W74 en verloop...

Reactiescore
416
Tijdens jullie laatste massa was er al akkoord met enkele AD. leden.
Jullie wisten precies welke accounts van AD. kwa bezetting er zwak voor stonden en door de akkoord met AD. leden hadden jullie ook overhand zodat er geen OS meer verschouven zou worden

Nou maat, gij weet meer dan ik lol! Het moment dat jij daadwerkelijk weet wat er gebeurt is mag je komen buurten.
 
Reactiescore
742
Ziet er toch naar uit dat Corus ook gerecruit gaat worden door planet, Of althans er is een deeltje gaande met Dorps en corus

1601192807311.png

zoals je hier ziet liggen er ineens 5 dorpen van corus aan het front met illy, deze zijn voor de nachtbonus op 07:53 gemiddeld overgenomen dat zou ook betekenen dat ze rond klokslag 22:00 vertrokken moeten zijn. Als er dan een activiteit op dorps is tot 08:00 kunnen ze beter dell gaan lijkt me :d

@DragonShield3 wil jij hier uitleg over geven verrekte noob :D
 
Reactiescore
1.647
Ziet er toch naar uit dat Corus ook gerecruit gaat worden door planet, Of althans er is een deeltje gaande met Dorps en corus

Bekijk bijlage 23458

zoals je hier ziet liggen er ineens 5 dorpen van corus aan het front met illy, deze zijn voor de nachtbonus op 07:53 gemiddeld overgenomen dat zou ook betekenen dat ze rond klokslag 22:00 vertrokken moeten zijn. Als er dan een activiteit op dorps is tot 08:00 kunnen ze beter dell gaan lijkt me :d

@DragonShield3 wil jij hier uitleg over geven verrekte noob :D

Corus wou zijn CF bij Dorps wel ruilen voor andere dorpen. Dit zag dorps wel zitten en liet Corus dorpen kiezen en die wou deze. Enkel goed voor ons.

Coruscant joint niet Planet en zal ook geen samenwerking mee plaats vinden
 
Reactiescore
2.477
Best lame actie naar mijn mening, zeker als je beseft dat ze F!x betichten op zwak spel. Lachwekkend :biggrin:
 
Reactiescore
106
niet zozeer goed stom zijn om te geven..

eerder goed stom zijn om te willen wtf gaat die daar doen? een langdurige nap met dorps? en dan nieuw cluster tegen illy of wtf denkt die daar te kunnen doen

Misschien wilt ie iets tegen illy doen ? Weet ook niet :confused2:
 
Reactiescore
1.075
Verklaar?

Heb je de CF wel gezien dat je zo praat?

Naja je krijgt cf terug en maar je krijgt evengoed dorpen terug tegen je waaruit aardige edelspam kan komen in de "safe" van dorps bij een massa van method. Een regio waar method eerder niet bij zou gekund hebben eigenlijk.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Naja je krijgt cf terug en maar je krijgt evengoed dorpen terug tegen je waaruit aardige edelspam kan komen in de "safe" van dorps bij een massa van method. Een regio waar method eerder niet bij zou gekund hebben eigenlijk.
Voor iemand die in kamp Planet zit heb je wel absurd veel kritiek terwijl we hier intern niets van terughoren. Ik heb je hier eerder al op aangesproken en je weet dat je compleet vrij bent om problemen/onduidelijkheden aan te kaarten bij mij of de stamleiding. Is dit nou slechts een roep om aandacht, of wat wil je bereiken?
 
Reactiescore
742
Naja je krijgt cf terug en maar je krijgt evengoed dorpen terug tegen je waaruit aardige edelspam kan komen in de "safe" van dorps bij een massa van method. Een regio waar method eerder niet bij zou gekund hebben eigenlijk.

Geloof je het zelf? Als corus daar 50 clears voor zijn edel spam gaat neergooien kan heel planet 50 pre snipes gooien en rip 50 clears die hij beter op front had kunnen gebruiken. Het is en blijft een toren wereld, Iets zegt mij dat beide partijen weten wat ze er aan hebben maar dit nog even links laten liggen :D
 
Reactiescore
634
Wat een drama weer hier :)
Deze actie kan 3 dingen betekenen.

1- Laurens in zijn slaap te pakken gekregen en 5 dorpen weten te edelen :)
2- Een Nap met Dorps aangegaan zijn met een afkoelperiode van 6 maanden
3- ......................
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je zou maar denken dat ik corus die dorpen daar geef zonder enige deal eraan verbonden he?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
634
Je moet Laurens gewoon zat voeren en dan kunnen edels met +10 uur looptijd gewoon doorwandelen :)
 
Reactiescore
2.064
Bovenaan