Slangachtige praktijken van Snailtrail. Toekomstig Dejavu moment?

DeletedUser79481

Guest
Je speelt wel in een stam en deelt een stamvisie
Als wij nu gaan CF'en bij jullie bv. En jullie spreken APOG aan op het gedrag van ons. Zijn zij dan niet mede verantwoordelijk?
Pfft, als wij willen CF'en, dan gaan we daarvoor. Dan zit APOG zielig in een hoekje te bibberen omdat hij niks tegen ons durft te beginnen...
wacht wat?
 
Reactiescore
1.049
Doe eens een wilde gok, heeft Cacturne de vv van Snail? En daarnaast, zijn wij Snail in leven aan het houden? Hint: het antwoord is 2x nee. In die pm staat inderdaad dat Abuser pbg was met Snail tegen onze zin in. Dit was geen staatsgeheim. Het klopt nog steeds dat ook sokaa niet samen werkt met Snail... Snail is weg. Bas is weg.

Dat het een CF is bij para is natuurlijk niet jou probleem. Als ze er zelf zo wakker van liggen waarom nemen ze er dan zelf geen contact over op. Nu lijkt het er gewoon op dat je specifiek dingen zoekt om over te klagen, zonder dat je er zelf überhaupt benadeeld door wordt.
Zo werk het AF, Gods spelers (Ik ook indertijd) klaagden ook over Dejavu die dingen deed ookal hadden wij nergens last van. Het hele AF is puur propoganda voeren. Wat inhoudt: ''Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie.'' Ofterwel het gaat over de stam van je tegenstander. En niet per se of je er zelf nadelen van ondervind (Wat ook wel zo is als je doordenkt, Want dat betekent dat het voor Para moeilijker wordt en dus indirect hebben jullie sneller safe waardoor wij het moeiliker krijgen. Ma dat is ver doorgedacht)
 
Reactiescore
3.457
Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie.''
Duidelijk hoor :)
 

DeletedUser37838

Guest
Onze vrienden van Cactus, cacturne en Sokaa zeggen niks met snail te maken willen hebben. Ik verbaasde me daarop vanmorgen ook flink toen ik zag dat Sokaa een dorp gepakt had van snailtrail midden in het cluster van para. Buiten dat dit natuurlijk een overduidelijke CF is stond het dorp ook vrij fors stacked voor de overname van sokaa.

e383a9a74bf5eaff99c4b18011a47832.png


nl62

bf294ebfe6b78bb31d807e6001084236.png

...
Verbeter me als ik je post niet goed versta, maar volgens mij beweer jij hier dat het internen van een gerunde speler samenwerken met die speler is?
 
Reactiescore
3.586
Verbeter me als ik je post niet goed versta, maar volgens mij beweer jij hier dat het internen van een gerunde speler samenwerken met die speler is?

Als die gerunde speler zijn vv dropt om zijn acc te laten internen zal er toch een redelijke band zijn geweest. Verder staat het buiten discussie dat Abuser een samenwerking had met Snail. Daar zijn 10 miljoen voorbeelden van.
 
Reactiescore
3.540
Als die gerunde speler zijn vv dropt om zijn acc te laten internen zal er toch een redelijke band zijn
geweest. Verder staat het buiten discussie dat Abuser een samenwerking had met Snail. Daar zijn 10 miljoen voorbeelden van.

Ja, Abuser had een samenwerking met Snail. Sokaa en Cacturne niet. Het voelt een beetje alsof ik een kapotte platenspeler ben. Hij heeft de vv niet gedropt om geinternt te worden, hij heeft z'n vv gedropt en is toen verdwenen. En met wie is er een redelijke band naast Abuser? Ik heb de vv niet, sokaa heeft de vv niet.

Zo werk het AF, Gods spelers (Ik ook indertijd) klaagden ook over Dejavu die dingen deed ookal hadden wij nergens last van. Het hele AF is puur propoganda voeren. Wat inhoudt: ''Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie.'' Ofterwel het gaat over de stam van je tegenstander. En niet per se of je er zelf nadelen van ondervind (Wat ook wel zo is als je doordenkt, Want dat betekent dat het voor Para moeilijker wordt en dus indirect hebben jullie sneller safe waardoor wij het moeiliker krijgen. Ma dat is ver doorgedacht)

Welkom terug van je AF ban :p

En ja, politiek en propaganda is een (in mijn ogen) deel van het spel, maar dan moet je ook niet gek op kijken als mensen stoppen met reageren de 16e keer dat er van een mug een olifant wordt gemaakt.
 
Reactiescore
967
Snail zelf is al een dag of 2 gerund. Dit acc zal niet verder spelen en de spelers voor zover ik weet ook niet. Heb me er zelf zo veel mogelijk buiten gehouden maar ik weet 1000% zeker dat ook Sokaa niks gecommuniceerd of afgesproken heeft met Bas, de originele Snail-stabber.

Ik begin jou echt steeds minder serieus te nemen. Eerst kon ik nog wel respect voor je opbrengen voor het blijven doorstrijden ondanks dat je onder aanval lag en de situatie er hopeloos uit begon te zien. Toen de aanvallen gestopt waren, mede door hulp van Cube, kwam de rare keuze om jezelf te gaan mengen met degene die je dagenlang(wekenlang?) hebben aangevallen en zelfs een samenwerking met hen aan te gaan. Enfin, mensen moeten keuzes maken om te blijven bestaan op deze wereld. Ikzelf zou nooit met spelers die me wekenlang het leven zuur hebben gemaakt in de stam gaan maar juist gemotiveerd zijn om elk dorp van ze weg te spelen, maar dat terzijde.

Toen al deze transities gaande waren, werd er een statement gemaakt door account Cacturne dat ze niets te maken wilde hebben met account Snailtrail. Ook werd er plechtig beloofd dat Sokaa hier ook geen behoefte aan had. Echter dat Abuser direct met Snailtrail samenwerkt en jullie daarmee geassocieerd zijn als stamlid maakt jullie dus ook indirect geassocieerd met Snailtrail. Maar blijkbaar deed account Cacturne daar niet zo moeilijk over.

Nu er een dorp van Snailtrail door Sokaa overgenomen wordt, worden dus alle beloftes en statements waar jullie zogenaamd voor stonden dus in de prullenbak gegooid. En dan aankomen met ''het account is onbemand en de speler is gerund dus er is geen contact mee''. Man wat een bullshit. Wees dan ook een man en blijf bij je woord.

Stop eens met dat hokjesdenken. Wat nou ‘Jullie’. Ja, IK wil niks met Snail te maken hebben. IK heb geen vv van Snail en zou die ook niet accepteren. IK heb nooit contact met Snail gehad.

Verder zeg je dat je weet hebt dat er ergens een vv van Snailtrail gedropt is maar dat het niet bij jullie of Sokaa ligt. Beetje raar dat jullie daar weet van hebben als je niets met de speler te maken wilt hebben, vind je niet?

Dus als het account Sokaa een dorp overneemt is het account Cacturne verantwoordelijk voor deze actie?

Als Cacturne zich uitspreekt over onder andere Sokaa en beloftes maakt namens hen en die beloftes ineens verbroken worden lijkt me dat toch logisch?

Verbeter me als ik je post niet goed versta, maar volgens mij beweer jij hier dat het internen van een gerunde speler samenwerken met die speler is?

Absoluut. Er is zelfs van te voren gezegd dat accounts Sokaa en Cacturne niets gaan ondernemen voor het 'stabbende' account SnailTrail. Maar dan even later wel via dat stabbende account een CF leggen. En dat zelfs via de vver(ervan uitgaand dat die vv nu ergens ligt) communiceert en gehandeld d.m.v. het stacken van het dorp.
 

DeletedUser73358

Guest
Zelfs wij hebben geen cf's tegen Snailtrail gelegd, terwijl er absoluut geen afspraken waren en het feit dat ons keihard gestabbed had. Meerdere cf's tegen Para proberen te leggen met maximale edeljumps (16 uur) is toch verre weg verdedigbaar en fair-play. Op dit punt zijn letterlijk 4+ beloftes verbroken en dat waren zo'n beetje alle gemaakte beloftes.

1. Het niet zuidelijk groeien;
2. Het niet ondersteunen/helpen van Abuser;
3. Niet samenwerken met Unique, maar vechten tegen deze speler;
4. Niets te maken hebben met Snailtrail.

En dan blijven er nog een aantal verdachte beslissingen die in mijn optiek zeer waarschijnlijk met voorbedachte raden zijn gemaakt zoals bijvoorbeeld het diep edelen van Blaq om zodoende een sterker cluster te realiseren jegens Cube, voornamelijk voor de positie van Abuser en Unique.
 
Reactiescore
1.278
Ik zal op bepaalde punten iets verder ingaan dan mijn co Slizz zojuist deed, ik sta natuurlijk wel volledig achter de inhoud van zijn post.

Das toch geen cf???

Nog steeds van mening dat het geen CF is? Ik mis vanuit Gods toch een duidelijk standpunt, iets wat waarbij het ging om een stam als dejavu nooit ontbrak. Samen maken we het standaard op deze wereld op het gebied van CF'en en kata'en. De ongeschreven regels die al jaren op tribal wars gelden zullen alleen op deze wereld ook het standaard zijn wanneer overtreders sterk veroordeeld worden.

Verbeter me als ik je post niet goed versta, maar volgens mij beweer jij hier dat het internen van een gerunde speler samenwerken met die speler is?

Het probleem is dat er niet over een speler gesproken wordt, maar over een account. Er worden beloften gedaan over een bepaald account, net als je bijvoorbeeld NAP's, BG's etc. aangaat met een account en niet met een specifieke speler. Het is namelijk niet te bewijzen wie er op een account speelt, een vv of Bas of misschien nog wel een tweede co die Piet heet. Er kleeft een geschiedenis aan een account. Wanneer er vanuit dit account handelingen worden verricht in samenspraak noem ik dit zeker samenwerken. Op het AF of in het mededeling verkeerd wordt niet Bas benoemd en terecht overigens het hele accounts is verantwoordelijk voor zijn daden .


6415a4336b5080dc1f7291f73b444c81.png


Voor het gemak heb ik deze PM een beetje ingekort, op de vorige pagina staat hij in het geheel.

Doe eens een wilde gok, heeft Cacturne de vv van Snail? En daarnaast, zijn wij Snail in leven aan het houden? Hint: het antwoord is 2x nee. In die pm staat inderdaad dat Abuser pbg was met Snail tegen onze zin in. Dit was geen staatsgeheim. Het klopt nog steeds dat ook sokaa niet samen werkt met Snail... Snail is weg. Bas is weg.

Dat het een CF is bij para is natuurlijk niet jou probleem. Als ze er zelf zo wakker van liggen waarom nemen ze er dan zelf geen contact over op. Nu lijkt het er gewoon op dat je specifiek dingen zoekt om over te klagen, zonder dat je er zelf überhaupt benadeeld door wordt.

Zoals ik hierboven al aangaf het account Snail is nog niet weg, zelfs dat Bas weg is valt in twijfel te trekken aangezien nu maar aangenomen moet worden dat er de waarheid gesproken wordt over de VV. Het wordt immers nergens aantoont. Maar dan toch in de mededeling wordt duidelijk het account snail benoemd en niet een bepaalde speler ervan.
Dan is het natuurlijk uiterst merkwaardig dat Sokaa nu wel een vrijbrief krijgt om met snail samen te werken, nu er gratis dorpen te halen vallen.

Zelfs wordt er benoemd "wij geen vinger zullen uitsteken om hem te helpen", ten eerste ben jij en Sokaa klaarblijkelijk op de hoogte van een 'VV' die nu op snailtrail geplaatst is, vervolgens word er ook nog de stap gezet om in samenspraak met deze 'VV' te handelen. Een directere vorm van samenwerking bestaat er volgens mij niet, terwijl je toch duidelijk zegt dat Sokaa en Cacturne niks meer met Snailtrail te maken willen hebben.

De situatie is nu als volgt: Iemand verbonden aan CACTUS is aan het (actief)deffen op snailtrail, een account met een slechte (stab)geschiedenis en hiervan profiteert een speler direct die niks meer met snailtrail te maken wilde hebben. Er is ook gewoon beloofd dat Sokaa en Cacturne geen vinger zouden uitsteken om hem te helpen. Hoe dubieus wil je het hebben. En dan maar verschuilen achter het feit dat jij en Sokaa de VV zelf niet hebben.

Een vv'er die actief deft op een stabaccount en blijkbaar is dit allemaal erg normaal. Het TW van nu is helaas niet meer het TW van vroeger, toen werden zulke acties met de grond gelijk gemaakt op het AF.
 
Reactiescore
3.540
Zoals ik hierboven al aangaf het account Snail is nog niet weg, zelfs dat Bas weg is valt in twijfel te trekken aangezien nu maar aangenomen moet worden dat er de waarheid gesproken wordt over de VV. Het wordt immers nergens aantoont. Maar dan toch in de mededeling wordt duidelijk het account snail benoemd en niet een bepaalde speler ervan.
Dan is het natuurlijk uiterst merkwaardig dat Sokaa nu wel een vrijbrief krijgt om met snail samen te werken, nu er gratis dorpen te halen vallen.

Het account dropt z'n vv bij incs en heeft zelf amper gedeffed. Dit is gewoon een verlaten account momenteel. Dat we Snail enkel noemde is omdat in de tijd van Snail en Dante er enkel Bas nog op het account zat (of iig dat was de enige die aan het communiceren was). Bas zat bij ons in de skype, Bas heeft ons voorgelogen, en Bas is de reden van ons wrok tegen Snail.

Zelfs wordt er benoemd "wij geen vinger zullen uitsteken om hem te helpen", ten eerste ben jij en Sokaa klaarblijkelijk op de hoogte van een 'VV' die nu op snailtrail geplaatst is, vervolgens word er ook nog de stap gezet om in samenspraak met deze 'VV' te handelen. Een directere vorm van samenwerking bestaat er volgens mij niet, terwijl je toch duidelijk zegt dat Sokaa en Cacturne niks meer met Snailtrail te maken willen hebben.

Ik denk dat jij en ik een andere definitie van "HELPEN" hebben. Denk je dat het account Snail er wat mee op schiet als sokaa dorpen edelt? Nee, dat is niet helpen. Dan betrek je wederom het account Cacturne er weer bij. Hier wordt ik zo langzamerhand helemaal ziek van, en als je dit blijft doen dan ga ik deze hele bende gewoon negeren. Echter zijn jullie van Kanarie niet te beroerd om met 3 co's op het AF te komen zagen maar in game staan we nog steeds op block. Cacturne doet geen ene zak hier, wij hebben Snail niet aangevallen, wij hebben geen VV staan, wij hebben geen OS geleverd.

De situatie is nu als volgt: Iemand verbonden aan CACTUS is aan het (actief)deffen op snailtrail, een account met een slechte (stab)geschiedenis en hiervan profiteert een speler direct die niks meer met snailtrail te maken wilde hebben. Er is ook gewoon beloofd dat Sokaa en Cacturne geen vinger zouden uitsteken om hem te helpen. Hoe dubieus wil je het hebben. En dan maar verschuilen achter het feit dat jij en Sokaa de VV zelf niet hebben.

Een vv'er die actief deft op een stabaccount en blijkbaar is dit allemaal erg normaal. Het TW van nu is helaas niet meer het TW van vroeger, toen werden zulke acties met de grond gelijk gemaakt op het AF.

Nee, dit is weer een typische situatie waar jullie van een mug een olifant proberen te maken. Para heeft nog niks van zich laten horen, dus ik snap niet dat jullie, een account dat niet in Para zit, zich hier zo ongelofelijk druk om maakt terwijl het in para blijkbaar niet eens een probleem is.

Zelfs wij hebben geen cf's tegen Snailtrail gelegd, terwijl er absoluut geen afspraken waren en het feit dat ons keihard gestabbed had. Meerdere cf's tegen Para proberen te leggen met maximale edeljumps (16 uur) is toch verre weg verdedigbaar en fair-play. Op dit punt zijn letterlijk 4+ beloftes verbroken en dat waren zo'n beetje alle gemaakte beloftes.

1. Het niet zuidelijk groeien;
2. Het niet ondersteunen/helpen van Abuser;
3. Niet samenwerken met Unique, maar vechten tegen deze speler;
4. Niets te maken hebben met Snailtrail.

En dan blijven er nog een aantal verdachte beslissingen die in mijn optiek zeer waarschijnlijk met voorbedachte raden zijn gemaakt zoals bijvoorbeeld het diep edelen van Blaq om zodoende een sterker cluster te realiseren jegens Cube, voornamelijk voor de positie van Abuser en Unique.

1. Hiervoor is dus de NAP er gekomen, en hiervoor is na lang praten dus ook verontschuldiging gekomen. Op het moment dat deze uitspraken werden gedaan was het account Cacturne in een soort staat van Limbo, tussen leven en dood in, met nog geen duidelijk toekomstplan. Echter, wat ik hier niet prettig aan vind is dat Kanarie als enige zo ontzettend lastig hier over doet. Kurt, en zelfs Jannes, heeft al gezegd dat de def naar Cacturne ook uit eigenbelang was tegen Dejavu en dat wij dus niets verplicht zijn jegens een join of samenwerking met Cube. Hierdoor waren onze opties beperkt, en aangezien Cactus tegen Cube + Para een allesbehalve gelijkwaardige strijd zou worden moesten we uiteindelijk wel met Unique. in zee gaan. En ik herhaal, tot nu toe ben ik erg blij met deze beslissing. Mede door hoe Kanarie heeft gereageerd op alles ben ik blij dat ik niet met jullie hoef samen te werken.
2. Waar de fuck haal je dit nou weer vandaan.
3. Zie punt 1.
4. Hebben we niet. Punt uit.

Op de laatste 'verdachte beslissingen', hier heb ik me uitgebreid in verdedigd in PM's en ga ik ook niet meer op in. Het enige wat ik er over kan zeggen is dat jullie een soort smaadcampagne aan het voeren zijn zonder bewijs hierover en duwen dit elke keer terug in mijn gezicht. Ik blijf ontkennen dat wij op voorbedachte rade met Unique. edelafspraken hebben gemaakt over hoe diep we in blaq zouden gaan. En dit is toch ook logisch, je kunt zelfs zien op twstats dat Unique. dorpen die ik aan het pakken was nog aan het recappen was in eerste instantie, maar ik weet dat jullie een scheve beredenering van samenwerking hebben dus misschien valt dat er ook wel onder.

Over recappen gesproken, ik wacht nu al bijna 24 uur op reactie van Icescreambe. wegens het breken van een van de NAP regels (niet recappen buiten de stam) dus als jullie hem even kunnen porren om daar iets over te reageren dan zou dat prachtig zijn.
 
Reactiescore
967
We dachten nu Gods niet meer aan het zeiken is op Dejavu het touw eens in handen te nemen.

Blijkbaar is het hinderlijk dat we zeiken omdat iemand z'n beloftes niet nakomt:rolleyes:
 
Reactiescore
3.586
Heeft Jannes jullie binnen Cube allemaal geleerd om te gaan zeiken? Lijkt erop dat hij zijn kunde doorgeeft.

Misschien hebben ze dat wel van Gods die al heel de wereld zeikt (terecht overigens) op Dejavu? Dus een vrij zwakke tussenkomst :)

Verder blijf ik erbij Cacturne zich er te gemakkelijk van afmaakt door te stellen (ik was het niet maar een stamgenoot dus don't blame me). Je ben verantwoordelijk voor de acties van je medeleden o.a samenwerking met Snail door Abuser en zo ook het clusterfuck geval (als het een CF is).
 
Reactiescore
3.586
Dus als iets terecht is vind jij het zeiken,weer wat geleerd;-)

Ik vind het terecht door te zeggen dat 1 + 1 als uitkomst 2 is. Als ik dat elke dag 10x tegen je zeg vind je dan dat ik zit te zeiken? :eek: Voor mij staat het feit of je gelijk hebt of niet los van het feit je zit te zeiken of niet.

Ik zeg trouwens ook nergens dat als iets terecht ik het zie als zeiken. Maar het kan in sommige gevallen wel zo zijn.
 
Reactiescore
362
Nou dan hier een reactie vanuit kamp Para.

Vanmorgen viel ons opeens op dat de speler Sokaa een dorp midden in het cluster van Woodcrake heeft geedeld.
Ondanks dat wij verder geen afspraken hebben met Cactus over betreffende cf's maken in elkaars cluster en we dus niet kunnen spreken van vuil spel, wil ik wel aanmerken dat ik het een vreemde gang van zaken vindt. Tevens kan ik rapportjes weerleggen van een andere poging van Sokaa (die mislukt is) op een ander dorpje van Snail wat nog een soort van cf teweeg zou brengen.

Sokaa is overduidelijk winst aan het boeken op onze front spelers, maar desondanks zul je ons geen cf's zien maken in zijn cluster. Dit is niet de manier hoe wij het graag willen spelen en het zegt naar mijn mening verder weinig over Cactus, maar wel over Sokaa. Wij zouden dan ook graag het gesprek willen aangaan om te voorkomen dat dit nogmaals voor komt. Laten we het gewoon leuk houden voor iedereen en gewoon strijden op de normale manier. Wij zijn als veel kleinere stam toch al amper opgewassen tegen de middelen van Cactus, dus zien er ook gewoon niet de meerwaarde van in om het op deze manier te spelen.

Moet wel zeggen dat ik geen AF held ben en dat ik niet de hele discussie tussen dejavu en de andere stammen gevolgd heb aangezien ik pas laat op de wereld begonnen ben, wel hoop ik voor Sokaa en eventueel Cacturne dat die zich niet teveel druk hebben gemaakt om het aantal slaafjes/hulpjes van Dejavu, aangezien Sokaa spelers benaderd in onze safe om eventueel tegen ons te strijden. Om al niet te beginnen over de hoeveelheid slaafjes die ze nog eens ter beschikking hebben (de gehele stam GB + wat van Fix excl. de spelers die ze nog eens benaderen in onze safe) die ook tegen ons strijden. Nogmaals een reden waarom het maken van zulke cf's een onnodige gang van zaken maakt lijkt me ;)
 
Bovenaan