het feit dat het account relatief leeg stond) maar toch werden er nooit meer dan 10 heel duidelijke fakes op materlotti verzonden. Dan maak je gewoon verkeerde/domme keuzes en fouten in je aanvalswerk.
Je vergeet er even bij te vermelden dat 50% van de clears die jullie gebruikte om te bashen op ons front van een verbroken GAP kwam en dat er 3 dagen na de GAP al clears gedumpt werden op ons. Dan is het niet gek dat je op een gegeven moment, met nog niet eens de helft van jullie safe, niet genoeg def hebt.

De manier waarop het gespeeld wordt is het opzeggen van een GAP, terwijl jullie op dat moment enorm zwak stonden en we prima door konden duwen, en vervolgens na 3 dagen gelijk alle troepen zie ze hebben op ons dumpen.
Dat is gewoon een lage actie, die symbool staat voor het huidige TW.

Vol gestackt: Er stond in zo goed als ieder dorp wat we aanvielen genoeg om 4 of 5 clears te blocken. De dorpen die niet genoeg gestackt stonden in het zuiden werd gelijk over gejakt, dat het enkel en alleen kwam doordat er boerderijen plat gegooid waren en de dorpen terug gegeven moesten worden.
Alles van jullie wordt goed gepraat en alles wat wij zeggen is fout. Kon jij onze troepen daar zien aan het front met Materlotti? Volgens mij niet, want dan had je geweten dat daar geen clears stonden.
 
Reactiescore
5
Hallo allemaal,

Ik zag al aan verschillende topics en persoonlijke berichten aan ons en andere Sense. leden dat niemand de gebeurtenissen van gisteren was ontgaan.
Tijdens een van onze gezellige bijeenkomsten die wij wekelijks hebben is er unaniem besloten om geen energie meer in W77 te steken, dit gezien een opstapeling van 'unfair-play' situaties die voor ons de lol uit het spel hebben gehaalt.

Om iedereen de gelegeheid te geven hierop te kunnen reageren, 'Unfair-play' bestond voor ons uit:
- De stab van leden uit orde om tijdens een massa hun eigen teamleden te dumpen voor Gaatje en daarbij zowel de samenwerkende stammen als hun overige leden een leuk spelletje tw uit de handen te slaan.
- De GAP breuk van oud clowns om tijdens een massa op een stam de aanvallen te stoppen, onderhandelingen te starten met de tegenpartij, daarna een fusie in te zetten zonder opzegging van deze GAP en het instellen van een NAP met de overige teams en een paar dagen later een volle clear dump te gooien op Sense.
- Het spelverloop van oud Madhouse en nu House in hun onproffesionele opstelling tegen spelers/stammen, de werkwijze waarop vv's werden gebruikt op accounts buiten hun eigen stam en zich inlaten met spelers in hun eigen stam en daarbuiten waarin stab gedrag en 'unfair-play' gezien werden als middelen om aan te mogen schuiven aan de grote tafel van het eindspel. Hierbij hoort ook de ophef over het kata gebruik en het dreigen met een kata oorlog vanuit een situatie die geheel uit zijn verband is getrokken en waarin de mening vanuit het team hier is dat er geen volwassen gesprek mogelijk is met House.
- En nog al die zaken die al op het forum de afgelopen tijd zijn gepasseert, dit laat ik aan de mensen zelf over ter discussie.

Sense. is vanaf het begin een centrum stam geweest die aardig wat werk had te verzetten, dit hebben wij met plezier gedaan en zijn trots op hoe ver het team is gegroeit en hoeveel plezier er elke week is geweest tijdens meetings op onze discord. We kunnen zeggen dat ookal dit niet onze wereld zal worden, wij tevreden zijn met het resultaat zo ver.

In het kort wie wij willen noemen:
- Mystery Men en Gentleman: De twee meest waardige spelers in onze ogen binnen House, er zijn vele schermutselingen geweest langs de linie en deze heren spelen een goed spelletje tw. Met name team Mystery Men bedankt voor hun volwassen contact, het is fijn om te zien dat er tenminste nog eentje is daar die weet hoe dit moet.
- Stam Blauw. en de spelers MrGrizzly & Lord Wouzlan: Teams en spelers die wij veel succes willen wensen en met een goed gevoel op terug krijgen, bedankt voor het fijne contact en de bijdrage om het spel interessant en sportief te maken.
- Stam Maai: De stam waar wij het minste in op te merken hebben, wij gunnen jullie de wereldwinst ondanks de berichten over het opzeggen van onze bg zodra China was gevallen. Het gesprek heb ik met de heren en dame goed gevonden en met wederzijds respect, bedankt hiervoor en succes met het voorzetten van jullie strijd. Met name account Supergirl bedankt voor de inzet om de samenwerking in de laatste fase verder nog uit te werken en ons hierin mee te nemen.

De stammen hebben de tijd om het gehele cluster van Sense. over te nemen, over 4 dagen is dit een groot bb blok geworden. Wij hopen dat dit spelers zal laten nadenken in volgende werelden over hoe het spel 'fair' gespeeld zou kunnen worden, ikzelf vrees van niet maar hoop dat de community mijn sceptische kijk hierin het tegendeel kan bewijzen.

Tot slot:
Meest overschatte speler: Level up
Meest overschatte Stam: House
Beste leiding: Verdadero Infierno (zowel binnen oud orde als gelijkwaardig lid van Sense., dik verdiend)

Namens geheel Sense.
Onderstaand statement namens mijzelf en mijn broer, samen team Crowdsurf.

Enige tijd geleden wij hebben de bal een flinke stoot gegeven door bekenden op te trommelen en uit te nodigen om TW weer op te pakken. Dit werd met veel enthousiasme ontvangen en vriendschappen bloeiden weer op. De bal werd overgenomen door anderen maar hij bleef onverminderd doorrollen. Voor ons onbekende spelers sloten zich aan en er ontstond een zeer hechte groepsdynamiek met geweldige spelers, zowel binnen als buiten TW. Dank hiervoor.

Ik vind het jammer om te zien hoe sommige afspraken aan de laars worden gelapt, echter is dat ook onderdeel van het spel. Wij van Sense hebben in ieder geval dit spel gespeeld met eer en geweten en dat is ook waarop wij nu wensen te stoppen. Niet alleen door in het verdomhoekje te zijn beland, ook omdat het qua tijd niet haalbaar is ivm ons werk en privéleven.

Gentlemen: mooi werk geleverd, complimenten! Heb ervan genoten om tegen dit team te fronten en heb zeker veel geleerd. Ook hiervoor dank!
Heren van Diplomatic Immunity: ware strijders, om verschillende redenen.

Heeft Sense de strijd op W77 verloren? Absoluut. Hebben de spelers achter de accounts van Sense gewonnen? Absoluut ;) .

Jirre en Siard, brothers in arms
 
Reactiescore
495
Je vergeet er even bij te vermelden dat 50% van de clears die jullie gebruikte om te bashen op ons front van een verbroken GAP kwam en dat er 3 dagen na de GAP al clears gedumpt werden op ons. Dan is het niet gek dat je op een gegeven moment, met nog niet eens de helft van jullie safe, niet genoeg def hebt.

De manier waarop het gespeeld wordt is het opzeggen van een GAP, terwijl jullie op dat moment enorm zwak stonden en we prima door konden duwen, en vervolgens na 3 dagen gelijk alle troepen zie ze hebben op ons dumpen.
Dat is gewoon een lage actie, die symbool staat voor het huidige TW.

Vol gestackt: Er stond in zo goed als ieder dorp wat we aanvielen genoeg om 4 of 5 clears te blocken. De dorpen die niet genoeg gestackt stonden in het zuiden werd gelijk over gejakt, dat het enkel en alleen kwam doordat er boerderijen plat gegooid waren en de dorpen terug gegeven moesten worden.
Alles van jullie wordt goed gepraat en alles wat wij zeggen is fout. Kon jij onze troepen daar zien aan het front met Materlotti? Volgens mij niet, want dan had je geweten dat daar geen clears stonden.


Mmmh beetje dubbel gevoel. Klopt dat we na de gap (die vanuit clowns nog niet echt begonnen was, waren alleen nog maar fakes verstuurd en enkele clear, maar dit terzijde) jullie aanvielen na 4 a 5 dagen, maar we moesten met clowns wat gaan doen na het afvallen van orde in deze gap. toen is besloten om samen te gaan met MAD. de redenen hiervoor waren 1) jullie waren net gefuseerd met =M=, 2) We zagen sommige aanvallen van jullie bij de eerste massa vanuit sense, laten we zeggen zag er rommelig uit. 3) we vonden van buitenaf gezien MAD. kwalitatief gezien sterker dan Sense. Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat jullie slecht zijn, dat zeker niet. Maar wijzelf dachten dat we met MAD. verder zouden komen in de eindstrijd dan Sense.

Toen wij dat hadden besloten. Zijn jullie ook direct geïnformeerd, al toen de onderhandelingen startte zijn jullie erover op de hoogte gebracht. En ja misschien hadden we een NAP moeten aanbieden, maar dan had MAD. hierin ook betrokken moeten worden en denk zelf persoonlijk achteraf dat jullie dat niet zouden willen. Maar inderdaad dit had misschien wel gemoeten.

Toen het eenmaal besloten was en fusie gepland stond, werden er leden geswitcht van Clowns naar Mad. na 2 dagen kwamen de aanvallen op de mad. leden weer binnendruppelen (begrijpelijk, want ze stonden 'zwak'), maar wat moeten wij van Clowns dan? gaan toekijken hoe onze fusie stamgenoten worden aangevallen? Dan is het toch logisch dat er een massa word teruggevuurd? Of hadden we moeten toekijken hoe onze nieuwe stamgenoten lekker aangevallen werden en zo onze eigen toekomst kapot gooien?
 
Reactiescore
18
een hele grote reden van de overstap van de drie orde leden naar Gaatje is juist door t enorm slechte leiden van Verdarero volgendsmij, dat je hem dan een top leider noemt vind ik wel grappig..

En idd, tribalwars is ook dat alles kan draaien van goed naar slecht. Je laat je enorm kennen door zodra dingen moeilijk worden gewoon op barb te gaan. Met Maai als BG had je en hele mooie flank gedekt denk ik. Om het dan Gaatje, House en Clowns kwalijk te nemen vind ik wat kort door de bocht. De enorme grote van Maai tov Gaatje dwong ons ook te kiezen voor rekruuts, wouden wij kans blijven maken. Dan kan je ook zo naar Maai kijken vind ik.

Hoe dan ook, jammer dat jullie op grijs gaan!

Grappig dat jij hier een mening over hebben terwijl je van niks weet hahahaha. Niemand deed wat in de stam qua NAP's, BG's etc. Alleen maar zeiken over edellijnen. Waar wij als Team Verdadero verder nooit moeilijk over hebben gedaan! Wat de 3 leden deden was gewoon een stab. Wij gaven prima leiding dat vinden andere leden binnen de stam in ieder geval wel. Behalve de 3 leden die ons gestabt hebben. Ik neem het Gaatje niet kwalijk alleen die 3 stabbers. Hun hebben ook binnen de stam niks overlegt zelfs eigen co's wisten van niks en waren het er eigenlijk niet mee eens. Dus kom niet praten als je me niet kent arrogantie stroomt er vanaf bij jou. Als je wil weten hoe het echt gegaan is had je me kunnen berichten en kom dan niet hier stoer praten. Die stabbers hebben nooit uit stam belang gereageerd altijd alleen maar aan hun zelf.

Ben blij dat ik Sense was gejoined. Daar heerste de gezelligheid meer dan het gezeik om edellijnen etc. TW is niet meer het leuke spelletje als dat het was vroeger. Teveel hoogmoed heerst er vooral. Gelukkig zijn er genoeg mensen met ons eens en zijn die niet de spreken over de arrogantie op account UBM. Maarja lekker boeiend TW draait tegenwoordig alleen maar om vriendjes politiek het echte vechten is er niet meer.

Ik heb 1 leuke oorlog gehad met team mystery men dat was heerlijk. Ik wil hun dan ook bedanken voor deze leuke oorlog en wens ze nog veel speel plezier verder. Gentlemen heb ik niet tegen gevochten helaas, maar die wil ik ook complimenten geven voor sterke en fair optreden.

De rest ex Clowns leden ja ga ik geen woorden aan vuil maken het is gewoon jammer hoe het gegaan is. En dan komt Level Up. De meest overschatte tegenstander die ik heb gehad. Had ze hoog zitten, maar uit eindelijk stelt die mij het meest teleur met stabben en cf's pakken bahbah.

En materlotti ssttt niet teveel zeggen he ouwe runner!!

Verder wens ik iedereen veel speel plezier op w77. Leden van Sense spreek jullie sowieso nog.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 81360

Guest
Mmmh beetje dubbel gevoel. Klopt dat we na de gap (die vanuit clowns nog niet echt begonnen was, waren alleen nog maar fakes verstuurd en enkele clear, maar dit terzijde) jullie aanvielen na 4 a 5 dagen, maar we moesten met clowns wat gaan doen na het afvallen van orde in deze gap. toen is besloten om samen te gaan met MAD. de redenen hiervoor waren 1) jullie waren net gefuseerd met =M=, 2) We zagen sommige aanvallen van jullie bij de eerste massa vanuit sense, laten we zeggen zag er rommelig uit. 3) we vonden van buitenaf gezien MAD. kwalitatief gezien sterker dan Sense. Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat jullie slecht zijn, dat zeker niet. Maar wijzelf dachten dat we met MAD. verder zouden komen in de eindstrijd dan Sense.

Toen wij dat hadden besloten. Zijn jullie ook direct geïnformeerd, al toen de onderhandelingen startte zijn jullie erover op de hoogte gebracht. En ja misschien hadden we een NAP moeten aanbieden, maar dan had MAD. hierin ook betrokken moeten worden en denk zelf persoonlijk achteraf dat jullie dat niet zouden willen. Maar inderdaad dit had misschien wel gemoeten.

Toen het eenmaal besloten was en fusie gepland stond, werden er leden geswitcht van Clowns naar Mad. na 2 dagen kwamen de aanvallen op de mad. leden weer binnendruppelen (begrijpelijk, want ze stonden 'zwak'), maar wat moeten wij van Clowns dan? gaan toekijken hoe onze fusie stamgenoten worden aangevallen? Dan is het toch logisch dat er een massa word teruggevuurd? Of hadden we moeten toekijken hoe onze nieuwe stamgenoten lekker aangevallen werden en zo onze eigen toekomst kapot gooien?
Je kan een NAP aanbieden tussen ex clowns leden en Sense.
 
Reactiescore
18
Die nominatie is natuurlijk nietrepresentatief voor alle leden. Ik begreep dat er meerdere leden gequit zijn door Verdarero zijn leiderschap en 3 hele accounts dus bij ons zijn komen sollien. En uberhaupt is het geen pluim waard als je je stam niet bijelkaar kan houden.. dan gaat het intern ook gewoon ergens mis.

Vertel eens wie er gequit zijn door onze leiding buiten die 3 stabbers dan?? Nu ben ik wel benieuwd :). En bedoel het verder niet persoonlijk ofzo, maar ik heb altijd geleerd er zijn 2 kanten van een verhaal en niet 1.

Jij probeert het niet persoonlijk te maken, omdat je ons niet kent. Maar uit eindelijk ga je wel oordelen.

Er blijken nu ook hele andere spelers op UBM te zitten dan ik wist dus mijn oordeel wat betreft arrogantie neem ik daarmee ook terug.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Vertel eens wie er gequit zijn door onze leiding buiten die 3 stabbers dan?? Nu ben ik wel benieuwd :). En bedoel het verder niet persoonlijk ofzo, maar ik heb altijd geleerd er zijn 2 kanten van een verhaal en niet 1.

Jij probeert het niet persoonlijk te maken, omdat je ons niet kent. Maar uit eindelijk ga je wel oordelen.

Er blijken nu ook hele andere spelers op UBM te zitten dan ik wist dus mijn oordeel wat betreft arrogantie neem ik daarmee ook terug.
Ik heb die ex orde leden ook gevraagd eens te reageren aangezien ik hier een beetje solo zit te P&P'en. T zijn allemaal dingen die mij maar verteld worden en ik dus terug p&p omdat Gaatje vrij mager op t AF zit. Ik snap dan ook wel dat je dat als mijn oordeel, waar dan ook wel waarheid in zit. Maar ik ben juist aan het posten omdat Sense oordeelt vanuit hun eigen kant en oordeel, ik probeer dus juist een andere kant te laten zien.
 
Reactiescore
18
Bescheiden van je! Wil je ook zeggen, nogmaals zoals ik zostraks zei, ik heb geen mening over je.. zal ook geen kwaad woord over je zeggen als mij gevraagd word wat ik van je vind. Ik probeer alleen Gaatje z’n perspectief te tonen aangezien ook wij worden neergezet als de boosdoener in mijn ogen... Ook ik ben wel eens in jou situatie geweest en dat is nooit leuk, enorm kut zelfs.

Nee ik vind Gaatje niet de boosdoener totaal niet. De 3 stabbers zijn de boosdoeners. Wij hadden geen sollicitatie gestuurd aangezien er werd gezegd dat wij het probleem waren dan is de kans op toelaten al -100% naar mijn weten.

Alles wat wij als leiding deden deden wij in overleg met iedereen. Daarbij komt dat wij niet vanaf dag 1 leiding waren. Nadat Lord Leonears of hoe je het ook schrijft en Noah gestopt waren namen wij de leiding over. Wij hebben zelfs later nog aangegeven dat wij niet als enige account leiding wouden hebben over de stam. Vaak als er iets gevraagd werd kreeg je 0 respons. En vervolgens stappen er 3 stabbers over. Aan wie ligt het dan denk dan toch aan de 3 stabbers. Hun liepen alleen maar te zeuren over hun edellijnen.

Ik weet uit mijn verleden zorg eerst dat je alles op orde hebt binnen de stam voor je aan edellijnen gaat denken. Het was de stam Orde, maar er was 0 orde. We liepen maar aan te klote. Er was geen samenwerking niks. Ja samenwerking met 2 spelers was er verder niks.
 
Reactiescore
18
Ik heb die ex orde leden ook gevraagd eens te reageren aangezien ik hier een beetje solo zit te P&P'en. T zijn allemaal dingen die mij maar verteld worden en ik dus terug p&p omdat Gaatje vrij mager op t AF zit. Ik snap dan ook wel dat je dat als mijn oordeel, waar dan ook wel waarheid in zit. Maar ik ben juist aan het posten omdat Sense oordeelt vanuit hun eigen kant en oordeel, ik probeer dus juist een andere kant te laten zien.

De andere kant goed je niet te laten zien. Ja ze zijn Gaatje gejoined, maar als Gaatje zijnde had ik hetzelfde gedaan. Alleen als speler zijn had ik wel overlegt met me stamleden. Dan zie je maar wie individueel speelt en wie samen speelt.

Dus bij deze het is niet de schuld van Gaatje, maar van de 3 stabbers. Ik neem het Gaatje totaal niet kwalijk.

Wat er tussen Clowns, Mad. en Sense is gebeurd ga ik geen woorden verder aan vuil maken dat is niet netjes gebeurd klaar.
 
Reactiescore
363
Nee, wisten we niet. De nieuwe aanvallen kwamen toen er bij ons al accounts in Mad. zaten, dus toen wisten we hoe goed of slecht ze ervoor stonden
Binnen maai was al bekend dat mad aardige klappen kreeg, voor een stam die in oorlog is met ze (jullie) lijkt het me geheel onlogisch als je niet weet wanneer je directe tegenstander wankelt?
 
Reactiescore
57
Nee ik vind Gaatje niet de boosdoener totaal niet. De 3 stabbers zijn de boosdoeners. Wij hadden geen sollicitatie gestuurd aangezien er werd gezegd dat wij het probleem waren dan is de kans op toelaten al -100% naar mijn weten.

Alles wat wij als leiding deden deden wij in overleg met iedereen. Daarbij komt dat wij niet vanaf dag 1 leiding waren. Nadat Lord Leonears of hoe je het ook schrijft en Noah gestopt waren namen wij de leiding over. Wij hebben zelfs later nog aangegeven dat wij niet als enige account leiding wouden hebben over de stam. Vaak als er iets gevraagd werd kreeg je 0 respons. En vervolgens stappen er 3 stabbers over. Aan wie ligt het dan denk dan toch aan de 3 stabbers. Hun liepen alleen maar te zeuren over hun edellijnen.

Ik weet uit mijn verleden zorg eerst dat je alles op orde hebt binnen de stam voor je aan edellijnen gaat denken. Het was de stam Orde, maar er was 0 orde. We liepen maar aan te klote. Er was geen samenwerking niks. Ja samenwerking met 2 spelers was er verder niks.


Daarnaast is door de stam unaniem besloten welke 2 accounts de leiding zouden nemen in ORDE, dit waren verdadero en loco loco motief. Nou heeft LLM nooit deze verantwoordelijkheid gepakt en zelfs gezegd niet de leiding te willen pakken omdat het veel te veel praten en discussiëren was over zaken. Dat LLM dan nota bene niet tevreden is over de stamleiding is dus een grote grap, hadden ze zelf maar beter leiding moeten geven.
 
Reactiescore
495
Binnen maai was al bekend dat mad aardige klappen kreeg, voor een stam die in oorlog is met ze (jullie) lijkt het me geheel onlogisch als je niet weet wanneer je directe tegenstander wankelt?

Nou wij hadden amper nog aangevallen, alleen in het noorden op henk veerman. Toen de grootste druk op mad. wegviel (mickey,LLM en die andere) kwam er veel deff vrij in het oosten. Verder was ook nog het gerucht dat de overige leden van ORDE Mad. zou gaan joinen (bleek achteraf niet waar) maar als wij verder zouden doorgaan sneden we onszelf in de vingers, aangezien we dan totaal niet meer in de buurt zouden komen met MAAI en GAATJE. aangezien Sense paar dagen ervoor al een fusie had gedaan met =M=, zagen we het onderandere daardoor niet zitten om een fusie van sense,clowns en =M= te doen
 
Reactiescore
999
En materlotti ssttt niet teveel zeggen he ouwe runner!!

???


Verder lees ik hier vaak dat het een stab is als je een stam waarmee je een GAP hebt (nadien) aanvalt. Dat is het net niet. Een GAP is een gemeenschappelijk aanvalspact en is enkel maar gemaakt om gelijktijdig een gezamenlijke vijand aan te vallen en op deze vijand aanvallen samen te gaan coördineren. . Tijdens een GAP mag je in principe zelfs elkaar aanvallen, alhoewel dit ongebruikelijk is. Een GAP waarbij ook een NAP hoort wordt dan were een bondgenootschap genoemd.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Daarnaast is door de stam unaniem besloten welke 2 accounts de leiding zouden nemen in ORDE, dit waren verdadero en loco loco motief. Nou heeft LLM nooit deze verantwoordelijkheid gepakt en zelfs gezegd niet de leiding te willen pakken omdat het veel te veel praten en discussiëren was over zaken. Dat LLM dan nota bene niet tevreden is over de stamleiding is dus een grote grap, hadden ze zelf maar beter leiding moeten geven.
LLM nam die leiding anders graag aan in Gaatje atm. Dus ik kan me daar moeilijk in vinden :p. Maar als jij het zegt zal t zo zijn.

Maargoed je geeft al aan dat het een ravage was in Orde. Dat geeft toch ook aan dat er gebrek aan leiding en saamhorigheid was. Dan gaat je stam idd op de fles op een gegeven moment...
 
Reactiescore
57
LLM nam die leiding anders graag aan in Gaatje atm. Dus ik kan me daar moeilijk in vinden :p. Maar als jij het zegt zal t zo zijn.

Maargoed je geeft al aan dat het een ravage was in Orde. Dat geeft toch ook aan dat er gebrek aan leiding en saamhorigheid was. Dan gaat je stam idd op de fles op een gegeven moment...

Sure, kunnen ze die stam naar hun hand zetten en zodra jullie oud gaatje niet meer van pas komen in hun planning of dat je het eens niet met hun eens bent verlaten ze jullie gewoon weer en zoeken ze iets anders. vicieuze cirkel.

Ik geef niet aan dat er ravage was, dat praten en discussiëren ging voornamelijk ook over bg's en nap's regelen
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Sure, kunnen ze die stam naar hun hand zetten en zodra jullie oud gaatje niet meer van pas komen in hun planning of dat je het eens niet met hun eens bent verlaten ze jullie gewoon weer en zoeken ze iets anders. vicieuze cirkel.
Dan kan ik daarna 2 weken niks doen en vervolgends naar t AF gaan idd. Lijkt me goed :p.
 
Bovenaan