[Speeltopic] WvW #314

Reactiescore
999
Sorry ik weet dat ik hintte / semi-claimde maar ik had afgelopen dagen weinig tijd en wou met mijn rol toch iets nuttig bijbrengen. Succes nog iedereen.
 
Reactiescore
559
Overigens kan mijn activiteit (die er niet was, terwijl ik normaal erg actief ben) op zowel het forum als de discord bevestigen dat ik er vandaag niet was en dus niks heb gelezen.
dus dan beul je materlotti zonder iets gelezen te hebben.
orders vanuit de wolfchat gehad toen je on kwam dan?
sule
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ja? en verder? wie is als volgende verdacht bij jou?
haha kale mus

mooi wolfke weg dus
Sule Silmad duidelijk wolfke

Eerdere aangehaalde posts waren verdacht. Easy target op martinezz ging hij te lang in door en nu tracht hij vrder te gaan op simeco. Sule pakt alleen voor de hand liggende targets om over te posten (dus de Martinezz en nu alles omtrent Simeco na dood van MOH). Gemaakt spel.
Ik vind dit ook zo verdacht. Potentiele stemmingen op materlotti worden nogal uit de lucht gegrepen. De claim speciaal is misschien ietwat vreemd maar ik kan me voorstellen dat er deze ronde genoeg speciaaltjes inzitten? Al met al is dit in mijn ogen kiezen van een makkelijker target en niet zelf wolven vangen.
Deze was mij ontglipt maar dash komop zeg? Dit is uitlokken?
Waarop berust jij dat materlotti een koppel met simeco zou zijn? Ik zie die link niet.
Haha en dan wel hierop reageren ipv een normale post. Verdediging weeral?

Lkkr veel bijgedragen
 
Reactiescore
1.279
Dash ik hoop dat je me alsnog wat toelichting geeft bij die bizarre hersenkronkel om mij als slechtje te zien? Want voorlopig speel je een beetje als Castiel, dat wil je ook niet?

Bij deze dan. Enkel omdat je me met wen marginaaltje als castiel vergelijkt.

Mijn werkdag zit er bijna op. Dan ga ik alles doorlezen en dan maak ik ook wel eens een argument.
Mijn gevoel zegtin elk geval dat nonkel (95% zeker) en Sule (85%) zeker wolven zijn.
Ik heb momenteel Joker, Nonkel en Sule op mijn verdachtenlijst. Kheb de afgelopen dagen niet veel tijd gehad dus ik zit niet echt "in" het potje maar ik ga het nog eens allemaal beter uitspitten na de deadline als ik nog leef.

Vanuit bovenstaand durf ik te concluderen dat blond op een nacht iets heeft gezien in de trant van slecht slecht goed op de drie namen nonkel jos, jokersbrain en sule.

Sule heeft gebeuld en is ongeacht of hij slechte beul is of niet minder gevaarlijk dan het andere slechtje. Blond had het echter niet over een slechte beul en een wolfje maar expliciet over 2 wolven.
Mijn voorstel we lynchen slechtje nonkel jos.
 
Reactiescore
3.586
Sule lijkt me beter. We mogen ook niet vergeten er misleidende rollen in het spel zitten voor zienende acties. Daar moeten we ook rekening mee houden. Anders maken we er een troep van.


Al is die kans natuurlijk relatief klein.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Bij deze dan. Enkel omdat je me met wen marginaaltje als castiel vergelijkt.




Vanuit bovenstaand durf ik te concluderen dat blond op een nacht iets heeft gezien in de trant van slecht slecht goed op de drie namen nonkel jos, jokersbrain en sule.

Sule heeft gebeuld en is ongeacht of hij slechte beul is of niet minder gevaarlijk dan het andere slechtje. Blond had het echter niet over een slechte beul en een wolfje maar expliciet over 2 wolven.
Mijn voorstel we lynchen slechtje nonkel jos.

Waarom kies je voor nonkel als het gaat tussen jokers en nonkel?
 
Reactiescore
358
Het hangt gewoon af van hoe de spelleider de rol van vos uitvoert.

Als hij in de beschrijving van de rol "wolf" letterlijk bedoelt, betekent het dat de slechte beul niet meetelt en dat Joker en/of Nonkel wolf zijn. Bovenop een mogelijke slechte beul in Sule.

Als de spelleider gewoon bij ieder slechtje de vos een positief antwoord geeft, zijn we geen stap verder, want dan weten we dat minstens 1 van de 3 slecht is. De vos krijgt namelijk nooit te weten hoeveel slechtjes hij opstuurde.

Ik blijf er overigens bij dat ik Nonkel het meest vertrouw van deze 3 namen, en hem eerder als laatste zou lynchen.
 
Reactiescore
1.577
Bij deze dan. Enkel omdat je me met wen marginaaltje als castiel vergelijkt.




Vanuit bovenstaand durf ik te concluderen dat blond op een nacht iets heeft gezien in de trant van slecht slecht goed op de drie namen nonkel jos, jokersbrain en sule.

Sule heeft gebeuld en is ongeacht of hij slechte beul is of niet minder gevaarlijk dan het andere slechtje. Blond had het echter niet over een slechte beul en een wolfje maar expliciet over 2 wolven.
Mijn voorstel we lynchen slechtje nonkel jos.

Zo werkt de vos niet. Als je als vos drie namen opstuurt, krijg je een 'ja' als daar minstens één slechtje tussen zit. Je krijgt een 'nee' als daar geen slechtje tussen zit. Met andere woorden, blond kan niet weten dat er meerdere wolven onder zijn drie namen zitten. Blond ziet ook de rollen niet. Wat kom jij hier met zo'n kulargumenten aankakken dus?

Het enige wat we met zekerheid uit blonds acties kunnen afleiden, is dat hij onder de namen Jokersbrain, nonkel jos en Sule Silmad één slechtje heeft gezien. Er kunnen er twee schuilgaan onder dat drietal, het kunnen er drie zijn. Maar de vos leert enkel dat het er slechts één is.

Wat wel plausibel is, en wellicht ook de reden waarom blond met percentages begon te smijten, is dat blond in zijn tweede poging (waarin hij volgens mij simeco zeker als naam doorgaf) nogmaals Jokersbrain heeft doorgestuurd en hem daardoor kon afstrepen als wolf.
 
Reactiescore
1.577
Gevoel en afgaande op de post van materlotti. Misschien heeft hij wel 2 maal nonkel gezien

Dit kan dus niet, Dash. Als je de posts van materlotti doorneemt, merkt je dat hij bij zijn tweede zieneractie 100 procent zeker is dat simeco goedje is. Het is dus veel logischer om te concluderen dat hij de tweede keer alleen maar goedjes instuurde.
 
Bovenaan