- Reactiescore
- 634
Het event is ook op meerdere werelden actief
Schijnbaar hebben meerdere werelden dus problemen in de eindfase en lost de CM dit probleem zo op
natuurlijk ben ik wat aan het dollen en probeer topic weer onder aandacht te brengen
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Het event is ook op meerdere werelden actief
Ook voor jouw geldt op naar de support en niet hier. Echt een newgen gedachte dat je op deze manier je zin krijgt.@Duckje
Wij spelers van w65 zitten in de laatste rechte lijn naar de 65% dominantie.
Indien we edelen zoals de laatste week zal dit nog een anderhalve week duren voor we hier aan zijn. Dankzij het evenement mogelijks nog korter.
Wij hopen dan ook dat u en Inno de verantwoordelijkheid opnemen om met een plan klaar te staan het moment dat we deze 65% hebben bereikt. Dat jullie als verantwoordelijke proactief zijn in het handelen en niet afwachtend.
Wij als spelers van de winnende stam verwachten op dit ogenblik dan ook enkel een signaal dat dit plan er is en dat u of een andere mod kunnen handelen het moment dat de 65% binnen is.
Verder doen wij ons best om die 65% te behalen.
Hopend op een reactie.
Ook voor jouw geldt op naar de support en niet hier. Echt een newgen gedachte dat je op deze manier je zin krijgt.
Naam heb je al verkeerd. Dus nice try. Maar zelfs als je mijn naam juist had voelde ik mij nog steeds niet aangesproken met deze onzin.Maarten was het toch.
Als jij ooit een Mod wilt worden.
Raad ik je aan om een cursus begrijpend lezen te gaan volgen.
Heel Topic staat duidelijk uitgelegd waarom het er is en vaak genoeg aangegeven dat de Support er ook vanaf weet.
Dus beter ga je de newgens en Noobs op W68 AF pesten, nu jij daar de alwetende/beste/superior/master/ speler bent![]()
Maar zelfs als je mijn naam juist had voelde ik mij nog steeds niet aangesproken
Ook voor jouw geldt op naar de support en niet hier. Echt een newgen gedachte dat je op deze manier je zin krijgt.
Beste mede W65 genoten,
Hierbij een vraag en tevens een verzoek aan @Duckje
W65 heeft 2 Overwinningschecklist
Ene Wereld leeftijd
Andere Top dominantie
Verzoek aan CM is of het mogelijk gaat zijn om W65 uit te spelen zodra de gevraagde Dominantie van 65% behaald gaat zijn, zonder te hoeven te wachten op Wereld leeftijd.
Vraag aan CM is of W65 ook muntenkosten verlaging gaat krijgen bij een bepaalde Dominantie, indien wel, bij hoeveel Dominantie gaat er muntenkosten verlaging komen.
@Lunatic Ace
Zou jij dit aub kunnen doorspelen aan de CM en huidige situatie van W65 willen toelichten.
Als je de 65% hebt betoog ik overigens met je mee en zal ik Duckje intern aanspreken, maar nu is het nog veel te vroeg om je er druk over te maken.
Nu moet ik je wel een like geven.En niet te vergeten @potje
Je hebt in ieder geval humorEn natuurlijk niet te vergeten, onze trouwe AF vrienden die ervoor zorgde dat AF W65 wat levendig blijft, jullie ook bedankt
@Felicitys
@Duckje
Nu wij jou aandacht hebben.
Kan je ook iets aan de prijzen doen. Zelfs de lonen stijgen in NL. (Jajajajajaj)
Alleen bij jou blijven de prijzen al jaren vast.
De top 3 zal respectievelijk 3000, 2000 en 1000 premium-punten ontvangen, alle andere spelers uit de winnende stam zullen 500 premium-punten