[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Deleted User - 487963986

Guest
ff ter verduidelijking ik ben geen orakel...
ik was gewoon overtuigd van Simeco, ook mede door dat een bm meestal als orakel gezien wordt.
 
Reactiescore
999
Oke, goed, mooi om te zien dat uiteindelijk toch simeco/dash de lynch geworden is. Het moest sowieso één van deze twee worden. Nu moeten we toch eens gaan kijken wie er daar allemaal zo happig was om naar ll0ll king te switchen.
 
Reactiescore
1.503
9 december 2020, 07:14
"Ik werd net wakker en ik ga even plassen. Ik liep net langs het raampje bij de trap naar beneden toen ik een schaduw voorbij zag komen.. Gelukkig was het gewoon de buurman die vroeg of ik last had van een kater.."

9 december 2020, 07:16
"Verdomme, ik kom net terug van de wc en ik zie ItsDash op de grond liggen in de meisjes-wc? Wat doet hij daar? Hij zal toch niet achter één van de dames aanzitten? Ik tikte hem aan en vroeg hem of hij een kater had, maar het mocht niet zo zijn liefste. Hij was dood, een ongekend dodelijke substantie was hem toegediend.. Zijn er dan nog meer duistere krachten in het spel?"

Ik snap niks van de rol,

maar ik vind dit verhaal over @ItsDash wel heel geloofwaardig?
 
Reactiescore
122
9 december 2020, 12:00
"Uit het huis van Candiu en Calamus Incendium kwam al even geen geluid meer totdat één van de bewoners een kapot raam zag. Een kogel was er zo doorheen gevlogen en had met een perfect schot een einde aan het leven van het koppeltje gemaakt. Dat moest vast zijn geweest omdat Calamus al eventjes niets meer van zich liet horen, liefste. De altijd zo vriendelijke Candiu was een simpel zieltje die natuurlijk verliefd was op een jongen die zelf nog niet wist of hij voor het goed of voor het kwaad zou kiezen. Sterker nog, hij zou eigenlijk zijn keuze vanavond moeten maken. Dat is er helaas niet meer van gekomen."
 
Reactiescore
999
9 december 2020, 12:00
"Uit het huis van Candiu en Calamus Incendium kwam al even geen geluid meer totdat één van de bewoners een kapot raam zag. Een kogel was er zo doorheen gevlogen en had met een perfect schot een einde aan het leven van het koppeltje gemaakt. Dat moest vast zijn geweest omdat Calamus al eventjes niets meer van zich liet horen, liefste. De altijd zo vriendelijke Candiu was een simpel zieltje die natuurlijk verliefd was op een jongen die zelf nog niet wist of hij voor het goed of voor het kwaad zou kiezen. Sterker nog, hij zou eigenlijk zijn keuze vanavond moeten maken. Dat is er helaas niet meer van gekomen."

LEUK VERHAALTJE MAAR WAT ZIJN HUN ROLLEN
 
Bovenaan