[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Deleted User - 487963986

Guest
Zal gewoon eens wat posts quoten:





Maar vooral deze:



Ik gaf je duidelijk wat te veel credit om subtiel naar mij als persoon te hinten, want hier lees je de intentie van mijn post perfect, en reageer je juist hoe ik zou verwachten dat het orakel er op zou reageren.

@Tigor93 dat is dus ook de reden dat ik voor lol king ging - ik was oprecht overtuigd dat onze Duvel het orakel was en de lynch richting lol king wou trekken.

Helder,

eerlijk vind ik denduvel gewoon spelen zoals hij als welp speelde. meer op de achtergrond, niet echt doordrukken vind ik. ik zou niet raar opkijken als hij ook wolf is.
 
Reactiescore
338
Zal gewoon eens wat posts quoten:





Maar vooral deze:



Ik gaf je duidelijk wat te veel credit om subtiel naar mij als persoon te hinten, want hier lees je de intentie van mijn post perfect, en reageer je juist hoe ik zou verwachten dat het orakel er op zou reageren.

@Tigor93 dat is dus ook de reden dat ik voor lol king ging - ik was oprecht overtuigd dat onze Duvel het orakel was en de lynch richting lol king wou trekken.

Ik snap waar het vandaan komt. We zaten beetje in een cirkel, ik was mee met jou beweringen en andersom...
 

Deleted User - 487963986

Guest
Voor mij: Miketijger, ll0ll King en pr0sieb wolfkes

ik ga je nog eens lastig vallen xD
Wat vind jij van Denduvel?

met mike ben ik wel akkoord na deze avond. Lolking nog niet overtuigd. en Prosieb nou eeuhm ... geen idee
 
Reactiescore
338
Helder,

eerlijk vind ik denduvel gewoon spelen zoals hij als welp speelde. meer op de achtergrond, niet echt doordrukken vind ik. ik zou niet raar opkijken als hij ook wolf is.

Andere potjes moet ik gewoon altijd vanaf start mee verdedigen, dat is nu minder, ik moet gewoon nu meer zelf met dingen komen en dat vind ik nog moeilijk, maar ik ben nog steeds overtuigd van king, nog steeds niet hier geweest denk ik?
 
Reactiescore
999
Over mike ben ik niet helemaal zeker, maar problieeb lijkt mij alvast een wolveke.

Combino, bappos en nonkelke zijn goedjes denk ik. Die zoeken tenminste actief mee. I like trains zou wel eens geïnfecteerd kunnen zijn door zijn rare sprongen van simeco naar dash naar ll0llking, maar verder kan ik er niet zo veel uithalen.

Ik heb trouwens zoals gezegd het visioen gekregen van het orakel (burger), maar ik heb nog geen idee wie het orakel is dus ik weet niet over wie dit gaat.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
Over mike ben ik niet helemaal zeker, maar problieeb lijkt mij alvast een wolveke.

Combino, bappos en nonkelke zijn goedjes denk ik. Die zoeken tenminste actief mee. I like trains zou wel eens geïnfecteerd kunnen zijn door zijn rare sprongen van simeco naar dash naar ll0llking, maar verder kan ik er niet zo veel uithalen.

Ik heb trouwens zoals gezegd het visioen gekregen van het orakel (burger), maar ik heb nog geen idee wie het orakel is dus ik weet niet over wie dit gaat.
Je rekent bappos tot de goedjes? Dat actief meezoeken van bappos heb ik even gemist blijkbaar?
 
Reactiescore
397
Pr0blieb voor nu. Morgen even verder kijken, op dit moment acht ik de kans op wolf bij pr0blieb, Mike en DenDuvel hoog.

Niet simeco stemmers.

Ll0ll King:
7. I like trains. - ItsDash - Simeco - ll0ll King
9. DenDuvel - ll0ll King
13. miketijger - Dash - ll0ll King
15. Pr0blieeb - ll0ll King
22. Kerouac - ll0ll King - ll0ll King

Overige stemmen:
1. Bappos - ILT - Nonkel Jos
5. Combino Pastasaus - ILT
10. Mohniels - ILT
17. ll0ll king - Nonkel Jos - ItsDash

Edit: Iets voor later in het spel of voor de wolven Onderstaande posts doen me denken aan een grafdelver die een seintje geeft aan het lijk. Wellicht vergezocht maar toch het melden waard.
Bappos is gewoon een goedje dus daar vragen bij stellen heeft weinig zin.
Daarnaast nog deze post, die daar natuurlijk mee te maken heeft. Als de grafdelver een graf delft dan is er natuurlijk geen lunch.
De wolven moeten nog iemand opeten denk ik?
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487963986

Guest
Kan iemand mij ff citeren waarom Problieeb nu verdacht is?
 
Bovenaan