Einde w63

Reactiescore
1.367
Doe maar niet, anders verlies je nog :eek:

Alsof ik daar om geef... Khad een plek in gods, een plek in Red en gestopt omdat het niet leuk was.
 
Reactiescore
967
Alsof ik daar om geef... Khad een plek in gods, een plek in Red en gestopt omdat het niet leuk was.

Waarom vond je het niet leuk? Impliceer nu namelijk omdat de uitdaging ver te zoeken was. Dat is op W62 alles behalve het geval in ieder geval.
 
Reactiescore
1.367
Waarom vond je het niet leuk? Impliceer nu namelijk omdat de uitdaging ver te zoeken was. Dat is op W62 alles behalve het geval in ieder geval.

ik impliceer helemaal niets

Na 1 keer loggen weet je dat al?:eek:

2 hele keren gelogd!

Maar na een weekje proberen heb ik wel door of het iets word of niet :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Ik zeg nergens dat jij dingen impliceert, maar kun je alsnog de vraag beantwoorden?

Vooral een groot team dat stiekem te actief is (op de uren die ik kan) :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben blij dat er hier een goede discussie ontstaan is en ik zie nette posts voorbijkomen, maar houd het ondanks alle frustraties een beetje binnen de lijntjes en voorkom het op de man spelen ;)
 
Reactiescore
2.062
Wel jammer dat jullie de ban van michiel nog steeds niet kunnen toegeven op het AF... Heb inmiddels al van meerdere eerlijke mensen gehoord, dat het wel zo is.
 

DeletedUser78889

Guest
Ik heb bewijs dat theo walcott zijn iq lager dan 50 is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
niet lastig
 
Reactiescore
1.454
Beste piano speler, als je zegt dat ik 90% uit context haal kan je dat dan even duidelijk maken met voorbeelden? Mijn begin post bevat geen enkele leugen, enkel feiten, niks vervalst ook ;) Als je het niet kan onderbouwen moet je gewoon niets er over zeggen. Jullie vinden onze manier van spelen niet goed, maar wat over jullie manier? Pp abusen, internen, alle mogelijke strijd zo lang mogelijk uitstellen, vijanden doodrecruiten ( meer dan eens ) en bans aansmeren, dus meneer de piano speler, bij deze een vraag voor jou:

Vind jij dat pp abusen, internen, altijd de makkelijke weg kiezen, bans aansmeren, vijandelijke stammen dood recruiten minder erg is dan kata's en cf's?

Disclaimer: Wij kata'en en cf'en enkel doelwitten die wij ook willen edelen. Enkel lord michiel, the architect en YKMN hebben kata's gehad. En enkel Lord michiel heeft cf's gehad. Dit waren doelwitten die wij ook effenctief wilden edelen. In tegenstelling tot re-or wat heel kakaka platgooide zonder enige reden, behalve het kata'en zelf.

Dit is oprecht zo’n trieste poging om zieltjes te winnen dat ik niet eens de moeite ga nemen om hier in houdelijk op in te gaan. Hebben wij als Bellum alles perfect gedaan? Nee absoluut niet! Maar ga alsjeblieft niet janken, want jullie hebben moedwillig geprobeerd deze wereld te verzieken (wat jullie ook gelukt is).

Ik vind het gewoon jammer dat jullie je zo triest hebben gedragen deze wereld. Had daadwerkelijk een interessante wereld kunnen worden...
 

DeletedUser69389

Guest
Dit is oprecht zo’n trieste poging om zieltjes te winnen dat ik niet eens de moeite ga nemen om hier in houdelijk op in te gaan. Hebben wij als Bellum alles perfect gedaan? Nee absoluut niet! Maar ga alsjeblieft niet janken, want jullie hebben moedwillig geprobeerd deze wereld te verzieken (wat jullie ook gelukt is).

Ik vind het gewoon jammer dat jullie je zo triest hebben gedragen deze wereld. Had daadwerkelijk een interessante wereld kunnen worden...
Jullie hebben anders de wereld ook aardig verziekt hoor? Zeker voor de neutrale spelers.
 
Reactiescore
1.454
Jullie hebben anders de wereld ook aardig verziekt hoor? Zeker voor de neutrale spelers.

Het feit is dat wij de wereld op slot hebben gegooid ja. Dit kwam doordat wij geen zin hadden nog langer het gejank en hypocriete gedrag van KaKaKa wouden aanzien. Ik heb me onthouden van de beslissingen die zijn gemaakt (ben namelijk zoals gewoonlijk zo inactief als de pest :p), maar kan het heel goed begrijpen, vooral na het gedrag van sommige speler in-game en op het AF.
 

DeletedUser73162

Guest
Het feit is dat wij de wereld op slot hebben gegooid ja. Dit kwam doordat wij geen zin hadden nog langer het gejank en hypocriete gedrag van KaKaKa wouden aanzien. Ik heb me onthouden van de beslissingen die zijn gemaakt (ben namelijk zoals gewoonlijk zo inactief als de pest :p), maar kan het heel goed begrijpen, vooral na het gedrag van sommige speler in-game en op het AF.

Ben benieuwd op welk gedrag IG je doelt? Aangezien KaKaKa IG enkel kata en CF's hebben gegooid, wat niet bepaald vies is. Op het AF hebben we inderdaad meerdere malen de grens opgezocht, maar daar is het AF ook voor, het is niet voor niets bedoeld voor politiek en propaganda.
 
Reactiescore
1.454
Ben benieuwd op welk gedrag IG je doelt? Aangezien KaKaKa IG enkel kata en CF's hebben gegooid, wat niet bepaald vies is. Op het AF hebben we inderdaad meerdere malen de grens opgezocht, maar daar is het AF ook voor, het is niet voor niets bedoeld voor politiek en propaganda.

Naja in game waren jullie dingen met kata en cf wel flink aan het verzieken. Dan heb je nog dat hele lord michiel verhaal. Of het waar is of niet laat ik in het midden, maar is wel verdacht imo. Wij hadden gewoon geen zin om daar nog mee te dealen, zouden jullie ook niet willen in onze situatie.

Op AF hebben jullie een paar keer de lijn flink overschreden. Jullie waren bezig met het beledigen (en nog steeds trouwens) van mensen. Dat is geen propoganda, dat is gewoon een klootzak uithangen.
 

DeletedUser73162

Guest
Naja in game waren jullie dingen met kata en cf wel flink aan het verzieken. Dan heb je nog dat hele lord michiel verhaal. Of het waar is of niet laat ik in het midden, maar is wel verdacht imo. Wij hadden gewoon geen zin om daar nog mee te dealen, zouden jullie ook niet willen in onze situatie.

Op AF hebben jullie een paar keer de lijn flink overschreden. Jullie waren bezig met het beledigen (en nog steeds trouwens) van mensen. Dat is geen propoganda, dat is gewoon een klootzak uithangen.

Dat je die ban aanhaalt is mooi, want er is geen bewijs dat kakaka hier mee te maken heeft, waar wel bewijs van is, is dat Rise Against ons een ban heeft proberen aan te smeren. Daarnaast zitten spelers die stabs aanmoedigen gewoon in Bellum en samen met het R2W beleid maakt dat Bellum velen malen slechter dan KaKaKa. Betreft het 'verzieken' met kata's en cf's; dit werd enkel gedaan op spelers die we uiteindelijk toch zouden wegspelen, neutrale spelers werden gewoon met rust gelaten terwijl Bellum hun plezier wél heeft afgenomen.
 
Bovenaan