[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
534
Sorry dat ik vandaag niet actief geweest ben. Had mn diplomauitreiking. Ik heb geen tijd om alles terug te lezen dus voor nu Lyonn.

Heb je anders wel aantal keer dit topic zien lezen
 

Deleted User - 487920325

Guest
Sule 1
Lyonn 7
Rukurt 5
Speeder 1
Fam 2
vvhaaren 1

Dit is de huidige stand als ik het goed heb gezien.

Gezien mijn stem op fam hierbij nutteloos is kies ik uit rukurt en lyonn, dan vind ik rukurt meer verdacht.

Fam --> Rukurt
 
Reactiescore
1.014
lonn

Gezien de lijst

edit: zo ziet een sneltypenstem eruit:rolleyes:
 
Reactiescore
3.586
Mike, en in mindere mate vvhaaren, stemmen op Lyonn, net twee spelers waarbij ik serieuze bedenkingen heb.

Kan verschillende betekenissen hebben. Ze stemmen nog snel op een medewolf omdat hij toch verloren zaak is, of ze doen nog een reddingspoging. Dan denk ik eerlijk gezegd eerder dat eerste.
 
Reactiescore
723
Mike, en in mindere mate vvhaaren, stemmen op Lyonn, net twee spelers waarbij ik serieuze bedenkingen heb.
Ik ga morgen eens zoeken, ik ben niet zo heel blij met mijn stem op lyonn nadat hij naar jou switchte, maar ik denk wel dat rukurt morgen beterkan helpen met zoeken dan lyonn, dus toch een beetje blij.
 
Reactiescore
1.577
Doodsdrankje

Otto was slechtgemutst opgestaan door het kabaal dat gepaard ging met de nachtelijke uitspattingen van Miccie en Calamus Incendium. ItsDash moest het ontgelden en kreeg het doodsdrankje tegen zich aangesmeten.

ItsDash was de dorpsoudste.
 
Bovenaan