Acta est Stabula?

Reactiescore
54
Sinds deze week omdat jullie voor het eerst je clears verstuurd hebben mooi verhaal hahahaha
 
Reactiescore
54
Iedereen die tw begrijpt weet dat je met jou oda geen rank 1 kan staan als je niets intern of in jullie geval gewon naait want ja dat doen jullie met de kleinere account die flashen jullie gewoon keihard nadat ze voor jullie hebben gecleard! Toffe peer ben je dan e ; )
 
Reactiescore
3.457
Ik speel op trust, en dat is geen reden om nu wel te stabben, we hadden een nap met 48u opzeg waarin dus niet mag worden aangevallen.
Dat wij niet meer wilden dan een nap geeft jou nog steeds geen reden om de opzegtermijn te schenden

We zouden een LANGLOPENDE NAP hebben dat is alles waar ik akoort mee ben gegaan! dat jij dat verbreekt na 2 weken in een startfase en er vanuit gaat dat er dan nog 48 uur aan hangt is een foutje van jou en zeker geen stab....
 
Reactiescore
3.457

DeletedUser75394

Guest
Iedereen die tw begrijpt weet dat je met jou oda geen rank 1 kan staan als je niets intern of in jullie geval gewon naait want ja dat doen jullie met de kleinere account die flashen jullie gewoon keihard nadat ze voor jullie hebben gecleard! Toffe peer ben je dan e ; )

Man man man, wij staan al sinds begin van de wereld rond of in de top 10 ODA, wij hebben geen mb of spelers die voor ons clearen. Aub controleer eerst de feiten voor je hier op het AF onzin komt uitkramen, je maakt je alleen maar belachelijk.
 
Reactiescore
54
Thetrain zou graag met jou is een pintje gaan drinken zeg man man man.... ben zo benieuwd wie of wat er nou achter dat account zit!

Komt verhaal halen op w66 over ze vriendje trust.fund heb je niks mee te maken..
Dan met chillie en de kata, s wil je dat wij chillie een 48 uurs nap aanbieden.... ben zo benieuwd wat je me nog meer te vertellen hebt! Ik heb nog nooit met je samen gespeelt of tegen gespeeld dus jou mening naar IAA heb je uit lucht en is puur gebaseerd op verhalen die je worden vertelt door dat vriendje die ze eer verloren is daar op w66 pannenkoek.
 
Reactiescore
3.457
Thetrain zou graag met jou is een pintje gaan drinken zeg man man man.... ben zo benieuwd wie of wat er nou achter dat account zit!

Komt verhaal halen op w66 over ze vriendje trust.fund heb je niks mee te maken..
Dan met chillie en de kata, s wil je dat wij chillie een 48 uurs nap aanbieden.... ben zo benieuwd wat je me nog meer te vertellen hebt! Ik heb nog nooit met je samen gespeelt of tegen gespeeld dus jou mening naar IAA heb je uit lucht en is puur gebaseerd op verhalen die je worden vertelt door dat vriendje die ze eer verloren is daar op w66 pannenkoek.
Ga zo door zou ik zeggen,je komt in de buurt om grootste klaphark van het af en ig te worden^^
 
Reactiescore
54
Top heb graag die titels die je verzint AF zuiger....
 
Reactiescore
54
Heb me radiotje aanstaan met de kerst top 100 op de achtergrond een dikke haze blow in me mond en kaarsjes aan.... heel veel relaxter als dit ga je mij niet meemaken helaas...,
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Als dit al relaxed is ben ik bang dat je spontaan hartaanvallen krijgt als je eens gestressed raakt
 
Reactiescore
382
Heb me radiotje aanstaan met de kerst top 100 op de achtergrond een dikke haze blow in me mond en kaarsjes aan.... heel veel relaxter als dit ga je mij niet meemaken helaas...,
Jij mag w44 gewonnen ook wel ff uit je Sig. halen, want dat is over duidelijk en met zware overmacht gewonnen door .Preau. Beetje triest om dit in je sig te zetten.
 
Reactiescore
54
Kijk dat is waar. W50 zelfde verhaal..... maar dat interpreteer je verkeerd hoe het er staat staat niet per definitie in dat ik het over een einddoel heb maar dat zijn gewoon werelden waar ik serieus gespeeld heb en w44 heb ik inderdaad de VV weggegeven...

Maar zal aangepast worden, snap dat dit een beetje raar staat, bij deze excuus hiervoor....
 
Reactiescore
54
Bij deze..... bedankt!
 
Reactiescore
54
Alweer bedankd!

Sterke formposd!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
we kunnen ook een teltopic starten hier en het zo nuttiger maken?

ik begin:

1 stab
 
Bovenaan