Statement Sense.

Reactiescore
1.368
Een beetje sneu dat jullie zoveel natrappen richting onze stam nu jullie op grijs zijn gegaan. Ons bovendien dan nog eens neerzetten als overschatte stam en behalve 2 accounts iedereen als noob gaan bestempelen vind ik persoonlijk nogal laag. Zeker als je er zelf niet in geslaagd bent ook maar één geslaagde massa te doen, maar wel bij elke gekregen massa systematisch een hele hoop dorpen verliest.

Ik lees vooral heel veel gejank achteraf met hier en daar wel een paar argumenten waarin ik mij kan vinden. Het moet inderdaad sneu geweest zijn dat al je GAP's jullie op een gegeven moment lieten zitten, maar blijkbaar was een groot deel daarvan ook te wijten aan jullie enorm belabberde manier van aanvallen. Verder heb je het jezelf met je arrogante manier van communiceren ook heel moeilijk gemaakt. Ik denk dat je als interne stamleider een uitstekende job gedaan hebt, want Sense was zeker een waardige tegenstander, maar naar externe communicatie toe was het naar mijn bescheiden mening niet al te best.
Ben jij leiding dan? o.o
 
Reactiescore
101
@materlotti Ik vind het jammer om te zien dat er conclusies uit mijn woorden worden getrokken die nog gezegd nog bedoeld zijn. Wat betreft natrappen hebben wij hier alleen onze kijk gegeven op hoe wij jullie zien, hierin is skills en activiteit binnen het spel een onderdeel van de waarde en niet het hele begrip. Wederom leg je mij hiermee woorden in de mond en suggereer je dat ik met modder aan het gooien ben terwijl er alleen situaties worden aangehaald die wij niet netjes hebben gevonden. Daarnaast wordt alles ook zo makkelijk omgedraaid, wij zouden volgens jou House als noobs neerzetten terwijl je in hetzelfde bericht ons 2 keer als 3e rangs spelers neerzet.

@Unidentified Black Male. Te stellen dat 'volgens mij' het uiteenbreken van orde mede te wijten valt aan de onkunde als leider van @Verdadero Infierno vind ik haaks staan op de nominatie vanuit zijn eigen stam als beste leider binnen Golden Awards. Als reactie op dat wij ons te kennen zouden geven: Ik denk dat een bg met Maai geen garantie was en het is ook afhankelijk van hoeveel energie je als team er nog in wilt steken. Wij erkennen dat er voor ons er geen opties meer open lagen en alleen nog als def bunker hadden kunnen spelen, dat bederft de speelstijl voor ons. Ik vind de keus van het gehele team dan ook eerder moedig, dat is natuurlijk een persoonlijke kijk op de situatie.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
USER=75206]@Unidentified Black Male.[/USER] Te stellen dat 'volgens mij' het uiteenbreken van orde mede te wijten valt aan de onkunde als leider van @Verdadero Infierno vind ik haaks staan op de nominatie vanuit zijn eigen stam als beste leider binnen Golden Awards. Als reactie op dat wij ons te kennen zouden geven: Ik denk dat een bg met Maai geen garantie was en het is ook afhankelijk van hoeveel energie je als team er nog in wilt steken. Wij erkennen dat er voor ons er geen opties meer open lagen en alleen nog als def bunker hadden kunnen spelen, dat bederft de speelstijl voor ons. Ik vind de keus van het gehele team dan ook eerder moedig, dat is natuurlijk een persoonlijke kijk op de situatie.

Die nominatie is natuurlijk nietrepresentatief voor alle leden. Ik begreep dat er meerdere leden gequit zijn door Verdarero zijn leiderschap en 3 hele accounts dus bij ons zijn komen sollien. En uberhaupt is het geen pluim waard als je je stam niet bijelkaar kan houden.. dan gaat het intern ook gewoon ergens mis.
 
Reactiescore
101
Die nominatie is natuurlijk nietrepresentatief voor alle leden. Ik begreep dat er meerdere leden gequit zijn door Verdarero zijn leiderschap en 3 hele accounts dus bij ons zijn komen sollien. En uberhaupt is het geen pluim waard als je je stam niet bijelkaar kan houden.. dan gaat het intern ook gewoon ergens mis.
Ik kan niet kijken in hoe het er intern bij orde aan toe ging, we kunnen beiden stellen denk ik dat hier vanuit ons geen oordeel over geveld kan worden. Onze betrekking heeft dat er blijkbaar geen open communicatie over is geweest binnen orde naar elkaar. Dat is jammer en heeft voor veel spelers roet in het eten gegooit aan meerdere kanten.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik kan niet kijken in hoe het er intern bij orde aan toe ging, we kunnen beiden stellen denk ik dat hier vanuit ons geen oordeel over geveld kan worden. Onze betrekking heeft dat er blijkbaar geen open communicatie over is geweest binnen orde naar elkaar. Dat is jammer en heeft voor veel spelers roet in het eten gegooit aan meerdere kanten.
Ik wil alleen duidelijk maken dat er ook andere kanten van het verhaal zijn. Ik heb verder geen persoonlijke mening over Verdarero, ik ken ze namelijk niet. Die sollis zijn snel gegaan, binnen no time was het rond, toen is dat in hun stam mede gedeeld en is er heel netjes gesproken over naps of mogelijkheden. Wij hebben verder geen solli van Verdarero of Grizzly gehad bijvoorbeeld. Ik snap niet hoe je er meer open in moet zijn? Dat er ongenoegen was is vaak geuit als ik ze mag geloven.
 
Reactiescore
19
Wanneer de samenwerking met Blauw, Orde, Clowns en Maai niet meer staat dan ga je ineens klagen op het AF.

Sense heeft het nog geen 1 dag zonder direct BG's volgehouden.

De BG met Maai stond gewoon nog, maar daar was geen perspectief mee, want ze wilde niet eens 1 plaats in hun stam opgeven inruil voor 5,5m punten. Ze wilde enkel de dorpen.
 
Reactiescore
101
@sosabowski Wanneer dit via de kanalen is medegedeeld met de leden en hierin op is geantwoord zeker, anders zou ik niet dit bericht hier zetten. Een enkeling wil door zetten tot het einde, daar hebben wij alle respect voor.
 
Reactiescore
1.001
@materlotti Ik vind het jammer om te zien dat er conclusies uit mijn woorden worden getrokken die nog gezegd nog bedoeld zijn. Wat betreft natrappen hebben wij hier alleen onze kijk gegeven op hoe wij jullie zien, hierin is skills en activiteit binnen het spel een onderdeel van de waarde en niet het hele begrip. Wederom leg je mij hiermee woorden in de mond en suggereer je dat ik met modder aan het gooien ben terwijl er alleen situaties worden aangehaald die wij niet netjes hebben gevonden. Daarnaast wordt alles ook zo makkelijk omgedraaid, wij zouden volgens jou House als noobs neerzetten terwijl je in hetzelfde bericht ons 2 keer als 3e rangs spelers neerzet.

Als je twee spelers letterlijk neerschrijft als "de enige waardige spelers" van House dan maakt mijn interpretatievermogen daar al vrij snel "de rest zijn onwaardige spelers ergo noobs" van. Dit kan ik moeilijk om een andere manier interpreteren dan deze. Bovendien noem je vervolgens ons als stam de meest overschatte stam, iets wat ook gewoon gezien kan worden als moddergooien en natrappen. Het pleit overigens niet in jullie voordeel dat jullie dik in de min staan tegen een stam die jullie zelf overschat noemen. Ik begrijp heel goed dat je gefrustreerd bent dat de wereld niet is uitgedraaid zoals je het zelf voor ogen had, maar dat heb je grotendeels aan jezelf te danken. Het feit dat je ons hier op deze manier neerzet bewijst dat je - wellicht door de opgekropte frustraties - nog niet in staat bent objectief terug te blikken op heel de situatie.

Verder zet ik jullie niet neer als 3e rangs spelers. Verdedigend hebben we het vaak lastig gehad en ook qua activiteit hebben jullie ons enorm positief verrast. Mindere accounts werden ook goed begeleid heb ik de indruk, dus op dat vlak waren jullie (heel) sterk. Ik heb ook aangegeven dat jullie volgens mij intern alles goed op orde hadden. Echter heb ik inderdaad aangegeven dat jullie aanvallend zwak waren en die uitspraak is gebaseerd op feiten en niet gewoon op interpretatie. Ik zou hier nu een verhaal kunnen typen waarom de aanvallen zwak waren, maar ik denk dat niemand daar zin in noch baat bij heeft. Ook op vlak van externe communicatie vond ik het ronduit zwak, maar dat kan aan mij liggen.
 
Reactiescore
101
Als je twee spelers letterlijk neerschrijft als "de enige waardige spelers" van House dan maakt mijn interpretatievermogen daar al vrij snel "de rest zijn onwaardige spelers ergo noobs" van. Dit kan ik moeilijk om een andere manier interpreteren dan deze. Bovendien noem je vervolgens ons als stam de meest overschatte stam, iets wat ook gewoon gezien kan worden als moddergooien en natrappen. Het pleit overigens niet in jullie voordeel dat jullie dik in de min staan tegen een stam die jullie zelf overschat noemen. Ik begrijp heel goed dat je gefrustreerd bent dat de wereld niet is uitgedraaid zoals je het zelf voor ogen had, maar dat heb je grotendeels aan jezelf te danken. Het feit dat je ons hier op deze manier neerzet bewijst dat je - wellicht door de opgekropte frustraties - nog niet in staat bent objectief terug te blikken op heel de situatie.

Verder zet ik jullie niet neer als 3e rangs spelers. Verdedigend hebben we het vaak lastig gehad en ook qua activiteit hebben jullie ons enorm positief verrast. Mindere accounts werden ook goed begeleid heb ik de indruk, dus op dat vlak waren jullie (heel) sterk. Ik heb ook aangegeven dat jullie volgens mij intern alles goed op orde hadden. Echter heb ik inderdaad aangegeven dat jullie aanvallend zwak waren en die uitspraak is gebaseerd op feiten en niet gewoon op interpretatie. Ik zou hier nu een verhaal kunnen typen waarom de aanvallen zwak waren, maar ik denk dat niemand daar zin in noch baat bij heeft. Ook op vlak van externe communicatie vond ik het ronduit zwak, maar dat kan aan mij liggen.
Laten wij dan zeggen dat hierin wij het oneens met elkaar zijn, ook ik had een uitgebreide post kunnen maken waarin ik elke speler van House specifiek behandel maar daar had ook niemand baat bij gehad. Wij hebben jullie gezien als een goede rivaal die terecht op sommige gebieden sterker was en meer activiteit kon laten zien, wij hebben hierin de twee leden uit house gepakt die in onze ogen er met hoofd en schouders boven staken. Hiermee willen wij niet zeggen dat de rest aanhangsel is, mocht dit zo over zijn gekomen mijn welgemeende excuus daarvoor.
 

Deleted User - 81360

Guest
Neem aan dat je van Verdarero bent. Ik betrok je niet in dit verhaal, dat deed de topic starter die hier een dialoog opent.
Ik was inderdaad van het account Verdadero. Dat Verdadero niet de leiding was die Orde nodig had, zal prima zo zijn. Blijkbaar wordt dat nu als reden gegeven om over te stappen naar een andere stam. Dit is spijtig om te horen. Voor de rest heb ik geen zin om interne gesprekken naar buiten te brengen. Daarom zal ik ook verder niet in gaan op de rol van andere accounts. Laat mij als het kan gewoon buiten de discussie. Dat ik een nominatie kreeg in de beste leiding, dat was van Atlas. Van mij had hij mij niet in dat rijtje hoeven zetten. Ik denk dat er betere leiders zijn in TW.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik was inderdaad van het account Verdadero. Dat Verdadero niet de leiding was die Orde nodig had, zal prima zo zijn. Blijkbaar wordt dat nu als reden gegeven om over te stappen naar een andere stam. Dit is spijtig om te horen. Voor de rest heb ik geen zin om interne gesprekken naar buiten te brengen. Daarom zal ik ook verder niet in gaan op de rol van andere accounts. Laat mij als het kan gewoon buiten de discussie. Dat ik een nominatie kreeg in de beste leiding, dat was van Atlas. Van mij had hij mij niet in dat rijtje hoeven zetten. Ik denk dat er betere leiders zijn in TW.
Bescheiden van je! Wil je ook zeggen, nogmaals zoals ik zostraks zei, ik heb geen mening over je.. zal ook geen kwaad woord over je zeggen als mij gevraagd word wat ik van je vind. Ik probeer alleen Gaatje z’n perspectief te tonen aangezien ook wij worden neergezet als de boosdoener in mijn ogen... Ook ik ben wel eens in jou situatie geweest en dat is nooit leuk, enorm kut zelfs.
 
Reactiescore
101
Bescheiden van je! Wil je ook zeggen, nogmaals zoals ik zostraks zei, ik heb geen mening over je.. zal ook geen kwaad woord over je zeggen als mij gevraagd word wat ik van je vind. Ik probeer alleen Gaatje z’n perspectief te tonen aangezien ook wij worden neergezet als de boosdoener in mijn ogen... Ook ik ben wel eens in jou situatie geweest en dat is nooit leuk, enorm kut zelfs.
Laat mij dan ook zeker benadrukken dat wij geen uitspraken over Gaatje hier doen, ik heb als diplo van Sense. nooit contact gehad met jullie en ga mij dan ook niet verlagen tot speculaties.
 

Deleted User - 81360

Guest
Bescheiden van je! Wil je ook zeggen, nogmaals zoals ik zostraks zei, ik heb geen mening over je.. zal ook geen kwaad woord over je zeggen als mij gevraagd word wat ik van je vind. Ik probeer alleen Gaatje z’n perspectief te tonen aangezien ook wij worden neergezet als de boosdoener in mijn ogen... Ook ik ben wel eens in jou situatie geweest en dat is nooit leuk, enorm kut zelfs.
Ik lees terug dat ik zei dat Gaatje heeft gerekruteerd, laat ik zeggen dat het dan passieve rekrutering is ;). Zij hebben blijkbaar briefjes geschreven in plaats van dat het uit Gaatje kwam :p
 
Reactiescore
19
Als je twee spelers letterlijk neerschrijft als "de enige waardige spelers" van House dan maakt mijn interpretatievermogen daar al vrij snel "de rest zijn onwaardige spelers ergo noobs" van. Dit kan ik moeilijk om een andere manier interpreteren dan deze. Bovendien noem je vervolgens ons als stam de meest overschatte stam, iets wat ook gewoon gezien kan worden als moddergooien en natrappen. Het pleit overigens niet in jullie voordeel dat jullie dik in de min staan tegen een stam die jullie zelf overschat noemen. Ik begrijp heel goed dat je gefrustreerd bent dat de wereld niet is uitgedraaid zoals je het zelf voor ogen had, maar dat heb je grotendeels aan jezelf te danken. Het feit dat je ons hier op deze manier neerzet bewijst dat je - wellicht door de opgekropte frustraties - nog niet in staat bent objectief terug te blikken op heel de situatie.

Verder zet ik jullie niet neer als 3e rangs spelers. Verdedigend hebben we het vaak lastig gehad en ook qua activiteit hebben jullie ons enorm positief verrast. Mindere accounts werden ook goed begeleid heb ik de indruk, dus op dat vlak waren jullie (heel) sterk. Ik heb ook aangegeven dat jullie volgens mij intern alles goed op orde hadden. Echter heb ik inderdaad aangegeven dat jullie aanvallend zwak waren en die uitspraak is gebaseerd op feiten en niet gewoon op interpretatie. Ik zou hier nu een verhaal kunnen typen waarom de aanvallen zwak waren, maar ik denk dat niemand daar zin in noch baat bij heeft. Ook op vlak van externe communicatie vond ik het ronduit zwak, maar dat kan aan mij liggen.

Daar gaan we weer met het wijzende vingertje. Jullie zijn net kleine kinderen die zich continu in de rol van slachtoffer praten.
De hele post gaat niet om wie er wel of geen noobs zijn, maar om het spelplezier wat ons, op een manier waar TW tegenwoordig inmiddels symbool voor staat, ontnomen is.
Nu zullen we vervolgens wel weer berichten krijgen dat we lopen te janken, maar de manier waarop dit spel tegenwoordig gespeelt wordt heeft niks meer met echte skills te maken, maar puur met wie de ander zo hard mogelijk kan belazeren en er met de dorpen vandoor kan gaan.

Wat betreft de massa heb je deels gelijk in, we hebben de eerste twee massa's niet tactisch uitgevoerd. De laatste massa was van prima niveau, maar jullie waren dusdanig ver gestackt dat er voor ons geen doorkomen aan meer was.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.037
Daar gaan we weer met het wijzende vingertje. Jullie zijn net kleine kinderen die zich continu in de rol van slachtoffer praten.
De hele post gaat niet om wie er wel of geen noobs zijn, maar om het spelplezier wat ons, op een manier waar TW tegenwoordig inmiddels symbool voor staat, ontnomen is.
Nu zullen we vervolgens wel weer berichten krijgen dat we lopen te janken, maar de manier waarop dit spel tegenwoordig gespeelt wordt heeft niks meer met echte skills te maken, maar puur met wie de ander zo hard mogelijk kan belazeren en er met de dorpen vandoor kan gaan.

Wat betreft de massa heb je deels gelijk in, we hebben de eerste twee massa's niet tactisch uitgevoerd. De laatste massa was van prima niveau, maar jullie waren dusdanig ver gestackt dat er voor ons geen doorkomen aan meer was.
Het is logisch dat als je kan aanvallen en veel winsten boekt, je meer plezier uit het spel haalt dan wanneer je enkel maar moet deffen en dorpen verliest. Wanneer House op een bepaald moment bijna van 360 graden bestookt werd door die GAP, was het voor jullie een goede situatie en zag die er voor ons heel wat minder kleurrijk uit. Dat jullie nu eens moeten verdedigen en pakweg 10 dorpen verliezen op 4 dagen tijd, is uiteraard veel minder fijn.

'De manier waarop het spel gespeeld wordt' is nog zoiets vaag. Clowns zag op een gegeven moment in dat het vele malen voordeliger was om zich aan te sluiten bij House dan met Sense een langdurigere samenwerking aan te gaan. Opnieuw niet bepaald fijn voor jullie, maar om eerlijk te zijn waren jullie vanaf het begin een corestam, die redelijk ten dode was opgeschreven. Dus om nu te zeggen dat het spelplezier afgenomen is door toedoen van anderen, is niet volledig correct.

Verder stonden we niet 'volgestackt', met een kleine blik op de ranglijsten kon je bijvoorbeeld zien dat materlotti met grote sprongen vooruit ging in ODS (wat dus wees op het feit dat het account relatief leeg stond) maar toch werden er nooit meer dan 10 heel duidelijke fakes op materlotti verzonden. Dan maak je gewoon verkeerde/domme keuzes en fouten in je aanvalswerk.
 
Reactiescore
4
Echter heb ik inderdaad aangegeven dat jullie aanvallend zwak waren en die uitspraak is gebaseerd op feiten en niet gewoon op interpretatie

Zou kunnen dat ik/we aanvallend minder goed waren maar als ik mijn profiel bekijk is dit niet al te slecht een dorp is een dorp we hebben een leuke strijd gehad maar we waren uit opties voor nog een lange tijd te kunnen doorspelen had je liever gehad dat iedereen defensief ging spelen om jouw spel pret te bederven materlotti ?

Want met deze actie kunnen jullie allemaal een stukje pakken van de taart en gaat er geen voorkeur naar een stam.
 
Bovenaan