[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
61
bovendien @.TimeforplanB wie vind jij verdacht?
@Tigor93 @altijd bezig en @puga wie zijn jullie verdachten?
Zoals ik eerder ook al aangaf zijn mijn verdachten ItsDash en Candiu

Om de simpele reden dat ik hem al verdacht vond en zelfbehoud.
Maar jullie zijn dus allemaal akkoord met het feit dat nonkel jos mee doet ondanks een ban tot morgen. Dit is gewoon spelbederf en tegen de forumregels. Toch @Duckje @Ramoth @Jo Han
Ondanks dat ik het @nonkel jos gun om weer een keer mee te spelen ben ik het wel met @anthraxxol eens dat het niet zou mogen als je een ban hebt.
@altijd bezig waarom gister je stem van Niels naar Dash gezet? Ben oprecht benieuwd waarom je voor Dash was gegaan ipv ieder ander in het veld.
Omdat ik Dash al in mijn lijstje had staan en Capri zo goed als zeker BM zou worden was dat de doorslaggevende stem geweest om hem te lynchen.
 
Reactiescore
2.196
Lol royalist je bent zelf noob of wof. Nog ff een speler dood willen hebben door het nog ff aan te halen.
 

Deleted User - 487848581

Guest
Omdat ik Dash al in mijn lijstje had staan en Capri zo goed als zeker BM zou worden was dat de doorslaggevende stem geweest om hem te lynchen.
Dus je wilde Dash eruit halen ipv Time?
Wat zal dat over jou zeggen als Time wolf blijkt :x
 

Deleted User - 487848581

Guest
Lol royalist je bent zelf noob of wof. Nog ff een speler dood willen hebben door het nog ff aan te halen.
Als ik noob ben wat zegt dat over jou? Heb ik toch netjes een wolf gevonden. Als noob zijnde is dat best een goede vangst al zeg ik het zo.
 
Reactiescore
167
Voor mij zijn Time, Fam en Tigor verdacht op dit moment. Time heb ik het gisteren al over gehad en ben ik genoeg van overtuigd dat ik hem graag als lynch zie.

Verder vind ik @Tigor93 ook verdacht. Niet echt al een specifieke post gevonden waarom, dus die heb je zeker nog tegoed mocht ik echt op jou gaan morgen ofzo, maar over het algemeen komt Tigor voor mij niet als goedje over en hetzelfde heb ik in mindere mate ook met @famdecibel al vind ik jou sowieso lastig inschatten
 
Reactiescore
2.196
Als ik noob ben wat zegt dat over jou? Heb ik toch netjes een wolf gevonden. Als noob zijnde is dat best een goede vangst al zeg ik het zo.

Je hebt helemaal geen wof gevonden lol. Je doet alleen net alsof omdat je zeker denkt te zijn. Leuke is dat green met argumentatie komt en jij er van probeert te profiteren totdat blijkt dat ik toch hoedje ben. Naar wie zullen ze dan kijken.
 

Deleted User - 487848581

Guest
Je hebt helemaal geen wof gevonden lol. Je doet alleen net alsof omdat je zeker denkt te zijn. Leuke is dat green met argumentatie komt en jij er van probeert te profiteren totdat blijkt dat ik toch hoedje ben. Naar wie zullen ze dan kijken.
Gelukkig is er geen als.
 
Reactiescore
2.196
Hoe fucking obvious wil je ziener claimen.

Ik ben idd wof, royalist heeft me gezien en ENKEL daarom kan ie dit roepen.

Matterlotti en green verdienen de credits.
 

Deleted User - 487848581

Guest
Je legt een beetje vuur aan je schenen en uiteindelijk barst je.
 
Reactiescore
1.279
@spelleiding is wolf claimen niet ook claimen? moet deze wolf dan niet doodvallen :)
 
Reactiescore
1.279
kunnen we gelijk door met altijd bezig lynchen namelijk.
 
Bovenaan