[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Reactiescore
723
ik denk dat nonkel wolf is. Beiden volgens mij niet wolf, want dat zou heel dom zijn, dus bappos goedje?
 
Reactiescore
723
heb je al gezegd waarom? ben benieuwd naar de gedachtengang.

ll0ll King volgens jou geen wolfke?
meer op gevoel + wat bevestiging van anderen, maar argumenten volgen wel nog over de dagen heen.

ll0ll king al minder waarschijnlijk een slechtje nu simeco eruit ligt.
 
Reactiescore
723
meer op gevoel + wat bevestiging van anderen, maar argumenten volgen wel nog over de dagen heen.

ll0ll king al minder waarschijnlijk een slechtje nu simeco eruit ligt.
Als ik even kijk zie ik nonkel pas 20u30 stemmen, wat vrij laat is. Nu ook weer niet super laat.
Simeco heeft zich niet echt verdedigd en gaf aan het moeilijk te kunnen doen tegen een orakel. Dus het lijkt me dat simeco heeft opgeven en daarna nonkel pas stemde
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lol king is overigens al meer dan 10 uur niet hier geweest.

denk niet dat hij slechtje is. Morgen terug lezen.

waarom twijfelde je tussen Lol en Simeco? wat heeft dan toch de doorslag gegeven om niet op simeco te gaan?
 
Reactiescore
723
ik wil de orakel zijn dood niet injagen, dus ik noem geen naam, maar jij bent het niet.
 
Reactiescore
1.577
Als ik even kijk zie ik nonkel pas 20u30 stemmen, wat vrij laat is. Nu ook weer niet super laat.
Simeco heeft zich niet echt verdedigd en gaf aan het moeilijk te kunnen doen tegen een orakel. Dus het lijkt me dat simeco heeft opgeven en daarna nonkel pas stemde

ik was de derde die op Simeco stemde op in totaal acht stemmen, lijkt me wat vroeg om simeco op te geven - zeker als ik al een hele dag op ll0ll King zat en die op dat moment gewoon op de wip stond
 
Reactiescore
358
ILT waarom was ik orakel voor je?

Zal gewoon eens wat posts quoten:

Ik denk: want als ILT denkt dat er geen orakel is en er is er toch een dat dan kan opstaan en valt ILT door de mand?

Edit: iets te enthousiast met men 'dan'
Dus jij zegt dat we eventueel verder moeten kijken?
Ik ga vasthouden aan lolking, was voot mij gisteren al verdacht en heeft quasi niets extra bijgebracht. Zoals ILT aanhaalt kunnen we daar wel wat info uithalen denk ik/hoop ik.

Waar is stefan gebleven?

Maar vooral deze:

Hier zit een beetje ergernis in?

Ik gaf je duidelijk wat te veel credit om subtiel naar mij als persoon te hinten, want hier lees je de intentie van mijn post perfect, en reageer je juist hoe ik zou verwachten dat het orakel er op zou reageren.

@Tigor93 dat is dus ook de reden dat ik voor lol king ging - ik was oprecht overtuigd dat onze Duvel het orakel was en de lynch richting lol king wou trekken.
 
Reactiescore
723
mijn orakel kan ook heks of schutter zijn, kben een beetje aan het verwarren vrees ik.
 
Bovenaan