Einde w63

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als dat Da Vinci is (zit niet op discord, dus heb er verder geen weet van), raad ik de leiding van Bellum aan de juiste acties te ondernemen. Het aanmoedigen van een stab is gewoon immoreel in elke vorm dan ook en keur het dan ook af. Mocht ik nog spelen en de leiding zou niks aan de situatie doen, zou ik inderdaad de stam leaven, punt uit.

Punt is alleen, dat ik niet meer speel. Het is nu volgens mij al 3,5 week geleden dat ik gelogd heb en ben de komende tijd ook niet echt van plan om te loggen (sorry co'tjes :p). Wat anderen doen met deze situatie is dus niet aan mij ;)

Ik wil niet op deze situatie in gaan maar feit is idd wel dat Sikko niet logt. Heeft me toen ik kwam spelen beloofd actief te zijn (toen 100k punten) en sindsdien is meneer mss 4x gelogt. Hou toch van je hoor.
 

DeletedUser79858

Guest
dat ligt 100% aan Bellum haha elke decent stam had het na onze delete direct afgemaakt

Hahahaha sorry wat? Je doet het hier voorkomen alsof de rest van de wereld niets voorstelt. Beetje respectloos naar alle andere spelers.
Zeker aangezien jij op deleet bent gegaan toen het een beetje tegen leek te zitten en de rest gewoon is blijven spelen.
Los van je beeld van Bellum doe je andere hier echt te kort! Respect voor de huidige spelers van w63!

Het tweede wat jij niet lijkt te weten is dat wij met iedereen door zijn blijven spelen, terwijl er bij de tegenstanders diverse spelers zijn gestopt en de accounts overgenomen zijn door teams vanuit classic. Teams die aan het wachten zijn op een nieuwe ronde en in de tussentijd superactief zijn.
Onze inactive accounts of beginnende spelers waarbij men dacht mee te kunnen liften op het succes van Bellum betalen daar nu de prijs voor.

Dat hadden we natuurlijk moeten zien aankomen, en zeker wat sneller in moeten grijpen maar dit wil niet zeggen dat er geen sterke teams in Bellum spelen. We zijn alleen lang niet zo groot en machtig als wat sommige andere spelers hadden verwacht (en dus zijn gaan rennen door zichzelf op del te zetten)

Volgens mij heb je een beetje spijt dat je niet gewoon door bent blijven spelen, want wereld 63 is een heel leuke wereld geworden. En ja ik weet dat Ex kakaka leden actief zijn op andere accounts buiten Bellum. Niet omdat ze niet bij Bellum zouden willen spelen, maar omdat ze het gewoon moraal niet kunnen maken om ons nu nog te benaderen voor een plekje op een account. Heel de wereld VS Bellum dus ;)
 

DeletedUser79858

Guest
Heb je het zelf naar gemaakt he ;)

Klopt wel, en als stam spelen we ook zeker niet foutloos. Maar ik hoor sommige mensen enkel Bellum Bellum Bellum roepen terwijl er nog genoeg goede en active spelers op w63 actief zijn voor een leuke strijd. Laten we die ook niet vergeten. Kakaka is inmiddels niets anders meer dan "een tijd geleden was er een stammetje" maar blijkbaar hebben sommige nog steeds de illusie dat ze een enorme invloed gehad hebben op w63.

Er is maar 1 stam die w63 gemaakt heeft zoals die is, in alle voor en tegens en dat is Bellum.
Kijkend naar de leuke strijd en wat er komende maanden nog allemaal kan gebeuren ben ik daar eigenlijk helemaal niet ontevreden over, al zou ik e.e.a. natuurlijk anders doen mocht ik het opnieuw doen.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Het tweede wat jij niet lijkt te weten is dat wij met iedereen door zijn blijven spelen, terwijl er bij de tegenstanders diverse spelers zijn gestopt en de accounts overgenomen zijn door teams vanuit classic. Teams die aan het wachten zijn op een nieuwe ronde en in de tussentijd superactief zijn.
Onze inactive accounts of beginnende spelers waarbij men dacht mee te kunnen liften op het succes van Bellum betalen daar nu de prijs voor.

Dat hadden we natuurlijk moeten zien aankomen, en zeker wat sneller in moeten grijpen maar dit wil niet zeggen dat er geen sterke teams in Bellum spelen. We zijn alleen lang niet zo groot en machtig als wat sommige andere spelers hadden verwacht (en dus zijn gaan rennen door zichzelf op del te zetten)

Volgens mij heb je een beetje spijt dat je niet gewoon door bent blijven spelen, want wereld 63 is een heel leuke wereld geworden. En ja ik weet dat Ex kakaka leden actief zijn op andere accounts buiten Bellum. Niet omdat ze niet bij Bellum zouden willen spelen, maar omdat ze het gewoon moraal niet kunnen maken om ons nu nog te benaderen voor een plekje op een account. Heel de wereld VS Bellum dus ;)

Sorry maar ook wij zijn voornamelijk door blijven spelen met de normale teams. Dit is gewoon het niveau wat er al was bij de stammen. Er is een enkele co bij gekomen maar daar is het ook bij gebleven. Jullie zijn echter meerdere keren op het AF te vinden geweest op zoek naar nieuwe co's. Jullie inactieve/beginnende accounts krijgen gewoon de 1e keer deze wereld een klein beetje tegenstand en je ziet gelijk wat er dan gebeurd, dat heeft niks te maken met super actieve teams van de classic.

Klopt wel, en als stam spelen we ook zeker niet foutloos. Maar ik hoor sommige mensen enkel Bellum Bellum Bellum roepen terwijl er nog genoeg goede en active spelers op w63 actief zijn voor een leuke strijd. Laten we die ook niet vergeten. Kakaka is inmiddels niets anders meer dan "een tijd geleden was er een stammetje" maar blijkbaar hebben sommige nog steeds de illusie dat ze een enorme invloed gehad hebben op w63.

Er is maar 1 stam die w63 gemaakt heeft zoals die is, in alle voor en tegens en dat is Bellum.
Kijkend naar de leuke strijd en wat er komende maanden nog allemaal kan gebeuren ben ik daar eigenlijk helemaal niet ontevreden over, al zou ik e.e.a. natuurlijk anders doen mocht ik het opnieuw doen.

Nee de overige stammen die er nog zijn hebben de wereld ook gemaakt zoals die nu is. Een samenwerking tussen meerdere stammen is dan ook niet zomaar geregeld, zeker niet gezien sommige stammen eerst vijanden waren. De huidige stammen buiten Bellum hadden net zo goed kunnen besluiten om de handdoek in de ring te gooien, dan was de wereld toch compleet anders geweest dan nu.

Als ik het niveau van Kakaka vergelijk met het niveau dat jullie nu laten zien dan mogen jullie van geluk spreken dat ze op delete zijn gegaan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.715
Welke superactieve teams vanuit classic spelen dan op 63?
 
Reactiescore
831
@Perfection wat voor goedkope onzin lul je nou weer? Ik dissrespect niemand buiten Bellum en dat is omdat ze shit zijn. Mijn account en anderen die op delete zijn gegaan waren makkelijk te grijpen door Bellum spelers. Echter hebben jullie die dorpen niet gepakt en hebben de kleinere spelers het insane cluster van kakaka ingenomen. Dat terwijl jullie duizenden munten meer hebben per account, dus chapeau naar hun!
 
Reactiescore
1.367
Ik begrijp niet goed waarom de wereld nog niet klaar is?

Omdat we in bellum gewoon liepen te kutten en velen de rest van de wereld onderschatten/onszelf overschatten.
 
Bovenaan