- Reactiescore
- 1.286
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 150% (1.50)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)
Spelsysteem:
- Boogschutters/Bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Actief,
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen/bonusdorpen): Groeien mee tot 1.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Toestemmingsstijging per uur: Zelfde als snelheid
- Goedkoop herbouwen van edelmannen: Inactief
- Technologieën: 3-level systeem
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Actief eerste 30 dagen
Instellingen:
- Nachtmodus: van 23:00 tot 07:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: seconden
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 70 velden
Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie: de stam die de 55% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 21 dagen, wint.
- Ledenlimiet Stam: 10, eenmaal de stam toegetreden kan deze pas na 30 dagen weer verlaten worden.
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Actief 1750 per boerderijlevel
- Start: 1 dorp 26 punten
- OS buiten de stam: Actief
-Boost items/ inventaris: Inactief
-Premium beurs: Inactief
-botprotectie: max 60 aanvallen per minuut max 5 aanvallen per seconde
-Account manager: Inactief
-Farm assistent: Inactief
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 150% (1.50)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)
Spelsysteem:
- Boogschutters/Bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Actief,
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen/bonusdorpen): Groeien mee tot 1.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Toestemmingsstijging per uur: Zelfde als snelheid
- Goedkoop herbouwen van edelmannen: Inactief
- Technologieën: 3-level systeem
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Actief eerste 30 dagen
Instellingen:
- Nachtmodus: van 23:00 tot 07:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: seconden
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 70 velden
Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie: de stam die de 55% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 21 dagen, wint.
- Ledenlimiet Stam: 10, eenmaal de stam toegetreden kan deze pas na 30 dagen weer verlaten worden.
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Actief 1750 per boerderijlevel
- Start: 1 dorp 26 punten
- OS buiten de stam: Actief
-Boost items/ inventaris: Inactief
-Premium beurs: Inactief
-botprotectie: max 60 aanvallen per minuut max 5 aanvallen per seconde
-Account manager: Inactief
-Farm assistent: Inactief