[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

DeletedUser17472

Guest
Maar goed, ik moet nu dus met een ander doel gaan spelen en ga dus even teruglezen.
 
Reactiescore
656
Ik snap idd niet waarom Capri ook dood is gegaan?
Dit is spelbederf van Time, Capri niks mee te maken
 
Reactiescore
167
Maar goed, ik moet nu dus met een ander doel gaan spelen en ga dus even teruglezen.

Wat loop jij nu allemaal vaag te claimen dan? Even oppassen daarmee voordat je ook dood valt...


Anyway, echt extreem triest dit... Time zijn ego wordt met het potje (onterecht) groter en hij valt ook teveel mensen persoonlijk aan naar mijn mening.

Wel mooie vangst en ik ben blij dat ik eindelijk een soort van iemand heb gevangen in de eerste dagen van een WvW potje om het maar even positief in te zien :p

En RIP @Capricorno :(
 
Reactiescore
1.277
Weet ik, maar als er spelbederf is leeft de andere persoon nog gewoon door en vervalt de ‘relatie’
voer voor het discussie topic.

hoor graag als bewezen goedje jou mening. over AB wat mij betreft is hij de volgende door zijn stem gisteren.
 
Reactiescore
656
voer voor het discussie topic.

hoor graag als bewezen goedje jou mening. over AB wat mij betreft is hij de volgende door zijn stem gisteren.
Hoezo ben ik bewezen goedje?
 
Reactiescore
656
En wat vind je van Simeco en Greengang?
Simeco acht ik goed, aangezien hij zijn stem op Time had gezet rond 21:57 nadat Niels had geclaimed.
Greengang acht ik goed met zijn vangst van Time, maar weet ik niet
 
Reactiescore
1.277
Omdat ze op Time stemde? Ik denk het nog niet hoor.

Capri was ook BM toch?
zie post van royalist. gisteren vlak voor de DL waren er een aantal die last minute switchten naar time. daar zitten nul wolven tussen. misschien een welp die mis zat, maar zeker geen wolf. green was de eerste die het balletje na de uitslag op gooide dat time misschien wel juist wolf was.
 
Bovenaan