Einde w63

DeletedUser78889

Guest
Hallo w63 AF lezers

Na de recruit to win van bellum is het grootste deel van kakaka direct op delete gaan. Wij hadden weinig zin om nog te spelen aangezien het een uitzichtloze situatie werd, en bellum wat de wereld wint zonder uberhaupt 1 stamactie uit te voeren lijkt mij het einde wat ze verdienen. Door op delete te gaan pakken we ze de kans om zich nog te bewijzen als waardige overwinnaar van w63 af. Nu lees ik hier echter vaak "Wij zijn het niet eens met de manier van spelen van kakaka dus sluiten we de wereld maar zo vroeg mogelijk af" , nu goed dit komt van Rise Voldemort Against ( Ja hij is zo zielig geweest om bij de mods te klagen dat we hem bij zijn naam noemen terwijl op zijn AF avatar zijn naam gewoon staat..) dus dat neemt toch al niemand serieus. Maar dan lees ik ook nog dat kakaka stabbers zijn en dat wij accounts bannen.

Laten we even duidelijk zijn dat wij niemand gestabbed hebben, hoe kunnen wij uberhaupt stabben als we met niemand afspreken hebben? Kakaka heeft met niemand een nap, met niemand cf of kata afspraken, of een BG. Hier en daar werkte wij samen met individuele leden, en deze zijn daarna allemaal in onze stam terecht gekomen. Van stabben is dus nergens sprake. Als ik naar de re-or leden die overgebleven zijn ga, en aan hun vraag of ze zich gestabbed voelen nadat hun ex stamgenoten allemaal voor een easy wereldwinst naar bellum zijn gegaan denk ik dat er vast en zeker wel een paar zijn die ja gaan antwoorden. Dus als bellum lid zeggen dat kakaka stabbed lijkt me niet zo sllim ;)

Sterker nog, de dag voor dat de re-or noobs naar bellum zijn gegaan heeft de leiding van kakaka, op uitnodiging van de leiding van bellum een gesprek gehad. Dit gesprek is via een discord voice channel gebeurd dus ik kan er geen bewijs van leveren, maar vraag het maar na aan @.Perfection, deze kan het bevestigen. Hierin is ons beloofd dat bellum geen recruits meer zou doen, er werd zelfs gezegd dat kakaka 4-5m mocht recruiten om de strijd eerlijk te maken. Ik heb in dit gesprek gezegd dat wij 3 recruits op de planning hadden staan van niet re-or leden ( dit waren 3 req leden ), en dat wij voor de rest niemand meer wilde aannemen op w63. Iets meer dan 24h heeft het geduurd voor dat bellum deze afspraak heeft geschonden.

Ook wil ik even terug komen op het verhaal van accounts bans aansmeren. De enige persoon waarvan er op w63 bewijs is dat hij onterecht accounts wil verbannen is Rise voldemort against. Ik zal de situatie even schetsen, want ik heb het al een paar x voorbij zien komen op het forum maar nergens werd het verhaal in de goede context gezet. Ik werd random in een w62 chat gegooid en was hier wat aan het praten met w62 leden.

7d71f931e4ebb6df331cf67050a4a786.png


8eefb4bae33145dc3dde81464980ab97.png


Laten we eerlijk zijn, iedereen ziet dat dit geen poging is om een account te verkopen. Dit was gewoon een beetje dollen in een chat. Nergens heb ik überhaupt geïmpliceerd dat ik zijn account wil verkopen. In het ergste geval deed ik alsof ik zijn ww had, wat nog steeds geen poging tot verkopen is. Echter heeft Rise Voldermort against dit gesprek volledig uit context gehaald, om het vervolgens naar de mods te sturen en te doen alsof ik zijn account wou verkopen. Bewijs hiervan is al op het AF geweest maar is weggehaald door duckje. Zij die het bewijs willen zien mogen mij altijd prive aanspreken.


Conclusie

1. Bellum heeft kakaka onterecht stabbers genoemd terwijl bellum de enige stam is die afspraken heeft geschonden, en nog eens de helft van re-or achterlaat als vuil afval om ze nu met een onmogelijk front weg te bashen. Hoe pakt kakaka recruits aan in andere stammen?

Nee, req is niet uitgeschakeld. Ik heb intensief contact met de spelers van req evenals de 2 andere accounts die waren overgestapt. We helpen de spelers in req om zich te ontwikkelen en om deze wereld te groeien. Ik ben al weken bezig om hier plannen over te maken en om het zo netjes mogelijk te laten verlopen.

Het contact dat ik met Kakaka had was al voordat Sleepwell & thibaud bij de samenwerking werden betrokken. Ze hebben zich dus ook zeker weten niet ontdaan van een vijand. De vijand van req was eerst sphere en later bellum.

Het is niet handig dat je dingen bent gaan roepen zonder ook maar enige kennis van de situatie te hebben.

Bewijs hiervoor is trouwens de gezamenlijke massa van Req/UW/Kakaka op Architect. Valt me een beetje tegen van Bellum dat ze dat niet is opgevallen want ze hebben daar vv gedraaid. Ik snap dus niet dat het hier door iemand van Bellum wordt aangehaald als een naaiactie vanuit Kakaka.

De leden van req die naar kakaka zijn overgestapt hebben dit ruim op voorhand aangekondigd, hebben guides geschreven voor de leden niet mee mochten, en met sommige spelers werken ze nog intensief samen. Dit is hoe je eerlijk recruits doet bij een andere stam. Kijk en leer bellum ;)

2. Bellum beschuldigd kakaka van onterecht bans aansmeren, terwijl er maar 1 bewezen geval is van onterecht bans aansmeren op w63, en dat is van een bellum lid.

3. Bellum is het niet eens met onze manier van spelen ( kata's en cf's) , maar hun eigen manier van spelen waarbij ze al vanaf de start internen, pp abusen, vijanden rekruteren, afspraken schenden , bans aansmeren en de wereld opzettelijk kapot maken hebben ze blijkbaar geen probleem mee. Lijkt me erg tegenstrijdig.

2nwlxs.jpg


Ten laatste wil ik nog iedereen bedanken die w63 leuk heeft gemaakt. Ik had nooit verwacht met kakaka zo ver te raken. We zijn zelfs zo ver geraakt dat de favoriet voor de wereldwinst zijn imago heeft weggegooid uit schrik dat ze het zouden afleggen tegen het kleine kakaka. Het was enorm leuk om eens op een andere manier te spelen, kakaka zal groter en sterker terugkomen op toekomstige werelden.

18dbd434bfb35817a08a5683a906c523.png


Edit: .Perfection, leider van bellum ( die alsnog niks te zeggen heeft in zijn stam ), heeft gereageerd het niet eens te zijn met zijn stamgenoten die ons verwijten van bans aansmeren en stabben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Op het oog een smerige actie van Rise Against, ben wel benieuwd wat zijn verdediging is.

Al met al zonde van deze wereld net nu het toch wel iets leek te gaan worden na natuurlijk een rampzalige startperiode vol interns/fusies en ander geneuzel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.721
Bellum flop. Jammer dat de grote meerderheid (al dan niet iedereen) op zo een laffe manier wilt winnen, en zich vanaf nu geprofileerd hebben als echte r2w noobs.

ix6qlv.png
 
Reactiescore
831
Als er één ding is dat we kunnen leren van w63 is dat veel spelers gewoon de moraalridder uithangen als het in hun voordeel is en anders niet. Ik ga zeker spelers zoals Isaac/Koen/Danny en jammer genoeg ook Valentijn/Bas onthouden en dat is niet in de goede zin.

Verder was w63 een leuk avontuur :p Van moraalbreker van The Alcoholic Dream naar rechtstreekse rivaal en jammer dat er nooit een deftige eindstrijd heeft kunnen plaatsvinden. Nu nog rustig vlaggen farmen en op naar de volgende wereld. Succes nog naar alle resterende niet Bellum w63 spelers, maak het ze lastig ;)
 
Reactiescore
1.454
Leuke post, beetje jammer dat jij ongeveer 90% van de wereld uit context haalt en vervolgens Danny er van beschuldigd (hij heeft het natuurlijk uit context getrokken, maar kan je het hem echt kwalijk nemen nadat jullie hem de hele wereld alleen maar beledigd hebben?).

Tuurlijk is het jammer dat de wereld zo eindigd, ik persoonlijk had het ook graag anders gezien, maar dat hebben jullie toch echt aan jullie zelf te danken. Jullie hebben op elke manier het spel plezier van andere te verpesten en wij hadden gewoon geen zin om nog een aantal maanden jullie gezeik aan te horen. Als jullie je nou wat fatsoenlijker hadden gedragen (en dan gaat het nog niet eens over kata’en en cf’en, maar over jullie kinderachtige gedrag) had dit een mooie wereld kunnen worden. KaKaKa had meer dan genoeg kwaliteit om er een mooie eindstrijd van te maken namelijk.

Het is gewoon allemaal spijtig, nu maar gewoon deze wereld afsluiten en op naar een volgende in de hoop deze wel leuk wordt.
 
Reactiescore
65
Het is te triest voor woorden dat een stam met alleen maar " pro's en een overmacht van meer dan 3 tegen 1 bang is van een bijeengeraapt stenen gooiend zooitje. Al die flauwe excuses van hen (stabben, kata's, cfen en alles wat vetvlekje nog meer bedacht heeft), kunnen bij deze in de prullenbak en vervangen worden door 1 woord: " Angst".

Maar ik kan het wel begrijpen hoor. Het zooitje wist alles van de pro's en de pro's wisten niets van het zooitje.
En dat komt omdat er onder de pro's toch wel een aantal waren met meer dan gemiddelde sympathie voor het zooitje.
Helaas durfden zij er niet eerlijk voor uit te komen tegen de grote bekken die denken dat zij TW god zijn en de dienst hier uitmaken.

Ik heb mij hier eindelijk weer eens kostelijk vermaakt op een TW wereld. Mijn zin in spelen was weer terug na alle al op voorhand besliste werelden. Het smaakt mij persoonlijk naar meer en voor de zelfbenoemde pro's wil ik eindigen met het volgende liedje:

 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nogmaals dat wij “bang zijn” zegt de ene partij, toevallig kakaka zelf.

Ik ben gestopt met hier te reageren omdat ik niet blijf herhalen wat ik al 10x gezegd hebt. Kakaka hun fuck alles houding hebben we overgenomen.

En dat je me dan niet positief onthoud Lewis das wederzijds, had ik je al verteld toen je drie maanfen lang vanaf de start iedereen de gek aan zat te steken, claimt werelden te willen verneuken en nog ontelbare discutabele kut acties uit wou/ging vreten.

Dat er nu een paar al dagen lopen te janken op t af doet mij persoonlijk daarom weinig. Heb zat werelden met een fight uotgespeeld soms positief en soms negatief, deze moet gwn zo snel mogelijk dicht met zoon loser stammetje als kakaka. Zoiets moet je toch geen podium gunnen.

Zou fijn zijn als je nu gewoon eens kan stoppen met janken hier en verder gaat met je leven zoals wij ook doen ipv zieltjes proberen te winnen ;).

Dat ik achter de keuze sta om kakaka heel snel af te kappen betekent niet dat ik t niet jammer vind dat er geen eindstrijd komt opzich hoor. Tegen elke andere stam hadden we die gewoon gespeeld namelijk.

Nu ben ik weer uitgepraat, jij denk ik niet Lewis dus jank nog maar even een stukje door met iedereen die je persoonlijk er bij wil betrekken. Have fun.
 
Reactiescore
831
Jankert, met je "ik recruit de wereld dood bij de eerste tegenslag en praat het goed door met onzin" houding. ;) Maar blijf maar liegen hoor. Dat kan iedereen.

had ik je al verteld toen je drie maanfen lang vanaf de start iedereen de gek aan zat te steken, claimt werelden te willen verneuken en nog ontelbare discutabele kut acties uit wou/ging vreten.

Hier zou ik toch wel wat bewijs van willen :oops:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Jankert, met je "ik recruit de wereld dood bij de eerste tegenslag en praat het goed door met onzin" houding. ;) Maar blijf maar liegen hoor. Dat kan iedereen.



Hier zou ik toch wel wat bewijs van willen :oops:

Maat hou op. Je roept al maanden dat je voor de fun speelt en ziet wel waar t strand, die niet zo alsof je kut vol met zand zit en hou op mij persoonlijk aan te vallen na een besluit met 30 man gemaakt.

Je had je maar niet als een complete randdebiel moeten gedragen gezamelijk met je stam de hele wereld en classic (al dan niet alleen op t af claimend voor elke kut actie).
 

DeletedUser73162

Guest
Maat hou op. Je roept al maanden dat je voor de fun speelt en ziet wel waar t strand, die niet zo alsof je kut vol met zand zit en hou op mij persoonlijk aan te vallen na een besluit met 30 man gemaakt.

Je had je maar niet als een complete randdebiel moeten gedragen gezamelijk met je stam de hele wereld en classic (al dan niet alleen op t af claimend voor elke kut actie).

Ingame hebben we alleen clusterfucks en kata's gebruikt, alle andere 'manieren' hebben wij niet gebruikt. Jij zou heel goed moeten weten dat je AF en IG soms gescheiden moet houden.

PS: het is nog geen kerst, doe je muts af.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.721
Die persoonlijke uithalen zijn helemaal niet nodig Valentijn. Dat Lewis je benoemt in zen post samen met heel wat anderen, tja, zal dan wel terecht zijn, al dan niet nodig. Maar dat jij dan zoveel terugschrijft onder het motto "stop met janken" terwijl Lewis gewoon een post maakt en zelf afsluit met "op naar de volgende wereld", dan vraag ik me af wie hier aan het janken is.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Die persoonlijke uithalen zijn helemaal niet nodig Valentijn. Dat Lewis je benoemt in zen post samen met heel wat anderen, tja, zal dan wel terecht zijn, al dan niet nodig. Maar dat jij dan zoveel terugschrijft onder het motto "stop met janken" terwijl Lewis gewoon een post maakt en zelf afsluit met "op naar de volgende wereld", dan vraag ik me af wie hier aan het janken is.

Tis gelukkig niet de eerste x dat Lewis mij quote of revereert Rob. Jou posts vind ik net zo onzinnig maar zijn gelukkig mooi algemeen.

Lewis is de laatste die mag klagen aangezien hij niet als kakaka lid gexien wil worden als hij een mass krijgt (kleine tegenslag) maar wel als hem t spelplezier word ontnomen als geheel.

Lewis is zelf een droeftoeter en moet lekker zn muil houden hier en verder gaan met zijn leven.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208

Leuk Hidde maar Meneer Salty en jij heb je niet anders gehoord de afgelopen week en zodra er katas op jullie zelf kwamen van reor. Probeer nog wat meer zieltjes te winnen anders, dat staat leuk die zelfde 5 tot 7 likes op elke jank post die er weer komt ;).
 

DeletedUser73162

Guest
Leuk Hidde maar Meneer Salty en jij heb je niet anders gehoord de afgelopen week en zodra er katas op jullie zelf kwamen van reor. Probeer nog wat meer zieltjes te winnen anders, dat staat leuk die zelfde 5 tot 7 likes op elke jank post die er weer komt ;).

Ik heb me afgelopen weken afzijdig gehouden hier hoor, zieltjes winnen hoef ik niet, heb er al genoeg :eek:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik heb me afgelopen weken afzijdig gehouden hier hoor, zieltjes winnen hoef ik niet, heb er al genoeg :eek:

Das idd wel t jammere hier aan, hele wereld profieleer je je als een randdebiel eerste klas en t moment dat er door ons besloten word oa jou geen fun te gunnen krijg je nog mensen aan jou kant ook. Erg spijtig.
 

DeletedUser73162

Guest
Das idd wel t jammere hier aan, hele wereld profieleer je je als een randdebiel eerste klas en t moment dat er door ons besloten word oa jou geen fun te gunnen krijg je nog mensen aan jou kant ook. Erg spijtig.

Maakt mij eigenlijk bizar weinig uit wat jullie van me vinden, ik heb op deze wereld genoeg plezier gehad ;)
 
Bovenaan