[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Reactiescore
122
8 december 2020, 02:43
"Ik lag net te slapen totdat ik wakker schrok door een oorverdovende knal. Ik spiek door mijn raampje en ik hoor de wolven 'Aaahoeeeeeeeee'en' (Hoe spel je dat eigenlijk, liefste?)
De buurtbewoners staan buiten en ik hoor ze praten. Sommigen rennen naar het huis. Ik hoor ze zeggen dat het het huis van Laila was. Tis ook niet gek dat ze altijd de simpele burgers pakken.. Pff... Dit kan nog wel eens de heftigste week worden die ik ooit heb gehad lieverd. Ik ga nu snel proberen verder te slapen. Ik heb de deuren op slot en die gaan ook zeker niet meer open. Ik spiek morgen wel wat de schade is en of de nieuwe burgemeester nog een plan heeft."
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
misschien kan je nu dan je plicht van bm doen, en je even terug gaan inlezen. en vertel me dan straks maar wat je er van vond.
geen zorgen zal ik vanavond/morgenochtend zeker nog doen :smile: :smile:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
8 december 2020, 02:43
"Ik lag net te slapen totdat ik wakker schrok door een oorverdovende knal. Ik spiek door mijn raampje en ik hoor de wolven 'Aaahoeeeeeeeee'en' (Hoe spel je dat eigenlijk, liefste?)
De buurtbewoners staan buiten en ik hoor ze praten. Sommigen rennen naar het huis. Ik hoor ze zeggen dat het het huis van Laila was. Tis ook niet gek dat ze altijd de simpele burgers pakken.. Pff.
Dit kan nog wel eens de heftigste week worden die ik ooit heb gehad lieverd. Ik ga nu snel proberen verder te slapen. Ik heb de deuren op slot en die gaan ook zeker niet meer open.
Ik spiek morgen wel wat de schade is en of de nieuwe burgemeester nog een plan heeft."

IK BEN BEWEZEN GOEDJE GODVERDOMME
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
358
Dus er werd inderdaad om de verkeerde redenen gestemd op Time? Big shock.

Overigens, het feit dat er lunch was, sluit infectie niet uit:

Infectiewolf
De infectiewolf mag eenmalig een speler infecteren. Dit kan op ieder moment en gaat dus niet in plaats van de lunch. De geïnfecteerde speler wordt Weerwolf.
 
Reactiescore
1.014
Het is me niet duidelijk geworden door die veel te lange verhalen.
Wat is dit nou weer voor flauw antwoord?
iemand van de brug durven duwen en dan opperen dat er daarna informatie boven water komt?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.038
Dus er werd inderdaad om de verkeerde redenen gestemd op Time? Big shock.

Overigens, het feit dat er lunch was, sluit infectie niet uit:

Infectiewolf
De infectiewolf mag eenmalig een speler infecteren. Dit kan op ieder moment en gaat dus niet in plaats van de lunch. De geïnfecteerde speler wordt Weerwolf.
Zou daar al een reden voor zijn, zo vroeg in het spel?
 
Reactiescore
1.738
Wat is dit nou weer voor flauw antwoord?
iemand van de brug durven duwen en dan opperen dat er daarna informatie boven water komt?

Als ik iemand van een brug duw dan doe ik dat goed wat betekend dat die gene nooit meer boven water komt ?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Dus er werd inderdaad om de verkeerde redenen gestemd op Time? Big shock.

Overigens, het feit dat er lunch was, sluit infectie niet uit:

Infectiewolf
De infectiewolf mag eenmalig een speler infecteren. Dit kan op ieder moment en gaat dus niet in plaats van de lunch. De geïnfecteerde speler wordt Weerwolf.


Schijn die treinlampen eens over Dash. Na de discussie met time is hij mij meer negatief op gevallen.
 
Bovenaan