Slangachtige praktijken van Snailtrail. Toekomstig Dejavu moment?

DeletedUser73358

Guest
Begint een Jannes vs Kdk boekwerk te worden.

De situatie te doen versimpelen zou dan ook echt een understatement zijn. Een beetje drama is toch alleen maar leuk, geeft een reden om echt spelers weg te willen spelen.
Persoonlijk was na het verbreken van alle communicatie met Cacturne de situatie voor mij opgelost, maar Anton haalde de situatie aan nadat dit topic weer tot leven kwam na de actie op Snailtrail.

Ja en de eerste reactie was er eentje zoals deze:
Indirecte samenwerking m’n aars. Daarom hebben wij ook 0 ondersteuning, aanvallen, VV of überhaupt communicatie met Snail gehad. Dat jij dat een samenwerking durft te noemen na mij persoonlijk beledigt te hebben via pm (om vervolgens direct een block er aan te koppelen) slaat echt werkelijk nergens op. Dat Snail valt maakt mij alleen maar blij, dan is dat fabeltje ook direct de wereld uit.

Die reactie was enkel enkel olie op het vuur, uiteraard lijkt mij die statement nu sowieso nog lastig verdedigbaar maar zodoende kwamen we dus in een nieuwe (leuke) hoofdstuk terecht. Een levend forum is beter dan een dood forum lijkt me, zelfs al betreft het zaken zoals deze.

Laten we niet vergeten dat mede hierdoor Cube verplicht was om Snailtrail weg te spelen en dit gelukkig een succesvolle massa was:

55cf0c4d3a.png


5892ed139a.png
 
Reactiescore
3.540
Dit is wat ik bedoelde trouwens met puntje (4), hier gaf je toch letterlijk toe dat je Abuser niet zou ondersteunen of hoe precies bedoelde je dat dan?
Op dit moment zat je dus al bij Abuser in de stam en vroegen we je op de man waarom je ons zat te defwallen.

Op dat moment stond er geen speervechter bij abuser (ook geen zwaard boog of ZC), en toch werden we al beschuldigd van defwallen. Dus ook dat sloeg al nergens op. Ook staat er niks over de toekomst in, als jullie nu een massa op een stamgenoot doen krijgen ze natuurlijk OS.
 

DeletedUser74825

Guest
aten we niet vergeten dat mede hierdoor Cube verplicht was om Snailtrail weg te spelen en dit gelukkig een succesvolle massa was:

Heel dankbaar voor! Goed werk! We nemen gewoon enkele dorpjes als schadevergoeding voor de stab die bas uitgevoerd had tegen ons. Maar als de speler weg is blijft het een stabaccount zoals jullie reeds zeiden, dus hebben we ze te goed van Snailtrail. Alvast bedankt voor de samenwerking !
 
Reactiescore
1.278
Heel dankbaar voor! Goed werk! We nemen gewoon enkele dorpjes als schadevergoeding voor de stab die bas uitgevoerd had tegen ons. Maar als de speler weg is blijft het een stabaccount zoals jullie reeds zeiden, dus hebben we ze te goed van Snailtrail. Alvast bedankt voor de samenwerking !

Poeh wees er maar trots op dat je nu de dorpen 'terug neemt', nu de vv op miraculeuze wijze bij een speler die in verband staat met jou is gekomen. Toen snailtrail nog in volle glorie overeind stond hebben jullie geen vinger uitgestoken en zelfs er voor gezorgd dat de overlevingskans van snailtrail vergroot werd(recruteren van abuser die PBG had met snail).

Jammer dat er zo gespeeld wordt, zelf gebrek aan lef hebben, maar nu wel komen stoefen hier over je schadevergoeding.

Toch spijtig dat elke stam zich buiten deze discussie houdt, of het afdoet als zeiken zonder een kant te kiezen of met duidelijke argumentatie te komen. Dat er afspraken zijn verbroken is duidelijk evenals er een CF gelegd is.

Qua woorden zijn we van mij part klaar, verklaar de oorlog maar laat maar zien dat je ook spelers kan pakken die niet onder vv staan van je vriendjes. Wij hebben het bij snailtrail alvast voorgedaan. ;)
 

DeletedUser75911

Guest
EDIT: Het is inmiddels 24 uur geleden dat Icescreambe. een PM van ons heeft ontvangen omtrent het verbreken van de NAP voorwaarden, en die heeft deze al 24 uur genegeerd. Ga hier wat mee doen ipv hetzelfde bericht 10x copy pasten op het AF. Ik wil die situatie graag afhandelen.

Er zijn helemaal geen NAP voorwaardes verbroken.. zoals ik in PM al zei: wisten wij niet dat je een trein had lopen (op een dorp die tevens in ons cluster zit).

Onze trein was al gestuurd voordat het dorp uberhaubt in jou handen was (dit kan bewezen worden). Dat je het dorp toevallig 30 minuten eerder in handen had is vervelend ja. Maar is geen wchending van de NAP

Dus graag geen onwaarheden verkondigen op het AF :).
 

DeletedUser37838

Guest
Ik ga even mijn best doen om op alles te reageren. Sorry als het niet meer zo duidelijk is uiteindelijk, maar ik hoop dat we het hierna kunnen afsluiten.

Ik begin jou echt steeds minder serieus te nemen. Eerst kon ik nog wel respect voor je opbrengen voor het blijven doorstrijden ondanks dat je onder aanval lag en de situatie er hopeloos uit begon te zien. Toen de aanvallen gestopt waren, mede door hulp van Cube, kwam de rare keuze om jezelf te gaan mengen met degene die je dagenlang(wekenlang?) hebben aangevallen en zelfs een samenwerking met hen aan te gaan. Enfin, mensen moeten keuzes maken om te blijven bestaan op deze wereld. Ikzelf zou nooit met spelers die me wekenlang het leven zuur hebben gemaakt in de stam gaan maar juist gemotiveerd zijn om elk dorp van ze weg te spelen, maar dat terzijde.

We lagen een dikke maand onder vuur, dus wekenlang is inderdaad correct.
Verder is de enige reden dat de aanvallen gestopt zijn doordat dejavu ophield met bestaan. Wel heeft de os van cube, vooral die van kurt dan, ervoor gezorgd dat wij er nog altijd zijn. Dankzij hun konden wij ons front deels terug stacken waardoor we weer wat ademruimte kregen. Vanaf dat moment begon onze def langzaam terug op te bouwen in plaats van steeds dichter naar het nulpunt te gaan. Kurt geeft ons gewoon gered, daar is geen twijfel over mogelijk. Ze begonnen nog juist niet te dreigen om ons vol met def te mogen gooien <3
Dus niets dan dank daarvoor!
Kurt heeft vanaf het begin aangegeven dat zij niets van ons verwachtten voor de geleverde def.

Dus met deze achtergrondinformatie kan ik eindelijk overgaan op het stuk waarop ik wou ingaan.
de rare keuze om jezelf te gaan mengen met degene die je dagenlang(wekenlang?) hebben aangevallen en zelfs een samenwerking met hen aan te gaan. Enfin, mensen moeten keuzes maken om te blijven bestaan op deze wereld. Ikzelf zou nooit met spelers die me wekenlang het leven zuur hebben gemaakt in de stam gaan maar juist gemotiveerd zijn om elk dorp van ze weg te spelen, maar dat terzijde.
Die "rare keuze" was helemaal niet zo raar. Terwijl wij onder vuur lagen hadden wij gewoon goed contact met bijna iedereen die ons aanviel. Iets dat ook niet zo raar is aangezien we vriendjes van voorgaande werelden zijn. Dus wij hadden dan ook niet de neiging om die "stoute" spelers weg te spelen.
We weten wat we aan ze hebben uit voorgaande ervaringen. Daarom hebben wij voor het bekende gekozen in plaats van te kiezen voor Cube zoals jullie wellicht wilden.
Op dat moment had Unique (puntje weggelaten want dat verpest mijn zinsbouw die toch al niet denderend is) problemen met activiteit, daarom waren zij oorspronkelijk niet meegenomen in de planning. Maar toen kwam er een extra co op Unique waardoor de stam ervoor koos om Unique toch mee te nemen in de planning. De rest van dat verhaal is al 20 keer verteld door Sem en ondertussen wel gekend vermoed ik.

Vandaar dat vanuit ons beloften gemaakt werden om op Unique te gaan, beloften die wij later niet konden waarmaken. Daarvoor nogmaals onze excuses. Maar als ik het mij goed herinner zijn die beloften vooral richting Kurt gemaakt aangezien dit vooral hun aangaat. Zij hebben daar nooit een probleem van gemaakt, dat terwijl zij de meeste redenen van klagen hebben.
Naar andere accounts hebben wij nooit beloften gemaakt. Het enige dat wij uiteengezet hebben was onze toekomstvisie die, dat geef ik zeker toe, met het verlopen van de tijd serieus veranderd is door een aantal factoren zoals het terug actief worden van Unique.
Het enige dat wij beloofd hebben is om nooit laag spel te hanteren, iets dat we volgens mij ook niet gedaan hebben. Maar dat brengt me op het volgende stukje.

Toen al deze transities gaande waren, werd er een statement gemaakt door account Cacturne dat ze niets te maken wilde hebben met account Snailtrail. Ook werd er plechtig beloofd dat Sokaa hier ook geen behoefte aan had. Echter dat Abuser direct met Snailtrail samenwerkt en jullie daarmee geassocieerd zijn als stamlid maakt jullie dus ook indirect geassocieerd met Snailtrail. Maar blijkbaar deed account Cacturne daar niet zo moeilijk over.

Nu er een dorp van Snailtrail door Sokaa overgenomen wordt, worden dus alle beloftes en statements waar jullie zogenaamd voor stonden dus in de prullenbak gegooid. En dan aankomen met ''het account is onbemand en de speler is gerund dus er is geen contact mee''. Man wat een bullshit. Wees dan ook een man en blijf bij je woord.
Zoals je zo mooi aangeeft hebben we een statement gemaakt om nooit iets met Snailtrail te maken willen hebben. Zoals Sem ondertussen al 10 keer (20 keer?) heeft uitgelegd hebben wij nooit iets met de spelers te maken gehad. Snailtrail is gaan runnen bij de eerste incommings en heeft gewoon zijn vv gedropt. Ik blijf erbij dat het internen van een gerund account niet samenwerken is met dat account. Volgens mij help je een account niet als je de dorpjes opedelt, maar iedereen zijn eigen definitie van samenwerken natuurlijk.

Verder zeg je dat je weet hebt dat er ergens een vv van Snailtrail gedropt is maar dat het niet bij jullie of Sokaa ligt. Beetje raar dat jullie daar weet van hebben als je niets met de speler te maken wilt hebben, vind je niet?
Je vergeet hierbij dat abuser wel samenwerkt met Snailtrail. Het lijkt me dan ook niet zo ver gezocht dat abuser ons doorgeeft dat Snailtrail de benen genomen heeft en nu met een drankje op het strand zit?

Absoluut. Er is zelfs van te voren gezegd dat accounts Sokaa en Cacturne niets gaan ondernemen voor het 'stabbende' account SnailTrail. Maar dan even later wel via dat stabbende account een CF leggen. En dat zelfs via de vver(ervan uitgaand dat die vv nu ergens ligt) communiceert en gehandeld d.m.v. het stacken van het dorp.
Misschien, heel misschien, is het ook een mogelijkheid dat Sokaa naar het front wil jumpen naast abuser om zo een deel van dat front over te nemen. Misschien was het niet het doel om een cf te plaatsen maar om een jumpdorpje te nemen dat binnen de maximum edelafstand lag. Achteraf gezien kan dit inderdaad opgevat worden als clusterfuck, bedankt dat jullie ons hierop wijzen. Daarom zal er contact opgenomen worden door Sokaa met de betreffende partij om dat onderling op te lossen.

Abuser is zelf niet actief op het AF, althans dat hebben ze ons zelf eens laten weten. Maar het was een bestaande samenwerking (Abuser/Snailtrail) die is opgericht toen Snailtrail mee zou moeten doen met de massa van Dante op Abuser, samen met nog een paar Fralo spelers. In het kort was hij de contactpersoon tussen ons (Fralo) en Dante. Hij heeft toen niet meegedaan en weet ik wat hij allemaal gedaan heeft maar sindsdien waren Abuser/Snailtrail dus op vriendelijke termen, vervolgens zelfs tijdelijk Dejavu gejoint en zelfs uit Dejavu heeft hij meegedaan met aanvallen jegens Cacturne en ook gecordineerd incs tegen Gele Kanarie met Abuser.

Toen Dejavu flopte, gezien ze Cacturne niet konden breken (o.a.) door OS van Cube spelers heeft Sem ervoor gekozen om langzaam een blok tegen Cube te vormen. Abuser (samen met z'n PBG Snail, die destijds groter was) was hier ook onderdeel van om dus een sterk en stabiel blok tegen Cube te vormen. Bewust zijn deze keuzes gemaakt, als alternatief kwamen er allemaal beloftes/afspraken van Cactus dat ze ons niet zouden aanvallen, niet naar beneden zouden groeien, dat ze niet bij Unique in de stam zouden komen, dat ze niet met Snailtrail zouden samen werken en nog een aantal zaken. De huidige situatie is simpelweg dat de meeste van deze beloftes/afspraken zijn verbroken zijn.
Zoals hierboven al aangegeven hebben we enkel richting Kurt beloftes gemaakt. Beloftes die we achteraf bekeken inderdaad niet kunnen waarmaken. Maar zoals ook eerder aangegeven verstaan de spelers van Kurt onze keuze.
Wat we jullie wel beloofd hebben is om nooit laag spel te hanteren zoals ik al eerder aangaf. Hierboven heb ik ook dat al besproken, om te vermijden dat ik in herhaling val (want dat is heel saai om te lezen) zal ik dit niet nog eens bespreken.

Ik vind het gewoon niet fair als je kijkt wat Sem persoonlijk allemaal heeft verweten richting Dejavu, zogenaamd zelf fair-play spelers zijn maar toch zoveel zaken die echt enorm dubieus zijn en het doel van het AF is toch om zulke dingen aan het licht te brengen en te bespreken. Natuurlijk zijn wij van Gele Kanarie niet blij met de gehele complexe situatie, die zich al maanden voordoet constant in ons nadeel en als mensen in de positie zitten om er iets tegen te doen, gewoonweg voor eigen belang kiezen en met leuke drogredenen aanzetten.

Wij hebben uiteindelijk Snailtrail (de stabber op deze wereld) moeten opruimen en vervolgens krijgen we allemaal recaps/aanvallen en andere rotzooi van Cactus om onze oren, terwijl ook dit een van de beloftes was dat niet zou gebeuren.
Ik versta dat jullie verwacht hadden dat wij ons bij Cube gingen aansluiten. Of op zijn minst een samenwerking gingen aangaan met jullie. Helaas hebben we een andere weg gekozen.
Om dan nog even de vetgedrukte zin te bespreken in bovenstaand citaat, dit hebben we nooit beloofd. Zoals je in onderstaande spoiler ziet hebben wij, lees als Cacturne, beloofd om geen recaps buiten de stam te plaatsen. Dat hebben wij ook niet gedaan.
Het is natuurlijk gemakkelijk om te beweren dat we beloften verbreken indien je het hebt over beloften die we nooit gemaakt hebben.
upload_2018-9-10_11-45-2.png


Wat een belachelijk excuus, ten eerste stond dat dorpje stacked met Snail's OS voor al een lange tijd en ten tweede, wat verwacht je nou van een 100k speler, hij heeft al meerdere dorpjes van Snailtrail weten te overnemen en wij lagen simpelweg veel te ver om hem daarbij te helpen.

Kortom hij is nooit echt in een positie geweest om in een keer een 8-tal dorpjes te edelen.

Ten tweede, als wij nu oppeens een jump maken over Abuser, of een extra cluster opbouwen daar om zogenaamd Para te helpen gezien het steeds grotere front met Sokaa. 16+ uur edeljumps over andere spelers en stammen heen kan je gewoon niet goedkeuren, tenzij jullie CF's normaal vinden..

Je front nog lang niet met Cube, die ruimte is nog niet in het bezit van Cactus, er ligt nog een volledige rim stam tussen (namelijk Para) en als je zodoende CF's wilt gaan leggen moet je straks niet op gaan kijken als andere spelers/stammen CF's tegen jullie gaan leggen.

Jullie gaan vrolijk door met het leggen van CF's en stacken ze vrolijk verder met OS van het achterland:
7bada2d03d.png


c6c6550687.png


f66d7a0cec.png
De reactie vanuit Sokaa was inderdaad incorrect. Het betreft hier wel degelijk een clusterfuck in parra. Vandaar dat er door Sokaa contact opgenomen zal worden met de betreffende partij.
Dit wil uiteraard niet zeggen dat we niet zullen proberen om abusers front te verkleinen.

Leuk dat jij het gevoel hebt dat alles wel besproken is, maar je blijft alles glashard ontkennen. Niemand is onschendbaar en veel van je acties zijn vooralsnog echt nog niet voldoende toegelicht om jezelf eronder uit te lullen.

Dit is wat ik bedoelde trouwens met puntje (4), hier gaf je toch letterlijk toe dat je Abuser niet zou ondersteunen of hoe precies bedoelde je dat dan?
Op dit moment zat je dus al bij Abuser in de stam en vroegen we je op de man waarom je ons zat te defwallen.

802e27c369.png

Het belangrijkste punt vind ik persoonlijk het niet samenwerken met Snailtrail, daar ga je gewoon niet onderuit komen. Punt 1 & 2 zijn geen grote verwijten, enkel dat jullie die beloftes hebben verbroken en er in die specifieke tussentijd weinig grotere veranderingen waren, (toch kwam Abuser heel rap in de stam en enkele dagen later Unique en toen konden jullie onder druk oppeens alle beloftes van enkele dagen eerder niet meer waarmaken onder druk van de stam) kortom het waren gewoon zeer domme statements om te maken naar ons, Kurt en Ice.
Hierboven heb ik ondertussen uiteengezet hoe ik die "samenwerking" met Snailtrail zie. Om duidelijk te zijn, ik zie het niet als een samenwerking.
Over het vetgedrukt stuk in bovenstaand citaat kan ik je alleen maar gelijk geven. Het was inderdaad een fout van ons om beloftes te maken die we niet kunnen waarmaken. Nogmaals onze excuses daarvoor.

Als wij Gods ons helpt en wij vervolgens beloftes doen naar Gods en stellen dat we niet de intentie hebben om op korte termijn tegen elkaar te strijden en vervolgens dezelfde dag of een dag later een speler binnen de stam haal waar een huidige confrontatie mee loopt (stel Sophia joint Cube) en twee dagen later halen we nog eens Get High binnen en komen we met een voorstel van: Oh super bedankt dat jullie ons geholpen hebben, maar onder druk van de huidige stam kunnen we onze beloftes niet meer waarmaken dan creër je gewoon je eigen foutieve rechtvaardiging.

Het is voor die spelers schijnbaar prima opgelost met een NAP, zoals reeds aangegeven zijn die partijen tevreden met de oplossing. Echter zijn wij vrij verontwaardigd met de gang van zaken geweest, tijdens het aannemen van Abuser en voor het versturen van deze PM zaten wij al in een fake-sloop-clear wave tegen Abuser & Snailtrail waar we iedere dag 200+ incs kregen en iedere dag 400+ incs terug stuurden n.a.v. een speler die barb was.

Daarnaast zijn wij persoonlijk gestabbed door Snailtrail, kortom voor ons is het niet zo simpel maar ligt het een stuk dieper.

a95f0b6bb9.png


101ce59c6d.png

301d3e67a7.png
Ik ben blij dat jullie het ermee eens zijn dat het "schijnbaar prima opgelost is met die NAP".
Misschien dat we het hierbij dan ook kunnen laten?

Kortom die rekruut was al volledig tegen ons gezet, nog VOORDAT jullie alle OS terug gestuurd hadden van Cube:


Als wij vervolgens onze zorgen uiten over de situatie en de relatie tussen Snail & Abuser vermelden loop je constant te vermelden dat dit geen indirecte vorm van samenwerking is, maar in mijn optiek blijft dat vooralsnog hypocriet. Jullie, zoals nu ook duidelijk is met de VV van Snailtrail & de vriendelijke overnames waren deels afhankelijk van Snailtrail en zijn MB's/slaafjes. Dit zou namelijk een super sterk front tegen Cube creëren. Ik heb meermaals vermeld dat dit anders opgelost had kunnen worden, wij stonden hier absoluut voor open en dat was er nu een betere uitgangspositie geweest. Spijtig hebben wij het hef in eigen handen moeten nemen, graag had ik van ex-Dante wel gehoopt dat ze Snailtrail wel samen met ons hadden aangepakt i.p.v. rustig z'n gang te laten gaan tegen Cube, met alle voordelen voor hun en alle nadelen voor Cube.

31000d2419.png

Na dit alles was ons contact dus al niet heel erg soepel en vervolgens hebben we de situatie Unique aangekaart, jullie wisten ons toen echter toch te vertellen dat jullie hem zouden aanvallen. Gezien onze zorgen hebben jullie ook hier een nieuwe belofte over gemaakt, ook deze verbroken jullie slechts enkele dagen, terwijl jullie enkele dagen ervoor nog geparticipeerd hebben met een massa tegen Blaq, waar jullie vervolgens veel te diep geedeld hebben (de clears op Blaq kwamen bijna uitsluitend van Cube). Hiermee hebben jullie de uitgangspositie van Abuser tegen Icescreambe. versterkt en potentiëel dus een aantrekkelijkere situatie gecreërd om Unique vervolgens aan te nemen om een nog sterker blok tegen Cube te maken.



Vervolgens hebben wij dus het contact met Cacturne verbroken, vonden het wel welletjes om te praten met iemand die zichzelf onschendbaar ziet.

021afc7d39.png

In mijn optiek, als je de voortgang en de tijd tussen alle gebeurtenissen neemt vind ik dat absoluut veel te verwijten valt. Maar jij blijft alles ontkennen en voelt je schijnbaar zeker genoeg om deze discussie voort te zetten op het AF met de optiek dat er jullie niets te verwijten valt, sterker nog je weet het zelfs zo ver te schoppen dat je ons uitmaakt voor leugenaars (punt 4 heb ik zojuist toegelicht, waar je toch werkelijk aangeeft dat je Abuser niet zult ondersteunen, weet ik veel wat je daar precies mee bedoelt en voor hoelang) en voelt je prettig genoeg om te beginnen over een recap van Ice, (wat net een dag speelt), je bent schijnbaar zo fijn dat je toch niet voor Cube gekozen hebt, want wij doen volkomen onredelijk en sporen niet, terwijl jullie zelf nu beginnen aan een nieuw hoofd-stuk: het VV'en op Snailtrail en het clusterfucken van Para.

Leuk dat je ons nu dingen gaat verwijten en zwart probeert te maken maar wij hebben geen beloftes, afspraken of andere ongein uitgehaald of afgesproken. Leuk dat iedereen zo vriendelijk en vergefelijk is, maar het ziet ernaar uit dat wij van GK (met z'n 3tjes) dat niet zijn en daarom hebben we dat voorstel ook afgewezen.
Volgens mij zijn jullie vooral, terecht, boos op Snailtrail. Helaas kunnen wij daar niet veel aan doen. We kunnen niet veel meer doen dan wat we nu doen om te proberen duidelijk te maken dat we niet met hun samenwerken.

EDIT:
Ik zie dat er nog een extra post bijgekomen is. Helaas had ik hier juist al heel wat tijd ingestoken :(
Maar gelukkig kunnen we het met deze post dan volledig afsluiten! Nog even doorbijten dus als je het hebt volgehouden om tot hier te lezen.
Poeh wees er maar trots op dat je nu de dorpen 'terug neemt', nu de vv op miraculeuze wijze bij een speler die in verband staat met jou is gekomen. Toen snailtrail nog in volle glorie overeind stond hebben jullie geen vinger uitgestoken en zelfs er voor gezorgd dat de overlevingskans van snailtrail vergroot werd(recruteren van abuser die PBG had met snail).

Jammer dat er zo gespeeld wordt, zelf gebrek aan lef hebben, maar nu wel komen stoefen hier over je schadevergoeding.
Volgens mij was het duidelijk dat Sokaa een mopje maakte.

Toch spijtig dat elke stam zich buiten deze discussie houdt, of het afdoet als zeiken zonder een kant te kiezen of met duidelijke argumentatie te komen. Dat er afspraken zijn verbroken is duidelijk evenals er een CF gelegd is.
Blijkbaar zijn er niet zo veel stammen die je mening delen.

Qua woorden zijn we van mij part klaar, verklaar de oorlog maar laat maar zien dat je ook spelers kan pakken die niet onder vv staan van je vriendjes. Wij hebben het bij snailtrail alvast voorgedaan. ;)
Blij dat we het nu achter ons kunnen laten.
We zullen ons best doen om ons als stam te bewijzen en hopen op een leuke strijd!
 

Bijlagen

  • upload_2018-9-10_11-44-37.png
    upload_2018-9-10_11-44-37.png
    63,9 KB · Weergaven: 5
Reactiescore
3.540
Er zijn helemaal geen NAP voorwaardes verbroken.. zoals ik in PM al zei: wisten wij niet dat je een trein had lopen (op een dorp die tevens in ons cluster zit).

Onze trein was al gestuurd voordat het dorp uberhaubt in jou handen was (dit kan bewezen worden). Dat je het dorp toevallig 30 minuten eerder in handen had is vervelend ja. Maar is geen wchending van de NAP

Dus graag geen onwaarheden verkondigen op het AF :).

Goed, bewijs maar dat jullie trein eerder liep, dan hou ik er over op. Niet zo chill dat jullie ons 30 uur genegeerd hebben en pas reageerden toen ik incs gooide en weer cancelde, maar dat kan gebeuren...
 
Reactiescore
967
Die "rare keuze" was helemaal niet zo raar. Terwijl wij onder vuur lagen hadden wij gewoon goed contact met bijna iedereen die ons aanviel. Iets dat ook niet zo raar is aangezien we vriendjes van voorgaande werelden zijn. Dus wij hadden dan ook niet de neiging om die "stoute" spelers weg te spelen.
We weten wat we aan ze hebben uit voorgaande ervaringen. Daarom hebben wij voor het bekende gekozen in plaats van te kiezen voor Cube zoals jullie wellicht wilden.
Op dat moment had Unique (puntje weggelaten want dat verpest mijn zinsbouw die toch al niet denderend is) problemen met activiteit, daarom waren zij oorspronkelijk niet meegenomen in de planning. Maar toen kwam er een extra co op Unique waardoor de stam ervoor koos om Unique toch mee te nemen in de planning. De rest van dat verhaal is al 20 keer verteld door Sem en ondertussen wel gekend vermoed ik.

Dat is hem dus juist, je ligt weken onder vuur en nadat je de aanvallen eindelijk hebt afgeslagen ga je bij elkaar in de stam alsof er niets gebeurt is. Je zou juist gemotiveerd moeten zijn om de dorpen die je verloren hebt terug te pakken en misschien zelfs de aanvallende partij helemaal weg te spelen. Althans dat lijkt mij logisch. Zoals ik ook al zei is dat hetgene wat ik zou doen.
Nu kiezen jullie voor de makkelijkere weg die minder motiverend werkt in mijn optiek. Maar dat schijnt de trend te zijn tegenwoordig op huidige werelden.

Zoals je zo mooi aangeeft hebben we een statement gemaakt om nooit iets met Snailtrail te maken willen hebben. Zoals Sem ondertussen al 10 keer (20 keer?) heeft uitgelegd hebben wij nooit iets met de spelers te maken gehad. Snailtrail is gaan runnen bij de eerste incommings en heeft gewoon zijn vv gedropt. Ik blijf erbij dat het internen van een gerund account niet samenwerken is met dat account. Volgens mij help je een account niet als je de dorpjes opedelt, maar iedereen zijn eigen definitie van samenwerken natuurlijk.

Je vergeet hierbij dat abuser wel samenwerkt met Snailtrail. Het lijkt me dan ook niet zo ver gezocht dat abuser ons doorgeeft dat Snailtrail de benen genomen heeft en nu met een drankje op het strand zit?

Niets te maken willen hebben met het stabaccount, maar wel profiteren door gratis dorpen te pakken met behulp van een vv.
En dan met reden om het front van Abuser te verkleinen, wat een grap. En dan heb ik het nog niet eens over de ligging van die dorp(en).

EDIT: Bas heeft die stab gepleegd MET z'n account. Je kunt iemand moeilijk scheiden van z'n account. Een beetje proberen het zo goed te praten slaat natuurlijk nergens op.

Dan kun je je weer schuilen achter je accountnaam, maar zoals ik al eerder heb verteld moet je ook verantwoording nemen voor afspraken die je namens een ander account maakt. Ik hoop oprecht dat Sokaa en Para er onderling uitkomen.
 

DeletedUser58227

Guest
Blijkbaar zijn er niet zo veel stammen die je mening delen.

Ben niet geïnteresseerd om mij inhoudelijk in jullie discussie te mengen.
Maar wil toch even duidelijk maken dat je hier de plank volledig mis slaat, om een verkeerd beeld van de realiteit te doen schetsen.

Het feit andere spelers en/of stammen niet reageren wil niet zeggen dat ze jullie acties goedkeuren.
En laat het nu toevallig zo zijn andere spelers/stammen het ook daadwerkelijk niet eens zijn met jullie acties.
 
Reactiescore
3.540
Dat is hem dus juist, je ligt weken onder vuur en nadat je de aanvallen eindelijk hebt afgeslagen ga je bij elkaar in de stam alsof er niets gebeurt is. Je zou juist gemotiveerd moeten zijn om de dorpen die je verloren hebt terug te pakken en misschien zelfs de aanvallende partij helemaal weg te spelen. Althans dat lijkt mij logisch. Zoals ik ook al zei is dat hetgene wat ik zou doen.
Nu kiezen jullie voor de makkelijkere weg die minder motiverend werkt in mijn optiek. Maar dat schijnt de trend te zijn tegenwoordig op huidige werelden.

Waar heb jij het nou weer over?

Objectief gezien was de makkelijke weg Cube joinen ofwel BG met Cube, en dan Unique. 4v1 wegspelen... Nu hebben we een front met Kurt en Ice, en zijn we in de minderheid. Ook gewoon directe front en niet naar de rest van de stam kijkend zijn we in de minderheid. ZELFS al zou je Abor en Lone Wolf meerekenen omdat die aan de andere kant met jullie fronten zijn wij nog ruim in de minderheid.
 

DeletedUser75339

Guest
Echt totaal niet relevant voor deze wereld wat Inge vond op 42 en 51 :') Daarnaast is de ene MB de ander niet, zo was Thieskuh op, ik geloof 56, onze MB maar werd die later wel in de stam toegelaten en eindigde die ergens bij de top 10, die werd inderdaad meegeteld, hele andere situatie dan dit geval. Ik denk dat toch heeeeel wat spelers het met mijn subjectieve gezwets eens zijn, tweemaal zo de stempel drukken op negatieve wijze is funest voor de wereld, denk dat je dat zelf ook wel beseft.
Je zegt nergens letterlijk dat stabielere stammen fout zijn, maar je zit wel af te geven op Gods over zaken die een gevolg zijn van de directe oorzaak, Dejavu.

Ja dat vind ik ook compleet irrelevant maar je kent haar ...
Wel als ze verschillend zijn , kan je ze best gewoon consequent meetellen .

Ik denk van niet , kijk naar het commentaar onder je. "Een wereld in volle bloei" das toch wel iets compleet anders dan een wereld die al meerdere keren verpest is ? Mensen gaan het eerder met het eerste dan het 2e eens zijn , dus subjectief gezwets ja.

Die laatste zin heeft 0 samenhang.
Ik zeg nergens letterlijk of figuurlijk of op enige andere wijze dat alle stabiele stammen fout zijn dus leg me dat ook niet in de mond.
Wat heeft commentaar hebben op gods te maken met dat alle stabiele stammen fout zitten ?
Ik volg je logica totaal niet
 
Reactiescore
3.457
Ja dat vind ik ook compleet irrelevant maar je kent haar ...
Wel als ze verschillend zijn , kan je ze best gewoon consequent meetellen .

Ik denk van niet , kijk naar het commentaar onder je. "Een wereld in volle bloei" das toch wel iets compleet anders dan een wereld die al meerdere keren verpest is ? Mensen gaan het eerder met het eerste dan het 2e eens zijn , dus subjectief gezwets ja.

Die laatste zin heeft 0 samenhang.
Ik zeg nergens letterlijk of figuurlijk of op enige andere wijze dat alle stabiele stammen fout zijn dus leg me dat ook niet in de mond.
Wat heeft commentaar hebben op gods te maken met dat alle stabiele stammen fout zitten ?
Ik volg je logica totaal niet
Begrijpend lezen is altijd moeilijk voor je geweest.
 
Reactiescore
3.584
Daar wachten we al langere tijd op ja. Wordt tijd.

Verder, huilie huilie ;)

Zoals ik al zei zet ik er geen haast achter. De enige die er de hele tijd op ingaan is team ABOR, het zit jullie zelfs zo hoog dat Pim alvorens ik wat inhoudelijks gepost had al met een hele verdediging kwam. Een verdediging waar ik ben op ingaan maar een verdere reactie blijft wel uit.

Dus het valt nog te bekijken wie er de weners zijn ;)
 
Reactiescore
967
Waar heb jij het nou weer over?

Objectief gezien was de makkelijke weg Cube joinen ofwel BG met Cube, en dan Unique. 4v1 wegspelen... Nu hebben we een front met Kurt en Ice, en zijn we in de minderheid. Ook gewoon directe front en niet naar de rest van de stam kijkend zijn we in de minderheid. ZELFS al zou je Abor en Lone Wolf meerekenen omdat die aan de andere kant met jullie fronten zijn wij nog ruim in de minderheid.

Ik doelde niet op het joinen van Cube, maar meer op het niet-ingaan op het aanbod om een stam op te richten met Abuser & Unique.

En die enorme minderheid waarover je praat valt ook wel mee. Heb even snel zitten rekenen en de frontspelers met CACTUS(GK, Nida, Ice & Kurt) komen op 5,3M uit samen. Dan zit je daar met de stam CACTUS als 4,2M niet super veel vanaf. Helemaal niet als je GB mee gaat rekenen die ook een verse 800k is.
 
Reactiescore
3.540
Ik doelde niet op het joinen van Cube, maar meer op het niet-ingaan op het aanbod om een stam op te richten met Abuser & Unique.

En die enorme minderheid waarover je praat valt ook wel mee. Heb even snel zitten rekenen en de frontspelers met CACTUS(GK, Nida, Ice & Kurt) komen op 5,3M uit samen. Dan zit je daar met de stam CACTUS als 4,2M niet super veel vanaf. Helemaal niet als je GB mee gaat rekenen die ook een verse 800k is.

Waarom reken je Sokaa wel mee en de rest van je stam niet? En waarom reken je GB wel mee maar Para niet?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Zoals ik al zei zet ik er geen haast achter. De enige die er de hele tijd op ingaan is team ABOR, het zit jullie zelfs zo hoog dat Pim alvorens ik wat inhoudelijks gepost had al met een hele verdediging kwam. Een verdediging waar ik ben op ingaan maar een verdere reactie blijft wel uit.

Dus het valt nog te bekijken wie er de weners zijn ;)

Als er een schaars geklede dame jou een bericht stuurt met "Ik kom er zo aan" en vervolgens niet komt opdagen denk je toch ook "waar blijft dat wijf"?
 
Bovenaan