[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Deleted User - 487848581

Guest
okeee G/S koppel verandert de zaak
how how how
wat mij betreft is wolfalist allesbehalve bewezen goedje. G/S eruit halen via lynch is voor wolven toch gewoon een slimme zet?

Voor alle duidelijkheid: ik had mijn stem al gezet. Enkel aangepast omdat mijn target sowieso ging doodvallen door claimen. Zou dom zijn hem te laten staan dan?



En waarom niet?
Zou ook niet mijn tactiek zijn wegens infectiewolf, maar kan wel gewoon hoor.
Ik ben een noob die als baby op zijn hoofd is gevallen, dus van zulke slimme tactieken moet je mij niet gaan verdenken.
 
Reactiescore
1.279
okeee G/S koppel verandert de zaak
how how how
wat mij betreft is wolfalist allesbehalve bewezen goedje. G/S eruit halen via lynch is voor wolven toch gewoon een slimme zet?
En waarom niet?
Zou ook niet mijn tactiek zijn wegens infectiewolf, maar kan wel gewoon hoor.

dan ga je er dus vanuit dat roylist nu al door had dat zijn medewolf G/s was met Capri. lijkt me sterk. Kan natuurlijk wel, maar dan is het wel mega slecht gespeeld.
 
Reactiescore
1.804
Ik ben een noob die als baby op zijn hoofd is gevallen, dus van zulke slimme tactieken moet je mij niet gaan verdenken.
:biggrin: :biggrin:
dan ga je er dus vanuit dat roylist nu al door had dat zijn medewolf G/s was met Capri. lijkt me sterk. Kan natuurlijk wel, maar dan is het wel mega slecht gespeeld.
het lijkt me ook onwaarschijnlijk maar ik wil maar zeggen dat'ie geen echt bewezen goedje is
 
Reactiescore
167
Niemand kon toch ooit al weten dat Capri + Time G/S was?

Capri heeft 1 post gemaakt nadat ze gekoppeld is:

Waarom Time?



Waarom Dash?



Waarom Time?



Time is behoorlijk anti claimen, nu is het ook nog eens een non-claim potje, dus ik kan me best goed voorstellen dat hij de post op zo'n manier verwoord ondanks z'n rol tbh.



Je zegt het echt heel erg alsof je nu al weet dat je een goedje gaat lynchen met Time. Met name het tweede deel, 'iedereen credits opneemt voor het lynchen van een goedje'.



Ik blijf erbij dat ik Candiu totaal niet vind spelen zoals vorig potje, dus vandaar dat ik het zei.



CI die alvast eventjes aanzet voor de lynch van dag 3 voor als Time vanavond wordt gelyncht en goedje blijkt.

Hier zou ik zeggen dat CI en Joker eventueel wolf kunnen zijn, maar ze zijn te kort een G/S koppel geweest om daadwerkelijk veel info te kunnen halen uit Capri haar posts. Ik denk dat we echt kunnen uitsluiten dat een wolf op time zat vanwege G/S
 
Reactiescore
1.279
Niemand kon toch ooit al weten dat Capri + Time G/S was?

Capri heeft 1 post gemaakt nadat ze gekoppeld is:



Hier zou ik zeggen dat CI en Joker eventueel wolf kunnen zijn, maar ze zijn te kort een G/S koppel geweest om daadwerkelijk veel info te kunnen halen uit Capri haar posts. Ik denk dat we echt kunnen uitsluiten dat een wolf op time zat vanwege G/S
cupido is een dagactie dus het kan al voor haar eerste post zo zijn dat ze het weet wie wolf is en wie niet.
 
Reactiescore
3.586
Hier zou ik zeggen dat CI en Joker eventueel wolf kunnen zijn, maar ze zijn te kort een G/S koppel geweest om daadwerkelijk veel info te kunnen halen uit Capri haar posts. Ik denk dat we echt kunnen uitsluiten dat een wolf op time zat vanwege G/S

Omdat ze naar CI en mij wijst is je gedachtegang? Like maar als het antwoord ja is.
 
Reactiescore
1.000
Wel wel wel, een paar uurtjes gaan fietsen en er is precies veel gebeurd. Mooi om te zien dat Time inderdaad een slechtje was, jammer natuurlijk dat hij zo'n spelbederver is die er nu door claimen uit is, maar aangezien er wel al wat stemmen op hem gingen verandert het niet zo heel veel aan de zaak. Blijft wel heel jammer voor Capri natuurlijk.

Zo, na deze waardeloze alinea tekst waarin ik eigenlijk gewoon de situatie beschreven heb gaan we maar verder gaan op zoek naar wolfjes. Voor mij vallen famdecibel en Candiu op dit moment heel erg op. Even van deze twee dames de posts uitspitten en zien of ik wat man kan overtuigen.
 
Reactiescore
1.279
Wel wel wel, een paar uurtjes gaan fietsen en er is precies veel gebeurd. Mooi om te zien dat Time inderdaad een slechtje was, jammer natuurlijk dat hij zo'n spelbederver is die er nu door claimen uit is, maar aangezien er wel al wat stemmen op hem gingen verandert het niet zo heel veel aan de zaak. Blijft wel heel jammer voor Capri natuurlijk.

Zo, na deze waardeloze alinea tekst waarin ik eigenlijk gewoon de situatie beschreven heb gaan we maar verder gaan op zoek naar wolfjes. Voor mij vallen famdecibel en Candiu op dit moment heel erg op. Even van deze twee dames de posts uitspitten en zien of ik wat man kan overtuigen.
Fam is een goedje. daar ben ik zeker van. candiu staat na AB hoog op mijn lijstje. het is een van de 2 wat mij betreft.
 
Reactiescore
1.804
Wel wel wel, een paar uurtjes gaan fietsen en er is precies veel gebeurd.
Dit is onzin. Ben ook gaan fietsen en heb het niet gemist?

Mooi om te zien dat Time inderdaad een slechtje was, jammer natuurlijk dat hij zo'n spelbederver is die er nu door claimen uit is, maar aangezien er wel al wat stemmen op hem gingen verandert het niet zo heel veel aan de zaak. Blijft wel heel jammer voor Capri natuurlijk.

Zo, na deze waardeloze alinea tekst waarin ik eigenlijk gewoon de situatie beschreven heb gaan we maar verder gaan op zoek naar wolfjes. Voor mij vallen famdecibel en Candiu op dit moment heel erg op. Even van deze twee dames de posts uitspitten en zien of ik wat man kan overtuigen.
Dus je weet nu al dat je ons gaat proberen overtuigen op hen te stemmen?
 
Reactiescore
1.000
Dit is onzin. Ben ook gaan fietsen en heb het niet gemist?


Dus je weet nu al dat je ons gaat proberen overtuigen op hen te stemmen?

Ja. Ik ga proberen jullie te overtuigen om op famdecibel of op Candiu te stemmen. Ik denk toch dat het de bedoeling is dat je als goedje probeert te zorgen dat je de slechtjes vindt en dat je andere goedjes overtuigt dat je het bij het rechte eind hebt? Of is dit zo raar?

@ItsDash Waarom ben je daar zo zeker van?
 
Reactiescore
1.279
Ja. Ik ga proberen jullie te overtuigen om op famdecibel of op Candiu te stemmen. Ik denk toch dat het de bedoeling is dat je als goedje probeert te zorgen dat je de slechtjes vindt en dat je andere goedjes overtuigt dat je het bij het rechte eind hebt? Of is dit zo raar?

@ItsDash Waarom ben je daar zo zeker van?
omdat ze cupido is. ze heeft nog net niet geclaimed.
 

Deleted User - 487848581

Guest
omdat ze cupido is. ze heeft nog net niet geclaimed.
Als dat zo is dan heeft haar koppelgenoot veel plezier deze ronde.
Afgelopen ronde toen Flex & Fam in een koppel zaten werden er levensverhalen uitgewisseld, dus altijd wat te beleven.
 
Reactiescore
1.279
Als dat zo is dan heeft haar koppelgenoot veel plezier deze ronde.
Afgelopen ronde toen Flex & Fam in een koppel zaten werden er levensverhalen uitgewisseld, dus altijd wat te beleven.
nee ze heeft capri en time gekoppeld.
 
Reactiescore
1.804
Ja. Ik ga proberen jullie te overtuigen om op famdecibel of op Candiu te stemmen. Ik denk toch dat het de bedoeling is dat je als goedje probeert te zorgen dat je de slechtjes vindt en dat je andere goedjes overtuigt dat je het bij het rechte eind hebt? Of is dit zo raar?
Nee helemaal niet. Dat is inderdaad de bedoeling.
Ik vind het alleen opmerkelijk dat je al weet dat je ons gaat overtuigen van die twee nog voor je hun posts deftig doorgespit hebt. Misschien maak je daar wel net uit op dat ze toch geen slechtje zijn? zie famdecibel bvb.
 
Bovenaan