[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Deleted User - 2265087

Guest
candiu,

alsjeblieft geen capri zeg dan wordt ze weer zo onuitstaanbaar

Wil je zeggen dat ik nu nog niet onuitstaanbaar ben? :D

Jouw 1e en enige post. Ben je al zo relaxt en alwetend, dat deze inbreng voldoende is voor vandaag? Ik vind het verdacht!

Het valt ook op dat hij na deze post ineens wel reageert:

Materlotti lijkt me inderdaad ook een beetje verdacht :smile:

Ligt toe, of zeg je dit alleen maar omdat je door Candiu's post dacht dat het handig is je neus weer een keertje te laten zien?

Dat heet werkontwijkgedrag. Als ik ga slapen is het volgende een werkdag. Als ik niet ga slapen,komt de werkdag niet dichter bij :p

Dat is niet hoe het werkt :p

Ben ik de enige waarbij de alarmbellen echt extreem hard afgaan bij @puga ?

Nee, die rinkelen bij iedereen neem ik aan, zelfs Stefan is dat dit keer met eens ons.

Ik geloof er niks van, anders ben je een natuurtalent.

Fam, hij is echt nieuw en ook geen natuurtalent. Hij heeft vorig potje al een beetje meegekeken en bovendien houdt hij wel van tactische spellen enzo, dus dit past goed in z'n straatje.

De visjes hebben gebeten, mooizo, hopelijk leert het me wat. Zal het topic nu eens doornemen.

Het wordt er ook niet beter op zo. Mensen die op dag één als ze verdacht worden ineens gaan roepen dat het een uitlokking was, terwijl het helemaal geen duidelijke val was en ze eerst de halve dag wachten met het trekken van een conclusie, zijn 9/10 keer wolf.
 
Reactiescore
1.014
Ik lees net mijn rol pas. Niet erg. Ik lees morgen alles bij vanaf blz 1. Nu eerst slapen.

Succes allemaal.

Time zoals de meeste potjes. Voor mij is hij, ondanks zijn boze houding af en toe, 1 van de betere spelers en daarom vertrouw ik hem ook de rol van burgemeester toe.
Waarom?
Waarom zou je typen dat je net pas je rol leest. En dat het niet erg is.
Het is onnodige informatie geven waar iedereen wat mee gaat/kan/wil doen.
Tenzij het je bedoeling was mensen uit hun tent te lokken.
 
Reactiescore
1.014
Ik geloof er niks van, anders ben je een natuurtalent.

Ja, logisch als je niet overkomt als nieuw.

Wat denk je, ik stel fam dezelfde vraag? Nee.

Waarom?

Nee, bij mij ook. Hij is veel te agressief. Wek een landgenoot. Hij spreekt netjes.

Wat is er mis met natuurtalenten? Is dus nog steeds een optie
 
Reactiescore
1.804
voorlopig alvast even Candiu
verder toch wel wat vragen bij het verhaal van vvhaaren. Zijn speelwijze en posts doen mij ook vermoeden dat dit niet z'n eerste potje is. Hou het dus in de gaten. Mbt materlotti denk ik voorlopig niet slechtje. Hij weet hoe hij vorige keer gelyncht is op dag 1 door gelijkaardig gedrag dus lijkt me niet dat hij als slechtje dit risico gaat nemen?
 
Reactiescore
999
Ik blijf VVhaaren zijn verhaal een beetje vreemd vinden. Op zich geloof ik wel dat het zijn eerste potje is en dat hij hier dus niet van account gewisseld is ofzo, maar ik blijf het toch wel bizar vinden dat hij mijn naam exact op dezelfde manier verkeerd schreef als Capricorno enkele dagen geleden. Verder lijkt het mij wel logisch dat je het vorige potje eens doorgelezen hebt alvorens hier mee te doen dus die uitleg van Capri kan wel geldig zijn. Voorlopig het voordeel van de twijfel.

Daarnaast denk ik dat bij iedereen momenteel wel de alarmbellen aan het afgaan zijn wat betreft puga. Maakte gisteren echt heel vreemde bochten. Voorlopig staat mijn lynchstem dus op hem. Die opmerking deze morgen van "eindeljk bijten de visjes" was voor mij de druppel.

Ten slotte Candiu. Capri blijf ik lichtjes verdacht vinden en Candiu voorlopig nog niet, en ik denk dat zij momenteel 2e meest stemmen heeft dus daarom ga ik voor haar.
 
Reactiescore
1.014
vvhaaren

Puga
Waarom de switch?
Jou laatste post gaan voornamelijk over verdenking richting vvhaaren.

dus nu Puga, vertel.

Edit: tegelijk gepost, kreeg mijn antwoord al hierboven
 
Reactiescore
1.014

DeletedUser82968

Guest
BM lijstje tot zo ver
1 Puga (Puga,
7 Capri (JokersBrain, Altijd bezig, Candiu, ItsDash, Miketijger, Tigor93, Vvhaaren, Time,
1 Materlotti (GreenGang,
1 Tigor93 (Capri,
1 Time (Famdecibel,
1 Candiu (Anthraxxol,

Lynch
1 Vvhaaren (Materlotti, ItsDash
1 Altijd bezig (Anthraxxol,
1 Puga (Materlotti,

Ik blijf er bij dat op het moment dat er 10 vd 20 hadden gestemd dat er wolfje zich had verscholen in het lijstje namen achter Capri.

Materlotti deed de eerste noemenswaardige actie van het potje tot nu toe door te openen op Vvhaaren. Ik vond zijn opmerking op dat moment ook zo'n cliché wolvenpostje eigenlijk, maar we zouden deze man/vrouw wel op zijn woord moeten geloven. Zou maar vreemd zijn moest Vvh erover liegen. Nogmaals, vind het anderzijds niet zo vreemd dat hij eerlijk zegt liever een passieve houding aan te nemen vanwege zijn persoonlijke situatie, "hard tegen hard" is in dat opzicht dan ook niet zo'n vreemde opmerking.

Vvh breekt wel wat onder de druk die Materlotti hem oplegt en ipv af te wachten stemt hij tien minuten later wel op zijn BM-kandidaat.

Onze nieuwe speler vvhaaren trekt onmiddellijk de "beginnend speler" kaart, daarmee proberend om anoniem als een mak lammetje de menigte te volgen. Maakt vervolgens een heel nutteloze opmerking "hard tegen hard", iedereen weet dat het BM schap niet zo veel voorstelt en dat het vooral een manier is om jezelf wat te profileren, dus slaat nergens op. Zegt iets omdat hij iets wil en moet zeggen maar er zit niets in.

ItsDash met de eerste (makkelijke) volgstem. Volgens mij zit er een dubbele agenda achter deze stem (waarmee ik niet persé gewag wil maken van het negatieve).

Vvharen

klopt echt geen hout van je verhaal. Hoezo gaan we er dan volgens jou stevig in voor een simpele bm stem? Dat weet je niet, je hebt het namelijk nog niet eerder meegemaakt zeg je zelf. Daarnaast ben je naar mijn zin iets te gewoon in het wvw jargon.

Oh ja hoor, vond Vvh zijn beginpostje wel wat belletjes doen rinkelen. Het lijkt me niet ondenkbaar dat je zoiets als noobwolf zou kunnen posten, mogen we niet ontkennen denk ik. Dat hij tien minuten later afstapt van zijn voorafgaande houding is wel opvallend. Dus vind het gerechtvaardigd dat daar enige focus komt op te liggen.

Nu volgens mij is dat wel het moment waar je als ervaren mede-wolf op de chat Vvh het advies zou geven om zeker niet af te stappen van je verhaal en dus snel nog die BM stem te plaatsen, vind dat op dit moment wel in zijn voordeel spreken. Dit in gedacht name, plus het feit dat je zelf aanhaalt dat het inderdaad zijn eerste potje is, vind ik dat we hem/haar gerust een dagje extra mogen laten verder spelen, puur vanuit een sportief standpunt.

Nu ik weet niet wat jou gedachten er omtrent zijn, maar Materlotti zijn screenshot van een inschrijving begot waar jij Vvh zijn post liket, dat aanhalen in het speeltopic zelf... Goh als je dat niet wat overdreven vind dan weet ik het ook niet meer hoor. Ik vind niet dat ik daar iets verkeerd zei.

Probeer je nu te ontkennen dat je binnen een minuut tijd bijna 180 graden bent gedraaid? Dus ik merk iets op dat er zeker wel is en ik vind het opvallend..

Het maakt toch geen hol uit, dus waarom niet? Soms moet je het niet te ver zoeken hoor. Ik kan ook evengoed mijn kop hier niet laten zien tot 17u deze namiddag, ff volgen op ons Caprietje, zeggen dat Vvh zijn wolvenpostje genoeg is om hem op rood te zetten en weer wegwezen. Dit op repeat en als slechtje na drie dagen nog steeds in leven.

Waarom wil je zo graag een - naar eigen zeggen - heel nutteloze functie bekleden?

Ah, de focus verleggen op iemand die er niet voor terugdeinst zich te tonen door drie postjes te quoten en vervolgens niets van motivatie er aan toe te voegen. Aangezien het hier niet vd gewoonte is om op jezelf te stemmen acht ik de kans bestaande dat er een wolfje tussen de BM-openers zou kunnen zitten. GreenGang past wel in dit plaatje.

Om ff een pronostiekje te mogen maken:
- GreenGang met enkele quotes, niks motivatie, enkel om iemand subtiel verdacht te maken. Check.
- GreenGang die netjes afwacht tot er iemand op zijn verdachte opent om vervolgens te volgen. Wordt binnenkort afgecheckt.

Ben ik de enige waarbij de alarmbellen echt extreem hard afgaan bij @puga ?

Nu om het even te samen te vatten:
Ik weet dat het vroeg dag is, maar Materlotti wil ik voor vandaag toch al op safe zetten. Imo verkiezen wolven om stemmingen te sturen en door zo makkelijk te openen op Vvh zou hij dat als wolf net iets te hard doen, dat hij daarna switcht naar mij, zet hem bij mij nog net iets groener (again, voor vandaag althans). Ik denk dat moest hij wolf zijn hij toch wat langer op Vvh zou blijven staan in hoop dat er sneller naar hem gevolgd wordt (in de veronderstelling dat Vvh een goedje is).

Mijn vriendin Caprietje toch wel agressieve stijl (niet echt mijn de WvW-stijl die ik zo adoreer, maar soit), maar probeert op z'n minst wel reactie uit te lokken, wil actieve spelers (tenzij het er vingerdik opligt) er niet te snel uit, dus deze geef ik ook een dagje respijt.

GreenGang past in het plaatje: wolfje tussen BM-openers en probeert de lynch subtiel in een bepaalde richting te sturen, moest hij wolf zijn is hem dat aardig gelukt want de volgende posts lag de focus voornamelijk op mij (en dat ik degene ben maakt op zich geen hol uit, het gaat erom hoe hij het doet, niet bij wie, belangrijke nuance).
 

DeletedUser82968

Guest
Ik wil er overigens aan toe voegen dat ik een druk man ben en eigenlijk op dit moment te weinig tijd heb om dit spel fatsoenlijk te spelen. Zal er wel een drie kwartier tot een uurtje voor inplannen, for the love of the game. In de avond zou ook misschien nog een halfuurtje moeten lukken. Is dit forum beschikbaar op Tapatalk overigens, zou me erg van pas komen. Daarstraks even gekeken, maar precies niet gevonden.
 
Reactiescore
167
BM lijstje tot zo ver
1 Puga (Puga,
7 Capri (JokersBrain, Altijd bezig, Candiu, ItsDash, Miketijger, Tigor93, Vvhaaren, Time,
1 Materlotti (GreenGang,
1 Tigor93 (Capri,
1 Time (Famdecibel,
1 Candiu (Anthraxxol,

Lynch
1 Vvhaaren (Materlotti, ItsDash
1 Altijd bezig (Anthraxxol,
1 Puga (Materlotti,

Ik blijf er bij dat op het moment dat er 10 vd 20 hadden gestemd dat er wolfje zich had verscholen in het lijstje namen achter Capri.

Materlotti deed de eerste noemenswaardige actie van het potje tot nu toe door te openen op Vvhaaren. Ik vond zijn opmerking op dat moment ook zo'n cliché wolvenpostje eigenlijk, maar we zouden deze man/vrouw wel op zijn woord moeten geloven. Zou maar vreemd zijn moest Vvh erover liegen. Nogmaals, vind het anderzijds niet zo vreemd dat hij eerlijk zegt liever een passieve houding aan te nemen vanwege zijn persoonlijke situatie, "hard tegen hard" is in dat opzicht dan ook niet zo'n vreemde opmerking.

Vvh breekt wel wat onder de druk die Materlotti hem oplegt en ipv af te wachten stemt hij tien minuten later wel op zijn BM-kandidaat.



ItsDash met de eerste (makkelijke) volgstem. Volgens mij zit er een dubbele agenda achter deze stem (waarmee ik niet persé gewag wil maken van het negatieve).



Oh ja hoor, vond Vvh zijn beginpostje wel wat belletjes doen rinkelen. Het lijkt me niet ondenkbaar dat je zoiets als noobwolf zou kunnen posten, mogen we niet ontkennen denk ik. Dat hij tien minuten later afstapt van zijn voorafgaande houding is wel opvallend. Dus vind het gerechtvaardigd dat daar enige focus komt op te liggen.

Nu volgens mij is dat wel het moment waar je als ervaren mede-wolf op de chat Vvh het advies zou geven om zeker niet af te stappen van je verhaal en dus snel nog die BM stem te plaatsen, vind dat op dit moment wel in zijn voordeel spreken. Dit in gedacht name, plus het feit dat je zelf aanhaalt dat het inderdaad zijn eerste potje is, vind ik dat we hem/haar gerust een dagje extra mogen laten verder spelen, puur vanuit een sportief standpunt.

Nu ik weet niet wat jou gedachten er omtrent zijn, maar Materlotti zijn screenshot van een inschrijving begot waar jij Vvh zijn post liket, dat aanhalen in het speeltopic zelf... Goh als je dat niet wat overdreven vind dan weet ik het ook niet meer hoor. Ik vind niet dat ik daar iets verkeerd zei.



Het maakt toch geen hol uit, dus waarom niet? Soms moet je het niet te ver zoeken hoor. Ik kan ook evengoed mijn kop hier niet laten zien tot 17u deze namiddag, ff volgen op ons Caprietje, zeggen dat Vvh zijn wolvenpostje genoeg is om hem op rood te zetten en weer wegwezen. Dit op repeat en als slechtje na drie dagen nog steeds in leven.



Ah, de focus verleggen op iemand die er niet voor terugdeinst zich te tonen door drie postjes te quoten en vervolgens niets van motivatie er aan toe te voegen. Aangezien het hier niet vd gewoonte is om op jezelf te stemmen acht ik de kans bestaande dat er een wolfje tussen de BM-openers zou kunnen zitten. GreenGang past wel in dit plaatje.

Om ff een pronostiekje te mogen maken:
- GreenGang met enkele quotes, niks motivatie, enkel om iemand subtiel verdacht te maken. Check.
- GreenGang die netjes afwacht tot er iemand op zijn verdachte opent om vervolgens te volgen. Wordt binnenkort afgecheckt.



Nu om het even te samen te vatten:
Ik weet dat het vroeg dag is, maar Materlotti wil ik voor vandaag toch al op safe zetten. Imo verkiezen wolven om stemmingen te sturen en door zo makkelijk te openen op Vvh zou hij dat als wolf net iets te hard doen, dat hij daarna switcht naar mij, zet hem bij mij nog net iets groener (again, voor vandaag althans). Ik denk dat moest hij wolf zijn hij toch wat langer op Vvh zou blijven staan in hoop dat er sneller naar hem gevolgd wordt (in de veronderstelling dat Vvh een goedje is).

Mijn vriendin Caprietje toch wel agressieve stijl (niet echt mijn de WvW-stijl die ik zo adoreer, maar soit), maar probeert op z'n minst wel reactie uit te lokken, wil actieve spelers (tenzij het er vingerdik opligt) er niet te snel uit, dus deze geef ik ook een dagje respijt.

GreenGang past in het plaatje: wolfje tussen BM-openers en probeert de lynch subtiel in een bepaalde richting te sturen, moest hij wolf zijn is hem dat aardig gelukt want de volgende posts lag de focus voornamelijk op mij (en dat ik degene ben maakt op zich geen hol uit, het gaat erom hoe hij het doet, niet bij wie, belangrijke nuance).

Ik snap dat je mij target omdat ik van iedereen die jou naam heeft genoemd de minste moeite heb gedaan om te onderbouwen, maar vind het niks meer dan een simpele counter. Het argument "wolfje tussen BM-openers" slaat ook nergens op... eerst zeg je dat je denkt dat er eentje tussen de Capri stemmers zit (en daar heb je wss wel gelijk in met zoveel stemmen op Capri) maar ik heb mijn BM op materlotti staan dus ik snap niet hoe je dan met die redenatie op mij komt?
 

DeletedUser82968

Guest
Ik snap dat je mij target omdat ik van iedereen die jou naam heeft genoemd de minste moeite heb gedaan om te onderbouwen, maar vind het niks meer dan een simpele counter. Het argument "wolfje tussen BM-openers" slaat ook nergens op... eerst zeg je dat je denkt dat er eentje tussen de Capri stemmers zit (en daar heb je wss wel gelijk in met zoveel stemmen op Capri) maar ik heb mijn BM op materlotti staan dus ik snap niet hoe je dan met die redenatie op mij komt?
Ik target jou niet omdat je het minste moeite doet, maar omdat je stuurt naar mij (nogmaals, moest het pakweg Vvh of Simeco geweest zijn zou ik je er ook uitgehaald hebben, het gaat niet om wie, maar het is nu net toevallig mezelf ja). De wolvenroedel zal ook wel doorhebben dat ik mij verdacht aan maken ben omdat ik tenminste het potje actief probeer te spelen, aangezien er vandaag ook al een lynch is (heb dit eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt, BM + een lynch op dezelfde dag, is geen kritiek hoor btw) zorgt ervoor dat je imo maar beter kan sturen naar de speler(s) die in de spotlights staan volgens mij. Zou ik een volstrekt logische move vinden. Jij past in dat plaatje.

En uit ervaring: er zit bij de BM stemming altijd een wolf die voor zichzelf gaat (ja haha, daar zit ook bij voordat jullie als vliegen me daarop willen pakken) en een wolf meestal op het tweede rijtje, net achter de opener. Omdat op jezelf stemmen voor BM hier blijkbaar not done is, vertaalt zich dat op dit forum naar BM-openers op anderen ipv BM-openers op zichzelf.

Blijf erbij dat er achter Capri een wolfje staat, maar de twee argumenten die ik voor jou aanhaal zijn genoeg om op jou te stemmen GG. Jullie gaan het arrogant vinden, maar ik vind ze overigens veel onderbouwder dan de meeste die ik hier ben tegengekomen. Bv Caprietje haar 9/10 is dat altijd een wolf... Zwaktebod.
 
Reactiescore
167
@puga Ik moet zeggen dat als jij wel een goedje bent het erg zonde zou zijn als je (net als @materlotti het vorige potje) er gelijk uit wordt gestuurd, maar echt meerdere van jou posts zijn zo wolfs dat ik er gewoon echt niet omheen kan.

Ik zal nog eens naar de quotes die ik aanhaalde kijken om duidelijk te maken wat ik bedoel, zodat jij me beter kunt begrijpen.


Ik respecteer uw initiatiefname materlotti en moet zeggen dat vvhaaren zijn postje mij ook eventjes deed daveren van achterdochtigheid. Desondanks wil ik hem wel op zijn woord geloven dat het zijn eerste potje is en ergo vind ik het dan wel normaal dat je ervoor kiest een passieve houding aan te nemen.

Ik zou willen concluderen zijn wolvenpostje als genoteerd te beschouwen en laat ons zien wat deze lynchstem teweeg brengt.

Deze quote was voor mij de hoofd reden. Dit is zo'n typische "ik snap waarom je hem/haar verdenkt, maar ik denk toch wat we hem/haar nog even als goedje moeten zien reactie' waar (voor mij iig) echt de vraag opkomt of jij die gewoon zegt omdat je voorkennis hebt. Zulk soort posts maken wolven nou eenmaal erg veel. Ik moet je eerlijk zeggen mijn motivatie voor dit potje is eventjes iets minder als de vorige, waardoor ik niet alles heb gelezen maar meer aan het scannen was en hier ging gelijk mijn alarmbel ringen om deze reden.
 
Reactiescore
5
1. Mijn naam is Vincent, gebruik dat of vvh of wat je wilt.
2. Bedankt voor de mensen die mij een natuurtalent vinden in mijn eerste potje online weerwolven. Dit heeft te maken met het feit dat ik dit soort tactische spelletjes geweldig vind en ook net het feit dat ik meer irl potjes weerwolven heb gedaan dan ik kan tellen...
3. puga
 
Reactiescore
1.704
Dus eerst is dit je 1e potje ooit. Daarna heb je al ervaring met het spel. Beetje rare gang van zaken want blijkbaar wou je asls newb door het leven maar ben je doorzien?
 

DeletedUser82968

Guest
Dus eerst is dit je 1e potje ooit. Daarna heb je al ervaring met het spel. Beetje rare gang van zaken want blijkbaar wou je asls newb door het leven maar ben je doorzien?
Nee helemaal niet, pertinent onwaar. Heb nooit beweert een newbie te zijn.
 
Reactiescore
1.014
Als beginnend speler, eerste potje op dit forum , moet ik zeggen dat het hard tegen hard gaat in het geval van de BM....


Ik onthoud mij nog van stemmen en ik wacht op een plan van aanpak!

@anthraxxol dit is wat hij zei.
Ik zeg niet dat ik hem goedje/slechtje vind.
maar ieder die nog dieper nadenkt over het wel of niet 1e potje van hem. Zucht.

laten we ons anders richten op mensen die er niet zijn.
Iets met sportief lynchen? ;-)
 
Reactiescore
1.014
Bovenaan