Overwinnings voorwaarden W65

Reactiescore
1.367
Nu heb ik geen weet van bellum maar dit lezende vraag ik mij af waarin dan de twijfel zit of ima meer kwaliteit bezit dan een vallende stam (wat ik zo lees) :p

Doel er op dat bellum zeker kwaliteit had in het spelen, maar dat dit vertrokken is :p
 

DeletedUser79415

Guest
@Duckje ik denk dat er nu wel serieus gekeken kan worden naar voorwaarden (leeftijd) van de wereld ivm dominatie al 55% wat 65% moet zijn. De wereld moet nog 157 dagen wachten en dan nog aftellen van 2 weken, denk dat ima ez over 2 maanden al klaar is .
 
Reactiescore
634
Ima heeft vanaf dag 1 een vastbesloten spelers groep die weten wat/hoe ze iets moeten doen.

5 Mei toen ik mijn eerste post poste had Ima rond de 41% Dominantie en nu nog geen maand later 55% Dominantie. (Dit zonder MB's dus)
Helaas door enkele AF posters die enkel aanwezig zijn om hun post totaal omhoog te krikken was dit geheel uit de hand gelopen.

Bedoeling was om ervoor te kijken hoe of welke methode er zou kunnen komen in de werelden die al gespeeld zijn, om de werelden niet "onnodig" langer open te hoeven te houden.

Met de huidige Tempo zal Ima de 65% Dominantie in Juni binnen halen.
Gaat er dan verwacht worden dat Ima 4 maanden lang naar een beeldscherm gaat staren in een wereld die al gespeeld is ?
 
Reactiescore
853
Ima heeft vanaf dag 1 een vastbesloten spelers groep die weten wat/hoe ze iets moeten doen.

5 Mei toen ik mijn eerste post poste had Ima rond de 41% Dominantie en nu nog geen maand later 55% Dominantie. (Dit zonder MB's dus)
Helaas door enkele AF posters die enkel aanwezig zijn om hun post totaal omhoog te krikken was dit geheel uit de hand gelopen.

Bedoeling was om ervoor te kijken hoe of welke methode er zou kunnen komen in de werelden die al gespeeld zijn, om de werelden niet "onnodig" langer open te hoeven te houden.

Met de huidige Tempo zal Ima de 65% Dominantie in Juni binnen halen.
Gaat er dan verwacht worden dat Ima 4 maanden lang naar een beeldscherm gaat staren in een wereld die al gespeeld is ?
Haal nou eerst een 65% voor je gaat lopen zeiken, je ziet het vanzelf wel.
 
Reactiescore
1.283
Hij heeft wel een punt. Zie het eerst maar eens te halen voordat je praatjes krijgt. Want praatjes vullen geen gaatjes.

Je hebt helemaal gelijk, gaat echt super lastig worden om de dominantie te bereiken.
Ik bedoel maar, de accounts deffen minstens evenveel als een barbarendorp dus we kunnen nu niet gaan doen alsof we de wereld al gewonnen hebben.
 

DeletedUser69389

Guest
Je hebt helemaal gelijk, gaat echt super lastig worden om de dominantie te bereiken.
Ik bedoel maar, de accounts deffen minstens evenveel als een barbarendorp dus we kunnen nu niet gaan doen alsof we de wereld al gewonnen hebben.
Nja regels zijn regels. Wanneer jullie daadwerkelijk 65% aantikken kunnen jullie een support indienen en dan gaan ze daar naar kijken. Dit is al eerder aangegeven door het tw team. Waarom dan nu weer hier gaan lopen klagen? Sterker nog. Dit.kan nog wel eens averechts gaan werken... Al zou ik dat dan wel karma vinden hahaha.
 
Reactiescore
853
@Felicitys

Jij kan na elke post van mij gaan smeken om aandacht :), ga toch niet daten met jou.
Goh wat jammer zeg, wel echt een teleurstelling :(. Ik wijs je er simpelweg op dat je nog niet eens één van de overwinningsvoorwaarden hebt en al loopt te huilen om de tweede.

Je hebt helemaal gelijk, gaat echt super lastig worden om de dominantie te bereiken.
Ik bedoel maar, de accounts deffen minstens evenveel als een barbarendorp dus we kunnen nu niet gaan doen alsof we de wereld al gewonnen hebben.
Snap ik, maar wat maakt het nou uit, alsof Duckje straks zegt dat de wereld maanden moet openblijven als jullie dat % hebben. Dat zeiken op AF heeft enkel geen zin aangezien je het % nog niet eens hebt.
 
Reactiescore
1.283
Je hebt en zult mij in niet 1 post horen klagen over de dominantie maar als een Martijn hier dan komt doen alsof we nog iets bewijzen moeten voordat de wereld dicht kan dan ben je hier werkelijk alleen maar om je azijn kwijt te zijn en dus geen haar beter.

Wat mij betreft edelen we nog rustig een paar weekjes door tot de dominantie rond is en dan zien we verder :)
 

DeletedUser69389

Guest
Je hebt en zult mij in niet 1 post horen klagen over de dominantie maar als een Martijn hier dan komt doen alsof we nog iets bewijzen moeten voordat de wereld dicht kan dan ben je hier werkelijk alleen maar om je azijn kwijt te zijn en dus geen haar beter.

Wat mij betreft edelen we nog rustig een paar weekjes door tot de dominantie rond is en dan zien we verder :)
Ik zeg niet dat jullie je moeten bewijzen, maar dat jullie je dominantie eerst moeten behalen en dan pas klagen... Dat klagen kan en mag alleen middels het indienen van een support, omdat het anders totaal geen zin heeft.

Hetgeen Mark hier doet is weer onterecht jammeren.
 
Reactiescore
1.283
Ik zeg niet dat jullie je moeten bewijzen, maar dat jullie je dominantie eerst moeten behalen en dan pas klagen... Dat klagen kan en mag alleen middels het indienen van een support, omdat het anders totaal geen zin heeft.

Hetgeen Mark hier doet is weer onterecht jammeren.

Dan kwam je post beroerder over dan dat je het bedoelt zult hebben.

Ik ga persoonlijk ook niet smeken om het dichtgooien van de wereld maar ik denk dat mark op zijn manier een discussie probeerd aan te gaan tov inno of er geen uitzonderingen op de regel bestaan.

Ondanks het feit dat nog niet 1 voorwaarde voldaan is kan iedereen wel bedenken dat niemand anders dan ima de wereld gaat winnen, uiteraard Zijn de regeltjes er niet voor niets maar er viel toch wat te proberen vanuit mark.
 

DeletedUser69389

Guest
Dan kwam je post beroerder over dan dat je het bedoelt zult hebben.

Ik ga persoonlijk ook niet smeken om het dichtgooien van de wereld maar ik denk dat mark op zijn manier een discussie probeerd aan te gaan tov inno of er geen uitzonderingen op de regel bestaan.

Ondanks het feit dat nog niet 1 voorwaarde voldaan is kan iedereen wel bedenken dat niemand anders dan ima de wereld gaat winnen, uiteraard Zijn de regeltjes er niet voor niets maar er viel toch wat te proberen vanuit mark.
Je denkt dat een discussie op het AF daar nut mee gaat hebben? Is al zovaak gezegd dat als je zoiets wilt bereiken persoonlijk met Duckje moet praten ofwel via support een bericht moet sturen.

Blijft idioot om te zien dat Mark het hier blijft proberen terwijl meerdere moderators en spelers hebben gezegd dat dat helemaal niet werkt.
 
Reactiescore
634
Blijft idioot om te zien dat Mark het hier blijft proberen terwijl meerdere moderators en spelers hebben gezegd dat dat helemaal niet werkt.

Het blijft inderdaad best idiote gedrag van jullie om telkens op elke forum te gaan posten om jullie post totaal omhoog te krikken, zonder enig benul te hebben van wat er werkelijk gaande is.

ik denk dat mark op zijn manier een discussie probeerd aan te gaan tov inno of er geen uitzonderingen op de regel bestaan.

Uitzonderingen worden er de afgelopen paar werelden al gemaakt en W65 zal dit ook gebeuren. (werelden worden handmatig gesloten)
Enige wat niet zal gebeuren is muntenkosten verlagen. Puur doordat dit een spel gebonden optie is en niet achteraf even ingebouwd zal worden.

Alleen wilt @Duckje nu een discussie zien, waar er suggesties worden gedaan hoe dit probleem aangepakt kan worden i.p.v. elke wereld dit aan te horen.
 
Reactiescore
853
Enige wat niet zal gebeuren is muntenkosten verlagen. Puur doordat dit een spel gebonden optie is en niet achteraf even ingebouwd zal worden.
Dit kan wel, is ook al vaker gedaan, maar pas als het % bereikt is geloof ik.

Alleen wilt @Duckje nu een discussie zien, waar er suggesties worden gedaan hoe dit probleem aangepakt kan worden i.p.v. elke wereld dit aan te horen.
Zeg dat dan gewoon? Denk niet dat iemand hier vanaf weet? In welke zin wil hij een oplossing zien dan, want ik zou zo niets weten voor de sneller eindigende werelden... Hij zou het dominantie % naar 80-100% kunnen gaan zetten voor nieuwe werelden, maar denk niet dat er ook maar iemand blij is daarmee..
 
Bovenaan