Hoe zit het nu...

DeletedUser

Guest
Oh jee, de grootste trekpop van Novus ( die na het vorige mislukte offensief van Novus, zou stoppen) komt ook eens even kijken.
Ben je niet te druk met het mailen naar alle 300+ stammen dat ze support naar jullie sturen?
Het is onderhand echt zielig aan het worden. De nummer 1 stam die met de hulp van een 10 tal andere stammen niet eens in staat is een stam volledig uit te schakelen.
Ja jullie adelen een paar dorpjes, nou nou, wat doe we stoer zeg.

Of verstoor ik nu je natte droom Thugblabla?

En @ syrniaboy, dakingnl

Jullie zijn zelf losers, wij krijgen slechts hulp van onze 3 bondgenoten! Ondersteunen doen we zelf hooguit schaarse PA's die ons helpen met nadruk op schaars. Wij hebben het goed gerelegd nu en hebben dus niet de hele top 10 achter ons staan die ons helpen. Er zijn zelfs een aantal die jullie helpen.

Jullie zelf hebben ook een bondgenoot misschien twee of drie? en een nap misschien meer dan twee? En dat jullie ietsje actiever zijn is inderdaad waar en dat is de enige reden dat jullie nog leven. Maar elke fout die jullie maken zal worden gestraft, misschien wel gemerkt dat er nu toch echt wel veel gedood is aan legers maar dat mag je blijven ontkennen!

En zoals Thug zei echt Triest om het verleden terug te halen verzin is iets nieuws!
 

DeletedUser615

Guest
Ik blijf nog steeds het idee hebben dat het touwtrekken is, er komt voorlopig nog geen eind aan. ;)
 

DeletedUser659

Guest
En @ syrniaboy, dakingnl

Jullie zijn zelf losers, wij krijgen slechts hulp van onze 3 bondgenoten! Ondersteunen doen we zelf hooguit schaarse PA's die ons helpen met nadruk op schaars. Wij hebben het goed gerelegd nu en hebben dus niet de hele top 10 achter ons staan die ons helpen. Er zijn zelfs een aantal die jullie helpen.

Jullie zelf hebben ook een bondgenoot misschien twee of drie? en een nap misschien meer dan twee? En dat jullie ietsje actiever zijn is inderdaad waar en dat is de enige reden dat jullie nog leven. Maar elke fout die jullie maken zal worden gestraft, misschien wel gemerkt dat er nu toch echt wel veel gedood is aan legers maar dat mag je blijven ontkennen!

En zoals Thug zei echt Triest om het verleden terug te halen verzin is iets nieuws!


oh de grootste lozer die met een paarhonderd man 20 man nie eens kunne uitschakele noemt ons losers:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En @ syrniaboy, dakingnl

Jullie zijn zelf losers, wij krijgen slechts hulp van onze 3 bondgenoten! Ondersteunen doen we zelf hooguit schaarse PA's die ons helpen met nadruk op schaars. Wij hebben het goed gerelegd nu en hebben dus niet de hele top 10 achter ons staan die ons helpen. Er zijn zelfs een aantal die jullie helpen.

Jullie zelf hebben ook een bondgenoot misschien twee of drie? en een nap misschien meer dan twee? En dat jullie ietsje actiever zijn is inderdaad waar en dat is de enige reden dat jullie nog leven. Maar elke fout die jullie maken zal worden gestraft, misschien wel gemerkt dat er nu toch echt wel veel gedood is aan legers maar dat mag je blijven ontkennen!

En zoals Thug zei echt Triest om het verleden terug te halen verzin is iets nieuws!

Jullie hebben heel wat stammen gemailed betreft het ondersteunen. En jullie weten net zo goed als ons dat de praatjes die jullie daarin vertellen op pure leugens gebaseert zijn.
Ondersteun ons en wij zullen ons in de toekomst niet tegen jullie keren. Yeah right. Heb je de map wel is gezien? Als jullie je aan die praatje houden is er naast Opus niets in de omgeving wat nog noblebaar is.

Opus zelf gaat niet over tot die lage streken. Als mensen zich persoonlijk aanbieden om te ondersteunen prima. Maar wij gaan er niet om vragen in tegenstelling tot Novus.

Misschien meoten al die kleine stammen maar is in de spiegel gaan kijken en kijken waar ze in godsnaam mee bezig zijn. De alliantie heeft ondertussen meer dan 200 leden. Opus heeft er slechts 23. De alliantie zelf is dus 10x groter dan Opus.
Is het dan echt de moeite waard om de alliantie te gaan helpen? vroeg of laat keren zij zich toch tegen jullie.
 
Reactiescore
2.496
het feit dat jij ons hier voor losers uitscheld zegt al heel wat over jou niveau.

Keer op keer moet je in jou posts toch een belediging steken zeker ?
kindertjes van 3 jaar doen dat, elkaar beledigen keer op keer en keer op keer.

Hey ! jij vecht met 210 tegen 23 losers ...


en dan houden wij losers nog aardig stand.
Het feit dat wij dan de losers zijn zegt zoveel meer over wat jullie zijn.
Want JULLIE boeken hier weinig overwinning tegen een toch wel ZEER kleine groep mensen.

hey weet je wat, ga wat vliegen doden en dan LOSERS roepen!
dat streelt je ENORME ego misschien een keer.

maargoed, verder hop naar je argumentatie.
dit weekend bij jullie aanvallenreeks ( waar je enkel overwinning geboekt hebt bij toelie en verder noppes ) kwamen ook de outposts van lillo en amokro onder vuur te liggen door FUL.

hey, dit acht ik perfect normaal, de outposts lagen ook iet of wat in FUL gebied dus hadden zij al het recht om die dorpen aan te vallen en ook over te nemen.

maar wat erop volgde was echt lachwekkend.
JULLIE ja die 58 pro-spelers hebben FUL benadert voor een bond om tegen opus te vechten. ( dit bond is voor zover ik weet afgewezen )

gaan we nog een stapje verder.
ergens vorige week zijn er aanvallen uitgevoerd op NLS.
Er zijn toen ook dorpen overgenomen geweest.
Wat wij weten: NLS plande aanvallen tegen NOVUS.
en novus komt snel om een NAP SMEKEN.

dan gaan we over naar de gedode deff ?

hey ooit gehoord van je verliezen spreiden ?

zoals ik al zei is enkel toelie hard aan het verliezen.
( wat maar logisch is, die dorpen liggen met het overlopen van king kong vreselijk fout )
voor de rest verliezen spreiden. al mijn verloren deff over het gehele weekend is inmiddels herbouwd.

Daarnaast het enigste dat ons doet verliezen zijn niet onze fouten, maar jullie die eens wat geluk hebben en waar bij JULLIE eens alles goedloopt.

Over het voorbije weekend heeft novus in samenspel met pks FF en dergelijke aanvallen uitgevoerd op ons GEHELE front.

spelers die onder aanval lagen:
toelie / alfred / catsby / sir_grozny / death-ville / lillo
radiation / serf / holy

9 SPELERS.
en enkel bij toelie hebben jullie deftige overwinningen kunnen boeken
bij grozny hebben jullie 1 dorpje kunnen overnemen en bij
bij radiation is alles de dood in gelopen
bij death-ville is alles de dood in gelopen ( buiten 1 dorpje dat weer overgenomen is )
bij lillo is alles de dood in gelopen
bij alfred is alles de dood in gelopen
bij serf is alles de dood in gelopen
bij holy is alles de dood in gelopen.

LOSERS ? wij ?
jullie hebben net bewezen dat jullie het niet aankunnen. een aanval over alle fronten dat helemaal GEFLOPT IS

Keep the little dignity you got left and give up.
 

DeletedUser

Guest
@dakingnl

Nogmaals ik weet dat je niet echt slim bent, maar je redenering klopt niet. Wij met "100" man minder actieve tegen "20" erg actieve is vrij lastig. Maar ook dat die 20 man wel veel punten hebben en goed geclusterd liggen. Maar daar heb jij natuurlijk geen ervaring mee. :p
 

DeletedUser624

Guest
@ Syrnia > wat een gelul! Even serieus: jij kwam bij mij aankloppen voor ondersteuning of niet?

Jij kwam berichten doorsturen over <<E of niet?

En dan nu schrijven dat wij kleinere stammen bedreigen om vriendjes te zijn en al dat gelul? Dit gaat nergens over. Wat denk je nou? Dan zouden we iedereen in het harnas jagen. Dan zouden we aan korte-termijn-doelstellingen doen.... Dus NIET.

@ Amokro > tjonge jonge kerel. Niet goed geslapen? Of boos dat je twee dorpen bent verloren? Je seksistich getinte opmerkingen zijn misplaatst jonge. Wij nemen idd dorpjes over, maar geef nou gewoon een keer toe dat het is omdat ook wij goede spelers hebben. Jullie zijn niet beter, jullie zijn niet ontastbaar. Zolang je nog steeds geloofd dat jullie dat wel zijn, komt er waarschijnlijk geen zinnig woord meer uit.

Geloof me > de stam Opus wordt volledig uitgeschakeld.
Ja, daarbij maken we gebruik van connecties.
Ja, dat doen jullie ook, alleen door alle arrogantie hebben jullie meer vijanden dan vrienden.

Stuur even wat ondersteuning naar Naprius > gaat hij nodig hebben!
 

DeletedUser

Guest
@ Syrnia > wat een gelul! Even serieus: jij kwam bij mij aankloppen voor ondersteuning of niet?


Ik heb nooit bij het toenmalige Thugz gevraagt om support. Dat werd mij aangeboden.
En ik heb ook nooit mail doorgestuurt betreft <<E. Ik heb met jou gemailed over <<E. Dat is heel wat anders.

Ook zeg ik niet dat jullie stammen bedreigen. Ik zeg dat jullie ze voorliegen. Ook dat is heel anders.

Betreft het uitschakelen van Opus. Wat als wij inderdaad van de map verdwijnen? Tegen die tijd zijn jullie al 3 keer zo groot dan andere stammen. Dan kan je mij niet wijsmaken dat jullie vredig simcity gaan spelen. Nee dan zullen jullie wel wel tgen NLS of een andere s tam waar jullie bonden mee afsluiten keren.
 

DeletedUser

Guest
@dakingnl

Nogmaals ik weet dat je niet echt slim bent, maar je redenering klopt niet. Wij met "100" man minder actieve tegen "20" erg actieve is vrij lastig. ...

thughearted zei:
@ Syrnia > wat een gelul! Even serieus: jij kwam bij mij aankloppen voor ondersteuning of niet?

...


Sgen: Heeft duckje nu net iets gezegd over hoe lullig wij wel zijn tegenover NLS?
Thugh: Nou ik heb in ieder geval niets gelezen
Sgen: Oké, laten we dan maar wat meer dorpen van Kluif overnemen. Gelukkig hebben ze dat ook nog niet gezien dat we eigen stamleden nobelen.
Thugh: Ja mooi, kan stopt Hafke meteen ook met zagen ivm die eerste plaats.



En neen, ik heb er geen problemen mee dat ik niet meer 1e sta.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben even gaan zoeken in mijn mailarchief.

Thughearted op 24.03. om 11:23 uur
Narigheid....
Er ligt van ons niet echt iemand in de buurt,
maar al kan jij vertellen waar je over 48 uur ondersteuning wilt hebben, dan kan ik m'n best doen voor je.

Thughearted op 24.03. om 12:02 uurIk heb vijf mensen gevraagd om je in dorp 1 te ondersteunen. Zij liggen dichterbij dan ik dacht. Het duurt nog geen 24 uur.

Zoals je ziet heb je het zelf aangeboden.
 
Reactiescore
2.496
@dakingnl

Nogmaals ik weet dat je niet echt slim bent, maar je redenering klopt niet. Wij met "100" man minder actieve tegen "20" erg actieve is vrij lastig. Maar ook dat die 20 man wel veel punten hebben en goed geclusterd liggen. Maar daar heb jij natuurlijk geen ervaring mee. :p

oh jawel, dit verdient een reactie ...

voor je je andere mensen op hun intelligentie wijst, leer eerst je eigen leden tellen:

begin bij 2 + 2 en dan bij 20 + 20 ?


OUTSIDE had toch de briljante ingeving om 6 adels naar 1 dorp te sturen om te kijken of het zo misschien lukte.
johny the kid had een nog briljantere ingeven 7 ADELS

je leert he je leden zo:

eerst makkelijk:

2 + 2 = ?
dan moeilijker
20 + 20 = ?

en dan gaan we voor de punten:
6 adels : 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20 = ?
7 adels : 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20 + 20 = ?

ohja sgen, voor je dit wilt uitleggen aan je leden moet je het zelf ook snappen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser624

Guest
@ lillo > Syrnia bevestigt het al :)
Tuurlijk bied ik het aan, maar dat is niet uit mezelf, en dat weet jij ook!

"Kom ik ga even mensen vragen om Syrnia te ondersteunen > uh-huh."

@ syrnia > Als Opus van de kaart verdwijnt, dan zullen wij niet onze vrienden in de rug steken. Laat dat duidelijk zijn. Een Thug is een Thug.

Het zijn ook allemaal provocerende uitspraken, met geen enkele onderbouwing. Lekker makkelijk lullen, maar inhoud....ho maar.
 
Reactiescore
2.496
@ lillo > Syrnia bevestigt het al :)
Tuurlijk bied ik het aan, maar dat is niet uit mezelf, en dat weet jij ook!

"Kom ik ga even mensen vragen om Syrnia te ondersteunen > uh-huh."

@ syrnia > Als Opus van de kaart verdwijnt, dan zullen wij niet onze vrienden in de rug steken. Laat dat duidelijk zijn. Een Thug is een Thug.

Het zijn ook allemaal provocerende uitspraken, met geen enkele onderbouwing. Lekker makkelijk lullen, maar inhoud....ho maar.

interessante woordkeuze ? 'vrienden'
HEEEEY WIL JIJ MIJN VRIENDJEEEEEUH ZIJN ?

wat ik dus wil zeggen:
Thugz zijn je vrienden, zou maar erg zijn als novus zichzelf na de oorlog gaat opeten.
maar de rest dan ?
NLS en co ?
gaan hun eraan dan ?
veel plezier ermee.

hier hebben we geen onderbouwing voor nodig.
wij weten dat jullie half de wereld als nap / ally hebben.
uiteindelijk lopen jullie jezelf toch vast.

de andere stammen zijn gewoon te kortzichtig om dit nu al in te zien.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser624

Guest
Helaas Duckje. In zo'n sneltreinvaart zal het niet gaan. De oorlog tegen Opus is nog niet eens halverwege. Natuurlijk zijn er verliezen her en der, maar er kan nog niks zinnigs gemeld worden over de uitkomst....

Tenzij je Naprius bent: dan denk je natuurlijk dat Thughearted wel zou zeggen: wij winnen want wij zijn VEEL beter.

Anyway > De spelers in Novus zijn ook vrienden. Moeilijk te geloven misschien dat de fusie succesvol is, maar blijkbaar hoort het onderschatten van je tegenstander nog steeds bij het dagelijks leven van menig Opus-speler.

NLS?, en al die andere NAP's? > Daarvan kan ik zeggen: wij helpen hen, en zij helpen ons. Dit is nu zo, en wat ons betreft zal daar geen verandering in komen. Niet als Opus er niet meer is, en niet als Opus op 1 zou staan.
 

DeletedUser

Guest
@ Amokro > tjonge jonge kerel. Niet goed geslapen? Of boos dat je twee dorpen bent verloren? Je seksistich getinte opmerkingen zijn misplaatst jonge. Wij nemen idd dorpjes over, maar geef nou gewoon een keer toe dat het is omdat ook wij goede spelers hebben. Jullie zijn niet beter, jullie zijn niet ontastbaar. Zolang je nog steeds geloofd dat jullie dat wel zijn, komt er waarschijnlijk geen zinnig woord meer uit.

Die twee dorpen kunnen me zeer weinig schelen, aangezien ze met illegale aanvallen zijn overgenomen, en er vrij weinig def in stond.

Jij bent absoluut geen goede speler.

Wij zijn in alles beter, want we verlagen ons niet tot het niveau van Noobstammen overhalen ons te helpen, onze verliezen zijn minimaal, en onze winst is groter op de alliantie, als alleen Novus tegen Opus.

trek·pop (de ~)
1 pop waarvan de armen en benen bewegen wanneer men aan touwtjes trekt


Wat jij hier seksistisch aan vind mag je me even uitleggen.



Geloof me > de stam Opus wordt volledig uitgeschakeld.

Geloof mij, dat zal niet gebeuren, ik denk eerder dat we zelf zullen stoppen.

Ja, daarbij maken we gebruik van connecties.

Je zal wel druk zijn met iedereen mailen, en NAPS aanbieden.

Ja, dat doen jullie ook, alleen door alle arrogantie hebben jullie meer vijanden dan vrienden.

Arrogantie? Je hebt zeker geen spiegel thuis?

Of ga je nu niet bij Serf uithuilen dat je gaat stoppen omdat de helft van Novus niet meewerkt? Zal vast zijn omdat #COS# de dorpen van Toelie heeft geclaert, en jij ze overneemt. Verassend dat je in lege dorpen loopt, zo ben je in de top-20 gekomen toch?
Dus nu is jullie offensief geslaagd?

Stuur even wat ondersteuning naar Naprius > gaat hij nodig hebben!

Tuurlijk, Naprius is nog nooit eerder aangevallen, die weet heus niet wat ie moet doen.
Dus Thughearted, nog meer noten op je zang die ik voor je moet kraken?
 

DeletedUser

Guest
Even een kaart van de huidige oorlog.

Kaartje

Zal wel erg lastig worden om nog noblebare dorpen te vinden als Opus er niet meer is en je trouw blijft aan alles wat je nu afsluit.
 

DeletedUser624

Guest
Heerlijk hoe je altijd alles verdraaid.

Als jij een dorp verliest is het niet erg.

Als wij aan de winnende hand zijn, is het omdat we iedereen NAP's en dergelijke aanbieden.

Als een speler van Opus stopt heeft hij geen zin/tijd meer.

Als ik wat terug zeg ben ik arrogant.

Oftewel > het heeft geen zin om dit gesprek voort te zetten. Alles wat jij schreef kan ik ook weerleggen. Het blijft jou woord tegen de mijne.

Heel simpel > Ik heb veel respect voor bepaalde spelers van Opus. Serf is daar 1 van. Ongeacht wat hij van mij denkt/vindt....Dat ik wilde stoppen heeft niet alleen te maken met tegenvallende resultaten. Ook m'n studie eist de nodige tijd op, laat staan de dingen waar ik me echt voor interesseer.
 

DeletedUser

Guest
Wat is het thuggie, kan je het niet aan dat iemand een mening over je heeft die niet strijkt met je uit elkaar gebarstte ego? Irriteer je je dat niet iedereen valt voor die mooie praatjes van je en gewoon zijn eigen oordeel houdt?

Ga je daarom maar even iedereen oproepen om mij aan te vallen in de hoop dat mijn profiel en mening dan verdwijnt? Mooi, je strategisch denken gaat al achteruit.. Al sturen alle 230 faalliantie leden al hun offs, ik blijf je een arrogante kwal vinden.


oh en over dat ze me ondersteuning moeten sturen, omdat ik dat nodig ga hebben > snurk.
 

DeletedUser624

Guest
:confused: Wat wil je nou Syrnia? :confused:

Opus wilde ook een bnd met THUGZ. Ga nou niet gek doen!

Opus wilde ook graag dat wij ze ondersteunden terwijl zij in oorlog waren!

Opus heeft nu ook betrekkingen die niet op het kaartje staan!

Haten....

Gewoon haten.
 

DeletedUser624

Guest
@ Naprius,

Ik erger me aan misselijk makende mannetjes die dingen roepen die nergens op gebaseerd zijn!

Ben je een slechte verliezer, vind je het gewoon leuk om te treiteren? .... Wat je daar ook voor reden achter zoekt > leg het niet bij mij neer.
 
Bovenaan