Einde w63

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Maakt mij eigenlijk bizar weinig uit wat jullie van me vinden, ik heb op deze wereld genoeg plezier gehad ;)

Fijn wij ook, goeie wereld dus, kunnen we hem afsluiten en vergeten. Tijd voor een sportievere wereld.
 

DeletedUser79867

Guest
Nja, de jarige jop zal ook snel z'n woordje doen voordat ie gaat feesten :p

Ik ben op w63 gaan spelen in de early fase, op A lesson in PP abusing.
Een wereld zonder farmen en over het algemeen een slome wereld waar eigenlijk vrij weinig gebeurde.

Bellum stond toen al ferm 1ste en merkte snel dat de stam stond als een huis.
De recruits BB en Zero waren nét voor mijn tijd dus kan enkel zeggen dat ze bewezen hebben prima stammies te zijn, over het recruiten zelf (lees Onix 'dood' recruiten) heb ik zelf vrij minimale kennis van en zal daarover dan verder niks zeggen.

Na een tijdje was er een nieuwe stam, KaKaKa, de stam die de 'noobs' zouden opleiden. In het begin werden ze, eerlijk gezegd ook door mij, niet serieus genomen maarrr het werd duidelijk dat het een stam was met enkele Top spelers en dat ze wel degelijk voor gevaar konden zorgen en jawel, KaKaKa liet al snel van zich horen.

Al het moddergegooi daarna tussen Kakaka en het bellum/re-or kamp was voor mijn gevoel onnodig alhoewel er wel enkele situaties zijn voorgevallen waar je je bedenkingen mag hebben.
KaKaKa is meerdere malen bewezen te hebben gestabbed/accounts te hebben verkocht enkel is daar nooit bewijs van gezien dus onschuldig tot tegendeel bewezen.

Hebben ze kata's gegooid? Ja
Hebben ze ge CF'd? Ja

Maar Kakaka heeft altijd verkondigt dit alleen om Strategische redenen te doen en nooit een accje voor de fun kapot te kata'en, dit klopt ook gewoon.
Is het chique te noemen? misschien niet.
Is het slim gespeeld? Zeker.

Bellum heeft erna het merendeel gerecruit van Re-Or en inderdaad een snelle wereldwinst zonder enige stamactie als resultaat, niet chique? daar kan ik zeker inkomen.
Maaar, er was een duidelijke meerderheid vóór de recruits En ja ik geef eerlijk toe, ik was ook voor de recruits, de weg van de minste weerstand in deze was voor velen de beste keuze.
Jammer want als ik heel eerlijk ben had ik graag een leuke eindstrijd gehad.

Ik kan hier nog best een tijdje door typen maar dat zal ik jullie besparen.

Ik wil iedereen van w63 oprecht veel succes toewensen en laat w63 een les zijn van hoe een wereld Niet gespeeld moet worden, want de community is niet meer zo groot als eerst en het is toch erg zonde zo!!

Ik ga mijn verjaardag vieren en wens iedereen een fijn weekend x Timo
 

DeletedUser73162

Guest
Al het moddergegooi daarna tussen Kakaka en het bellum/re-or kamp was voor mijn gevoel onnodig alhoewel er wel enkele situaties zijn voorgevallen waar je je bedenkingen mag hebben.
KaKaKa is meerdere malen bewezen te hebben gestabbed/accounts te hebben verkocht enkel is daar nooit bewijs van gezien dus onschuldig tot tegendeel bewezen.

CpX2vCD.png


Waarom blijft iedereen hierop doorgaan, er is niet gestabbed en ook geen poging gedaan om accounts te verkopen.

Fijne verjaardag ;)

Edit: type van dragonite, nvm dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79867

Guest
CpX2vCD.png


Waarom blijft iedereen hierop doorgaan, er is niet gestabbed en ook geen poging gedaan om accounts te verkopen.

Fijne verjaardag ;)
Ik bedoelde beschuldigd, sorry na zo'n lap tekst via mobiel te typen niet opgelet.
Excuus, nogmaals ipv bewezen Lees beschuldigd
 
Reactiescore
831
En ja ik geef eerlijk toe, ik was ook voor de recruits

Jammer want als ik heel eerlijk ben had ik graag een leuke eindstrijd gehad.

Letterlijk geen enkel standpunt als speler precies. Is makkelijk om nu te zeggen dat je allebei wou maar het is duidelijk dat je voor de R2W hebt gekozen. Verder nog een gelukkige verjaardag ;)

Maat hou op. Je roept al maanden dat je voor de fun speelt

En wat is hier mis mee dan? Zou jij beter ook doen want w63 heeft je precies heel emotioneel gemaakt.
 

DeletedUser79867

Guest
Letterlijk geen enkel standpunt als speler precies. Is makkelijk om nu te zeggen dat je allebei wou maar het is duidelijk dat je voor de R2W hebt gekozen. Verder nog een gelukkige verjaardag ;)



En wat is hier mis mee dan? Zou jij beter ook doen want w63 heeft je precies heel emotioneel gemaakt.

Ik bedoel een eindstrijd op zichzelf :p
thanks verder :)
 
Reactiescore
65
Hebben ze kata's gegooid? Ja
Hebben ze ge CF'd? Ja

Waar staat dat dit volgens de TW reglementen niet is toegestaan?
Deze ongeschreven regel komt van de grote bekken die zich hier de TW god voelen.
Het maakt het spelletje voor hen makkelijker. En wel zo makkelijk dat zij iedere wereld zonder veel strijd kunnen winnen.
Staat mooi op jouw palmares, maar tegenwoordig stelt TW.nl door alle opgelegde beperkingen geen f*ck meer voor.

En dan maar klagen dat TW niet meer is zoals het vroeger was?
Ga eens denken waarom dit zou kunnen komen?
Ga eens bij jezelf te rade of jij het misschien te makkelijk maakt voor jezelf en de andere grote bekken.

En dan komt er ineens een bijeengeraapt zooitje die het spelletje anders speelt dan jij graag zou willen.
Dat zooitje laat ineens verrassende acties zien, waardoor reputaties sneuvelen.
Ben jij dan misschien bang geworden dat jij de volgende zou kunnen zijn?
Dat levert weer slapeloze nachten op. Niet om aanvallen te versturen, maar gewoon omdat jij hiermee geen raad weet.
Het is namelijk niet meer jouw eigen vertrouwde wereldje.
Nee, het is TW zoals TW bedoeld is, anders had Innogames de kata's en de mogelijkheid om een dorp te edelen in jouw cluster er wel uit gehaald.

Natuurlijk is R2W ook een toegestaan onderdeel van dit spel.
Maar persoonlijk zou ik er weinig eer van hebben op deze manier te winnen.
Kakaka heeft tenminste nog een aantal acties gemaakt die succesvol waren.
Bellum is daardoor gedegradeerd tot du's.
Veel plezier met deze schitterende overwinning.
 
Reactiescore
3.452
Verdeel de wereld in 3 stammen ,kata cf oorlog iedereen blij?
Wereld is toch al verpest niets te verliezen,om de eer hoef je niet meer te spelen:p

Kan mij niet voorstellen dat spelers van Bellum nu geen drang hebben om zelf ook flink te kata-en/cf-en.
 
Reactiescore
1.367
Verdeel de wereld in 3 stammen ,kata cf oorlog iedereen blij?
Wereld is toch al verpest niets te verliezen,om de eer hoef je niet meer te spelen:p

Kan mij niet voorstellen dat spelers van Bellum nu geen drang hebben om zelf ook flink te kata-en/cf-en.

Geen drang om te kata'en/cf'en, nee

Maar bellum opbreken in 3 stammen zou wel leuk zijn, al denk ik dat veel gewoon volgende wereld gaan ipv hier nog door.
 

DeletedUser78889

Guest
Leuke post, beetje jammer dat jij ongeveer 90% van de wereld uit context haalt en vervolgens Danny er van beschuldigd (hij heeft het natuurlijk uit context getrokken, maar kan je het hem echt kwalijk nemen nadat jullie hem de hele wereld alleen maar beledigd hebben?).

Tuurlijk is het jammer dat de wereld zo eindigd, ik persoonlijk had het ook graag anders gezien, maar dat hebben jullie toch echt aan jullie zelf te danken. Jullie hebben op elke manier het spel plezier van andere te verpesten en wij hadden gewoon geen zin om nog een aantal maanden jullie gezeik aan te horen. Als jullie je nou wat fatsoenlijker hadden gedragen (en dan gaat het nog niet eens over kata’en en cf’en, maar over jullie kinderachtige gedrag) had dit een mooie wereld kunnen worden. KaKaKa had meer dan genoeg kwaliteit om er een mooie eindstrijd van te maken namelijk.

Het is gewoon allemaal spijtig, nu maar gewoon deze wereld afsluiten en op naar een volgende in de hoop deze wel leuk wordt.

Beste piano speler, als je zegt dat ik 90% uit context haal kan je dat dan even duidelijk maken met voorbeelden? Mijn begin post bevat geen enkele leugen, enkel feiten, niks vervalst ook ;) Als je het niet kan onderbouwen moet je gewoon niets er over zeggen. Jullie vinden onze manier van spelen niet goed, maar wat over jullie manier? Pp abusen, internen, alle mogelijke strijd zo lang mogelijk uitstellen, vijanden doodrecruiten ( meer dan eens ) en bans aansmeren, dus meneer de piano speler, bij deze een vraag voor jou:

Vind jij dat pp abusen, internen, altijd de makkelijke weg kiezen, bans aansmeren, vijandelijke stammen dood recruiten minder erg is dan kata's en cf's?

Disclaimer: Wij kata'en en cf'en enkel doelwitten die wij ook willen edelen. Enkel lord michiel, the architect en YKMN hebben kata's gehad. En enkel Lord michiel heeft cf's gehad. Dit waren doelwitten die wij ook effenctief wilden edelen. In tegenstelling tot re-or wat heel kakaka platgooide zonder enige reden, behalve het kata'en zelf.

Nogmaals dat wij “bang zijn” zegt de ene partij, toevallig kakaka zelf.

Ik ben gestopt met hier te reageren omdat ik niet blijf herhalen wat ik al 10x gezegd hebt. Kakaka hun fuck alles houding hebben we overgenomen.

En dat je me dan niet positief onthoud Lewis das wederzijds, had ik je al verteld toen je drie maanfen lang vanaf de start iedereen de gek aan zat te steken, claimt werelden te willen verneuken en nog ontelbare discutabele kut acties uit wou/ging vreten.

Dat er nu een paar al dagen lopen te janken op t af doet mij persoonlijk daarom weinig. Heb zat werelden met een fight uotgespeeld soms positief en soms negatief, deze moet gwn zo snel mogelijk dicht met zoon loser stammetje als kakaka. Zoiets moet je toch geen podium gunnen.

Zou fijn zijn als je nu gewoon eens kan stoppen met janken hier en verder gaat met je leven zoals wij ook doen ipv zieltjes proberen te winnen ;).

Dat ik achter de keuze sta om kakaka heel snel af te kappen betekent niet dat ik t niet jammer vind dat er geen eindstrijd komt opzich hoor. Tegen elke andere stam hadden we die gewoon gespeeld namelijk.

Nu ben ik weer uitgepraat, jij denk ik niet Lewis dus jank nog maar even een stukje door met iedereen die je persoonlijk er bij wil betrekken. Have fun.

hqdefault.jpg


Zie jij er zo uit als je over kakaka typt? Verder is het duidelijk dat bellum schrik had om onder te doen tegen kakaka. Anders hadden jullie ons gewoon weggespeeld, dat was een 10x beter statement tegen onze speelstijl dan dit ;)

Nja, de jarige jop zal ook snel z'n woordje doen voordat ie gaat feesten :p

Ik ben op w63 gaan spelen in de early fase, op A lesson in PP abusing.
Een wereld zonder farmen en over het algemeen een slome wereld waar eigenlijk vrij weinig gebeurde.

Bellum stond toen al ferm 1ste en merkte snel dat de stam stond als een huis.
De recruits BB en Zero waren nét voor mijn tijd dus kan enkel zeggen dat ze bewezen hebben prima stammies te zijn, over het recruiten zelf (lees Onix 'dood' recruiten) heb ik zelf vrij minimale kennis van en zal daarover dan verder niks zeggen.

Na een tijdje was er een nieuwe stam, KaKaKa, de stam die de 'noobs' zouden opleiden. In het begin werden ze, eerlijk gezegd ook door mij, niet serieus genomen maarrr het werd duidelijk dat het een stam was met enkele Top spelers en dat ze wel degelijk voor gevaar konden zorgen en jawel, KaKaKa liet al snel van zich horen.

Al het moddergegooi daarna tussen Kakaka en het bellum/re-or kamp was voor mijn gevoel onnodig alhoewel er wel enkele situaties zijn voorgevallen waar je je bedenkingen mag hebben.
KaKaKa is meerdere malen bewezen te hebben gestabbed/accounts te hebben verkocht enkel is daar nooit bewijs van gezien dus onschuldig tot tegendeel bewezen.

Hebben ze kata's gegooid? Ja
Hebben ze ge CF'd? Ja

Maar Kakaka heeft altijd verkondigt dit alleen om Strategische redenen te doen en nooit een accje voor de fun kapot te kata'en, dit klopt ook gewoon.
Is het chique te noemen? misschien niet.
Is het slim gespeeld? Zeker.

Bellum heeft erna het merendeel gerecruit van Re-Or en inderdaad een snelle wereldwinst zonder enige stamactie als resultaat, niet chique? daar kan ik zeker inkomen.
Maaar, er was een duidelijke meerderheid vóór de recruits En ja ik geef eerlijk toe, ik was ook voor de recruits, de weg van de minste weerstand in deze was voor velen de beste keuze.
Jammer want als ik heel eerlijk ben had ik graag een leuke eindstrijd gehad.

Ik kan hier nog best een tijdje door typen maar dat zal ik jullie besparen.

Ik wil iedereen van w63 oprecht veel succes toewensen en laat w63 een les zijn van hoe een wereld Niet gespeeld moet worden, want de community is niet meer zo groot als eerst en het is toch erg zonde zo!!

Ik ga mijn verjaardag vieren en wens iedereen een fijn weekend x Timo

Fijne verjaardag ;)
 

DeletedUser79858

Guest
Conclusie

1. Bellum heeft kakaka onterecht stabbers genoemd terwijl bellum de enige stam is die afspraken heeft geschonden, en nog eens de helft van re-or achterlaat als vuil afval om ze nu met een onmogelijk front weg te bashen. Hoe pakt kakaka recruits aan in andere stammen?

De leden van req die naar kakaka zijn overgestapt hebben dit ruim op voorhand aangekondigd, hebben guides geschreven voor de leden niet mee mochten, en met sommige spelers werken ze nog intensief samen. Dit is hoe je eerlijk recruits doet bij een andere stam. Kijk en leer bellum ;)

2. Bellum beschuldigd kakaka van onterecht bans aansmeren, terwijl er maar 1 bewezen geval is van onterecht bans aansmeren op w63, en dat is van een bellum lid.

3. Bellum is het niet eens met onze manier van spelen ( kata's en cf's) , maar hun eigen manier van spelen waarbij ze al vanaf de start internen, pp abusen, vijanden rekruteren, afspraken schenden , bans aansmeren en de wereld opzettelijk kapot maken hebben ze blijkbaar geen probleem mee. Lijkt me erg tegenstrijdig.

Alle respect voor je mening. wel wil ik je verzoeken je eerste twee conclusies aan te passen naar Persoon X of persoon Y. Als leider van Bellum weet ik vrij zeker dat ik jullie nooit stabbers heb genoemt, geen mening heb gehad over die bewuste ban en jullie manier van spelen prima vind, alleen dat wij het anders zien en daarna gehandeld hebben.

Ik snap ook eigenlijk dit topic niet echt. Niemand van alle betrokken partijen heeft ook maar ergens een regel gebroken. Dat jullie onze recente keuzes niet kunnen waarderen kan ik overigens zeker begrijpen. Wij vonden jullie keuzes in het verleden ook niet altijd even leuk. Mij heb je echter nooit horen klagen er over, iets wat jullie blijkbaar wel nodig vinden.
 

DeletedUser78889

Guest
Alle respect voor je mening. wel wil ik je verzoeken je eerste twee conclusies aan te passen naar Persoon X of persoon Y. Als leider van Bellum weet ik vrij zeker dat ik jullie nooit stabbers heb genoemt, geen mening heb gehad over die bewuste ban en jullie manier van spelen prima vind, alleen dat wij het anders zien en daarna gehandeld hebben.

Ik snap ook eigenlijk dit topic niet echt. Niemand van alle betrokken partijen heeft ook maar ergens een regel gebroken. Dat jullie onze recente keuzes niet kunnen waarderen kan ik overigens zeker begrijpen. Wij vonden jullie keuzes in het verleden ook niet altijd even leuk. Mij heb je echter nooit horen klagen er over, iets wat jullie blijkbaar wel nodig vinden.

Ik zeg bellum, omdat wij van meerdere bellum leden constant verwijten krijgen over stabben en bans aansmeren, maar ze dit nooit met bewijs onderhouden ( vooral salty black man en rise against kunnen er wat van ) . Lijkt me dus meer dan redelijk dat ik bellum laat staan ipv persoon x of y.

Dit topic is gemaakt om w63 mee af te sluiten. Ik ga voornamelijk in op jullie beschuldigingen met 0 onderbouwingen. Dan kaats ik de bal even terug met bewijs, en nu weten jullie er niks op te zeggen :) Het topic zit dadelijk al op 3 pagina's en geen enkel bellum lid kan in gaan op mijn beschuldigingen omdat ze weten dat het gewoon allemaal waar is wat ik zeg ;)
 

DeletedUser79858

Guest
Die snap ik wel. Maar wat deze heren posten is allerminst de mening of het standpunt van de stam, mijzelf en/of de andere leden.
 

DeletedUser78889

Guest
Die snap ik wel. Maar wat deze heren posten is allerminst de mening of het standpunt van de stam, mijzelf en/of de andere leden.

Elk bellum lid op het AF doet niets anders dan deze meningen herhalen en bashen op ons. Deze post van je is de eerste keer dat een bellum lid zegt hier niet mee akkoord te zijn ;) Dus als de rest van bellum stil is dan lijkt het mij dat ze akkoord gaan met de brullende AF leden van bellum. Indien ze het niet eens waren zouden we het wel horen denk ik ?

Ik heb de beginpost aangepast voor je ;)
 
Reactiescore
11
Nja, de jarige jop zal ook snel z'n woordje doen voordat ie gaat feesten :p

Ik ben op w63 gaan spelen in de early fase, op A lesson in PP abusing.
Een wereld zonder farmen en over het algemeen een slome wereld waar eigenlijk vrij weinig gebeurde.

Bellum stond toen al ferm 1ste en merkte snel dat de stam stond als een huis.
De recruits BB en Zero waren nét voor mijn tijd dus kan enkel zeggen dat ze bewezen hebben prima stammies te zijn, over het recruiten zelf (lees Onix 'dood' recruiten) heb ik zelf vrij minimale kennis van en zal daarover dan verder niks zeggen.

Na een tijdje was er een nieuwe stam, KaKaKa, de stam die de 'noobs' zouden opleiden. In het begin werden ze, eerlijk gezegd ook door mij, niet serieus genomen maarrr het werd duidelijk dat het een stam was met enkele Top spelers en dat ze wel degelijk voor gevaar konden zorgen en jawel, KaKaKa liet al snel van zich horen.

Al het moddergegooi daarna tussen Kakaka en het bellum/re-or kamp was voor mijn gevoel onnodig alhoewel er wel enkele situaties zijn voorgevallen waar je je bedenkingen mag hebben.
KaKaKa is meerdere malen bewezen te hebben gestabbed/accounts te hebben verkocht enkel is daar nooit bewijs van gezien dus onschuldig tot tegendeel bewezen.

Hebben ze kata's gegooid? Ja
Hebben ze ge CF'd? Ja

Maar Kakaka heeft altijd verkondigt dit alleen om Strategische redenen te doen en nooit een accje voor de fun kapot te kata'en, dit klopt ook gewoon.
Is het chique te noemen? misschien niet.
Is het slim gespeeld? Zeker.

Bellum heeft erna het merendeel gerecruit van Re-Or en inderdaad een snelle wereldwinst zonder enige stamactie als resultaat, niet chique? daar kan ik zeker inkomen.
Maaar, er was een duidelijke meerderheid vóór de recruits En ja ik geef eerlijk toe, ik was ook voor de recruits, de weg van de minste weerstand in deze was voor velen de beste keuze.
Jammer want als ik heel eerlijk ben had ik graag een leuke eindstrijd gehad.

Ik kan hier nog best een tijdje door typen maar dat zal ik jullie besparen.

Ik wil iedereen van w63 oprecht veel succes toewensen en laat w63 een les zijn van hoe een wereld Niet gespeeld moet worden, want de community is niet meer zo groot als eerst en het is toch erg zonde zo!!

Ik ga mijn verjaardag vieren en wens iedereen een fijn weekend x Timo

Die snap ik wel. Maar wat deze heren posten is allerminst de mening of het standpunt van de stam, mijzelf en/of de andere leden.

Ik ben het quasi volledig met je eens dragonite. Ik vind het alleen spijtig dat zovelen in bellum voor deze makkelijke oplossing gaan en dat zegt mij en veel andere forumlezers heel veel over de spelers op die accounts.

Perfection het is idd spijtig dat er een aantal van bellum het idee geven dat jullie allemaal zo zijn (wat uiteraard niet waar is). Maar zoals zuur al zegt over het "over de kam scheren" is het best dat je zelf zegt wat je er van vindt (kan zijn dat je dat al gedaan hebt en dat ik dat gemist heb hoor), maar ik begrijp dat je je in een moeilijke positie bevindt als stamgenoten van je hier posten uit naam van volledig bellum.

Ne gelukkige he dragonite(timo) ni te zat xdxp
 
Reactiescore
376
Die snap ik wel. Maar wat deze heren posten is allerminst de mening of het standpunt van de stam, mijzelf en/of de andere leden.
Moeten ze dan niet uit de stam gaan?
Lewis/Zuur was toch het toch ook niet altijd eens met de kata's van zn eigen stam en jullie argument was dan 'leave de stam'. :confused:
 
Bovenaan