Golden Awards

DeletedUser77942

Guest
@BrokenArrow, ik wilde niet ontkrachten dat ijkyo tot 1 vd beste teams behoord maar was puur benieuwd of tas ooit nog van de status “het krijgt nooit weerstand account” afkomt.

Vooralsnog klaarblijkelijk niet, hopende dat adios ons de weerstand gaat bieden waar we naar snakken kijken we erg uit naar spelers die ons offensief deffen ipv ontlopen.

Zet hem op adios, ijkyo vriendjes ga zo door :engel:

Ik denk dus echt dat jullie je nog kunnen gaan bewijzen deze wereld

Dus verras me:)
 

DeletedUser76932

Guest
Thanks for the nominaties.

Wat gebeurd hier? ik word ineens overal genoemd? :")
 

DeletedUser79468

Guest
Beste speler: Direct een moeilijke om mee te beginnen. Ik denk dan ook niet dat ik iemand echt op #1 kan zetten. Wel kan ik uit de 2 kampen een naam naar voor brengen die ik denk dat de titel "Beste Speler" verdienen.
Van het Red kamp ga ik TAS benoemen, weet er om eerlijk te zijn niet superveel over maar de dingen die ik heb gehoord waren altijd al positief en wat iedereen ook zegt , ik heb het gevoel dat ze deze wereld wel tegenstand zullen krijgen maar ook zullen bewijzen aan de rest van Wereld 60 dat ze die #1 plaats waardig zijn.
Vanuit het Adios kamp zou ik graag CrackSparrow benoemen, blijft knap groeien , blijft stijgen in ODA als in ODO. Kijk er ook zeker naar uit hoe zij gaan fronten tegen Red en ik hoop dat ze het hun knap lastig gaan maken!
Beste stam: Hier ga ik Red zetten , hebben meermaals bewezen dat ze die #1 plek verdienen na zowel massa's op Royboyz en Lo. Dus ik zet ze ook met veel plezier hier neer, wel kijk ik immens hard er naar uit om de comeback van Adios te zien want het is weer beginnen leven binnen Adios na een klein dipje en ik denk dat iedereen het hier weer volledig ziet zitten.
De beste stam speler: Ik kan enkel binnen Adios deze plaats invullen en dan kan ik ook niet 1 iemand hier zetten, de laatste dagen/weken zijn een paar spelers echt naar voor gekomen als dragende figuren voor de stam nadat de originele spelers van RBC ermee stopten en deze wil ik dan ook graag bedanken en hiervoor nomineren : Team Growing Strong, Team Discovered by Accident , CrackSparrow , Jeremy , Team Viral en dan niet te vergeten de spelers van Tiranu die na alle klappen toch blijven vechten voor hun dorpen.
Het grootste ego: Er moet iemand het grootste ego hebben en hoewel ik nog niet veel gemerkt heb van het ego van zowel NUA en Jeremy (in negatieve zin) , zal ik ze toch maar hier zetten omdat ik weet dat ze ergens toch een beetje trots hier op zijn ;)
Beste leider: Hier ga ik Calamity zetten , heeft met Red al zeer veel successen bereikt en zal hier nu zeker niet stoppen. De kers op de taart zou natuurlijk wereldwinst zijn maar hier gaan wij wel een stokje voor proberen steken.
Slechte leider: Hier ga ik de mensen die de beslissing maakten binnen Koets plaatsen
Meest overschatte stam: Ik denk na de nummer 1 plaats van Adios ze wel wat overschat werden , dit heeft Red ons dan ook getoond. Ik kan dus nu ook niemand hier plaatsen aangezien ik denk dat de nummer 1 en 2 hun plaats daar zeker verdienen
Meest onderschatte stam: Eerst zou ik hier Red plaatsen maar ze hebben al getoond wat ze kunnen dus ook hier niemand.
Meest overschatte speler: Misschien RBC in het begin omdat ze zo een voorsprong op de rest hadden. Hopelijk kan Jeremy sterker dan ooit terugkomen van de slagen die ze gekregen hebben.
Meest onderschatte speler: Volgens mij gaan we nog allemaal verschieten welke impact DBA op deze wereld zal hebben , kijk er dan ook naar uit!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De mensen die ik genoemd heb als stamspelers van Adios (als ik nog zo een kans eens krijg), de mensen van Adios en de dragende figuren binnen Red (TAS , IJKYO , Calamity, ...) Dus ik hoop dat ik ooit nog eens bij 1 van hen welkom ben :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De spelers die hun hoofd zomaar laten zakken en runnen vanaf er incommings komen
Mooiste speler naam: Growing Strong. , deze spreekt mij echt aan
Mooiste stam naam: Red Sky at Morning
Het tofste topic: Oorlogstopic
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Lees alle goed onderbouwde posts wel graag , maar wil toch wel speciaal die van Cryptic benoemen. Die hebben toch altijd iets
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Meest belovende speler voor de toekomst: CrackSparrow krijgt een hele andere rol op deze wereld en kijk er echt naar uit hoe ze dit gaan doen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Adios is een sterke comeback aan het maken nu (en het is nodig) maar wie weet , hierna kunnen we weer een sterke massa van Red verwachten, dus zeker deze twee.
Mooiste profiel foto van spelers: Shakedown8 krijgt hier de eerste plaats van mij
Mooiste profiel foto van stammen: Beide Red stammen mogen hier met de eer gaan lopen!
Grootste blunder: Het uiteenvallen van Koets
Mooiste actie van de wereld: Het blijven deffen en niet opgeven van Tiranu tegen Red
 
Reactiescore
1.367

Leuk lijstje!

Koets moest wel vallen, er zaten saboteurs in, niemand keek naar dezelfde kant, 5 spelers oid droegen de stam, te laat clustervorming, te laat de rim in.
 
Reactiescore
310
Het grootste ego: Er moet iemand het grootste ego hebben en hoewel ik nog niet veel gemerkt heb van het ego van zowel NUA en Jeremy (in negatieve zin) , zal ik ze toch maar hier zetten omdat ik weet dat ze ergens toch een beetje trots hier op zijn ;)

heeeey staan we weer!

mooi lijstje @Thaud !
 

DeletedUser79468

Guest
Leuk lijstje!

Koets moest wel vallen, er zaten saboteurs in, niemand keek naar dezelfde kant, 5 spelers oid droegen de stam, te laat clustervorming, te laat de rim in.

Heb je me verteld , dan wordt het moeilijk inderdaad.
Van wat ik nu gezien heb zijn ze wel sterk teruggekomen , jammer dat jij wel ergens daar tussen verloren bent gegaan :/

@Thaud Thanx voor de nomi en het vertrouwen, heb je lijstje met plezier gelezen.
Geen enkel probleem , bedankt dat jullie het zo sterk spelen!
Nu weet je toch ook al waar we spelen hé :D
En bedankt , heb men best gedaan het vlot te laten lezen
 
Reactiescore
1.367
Heb je het nu over koets of (het oude?) adios? :eek:

Oude koetshet oude koets ja

Heb je me verteld , dan wordt het moeilijk inderdaad.
Van wat ik nu gezien heb zijn ze wel sterk teruggekomen , jammer dat jij wel ergens daar tussen verloren bent gegaan :/

Van de drie accs die nog over zijn waren er 2 die me actief hielpen, dus had niet anders verwacht.

Als je 2 maanden shit probeert te fixen en je word zo genaaid, dan heb je er niet veel zin meer in.
 

DeletedUser76972

Guest
Beste speler: Nice Ult Amumu.
Massa na massa hard te verduren krijgen, maar niet zeiken, gwn doorgaan. Twee grofgebekte goude beukers die de draad mee durfde op te pakken waar iedereen om ons heen deze neerlegde.
Daarnaast één van de weinige accounts die zich offensief en defensief echt bewezen hebben.

Beste stam: Red
Want welke andere stam kan er matchen aan hun stabiliteit en gemaakte keuzes?
Hun front is sterk, ze hadden de rim vroeg onder controle en hebben bewezen te kunnen terugkrabbelen wanneer het een tijdje tegenzit.

Of ze op dit moment sterker zijn dan Adios durf ik wel te betwijfelen. Heb lange tijd op Adios neergekeken, maar nu ik er een tijdje inzit moet ik zeggen dat de sfeer erg goed is, de accounts actief zijn en er nooit lang gezocht hoeft te worden naar een VV’er wanneer dit nodig is. Aan de snelheid waarop deff lijsten aangevuld worden en door welke accounts is het ook duidelijk dat de spelers hun rol binnen de stam kennen, wat ik persoonlijk altijd een groot pluspunt vind.

De beste stam speler: Jeremy van RBC.
Had het er met mijn medespeler laatst al over dat hij echt ongezond actief is ^^
Hij pakt de meeste VV’s binnen adios wel denk ik en neemt het voortouw als er een oplossing moet komen wat deels zijn rol dan ook is als stamleider.

Andere accounts die ik in de week dat ik in adios zit vind uitblinken zijn heel team DBA, Redmar van BountyR, Jonas van CrackSparrow en Justin van Growing Strong.

Van het Red kamp heb ik niet echt een oordeel.
I Just Knocked You Out had actief VV gedaan voor Koets toen deze op zijn dieptepunt zat. Die zal dat ook wel veel voor zijn eigen stam doen dan.

Het grootste ego: Er zijn op w60 niet veel grote ego’s hier vind ik. TAS misschien, die doen altijd nogal groots hier, maar ze staan er ook nog goed voor op moment en dan mag het ook.
Vond DBA hier op AF een veelste grote ego hebben voor hun behaalde resultaten. Maar dat hebben ze IG totaal niet

Beste leider: Calamity
Voor de behaalde resultaten met RED. Een leider maakt de stam en Calamity heeft er wat moois van gemaakt.
Van wat ik zo her en der meekrijg zijn de red accounts erg loyaal aan hem en is dit account een grote stabiliserende factor binnen RED.

Slechte leider: In koets ging het er dramatisch aan toe. Dus is het reëel om die leiding hier neer te zetten. Was rond die tijd pas begonnen op shake en weet niet precies wie er allemaal leider waren geweest. Waren er verschillende dacht ik.
Maar mag ook gezegd worden dat de leden daar destijds ook niet meevielen om over te leiden. Iedereen was zeer zelfzuchtig bezig en gunde elkaar niks. Er was een totaal gebrek aan stamgevoel.

Meest overschatte stam: Red en Adios zijn geen van beide echt overschat. Red heeft nu een lange periode van successen achter de rug, maar dit laat ze niet beter lijken dan dat ze zijn. Die stam is gewoon welgevormt en zit goed inelkaar. De accounts die ze weggespeeld hebben waren tot voor de aanvallen actief en toch kon RED er doorheen walsen alsof het niks was. Adios moet ook nu met de comeback nog altijd op de hoede zijn voor de massa’s van RED.

Meest onderschatte stam: Koets (2e generatie). Na de rekruteringen aan het koets front waren de achterblijvers onderschat. De accounts waar adios de neus voor ophaalde om mee te nemen kwamen ze nog duur te staan. Ook een deel van Red had koets onderschat. Een aantal hadden er verwacht dat door het afwijzen van de sollicitaties er een 1vs1vs1 situatie zou komen, met een gegarandeerde wereldwinst voor Red. Ook dat was verkeerd ingeschat.

In de huidige situatie zijn er geen overschatte stammen meer.
Adios moet zich nu bewijzen om met de nieuwe rekruuts Red aan te kunnen. En omgekeerd moet Red nu bewijzen Adios nog steeds aan te kunnen desondanks de nieuwe leden & motivatie boost.

Meest overschatte speler: The American Sniper. Niet omdat ik ze slecht vind of omdat ze grote blunders gemaakt hebben, maar omdat ik vind dat ze nog geen noemenswaardige tegenstanders gehad hebben en ze teveel credits krijgen voor het wegspelen ervan.
Op shakedown heb ik nu de eer om met ze te fronten. Wanneer ze hun huidige lijn aanhouden moeten ze door ons heen nu en ik ben zeer benieuwd of hun groei nu gaat stagneren of dat ze dorpen weten winst te maken op ons. Andersom ben ik ook benieuwd hoe zij zich op defensief vlak ervanaf gaan brengen gezien ze nog nooit echt onder vuur gelegen hebben.

Meest onderschatte speler: Tiranu.
Geen enkel account heeft zo hard onder vuur gelegen als hun en ze liggen er nog altijd. Het dubbele aantal ODD als de nr 2 in deze rang lijst. Uiteraad gespaard met veel stamdeff en VV’s, maar Red had zeker niet verwacht daar zoveel tegenstand te krijgen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: The Alcoholic Dream.
Vind het jammer dat Stefan en Linda daar niet meer mee spelen, maar Nathan/Macnate die er nu speelt is een absolute top gast en exmedespeler waar ik graag nog eens mee in een stam zou zitten. Het is jammer dat we nu vijanden zijn, maar aan de andere kant misschien juist ook wel heel leuk :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De spelers van oud koets die hun accounts lieten zitten voor wat het was en niet over wat doorzettingsvermogen bleken te beschikken. Ook die Carlo van I Just Knocked You Out kwam op me over als een chappie eerste klas. In de PM’s bleek al dat er geen normale discussie mee te voeren was en zag wat screens voorbij komen met gesprekken met NUA waar ik het ook op bazeer. Verder Martijn van @underground tacticz, maar dat spreekt voor zich.

Mooiste speler naam: the Rainbowchicks.
Leuke originele naam. Verder een MB met de naam qazxswedcvfr. Heb er maanden tegenaan gekeken zonder te beseffe dat het de linker helft van een NL toestenbord is.

Mooiste stam naam: Red Sky at Morning.
Mooie naam, rest is bagger.

Het tofste topic: Golden Awards.
Lijstjes lezen is altijd leuk.

Het domste topic: De Toekomst van Koets.
Naam klopt niet meer maar wordt nog steeds in gepraat.

Favoriete forum poster: Calamity.
Vindt altijd dat hij er een handje van heeft om te posten op een manier die zo politiek correct is dat het gwn irritant is. Maar vindt het wel altijd leuk om te lezen en zijn post zijn meestal goed onderbouwt.

Minst favoriete forum poster: @underground tacticz, uitleg niet nodig.

Dikste wannabe op het forum: @underground tacticz, uitleg niet nodig.

Dikste wannabe in het spel: Martijn, uitleg niet nodig.

Meest belovende speler voor de toekomst: CrackSparrow
Ik ga hierin mee met het lijstje van Thaud en kijk vol verwachting uit naar hoe het gaat doen aan het front met Red

Meest belovende stam voor de toekomst: Adios
Heeft nu verse strijdkrachten en flinke motivatieboost. Verwacht goeie resultaten in de toekomst.

Grootste blunder: Koets dood rekruteren en vervolgens 100de dorpen verliezen aan de achterblijvers.

Mooiste actie van de wereld: De comeback van Koets.
 
Reactiescore
1.367
Leuke lijst ;)
 
Reactiescore
310
Beste speler: Nice Ult Amumu.
Massa na massa hard te verduren krijgen, maar niet zeiken, gwn doorgaan. Twee grofgebekte goude beukers die de draad mee durfde op te pakken waar iedereen om ons heen deze neerlegde.
Daarnaast één van de weinige accounts die zich offensief en defensief echt bewezen hebben.

Bedankt schatje <3
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Meest overschatte speler: The American Sniper. Niet omdat ik ze slecht vind of omdat ze grote blunders gemaakt hebben, maar omdat ik vind dat ze nog geen noemenswaardige tegenstanders gehad hebben en ze teveel credits krijgen voor het wegspelen ervan.
Op shakedown heb ik nu de eer om met ze te fronten. Wanneer ze hun huidige lijn aanhouden moeten ze door ons heen nu en ik ben zeer benieuwd of hun groei nu gaat stagneren of dat ze dorpen weten winst te maken op ons. Andersom ben ik ook benieuwd hoe zij zich op defensief vlak ervanaf gaan brengen gezien ze nog nooit echt onder vuur gelegen hebben.

Arme TAS :(
Ze verdienen een betere benoeming dan deze :p.

Verder keurig lijstje & bedankt voor de nominaties, kan ik waarderen!

Ik zal nog wel keer lijstje posten binnenkort, moet niet te eenzijdig worden ^^.
 

DeletedUser76269

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: The Alcoholic Dream.
Vind het jammer dat Stefan en Linda daar niet meer mee spelen, maar Nathan/Macnate die er nu speelt is een absolute top gast en exmedespeler waar ik graag nog eens mee in een stam zou zitten. Het is jammer dat we nu vijanden zijn, maar aan de andere kant misschien juist ook wel heel leuk :)

Love <3 binnenkort gaan we weer samen :D.

Maar eerst is kijken hoe deze wereld loopt. 1 voordeel ik weet nu in ieder geval dat we tegenstand gaan krijgen en een hele leuke/spannende strijd gaan krijgen. Moge de beste winnen!^^
 
Reactiescore
1.283
Er zijn op w60 niet veel grote ego’s hier vind ik. TAS misschien, die doen altijd nogal groots hie

Dit moet een grap zijn, persoonlijk vind ik tas naar de buitenwereld zeer bescheiden..aangezien ik vrijwel de enige van tas ben die op het af post en ik mezelf weinig tot niet kan betrappen op een ego op het af ben ik benieuwd waar je een ego terug vind in mijn posts.
Dat we weldegelijk enig ego hebben ontken ik niet maar dat is meer binnen red en het account.

Natuuurlijk is het zo dat we of eigenlijk ikzelf hier wel eens troll met een verwaande houding, maar zoals je zelf aangeeft is dat niet geheel onterecht.
Hiermee wil ik zeggen dat wanneer een account dat naar menig mening nog weinig tot niets heeft hoeven doen nooit zo een voorsprong had mogen pakken (deels internen maar grotendeels vijandige grond in bezit)
Zegt dit iets over ons of over het niveau van iedereen die op ons pad kwam en we zonder veel inspanning weg speelde?

Meest overschatte speler: The American Sniper. Niet omdat ik ze slecht vind of omdat ze grote blunders gemaakt hebben, maar omdat ik vind dat ze nog geen noemenswaardige tegenstanders gehad hebben en ze teveel credits krijgen voor het wegspelen ervan.

Ik snap het nog steeds wanneer mensen het niet eens zijn met de stempel beste speler maar de meest overschatte daar kan ik wel om grinniken (nee dit is niet mijn ego maar meer jouw dubbele uitspraak)

In hetzelfde lijstje geef je aan dat accounts die red gebroken heeft actief waren totdat diezelfde accounts aanvallen binnenkregen en red er overheen walste.
Tegelijkertijd zijn we het meest overschat want we hebben nog geen benoemenswaarsige accs gebroken.

Bij 2 van die accounts had tas een groot aandeel en dat maakt ons niet direct de beste speler maar ook zeker niet de meest overschatte.

Dit waren geen solo akties ofc. Dus minstens evenveel Credits naar de andere front accs die meededen.

Complimenten verder voor je ga lijst!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76972

Guest
Dit moet een grap zijn, persoonlijk vind ik tas naar de buitenwereld zeer bescheiden..aangezien ik vrijwel de enige van tas ben die op het af post en ik mezelf weinig tot niet kan betrappen op een ego op het af ben ik benieuwd waar je een ego terug vind in mijn posts.
Baseerde ik op een discussie die je tijdje terug hier had over over dat TAS het beste account was omdat je toen je een rim stam had weggespeeld ofzo.
Als je het precies wilt weten wil ik nog wel terug kijken, maar misschien dat je al weet waar ik op doelde.

Ik snap het nog steeds wanneer mensen het niet eens zijn met de stempel beste speler maar de meest overschatte daar kan ik wel om grinniken (nee dit is niet mijn ego maar meer jouw dubbele uitspraak)

In hetzelfde lijstje geef je aan dat accounts die red gebroken heeft actief waren totdat diezelfde accounts aanvallen binnenkregen en red er overheen walste.
Tegelijkertijd zijn we het meest overschat want we hebben nog geen benoemenswaarsige accs gebroken.
Er is een verschil tussen actief zijn en benoemingswaardig zijn. Daarnaast zei ik actief tot de aanvallen kwamen.
Sure zat nog in koets destijds en heb het van de zijlijn meegekregen, maar volgens mij werd daar nou bepaald denderend gedeffed daaro. Dus ik zie de dubbele uitspraak niet?
 

DeletedUser76269

Guest
Aangezien er ineens zoveel lijstjes verschijnen ga ik er ook maar is voor zitten (verveling tijdens nachtdienst)

Beste speler:
Bij beste speler ga ik in tegenstelling tot veel andere toch TAS neer zetten.

In mijn mening hebben zij (ondanks dat accounts runnen bij incommings) verdient waar ze staan. Daarnaast als je met hun in de stam zit zie je meer dingen als alleen het spel van buiten af waardoor mijn mening dan nog meer veranderd is als dat hij was voor ik in red kwam.

Ze doen flink hun best, helpen bij alles en edelen tegenstanders alsof het niks is. Daarnaast ben ik van mening dat een account als lo ino meer had kunnen laten zien tegen deze massa. Lo ino raakte pas inactief toen de massa kwam daarvoor waren ze zeker wel actief. Dat er vervolgens niet tot nauwlijks gedefft wprd vind ik niet dat je tas erop kan aanspreken over kwaliteit. Maar nogmaals als je met ze in de stam zit zie je meer als enkel de aanvallen die gedaan worden, vandaar dat ik zeker durf te zeggen dat dit 1 van zo niet het beste account is.
Beste stam:
Beste stam is op dit moment RED. Adios heeft met de recruits van het oude koets wel weer strijd weten te creeeren waardoor het een leuk einde gaat worden, ook kunnen ze bewijzen dat zij eventueel hier horen te staan.
De beste stam speler:
Aangezien iedereen hier een eigen stamspeler zet wil ik is proberen de credits te geven aan de vijand. Daarnaast zou ik spelers in red te kort doen als ik maar 1 speler/account zou benoemen.

Voor mij gaat deze award dus naar DBA. Voor zover ik van buiten af mee krijg draaien ze flink wat vv's en ossen ook zeer netjes tegen aanvallen van ons. Daarnaast ken ik grotendeels van het team en weet ik ook dat ze alles geven voor de stam waarin ze spelen.
Het grootste ego:
Deze laat ik schieten dus is voor iedereen die hem wilt.
Beste leider:
Calamity, Ik denk dat vooral joa dit verdient. Respect voor de tijd en moeite die jij in de stam steekt. Ook hou je de boel goed bij elkaar houd het netjes en overzichtelijk. Alleen wat minder op vakantie gaan :$
Slechte leider:
Slechtste leider.. ik zie veel spelers de oude leidong van koets benoemen. Ik kan hier niet over oordelen dus ik ga hem geven aan The rainbow chicks. Dit voor de tijd van Jeremy, wat een dramatische communicatie was het om met hun een normaal gesprek te krijgen. Ik moet zeggen dat van een leider van een (top) stam ik nog nooit zulke slechte communicatie gehad had.
Meest overschatte stam:
Omdat ik deze niet leeg wil laten ga ik deze aan adios geven. Dit puur om het feit dat er net nieuwe recruits zijn gemaakt en het er heel sterk uitziet. Dit moet het nieuwe adios uiteraard nog bewijzen vandaar dat ik deze aan jullie geef. (Niks negatiefs te melden hoor we houden het positief ^^)
Meest onderschatte stam:
Tjaa.. Ook deze geef ik aan adios (ik weet dat het heel tegenstrijdig is). De reden hiervan sluit een beetje aan aan de benoeming van meest overschat. Omdat jullie nog te bewijzen hebben wat jullie gaan doen met de nieuwe recruits zou het mogelijk zijn dat jullie daardoor juist onderschat worden. Dit is echt een vage reden btw maar ik denk niet dat red nog over of onderschat word en zoveel keus hebben we nu eenmaal niet meer :p.
Meest overschatte speler:
Een overschatte speler is denk ik moeilijk te vinden. Toch ga ik ook hier the rainbow chicks neerzetten. En ook weer geef ik dit aan de tijd voor Jeremy erop kwam. Hoe hun dorpen verloren aan calamity was echt bizar slecht. Misschien komt het omdat het inactief was maar ik hou het voor nu op een te overschat account voor Jeremy erop kwam om jullie te safen.
Meest onderschatte speler:
Tot in zekere zin denk ik niet dat er nog spelers echt onderschat worden.. Toch ga ik deze dag geven aan Tiranu. Ik denk dat wij jou toch onderschat hebben en dachten dat je makkelijk zou breken. Respect aan hoe je het deffen hebt vol gehouden waar ik durf te wedden dat menig accounts gerunt waren. Ik denk dat jij tot nu toe vanuit red het meeste respect verdient heeft als het gaat om tegenstand bieden. Ook mentaal heb respect voor jullie.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Dit zijn er wel een aantal..

Ik zal beginnen met heel RED. Jullie zijn 1 voor 1 top accounts en top spelers. Ik zou met jullie allen nog meer werelden willen spelen.

Daan (shakedown8), wat een top kerel is dit. Enkele werelden geleden leren kennen (als vijanden). Daarna bevriend geworden door het contact die we hadden, een wereld samen gespeeld en uit eindelijk gefusseerd. Was een super tijd waarin ik veel heb kunnen leren van hem. Ik denk dat iedereen wel wat heeft aan zo een loyale en goede speler.

DBA (voornamelijk Pieter en bacon chips (bang om je echte naam verkeerd te schrijven xD) )

Dit zijn ook weer kerels die alles geven voor de stam, loyaal zijn en verstand hebben van het spel. Pieter heb ik als ik me niet vergis in mijn eerste wereld die ik speelde leren kennen, ook co's geweest en ook weer veel van kunnen leren.

Verder ondanks de misschien eindeloze discussies zou ik ook met Jeremy en @Serenity een keer willen spelen.

Jeremy hoor ik alleen maar goede verhalen over en mijn contact met hem na de AF discussies vond ik dan wel prettig verlopen. Ben benieuwt wat voor invloed hij in de stam zou hebben ect.

Serenity, met jou zou ik wel is willen spelen juist vanwege de discussies op het forum. Ik weet in ieder geval dat je standpunten die je hebt te respecteren zijn voor zover ik ze mee heb gekregen. Ik ben dan ook ergens wel nieuwsgierig hoe het zou zijn om in 1 stam te spelen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Martijn, deze award is voor jou. Denk dat er niet heel veel uitleg nodig zou zijn dus als je er nieuwsgierig naar bent praten we dat wel 1 op 1 ipv via het AF.
Mooiste speler naam:
Ik ben niet echt een type die geilt op latijnse namen ect dus voor mij is, I Just Knocked You Out. Wel 1 van de leukste namen.
Mooiste stam naam:
Red Sky At Morning
Het tofste topic:
GA / oorlogs topic
Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:
Ik lees altijd wel graag naat de forums posts van calamity, Cryptic en felicitys (ondanks ik het niet altijd eens ben is het een prettige manier van lezen)
Minst favoriete forum poster:
Underground tacticz
Dikste wannabe op het forum:
Underground tacticz
Dikste wannabe in het spel:
Underground tacticz
Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik hoop dat we in de toekomst nog veel zullen gaan zien van shakedown en van DBA.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Hier ga ik niemand benoemen. Ik denk dat de strijd wel zo goed als 50-50 geworden is. Enkel zie ik een veel belovende strijd.
Mooiste profiel foto van spelers:
Shakedown heeft een leuke en ook the rainbow chicks
Mooiste profiel foto van stammen:
Red Sky At Morning
Grootste blunder:
//
Mooiste actie van de wereld:
Het wegspelen van lo ino is voor mij toch wel de mooiste actie geweest die ik zelf heb mogen ervaren.
 
Bovenaan