[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
534
Anthraxxis.

Voornamelijk wegens een atypische speelwijze, ik zal dat toelichten. De posts van anthraxxis zijn grofweg in te delen in twee categorieën.

1. Totale onzin.
2. Quasi-betrokken posts gehuld in onzin.

De eerste categorie is niet zo interessant gezien Anthraxxis dat letterlijk altijd doet. Het zijn de posts in de tweede categorie die van belang zijn. Hier zit namelijk een focus op chmegers, en dat is interessant. Eerder deze ronde merkte ik al op dat het als wolf altijd gunstig is om uit te stralen dat je niemand verdenkt ("ik vertrouw jullie, dus vertrouw mij ook") maar tegelijkertijd wel aanwezig te zijn. Verdenkingen leiden immers vaker wel dan niet tot counterverdenkingen, dus het meest gunstige is om een relatief inactieve speler te nemen die zich nauwelijks zal verdedigen, en waarmee je tegelijkertijd je onschuld richting de rest op kunt houden. Je geraakt namelijk niet in conflict.

Ik heb alles nogmaals doorgenomen en ik kan me meer vinden in wat rukurt zelf zegt dan wat tegen hem gebruikt word. Ik vind antrax ook erg vaag, al is hij dat wel altijd. Ik vind hem ook erg dik op speeder gedrukt terwijl speeder mijn inziends niet zoveel verdachts heeft gedaan en eerder op mjjn goedjes lijst staat. Ik twijfel om mijn stem op antrax te zetten.

Edit: niet meer nodig. Wou dit eventueel doen om Rukurt te redden, maar ik ga niet mee op Lyon omdat ik hier te weinig in zie.
 

DeletedUser17472

Guest
Net als jij ;-)
Met dat verschil dat ik wel degelijk een redenen opgeef waarom ik op hem stem, dat deed ik gisteren ook al
Toen je met mij koppel was en ik je infecteerde?
Ik werd geïnfecteerd op de laatste avond en toen was het potje afgelopen. Ik heb niet in de wolvenchat gezeten. Ik heb dat potje wel anders gespeeld, dat klopt, maar dat komt omdat wij als G/S wilde winnen.
Op dit moment verdenk ik famdecibel omdat ze het vorige potje zeer actief was, dit potje opeens niet, maar zodra ze verdacht wordt even 2x reageert, maar zodra de aandacht verschuift ze weer snel terug in haar (wolven)hol kruipt.
Vorig potje had ik een speciale rol en moest ik iedereen wakker schudden om met me mee te gaan, nu hoeft dat niet.
Voor het overzicht van iedereen dit is de huidige stemming op chronologische volgorde:

Yube -> Sule
Rukurt -> Antraxx
Westkip -> Mike
Time -> Lyonn
Materlotti -> Rukurt
Antraxx -> Speeder
Self Made Men -> Famdecibel
Riprobin -> Famdecibel
Sule -> Vvhaaren
Jokers -> Rukurt
Speeder -> Lyonn
Mijn stem staat al sinds vanmorgen op AB.

Als ik mezelf nog moet redden door te switchen, dan switch ik nog op wat goed voor mij is. Ga er maar vanuit dat er tussen degene die op mij stemmen wolven ziten. Ook Candiu hoort tot die groep.
 
Reactiescore
1.707
Ik heb alles nogmaals doorgenomen en ik kan me meer vinden in wat rukurt zelf zegt dan wat tegen hem gebruikt word. Ik vind antrax ook erg vaag, al is hij dat wel altijd. Ik vind hem ook erg dik op speeder gedrukt terwijl speeder mijn inziends niet zoveel verdachts heeft gedaan en eerder op mjjn goedjes lijst staat. Ik twijfel om mijn stem op antrax te zetten.
diepe zucht ik ga nog 1 poging wagen.


lees deze post. kan je dat??? goedzo
kijk wat er in die berichten staat. wat is het laatste tijdstip? dat kan je wel aflezen toch?
kijk naar het tijdstip van de post. gaat je dat lukken? vast wel toch?

en ga dan eens kijken hoeveel posts ik heb gemaakt tussen zijn overzichtje en die zogenaamde laatste post van mij. speeder noemt het ALLES

TERWIJL HET NIET ALLES IS HOE DUIDELIJK MOET HET ZIJN DAT HIJ DE BOEL BIJ ELKAAR LIEGT. GVD IK BEN ECHT WOEST
 
Reactiescore
264
op wie vind jij dan dat we moeten stemmen? minimaal 3 namen graag.

fam, candiu, joker. 3 mensen die deze onsportieve lunch eventueel zouden doen. Ik zou zelf nooit iemand die actief was dag 1 lunchen altijd de meest inactieve lunch ik/
 
Reactiescore
3.586
fam, candiu, joker. 3 mensen die deze onsportieve lunch eventueel zouden doen. Ik zou zelf nooit iemand die actief was dag 1 lunchen altijd de meest inactieve lunch ik/

Jij bent met mij wolf geweest potje 300? Hoe hard heb ik daar wel niet sportief zitten lunchen? Ik heb zelfs eens een potje waar Arlena vos was als wolf verloren omdat ik haar er bewust een dag langer inhield (terwijl ik haar rol kende) wat Stefan kan bevestigen overigens om sportief te lunchen. Ben de meest sportieve luncher allertijden bij wijze van spreken. Wat je zegt slaagt echt nergens op. En alsof andere mensen sws wel allemaal sportief lunchen.
 
Reactiescore
264
Jij bent met mij wolf geweest potje 300? Hoe hard heb ik daar wel niet sportief zitten lunchen? Ik heb zelfs eens een potje waar Arlena vos was als wolf verloren omdat ik haar er bewust een dag langer inhield (terwijl ik haar rol kende) om sportief te lunchen. Ben de meest sportieve luncher allertijden bij wijze van spreken. Wat je zegt slaagt echt nergens op. En alsof andere mensen sws wel allemaal sportief lunchen.
idk ik weet dat sommigen dag 2 al onsportief wouden lunchen. Ik niet ik lunch altijd minimaal dag 1 en 2 de meest inactieve en vervolgens kijken wat het potje nodig heeft
 

DeletedUser17472

Guest
Wow, de wolven hebben besloten mij er uit te lynchen. Dat is sportief
 

Deleted User - 487970061

Guest
famdecibel ik ga mee op rukert omdat ik meer vertrouwen heb in jullie ervaring dan in mijn eigen ervaring (geen).
 
Reactiescore
3.586
idk ik weet dat sommigen dag 2 al onsportief wouden lunchen. Ik niet ik lunch altijd minimaal dag 1 en 2 de meest inactieve en vervolgens kijken wat het potje nodig heeft

Ja sommige, en ik zit bij die sommige? Als je wat wilt beweren zorg dan dat wat je beweerd ook steek houdt. Beter het potje actief volgen, dat zou al mooi zijn.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Jij bent met mij wolf geweest potje 300? Hoe hard heb ik daar wel niet sportief zitten lunchen? Ik heb zelfs eens een potje waar Arlena vos was als wolf verloren omdat ik haar er bewust een dag langer inhield (terwijl ik haar rol kende) wat Stefan kan bevestigen overigens om sportief te lunchen. Ben de meest sportieve luncher allertijden bij wijze van spreken. Wat je zegt slaagt echt nergens op. En alsof andere mensen sws wel allemaal sportief lunchen.

Wie is arlena? Al die niet forumnamen die worden gebruikt maakt het lastig om het te volgen
 
Bovenaan