[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
723
Geen dank. Wolf 1 gevonden. Huijzer is de naam.
De aftrap van dash
daarna stem van lotti en jokersbrain. en dan hieronder AL MIJN VERDACHTEN VOOR MORGEN.
Ik krijg een flashback van mn vorige potje...

alleen dit keer ben ik een goedje, die gewoon overactief enthousiast aan een nieuw potje is begonnen.
Waarom zou ik (weer) als slechtje mij zo op laten vallen en (blijkbaar) opkomen voor een ander slechtje.

dit is niet wat wolven doen. Dit is niet wat ik nu doe.

ik heb op simeco als BM gestemd, dus ben bereid om met zijn stem mee te gaan. Omdat er nog teveel grijs gebied is rondom ctraltdel

dan bekijk ik dat morgen weer verder. Eerst maar eens kijken wat hier uit gaat komen

huijsen
Maligator en Huijsen omdst Ctrl het denk ik niet is en reden is laag van ieder





Huijsen

IlT verdacht afwezig. Team Maligator late stem.
Je leek me toch te volgen en hebt minder zomaar gestemt
Om mezelf te redden huijsen
nog begrijpbaar
 
Reactiescore
1.700
Sorry Killingspree maar ik mag hopen dat pastasaus toch wel zelf een overzichtje kan maken.

Tigor bewezen wolf trouwens met bovenstaande post????


Daar val ik even door de mand zeg. Pfoe.
zo reageerde je vorige ronde ook op de laatste dag en toen had ik het ook bij het juiste eind :D

predator bewezen wolfje
 

Deleted User - 487976997

Guest
Pastasaus wilde zo graag een potje leiden maar is op dag één al traag met de uitslag???

Antrhaxxis ga eens fatsoenlijk spelen svp bvd
 
Reactiescore
1.804
dit is gewoon amateuristisch,
combino duidelijk niet klaar voor het echte lijdwerk
 
Reactiescore
1.804
ik organiseerde een tijd geleden een potje samen met nonkel. Hij zou de lynchstemming in de gaten houden omdat ik op café was met vrienden. Onverwacht kon nonkel de stemming toch niet doen. Ik heb toen dronken op de tram de uitslag gepost.

Zelfs dat ging toen sneller dan deze lynch.
 
Bovenaan