[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
3.536
Waarom kunnen mensen de spelregels niet gewoon volgen, lijkt me niet zo moeilijk.
 
Reactiescore
2.177
Nou ja jullie krijgen niet de grootste bullshit op je. Je word elk fucking minuut als wof bestempeld zonder enig argument. Ja had eigenlijk niet moeten claimen, my bad. Word gewoon pissig van dat getunnel zonder argumenten.
 
Reactiescore
756
Ik ga m’n stem ook op Time zetten. Heel werkje om helemaal bij te lezen. Hehe
 

DeletedUser17472

Guest
Jammer Time dat je zo agressief wordt weer, je maakt je niet populair zo. Je stelt me ontzettend teleur en ik weet nu dat ook jij het niet kunt. Leer je toch eens te beheersen in plaats van mensen afblaffen.

antraxx

Time


En nee, ik loop niet mee, Time dwingt me er toe door me te zeggen dat ik mijn tekst moest weghalen. Het is een no claim ronde en dat is ditmaal echt jammer want ik ben een goedje (en dat mag ik wel zeggen). Waar zijn de speciaaltjes die iets kunnen uithalen?

(edit: kleur antraxx aangepast)
 
Reactiescore
656
Hij valt sowieso dood, dus is zonde van een actie Fam
 
Reactiescore
1.237
Wie zegt dat ik een actie op time wil. Het is jammer dat Time niet aan zijn medespelers denkt. Ieder potje wordt hij boos, ik vind dat echt jammer. Hoe dom ik ook kan spelen.

Maar goed, we wachten de spelleiding af want dit is wel dubbel zuur zo.
waarom dubbel zuur?
 
Reactiescore
1.770
Als je mij duidelijk kunt aantonen waarom Time wolf is en waarom een capri, een simeco, een tigor een xantraxx een joker, een weet ik wie allemaal, niet? het eerste vind ik het belangrijkste
omdat ik ook dit keer een goedjesrol toegestuurd kreeg van de spelleiding net als vorige keer :smile: :smile:
Hoe fucking obvious wil je ziener claimen.

Ik ben idd wof, royalist heeft me gezien en ENKEL daarom kan ie dit roepen.

Matterlotti en green verdienen de credits.
jeeeeeeeezus man
@spelleiding is wolf claimen niet ook claimen? moet deze wolf dan niet doodvallen :)
ja klopt
Nou ja jullie krijgen niet de grootste bullshit op je. Je word elk fucking minuut als wof bestempeld zonder enig argument. Ja had eigenlijk niet moeten claimen, my bad. Word gewoon pissig van dat getunnel zonder argumenten.
onzin je speelde gewoon baggerslecht. ik moet je 3 keer dezelfde vraag stellen voor je hem beantwoordt.
Als je effectief wolf bent heeft dat niets te maken met een of andere zieneractie maar gewoon met je eigen belabberde spel. Als je geen wolf bent is het zo mogelijks nog erger.
Hij valt sowieso dood, dus is zonde van een actie Fam
gisteren ging lynch ook door omdat al duidelijk was wie het ging worden

Sidenote: de verdachte die ik eerder niet wou noemen was Royalist door verschillende opvallende posts. Maar laatste paar pagina's kom ik daar wat op terug. Voornamelijk omdat hij toch veel te actief het voortouw neemt om ook effectief wolf te zijn en uiteraard ook wel omdat hij zo hard op Timepje inging :smile:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Claimen dag 2:

Terwijl het feest in volle gang is word TimeforplanB benaderd door 1 van de gasten. Hij stond al een tijdje te dralen en voelde zich duidelijk niet op zijn gemak. Hoewel hun gesprek eerst nog redelijk gemoedelijk begint vliegen de beschuldigingen al vlug over en weer. Tot plots de Bom barst en Time een dolk trekt en snel uithaalt naar zijn gesprekspartner Royalist. "Dood aan de adel", roept time, zoals hij al eerder vanaf het balkon had geroepen. In een reflex duikt Royalist naar achter en weet het net te ontwijken.

Terwijl Time in blinde woede weer naar voren duikt voor een volgende steek, springt onze schoonst geklede dame Capricorno ertussen in een poging om time tot bedaren te brengen. Door haar plotselinge actie staat Time kansloos, en zijn dolk boord zich recht in haar borstkas. Geschrokken slaakt ze een diepe zucht en zakt ineen.


Zwaar verontwaardigd trekt Royalist vervolgens zijn eigen wapen en steekt steekt time zonder pardon neer. Hij rukt gelijk het masker af en toont aan de aanwezige gasten een gezicht dat niemand kent. Het is voor nu iedereen duidelijk, er zijn echt revolutionisten op het feest, maar hoeveel en wie verder nog.
TimeforplanB sterft door claimen. Hij was een revolutionair (wolf)
Capricorno sterft door liefdesverdriet. Zij was een lage adelijke (burger). (sorry capri :()

@Capricorno wie word de nieuwe BM?

@alle deelnemers, ivm dit geval wordt de deadline met 1 dag verplaatst naar morgen om 22:00. dus geen lynch/lunch vanavond. Dit om jullie genoeg tijd te geven jullie lijstjes en dergelijke op orde te krijgen.
 
Reactiescore
1.659
Dit maakt het nog sneuer. time ging dus gewoon enkel voor zijn eigen lol zonder ook maar enige liefde te tonen naar zijn geliefde :(
 
Bovenaan