Overwinnings voorwaarden W65

Reactiescore
634
Het event is ook op meerdere werelden actief

Schijnbaar hebben meerdere werelden dus problemen in de eindfase en lost de CM dit probleem zo op :)

natuurlijk ben ik wat aan het dollen en probeer topic weer onder aandacht te brengen :)
 

DeletedUser13822

Guest
@Duckje

Wij spelers van w65 zitten in de laatste rechte lijn naar de 65% dominantie.
Indien we edelen zoals de laatste week zal dit nog een anderhalve week duren voor we hier aan zijn. Dankzij het evenement mogelijks nog korter.

Wij hopen dan ook dat u en Inno de verantwoordelijkheid opnemen om met een plan klaar te staan het moment dat we deze 65% hebben bereikt. Dat jullie als verantwoordelijke proactief zijn in het handelen en niet afwachtend.
Wij als spelers van de winnende stam verwachten op dit ogenblik dan ook enkel een signaal dat dit plan er is en dat u of een andere mod kunnen handelen het moment dat de 65% binnen is.
Verder doen wij ons best om die 65% te behalen.

Hopend op een reactie.
 

DeletedUser69389

Guest
@Duckje

Wij spelers van w65 zitten in de laatste rechte lijn naar de 65% dominantie.
Indien we edelen zoals de laatste week zal dit nog een anderhalve week duren voor we hier aan zijn. Dankzij het evenement mogelijks nog korter.

Wij hopen dan ook dat u en Inno de verantwoordelijkheid opnemen om met een plan klaar te staan het moment dat we deze 65% hebben bereikt. Dat jullie als verantwoordelijke proactief zijn in het handelen en niet afwachtend.
Wij als spelers van de winnende stam verwachten op dit ogenblik dan ook enkel een signaal dat dit plan er is en dat u of een andere mod kunnen handelen het moment dat de 65% binnen is.
Verder doen wij ons best om die 65% te behalen.

Hopend op een reactie.
Ook voor jouw geldt op naar de support en niet hier. Echt een newgen gedachte dat je op deze manier je zin krijgt.
 
Reactiescore
634
Ook voor jouw geldt op naar de support en niet hier. Echt een newgen gedachte dat je op deze manier je zin krijgt.

Maarten was het toch.

Als jij ooit een Mod wilt worden.
Raad ik je aan om een cursus begrijpend lezen te gaan volgen.

Heel Topic staat duidelijk uitgelegd waarom het er is en vaak genoeg aangegeven dat de Support er ook vanaf weet.

Dus beter ga je de newgens en Noobs op W68 AF pesten, nu jij daar de alwetende/beste/superior/master/ speler bent :)
 

DeletedUser69389

Guest
Maarten was het toch.

Als jij ooit een Mod wilt worden.
Raad ik je aan om een cursus begrijpend lezen te gaan volgen.

Heel Topic staat duidelijk uitgelegd waarom het er is en vaak genoeg aangegeven dat de Support er ook vanaf weet.

Dus beter ga je de newgens en Noobs op W68 AF pesten, nu jij daar de alwetende/beste/superior/master/ speler bent :)
Naam heb je al verkeerd. Dus nice try. Maar zelfs als je mijn naam juist had voelde ik mij nog steeds niet aangesproken met deze onzin.
 
Reactiescore
1.283
Ook voor jouw geldt op naar de support en niet hier. Echt een newgen gedachte dat je op deze manier je zin krijgt.

Echt een old gen gedachte dat je bij een “niet bezittelijk voornaamwoord” “jouw” gebruikt maar dat terzijde, ook ik maak die fout wel eens.

Dingen openbaren is niet iets wat alleen op komt in de gedachte van de door jou genoemde “new gens”, tijden veranderen Martijn dus laat mensen lekker discussiëren over dit soort onderwerpen.
 

DeletedUser13822

Guest
Ook voor jouw geldt op naar de support en niet hier. Echt een newgen gedachte dat je op deze manier je zin krijgt.

Newgen? Heb je al eens gekeken sinds wanneer dit forumaccount bestaat? Denk dat ik dit spel al speelde sinds jij in de pampers zat. Want het is eerder een "newgen" reactie om direct te vitten en provoceren. Probeer constructief te zijn en hang het aandachtzoekertje niet uit.

Wij uit Ima tellen genoeg ervaren spelers die al lang genoeg meedraaien (in mijn geval sinds w3) om te weten waarom we dergelijke post hier maken.
 
Reactiescore
634
Beste mede W65 genoten,

Hierbij een vraag en tevens een verzoek aan @Duckje

W65 heeft 2 Overwinningschecklist
Ene Wereld leeftijd
Andere Top dominantie

Verzoek aan CM is of het mogelijk gaat zijn om W65 uit te spelen zodra de gevraagde Dominantie van 65% behaald gaat zijn, zonder te hoeven te wachten op Wereld leeftijd.

Vraag
aan CM is of W65 ook muntenkosten verlaging gaat krijgen bij een bepaalde Dominantie, indien wel, bij hoeveel Dominantie gaat er muntenkosten verlaging komen.

@Lunatic Ace

Zou jij dit aub kunnen doorspelen aan de CM en huidige situatie van W65 willen toelichten.

Toen ik mijn eerste bericht had gepost, hadden wij als Ima 40% Dominantie in handen
Vandaag heeft Ima 61.8% Dominantie in handen en hierbij zijn de laatste "actieve" spelers ver gecleard.

Wil de accounts van de stam LA wel bedanken voor hun inzet.
Ze hebben tenminste nog in een uitgespeelde wereld voor nog wat activiteit gezorgd.

Ook wil ik @Duckje bedanken door de juiste Event online te zetten, zodat Ima alsnog kon genieten van de muntenkosten verlaging
Verder wil ik @Lunatic Ace en @The Minion bedanken voor hun inzet om Forum van W65 bij te houden.

Als je de 65% hebt betoog ik overigens met je mee en zal ik Duckje intern aanspreken, maar nu is het nog veel te vroeg om je er druk over te maken.

Zijn we niet vergeten trouwens :)

Verder wil ik @famdecibel bedanken, Myriam heeft echt veel voor W65 betekent.
Vooral haar deelname in de wereld afspraken.

En natuurlijk niet te vergeten, onze trouwe AF vrienden die ervoor zorgde dat AF W65 wat levendig blijft, jullie ook bedankt :)
@Felicitys
@underground tacticz.
@Serenity
En niet te vergeten @potje
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13822

Guest
23 juni: 64%
396 spelers
362 met dorp
79 stammen

Nog één procent te gaan. Ben je al mee aan het aftellen @Duckje ?
 
Reactiescore
634
@Duckje

Nu wij jou aandacht hebben.
Kan je ook iets aan de prijzen doen. Zelfs de lonen stijgen in NL. (Jajajajajaj)

Alleen bij jou blijven de prijzen al jaren vast.
De top 3 zal respectievelijk 3000, 2000 en 1000 premium-punten ontvangen, alle andere spelers uit de winnende stam zullen 500 premium-punten
 
Reactiescore
2.489
@Duckje

Nu wij jou aandacht hebben.
Kan je ook iets aan de prijzen doen. Zelfs de lonen stijgen in NL. (Jajajajajaj)

Alleen bij jou blijven de prijzen al jaren vast.
De top 3 zal respectievelijk 3000, 2000 en 1000 premium-punten ontvangen, alle andere spelers uit de winnende stam zullen 500 premium-punten

Premium is helaas niet onderhevig aan indexatie
 
Bovenaan