Slangachtige praktijken van Snailtrail. Toekomstig Dejavu moment?

Reactiescore
1.478
Natuurlijk ben je een beetje verantwoordelijk voor wat je stamgenoot. Aan de andere kant is die stamgenoot ook vrij om bepaalde dingen te doen en samenwerkingen aan te gaan. Waarom zegt Abuser zelf hier niet iets over?
 

DeletedUser74825

Guest
Sokaa is overduidelijk winst aan het boeken op onze front spelers, maar desondanks zul je ons geen cf's zien maken in zijn cluster. Dit is niet de manier hoe wij het graag willen spelen en het zegt naar mijn mening verder weinig over Cactus, maar wel over Sokaa.
Het klopt volledig dat dit er niet uitziet en door velen als lafspel wordt beschouwd. Echter hebben wij geen intentie gehad om vanuit dat dorp Woodcrake speler uit Para aan te vallen. Voor ons is het een dorp die we als jump gebruiken door de 16 uur regel. Dit dorp zal eerder gebruikt worden om het groter wordende front van Abuser te beschermen.

Ondanks dat het tussen Woodcrake ligt, hebben wij een aantal dagen gewacht vooraleer dat dorp te edelen waar Woodcrake al enkele dagen de kans had om het te edelen. Gezien dat Bas van Snail al enkele dagen is gaan lopen.

Wij zouden dan ook graag het gesprek willen aangaan om te voorkomen dat dit nogmaals voor komt.

U kan ons altijd bereiken in game.

wel hoop ik voor Sokaa en eventueel Cacturne dat die zich niet teveel druk hebben gemaakt om het aantal slaafjes/hulpjes van Dejavu, aangezien Sokaa spelers benaderd in onze safe om eventueel tegen ons te strijden

Foute informatie klopt niet.

Om al niet te beginnen over de hoeveelheid slaafjes die ze nog eens ter beschikking hebben (de gehele stam GB

Niet mijn slaven stam. Hiervoor moet je bij Abuser zijn. Hoewel ik eigenlijk sterk betwijfel dat ze jullie recent hebben aangevallen. Ik kan verkeerd zijn, hier ben ik zelf niet 100% zeker van.

EDIT: Aanvallen kunnen er wel degelijk geweest zijn. Maar die zijn puur op eigen initiatief en niet aangestuurd vanuit Abuser.


Weeral foute informatie. 1 Speler van Fix die hier zo goed als uitgespeeld is door een opkomende Whale en Calli. Deze speler heeft ons benaderd om nog verder te spelen als Moraalbreker vanaf hij weggespeeld is. We hebben deze speler de kans gegeven om nog wat aanvallend plezier te hebben. Die is ondertussen zijn moraalbrekerschap aan het voorbereiden wat je in ons cluster kan zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73358

Guest
Natuurlijk ben je een beetje verantwoordelijk voor wat je stamgenoot. Aan de andere kant is die stamgenoot ook vrij om bepaalde dingen te doen en samenwerkingen aan te gaan. Waarom zegt Abuser zelf hier niet iets over?

Abuser is zelf niet actief op het AF, althans dat hebben ze ons zelf eens laten weten. Maar het was een bestaande samenwerking (Abuser/Snailtrail) die is opgericht toen Snailtrail mee zou moeten doen met de massa van Dante op Abuser, samen met nog een paar Fralo spelers. In het kort was hij de contactpersoon tussen ons (Fralo) en Dante. Hij heeft toen niet meegedaan en weet ik wat hij allemaal gedaan heeft maar sindsdien waren Abuser/Snailtrail dus op vriendelijke termen, vervolgens zelfs tijdelijk Dejavu gejoint en zelfs uit Dejavu heeft hij meegedaan met aanvallen jegens Cacturne en ook gecordineerd incs tegen Gele Kanarie met Abuser.

Toen Dejavu flopte, gezien ze Cacturne niet konden breken (o.a.) door OS van Cube spelers heeft Sem ervoor gekozen om langzaam een blok tegen Cube te vormen. Abuser (samen met z'n PBG Snail, die destijds groter was) was hier ook onderdeel van om dus een sterk en stabiel blok tegen Cube te vormen. Bewust zijn deze keuzes gemaakt, als alternatief kwamen er allemaal beloftes/afspraken van Cactus dat ze ons niet zouden aanvallen, niet naar beneden zouden groeien, dat ze niet bij Unique in de stam zouden komen, dat ze niet met Snailtrail zouden samen werken en nog een aantal zaken. De huidige situatie is simpelweg dat de meeste van deze beloftes/afspraken zijn verbroken zijn.

Ik vind het gewoon niet fair als je kijkt wat Sem persoonlijk allemaal heeft verweten richting Dejavu, zogenaamd zelf fair-play spelers zijn maar toch zoveel zaken die echt enorm dubieus zijn en het doel van het AF is toch om zulke dingen aan het licht te brengen en te bespreken. Natuurlijk zijn wij van Gele Kanarie niet blij met de gehele complexe situatie, die zich al maanden voordoet constant in ons nadeel en als mensen in de positie zitten om er iets tegen te doen, gewoonweg voor eigen belang kiezen en met leuke drogredenen aanzetten.

Wij hebben uiteindelijk Snailtrail (de stabber op deze wereld) moeten opruimen en vervolgens krijgen we allemaal recaps/aanvallen en andere rotzooi van Cactus om onze oren, terwijl ook dit een van de beloftes was dat niet zou gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
Nee natuurlijk ik snap je echt helemaal .

Het is niet omdat ik in sommige gevallen terechte commentaar zie als zeiken ik daarmee het standpunt ineen ik terechte commentaar altijd als zeiken zie. Het is niet omdat ik vind dat Trump een slechte president is, ik vind dat alle presidenten slecht zijn. Elk geval is apart en losstaand van elkaar.
 
Reactiescore
1.478
Abuser is zelf niet actief op het AF, althans dat hebben ze ons zelf eens laten weten. Maar het was een bestaande samenwerking (Abuser/Snailtrail) die is opgericht toen Snailtrail mee zou moeten doen met de massa van Dante op Abuser, samen met nog een paar Fralo spelers. In het kort was hij de contactpersoon tussen ons (Fralo) en Dante. Hij heeft toen niet meegedaan en weet ik wat hij allemaal gedaan heeft maar sindsdien waren Abuser/Snailtrail dus op vriendelijke termen, vervolgens zelfs tijdelijk Dejavu gejoint en zelfs uit Dejavu heeft hij meegedaan met aanvallen jegens Cacturne en ook gecordineerd incs tegen Gele Kanarie met Abuser.

Toen Dejavu flopte, gezien ze Cacturne niet konden breken (o.a.) door OS van Cube spelers heeft Sem ervoor gekozen om langzaam een blok tegen Cube te vormen. Abuser (samen met z'n PBG Snail, die destijds groter was) was hier ook onderdeel van om dus een sterk en stabiel blok tegen Cube te vormen. Bewust zijn deze keuzes gemaakt, als alternatief kwamen er allemaal beloftes/afspraken van Cactus dat ze ons niet zouden aanvallen, niet naar beneden zouden groeien, dat ze niet bij Unique in de stam zouden komen, dat ze niet met Snailtrail zouden samen werken en nog een aantal zaken. De huidige situatie is simpelweg dat de meeste van deze beloftes/afspraken zijn verbroken zijn.

Ik vind het gewoon niet fair als je kijkt wat Sem persoonlijk allemaal heeft verweten richting Dejavu, zogenaamd zelf fair-play spelers zijn maar toch zoveel zaken die echt enorm dubieus zijn en het doel van het AF is toch om zulke dingen aan het licht te brengen en te bespreken. Natuurlijk zijn wij van Gele Kanarie niet blij met de gehele complexe situatie, die zich al maanden voordoet constant in ons nadeel en als mensen in de positie zitten om er iets tegen te doen, gewoonweg voor eigen belang kiezen en met leuke drogredenen aanzetten.

Wij hebben uiteindelijk Snailtrail (de stabber op deze wereld) moeten opruimen en vervolgens krijgen we allemaal recaps/aanvallen en andere rotzooi van Cactus om onze oren, terwijl ook dit een van de beloftes was dat niet zou gebeuren.
Dat zal vast, en ik snap ook wel dat het niet allemaal positief is voor gele kanarie. Ik vroeg me gewoon af waar die vv van snailtrail nu wel ligt dan.
 
Reactiescore
967
Zal wel gedropt zijn geweest bij zijn vriend Abuser.

Neuh, want dan kan meneer geen recaps meer timen achter onze treinen. Ik denk eerder bij Unique o.i.d. Maar blijkbaar is het een dingetje om daar heel mysterieus over te doen. Want ja.. wie werkt er nou samen met een stabber?:rolleyes:
 
Reactiescore
3.576
Neuh, want dan kan meneer geen recaps meer timen achter onze treinen. Ik denk eerder bij Unique o.i.d. Maar blijkbaar is het een dingetje om daar heel mysterieus over te doen. Want ja.. wie werkt er nou samen met een stabber?:rolleyes:

Gedropt bij Abuser en later doorgespeeld bedoel ik dan he :p
 

DeletedUser74825

Guest
Neuh, want dan kan meneer geen recaps meer timen achter onze treinen. Ik denk eerder bij Unique o.i.d. Maar blijkbaar is het een dingetje om daar heel mysterieus over te doen. Want ja.. wie werkt er nou samen met een stabber?:rolleyes:

De stabber is al lang gaan lopen, dus kan je niet echt meer mee samenwerken
 
Reactiescore
967
De stabber is al lang gaan lopen, dus kan je niet echt meer mee samenwerken

Ja.. dat zegt men... ondertussen moeten wij jullie maar op je woord geloven daarover. En dat woord bleek al niets voor te stellen.

Bovendien is het ineens wel verantwoord om gebruik te maken van een stabaccount sinds de eigenaar zogenaamd niet meer speelt? Laat me niet lachen.
 
Reactiescore
3.540
Toen hij nog speelde werd er mee samengewerkt dus je punt is?

Niet door ons, wel door Abuser. Lees het nog een keer door want dit is al 100x besproken inmiddels, en ga er ook niet meer inhoudelijk op in.

Ik vind het gewoon niet fair als je kijkt wat Sem persoonlijk allemaal heeft verweten richting Dejavu, zogenaamd zelf fair-play spelers zijn maar toch zoveel zaken die echt enorm dubieus zijn en het doel van het AF is toch om zulke dingen aan het licht te brengen en te bespreken. Natuurlijk zijn wij van Gele Kanarie niet blij met de gehele complexe situatie, die zich al maanden voordoet constant in ons nadeel en als mensen in de positie zitten om er iets tegen te doen, gewoonweg voor eigen belang kiezen en met leuke drogredenen aanzetten.

Wij hebben uiteindelijk Snailtrail (de stabber op deze wereld) moeten opruimen en vervolgens krijgen we allemaal recaps/aanvallen en andere rotzooi van Cactus om onze oren, terwijl ook dit een van de beloftes was dat niet zou gebeuren.

Ach donder op. Dat Abuser loopt te recappen had je gewoon kunnen verwachten en we hebben ook nooit gezegd dat dit niet zou gebeuren. Je loopt weer dingen te verzinnen, net als dat 4 punten lijstje dat eigenlijk maar 2 punten was waarvan 1 punt verzonnen is, waar je niet op reageert.

Overigens hoor ik momenteel enkel de 3 kanarie's die allemaal hetzelfde zeggen, dus behalve als iemand met iets nieuws komt heb ik het gevoel dat alles wel besproken is.

EDIT: Het is inmiddels 24 uur geleden dat Icescreambe. een PM van ons heeft ontvangen omtrent het verbreken van de NAP voorwaarden, en die heeft deze al 24 uur genegeerd. Ga hier wat mee doen ipv hetzelfde bericht 10x copy pasten op het AF. Ik wil die situatie graag afhandelen.
 

DeletedUser69389

Guest
Neuh, want dan kan meneer geen recaps meer timen achter onze treinen. Ik denk eerder bij Unique o.i.d. Maar blijkbaar is het een dingetje om daar heel mysterieus over te doen. Want ja.. wie werkt er nou samen met een stabber?:rolleyes:
VV ligt bij mij.
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser73358

Guest
Ondanks dat het tussen Woodcrake ligt, hebben wij een aantal dagen gewacht vooraleer dat dorp te edelen waar Woodcrake al enkele dagen de kans had om het te edelen. Gezien dat Bas van Snail al enkele dagen is gaan lopen.

Wat een belachelijk excuus, ten eerste stond dat dorpje stacked met Snail's OS voor al een lange tijd en ten tweede, wat verwacht je nou van een 100k speler, hij heeft al meerdere dorpjes van Snailtrail weten te overnemen en wij lagen simpelweg veel te ver om hem daarbij te helpen.

Kortom hij is nooit echt in een positie geweest om in een keer een 8-tal dorpjes te edelen.

Ten tweede, als wij nu oppeens een jump maken over Abuser, of een extra cluster opbouwen daar om zogenaamd Para te helpen gezien het steeds grotere front met Sokaa. 16+ uur edeljumps over andere spelers en stammen heen kan je gewoon niet goedkeuren, tenzij jullie CF's normaal vinden..

Je front nog lang niet met Cube, die ruimte is nog niet in het bezit van Cactus, er ligt nog een volledige rim stam tussen (namelijk Para) en als je zodoende CF's wilt gaan leggen moet je straks niet op gaan kijken als andere spelers/stammen CF's tegen jullie gaan leggen.

Jullie gaan vrolijk door met het leggen van CF's en stacken ze vrolijk verder met OS van het achterland:
7bada2d03d.png


c6c6550687.png


f66d7a0cec.png


dus behalve als iemand met iets nieuws komt heb ik het gevoel dat alles wel besproken is.
Leuk dat jij het gevoel hebt dat alles wel besproken is, maar je blijft alles glashard ontkennen. Niemand is onschendbaar en veel van je acties zijn vooralsnog echt nog niet voldoende toegelicht om jezelf eronder uit te lullen.

Dit is wat ik bedoelde trouwens met puntje (4), hier gaf je toch letterlijk toe dat je Abuser niet zou ondersteunen of hoe precies bedoelde je dat dan?
Op dit moment zat je dus al bij Abuser in de stam en vroegen we je op de man waarom je ons zat te defwallen.

802e27c369.png

Het belangrijkste punt vind ik persoonlijk het niet samenwerken met Snailtrail, daar ga je gewoon niet onderuit komen. Punt 1 & 2 zijn geen grote verwijten, enkel dat jullie die beloftes hebben verbroken en er in die specifieke tussentijd weinig grotere veranderingen waren, (toch kwam Abuser heel rap in de stam en enkele dagen later Unique en toen konden jullie onder druk oppeens alle beloftes van enkele dagen eerder niet meer waarmaken onder druk van de stam) kortom het waren gewoon zeer domme statements om te maken naar ons, Kurt en Ice.

Als wij Gods ons helpt en wij vervolgens beloftes doen naar Gods en stellen dat we niet de intentie hebben om op korte termijn tegen elkaar te strijden en vervolgens dezelfde dag of een dag later een speler binnen de stam haal waar een huidige confrontatie mee loopt (stel Sophia joint Cube) en twee dagen later halen we nog eens Get High binnen en komen we met een voorstel van: Oh super bedankt dat jullie ons geholpen hebben, maar onder druk van de huidige stam kunnen we onze beloftes niet meer waarmaken dan creër je gewoon je eigen foutieve rechtvaardiging.

Het is voor die spelers schijnbaar prima opgelost met een NAP, zoals reeds aangegeven zijn die partijen tevreden met de oplossing. Echter zijn wij vrij verontwaardigd met de gang van zaken geweest, tijdens het aannemen van Abuser en voor het versturen van deze PM zaten wij al in een fake-sloop-clear wave tegen Abuser & Snailtrail waar we iedere dag 200+ incs kregen en iedere dag 400+ incs terug stuurden n.a.v. een speler die barb was.

Daarnaast zijn wij persoonlijk gestabbed door Snailtrail, kortom voor ons is het niet zo simpel maar ligt het een stuk dieper.

a95f0b6bb9.png


101ce59c6d.png

301d3e67a7.png

Kortom die rekruut was al volledig tegen ons gezet, nog VOORDAT jullie alle OS terug gestuurd hadden van Cube:

upload_2018-9-10_3-8-56.png

Als wij vervolgens onze zorgen uiten over de situatie en de relatie tussen Snail & Abuser vermelden loop je constant te vermelden dat dit geen indirecte vorm van samenwerking is, maar in mijn optiek blijft dat vooralsnog hypocriet. Jullie, zoals nu ook duidelijk is met de VV van Snailtrail & de vriendelijke overnames waren deels afhankelijk van Snailtrail en zijn MB's/slaafjes. Dit zou namelijk een super sterk front tegen Cube creëren. Ik heb meermaals vermeld dat dit anders opgelost had kunnen worden, wij stonden hier absoluut voor open en dat was er nu een betere uitgangspositie geweest. Spijtig hebben wij het hef in eigen handen moeten nemen, graag had ik van ex-Dante wel gehoopt dat ze Snailtrail wel samen met ons hadden aangepakt i.p.v. rustig z'n gang te laten gaan tegen Cube, met alle voordelen voor hun en alle nadelen voor Cube.

31000d2419.png

Na dit alles was ons contact dus al niet heel erg soepel en vervolgens hebben we de situatie Unique aangekaart, jullie wisten ons toen echter toch te vertellen dat jullie hem zouden aanvallen. Gezien onze zorgen hebben jullie ook hier een nieuwe belofte over gemaakt, ook deze verbroken jullie slechts enkele dagen, terwijl jullie enkele dagen ervoor nog geparticipeerd hebben met een massa tegen Blaq, waar jullie vervolgens veel te diep geedeld hebben (de clears op Blaq kwamen bijna uitsluitend van Cube). Hiermee hebben jullie de uitgangspositie van Abuser tegen Icescreambe. versterkt en potentiëel dus een aantrekkelijkere situatie gecreërd om Unique vervolgens aan te nemen om een nog sterker blok tegen Cube te maken.

Samenwerken met Cube had gekund, maar dan was Abuser nog meer de sjaak geweest en dat gunnen wij hem ook niet. Abuser is slachtoffer van inactieve buren terwijl ze zelf alles goed deden.

Vervolgens hebben wij dus het contact met Cacturne verbroken, vonden het wel welletjes om te praten met iemand die zichzelf onschendbaar ziet.

021afc7d39.png

In mijn optiek, als je de voortgang en de tijd tussen alle gebeurtenissen neemt vind ik dat absoluut veel te verwijten valt. Maar jij blijft alles ontkennen en voelt je schijnbaar zeker genoeg om deze discussie voort te zetten op het AF met de optiek dat er jullie niets te verwijten valt, sterker nog je weet het zelfs zo ver te schoppen dat je ons uitmaakt voor leugenaars (punt 4 heb ik zojuist toegelicht, waar je toch werkelijk aangeeft dat je Abuser niet zult ondersteunen, weet ik veel wat je daar precies mee bedoelt en voor hoelang) en voelt je prettig genoeg om te beginnen over een recap van Ice, (wat net een dag speelt), je bent schijnbaar zo fijn dat je toch niet voor Cube gekozen hebt, want wij doen volkomen onredelijk en sporen niet, terwijl jullie zelf nu beginnen aan een nieuw hoofd-stuk: het VV'en op Snailtrail en het clusterfucken van Para.

Leuk dat je ons nu dingen gaat verwijten en zwart probeert te maken maar wij hebben geen beloftes, afspraken of andere ongein uitgehaald of afgesproken. Leuk dat iedereen zo vriendelijk en vergefelijk is, maar het ziet ernaar uit dat wij van GK (met z'n 3tjes) dat niet zijn en daarom hebben we dat voorstel ook afgewezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan