[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Reactiescore
1.279
Dat deed ik al. Het makkelijke stemmen op Time zint me niet. Zeker niet als het iemand is die in andere potjes vaak juist zich tegen dit soort stemmen keert en een alternatieve theorie zoekt.

Vandaar mijn lynch stem van gisteren. Verder heb ik het visioen gekregen, waardoor ik geneigd ben te denken dat dit ofwel mijn verdachte van gisteren, ofwel de BM betreft.

Voorlopig Dash, dus.

Zoek maar terug die laatste 2 potjes, toen ging het om bijv een bm stem. Dat was pure onzin. Dit was een speler die veel ervaring heeft die het nodig vindt om een halve claim te maken zonder enige aanleiding halverwege de dag.

Als jij of simeco dit had gedaan had ik dat ook verdacht gevonden.

Overigens vind ik simeco gezien jou visioen een valide optie voor wijze wolf.
 
Reactiescore
1.804
Zoek maar terug die laatste 2 potjes, toen ging het om bijv een bm stem. Dat was pure onzin. Dit was een speler die veel ervaring heeft die het nodig vindt om een halve claim te maken zonder enige aanleiding halverwege de dag.

Als jij of simeco dit had gedaan had ik dat ook verdacht gevonden.

Overigens vind ik simeco gezien jou visioen een valide optie voor wijze wolf.
Goh. Het lijkt me logischer dat hij een orakel stuurt over zijn hoofdverdachte. Bovendien ken ik mijn rol en ben ik bewezen goedje. Lijkt me dus veel aarschijnlijker dat jij het wolfke bent??
 
Reactiescore
1.279
Goh. Het lijkt me logischer dat hij een orakel stuurt over zijn hoofdverdachte. Bovendien ken ik mijn rol en ben ik bewezen goedje. Lijkt me dus veel aarschijnlijker dat jij het wolfke bent??
Als we dit spel zo willen spelen prima, maar ik ken mijn rol en wil best claimen aan het eind van de dag mocht het nodig zijn. Dat liever dan een lynch eraan verspillen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Het was ILT die ermee op de proppen kwam? Het lijkt me niet dat hij dat zonder enige aanleiding zou droppen?

terinfo net zoals paar paginas geleden deed hij dit ook. Waarom zou je daar dan verder nog op doorgaan? of toch zeker vragen wie hij denkt? kan zowat het hele spelers veld zijn.
 
Reactiescore
421
har har dit is de laatste keer dat ik het voortouw neem? Iedereen volgt me met een halfbakken argument?

Laat onverlet dat time niet naar zijn rol speelde.

Ik ga verder zoeken, maar onder mijn volgers zit ongetwijfeld een wolf!
 
Reactiescore
397
Als we dit spel zo willen spelen prima, maar ik ken mijn rol en wil best claimen aan het eind van de dag mocht het nodig zijn. Dat liever dan een lynch eraan verspillen.
Dit lijkt mij overigens niet verstandig. Het zou nog altijd iemand anders kunnen zijn die door het orakel gezien is, je weet het maar nooit.
 
Reactiescore
1.279
Dit lijkt mij overigens niet verstandig. Het zou nog altijd iemand anders kunnen zijn die door het orakel gezien is, je weet het maar nooit.
Eens, maar als ik anders lynch ben dan claim ik wel. Ik ga niet om een vermeende actie van een orakel op mij me laten lynchen.
 
Reactiescore
1.804
Eens, maar als ik anders lynch ben dan claim ik wel. Ik ga niet om een vermeende actie van een orakel op mij me laten lynchen.
maar je vindt mij op basis van dezelfde vermeende actie wel een mogelijke lynchoptie?
 
Reactiescore
358
Overigens @I like trains. jij haalde infectie aan, wie maakt volgens jou de meeste kans om dan infectiewolf te zijn?

Ik haalde dit aan omdat het een verschil is met vorige potjes en meerdere spelers al aangaven de rollenlijst niet gelezen te hebben. Zoals ik op de eerste pagina's al aanhaalde dat de welp op onbepaalde tijd opgroeit.

Ik heb het gevoel dat we niets wijzer zijn

Opmerkelijk. In de afgelopen 2 pagina's zijn er best wat zaken waaruit we kunnen leren, maar die negeer je?

Zoek maar terug die laatste 2 potjes, toen ging het om bijv een bm stem. Dat was pure onzin. Dit was een speler die veel ervaring heeft die het nodig vindt om een halve claim te maken zonder enige aanleiding halverwege de dag.

Als jij of simeco dit had gedaan had ik dat ook verdacht gevonden.

Overigens vind ik simeco gezien jou visioen een valide optie voor wijze wolf.

Mijn argument was, en is nog steeds dat er om de verkeerde reden op Time gestemd werd. Na die post, zie ik als goedje maar 1 logische reden om op hem te stemmen, als dit niet dag 1 geweest zou zijn..

Dat is dat je denkt dat dit een play is om anderen te overtuigen dat hij dit nooit zou doen als slechtje - waarna hij uiteindelijk gered wordt en als semi-bewezen goedje gaat spelen. Echter keerde hij zijn kar op geen moment en kwam er nog geen schijn van een reddingsactie.

Op dat moment hadden er toch belletjes moeten rinkelen bij meerdere spelers. Het feit dat deze lynch zo makkelijk doorgedrukt werd, is niet correct.

Dit geldt voor een hele hoop personen, trouwens. De reden dat ik jou en Simeco specifiek benoem, is omdat dit de 2 meest logische namen zijn dat een orakel aan mij zou laten zien.

Ik zie dus graag hoe de rest van de dag zich afspeelt en wat anderen van deze situatie denken, en ik ga morgen eens door de stemmen heen ploegen om de lynchredenen eens te bekijken. Alsook de niet-Time stemmers die minder initiatief nemen eens onder de loep nemen qua voorkennis.
 
Reactiescore
338
@dash toen had ik dit nog niet zien aankomen en nog niet gelezen nee, ik ga nu slapen en net zoals jij morgen doornemen!
 
Reactiescore
1.279
Ik haalde dit aan omdat het een verschil is met vorige potjes en meerdere spelers al aangaven de rollenlijst niet gelezen te hebben. Zoals ik op de eerste pagina's al aanhaalde dat de welp op onbepaalde tijd opgroeit.



Opmerkelijk. In de afgelopen 2 pagina's zijn er best wat zaken waaruit we kunnen leren, maar die negeer je?



Mijn argument was, en is nog steeds dat er om de verkeerde reden op Time gestemd werd. Na die post, zie ik als goedje maar 1 logische reden om op hem te stemmen, als dit niet dag 1 geweest zou zijn..

Dat is dat je denkt dat dit een play is om anderen te overtuigen dat hij dit nooit zou doen als slechtje - waarna hij uiteindelijk gered wordt en als semi-bewezen goedje gaat spelen. Echter keerde hij zijn kar op geen moment en kwam er nog geen schijn van een reddingsactie.

Op dat moment hadden er toch belletjes moeten rinkelen bij meerdere spelers. Het feit dat deze lynch zo makkelijk doorgedrukt werd, is niet correct.

Dit geldt voor een hele hoop personen, trouwens. De reden dat ik jou en Simeco specifiek benoem, is omdat dit de 2 meest logische namen zijn dat een orakel aan mij zou laten zien.

Ik zie dus graag hoe de rest van de dag zich afspeelt en wat anderen van deze situatie denken, en ik ga morgen eens door de stemmen heen ploegen om de lynchredenen eens te bekijken. Alsook de niet-Time stemmers die minder initiatief nemen eens onder de loep nemen qua voorkennis.
Voor mij ben je voorlopig een goedje met het delen van je visioen zo kort na de DL met een mogelijke wolf.

Maar zoals je zelf al zegt waren er meerdere die op time stemde. De hele discussie aangaan is het geen mij juist eruit pikt. Het is dan juist makkelijker als ik wolf ben om juist niet rond die tijd mee te stemmen met iedereen en juist niet de discussie aan te gaan.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik haalde dit aan omdat het een verschil is met vorige potjes en meerdere spelers al aangaven de rollenlijst niet gelezen te hebben. Zoals ik op de eerste pagina's al aanhaalde dat de welp op onbepaalde tijd opgroeit.



Opmerkelijk. In de afgelopen 2 pagina's zijn er best wat zaken waaruit we kunnen leren, maar die negeer je?



Mijn argument was, en is nog steeds dat er om de verkeerde reden op Time gestemd werd. Na die post, zie ik als goedje maar 1 logische reden om op hem te stemmen, als dit niet dag 1 geweest zou zijn..

Dat is dat je denkt dat dit een play is om anderen te overtuigen dat hij dit nooit zou doen als slechtje - waarna hij uiteindelijk gered wordt en als semi-bewezen goedje gaat spelen. Echter keerde hij zijn kar op geen moment en kwam er nog geen schijn van een reddingsactie.

Op dat moment hadden er toch belletjes moeten rinkelen bij meerdere spelers. Het feit dat deze lynch zo makkelijk doorgedrukt werd, is niet correct.

Dit geldt voor een hele hoop personen, trouwens. De reden dat ik jou en Simeco specifiek benoem, is omdat dit de 2 meest logische namen zijn dat een orakel aan mij zou laten zien.

Ik zie dus graag hoe de rest van de dag zich afspeelt en wat anderen van deze situatie denken, en ik ga morgen eens door de stemmen heen ploegen om de lynchredenen eens te bekijken. Alsook de niet-Time stemmers die minder initiatief nemen eens onder de loep nemen qua voorkennis.


Waarom zou het orakel jou eruit pakken? Je weet dat ik je hierin niet 100% vertrouw nog niet althans. Je snapt best wel met welke redenen.
 
Reactiescore
1.577
Mijn verdachten voor nu zijn materlotti, KS, pr0sieb en vooral ll0ll King

Ik kijk het verhaal van het orakel nog even aan, want voor nu is het puur giswerk dat er naar dashba werd gekeken. Dat materlotti zo makkelijk meeloopt, stemt me dan ook niet gerust.

ll0ll King gewoon omdat hij net als vorig potje niet verder komt dan inactiefjes aan te vallen,terwijl hij zijn eerste potje als een hyperactieve iets zocht in elk klein detail
 
Bovenaan