Golden Awards

Reactiescore
2.508
Ik zou net zeggen het is een mooie combinatie, bedankt voor de nominatie Daan!
 

DeletedUser79481

Guest
Core stammen zoals WH moeten echt wel tjok vol zitten met kwaliteit om ook maar enige kans van slagen te hebben. De stam zit daarnaast ook al aan z'n limiet, ik zie ze geen deel van de rim veroveren/rekruteren voor potentiële safe defence.
komt helemaal goed dus :D prima
 

DeletedUser72576

Guest
201k ODD, voor een core ligging hebben ze verbijsterend weinig confrontatie gehad. Er is spijtig nog niets spannends gebeurd maar een ligging zonder rim aansluiting, hartje core met relatief onbekende spelers gaat pittig worden ;)

Hey Twan, wat leuk dat jij er ook weer bent. Heb je de vijandige stam al weer geinfiltreerd? Speel je al weer onder aliassen op meerdere accounts?
 
Reactiescore
3.457
Hey Twan, wat leuk dat jij er ook weer bent. Heb je de vijandige stam al weer geinfiltreerd? Speel je al weer onder aliassen op meerdere accounts?
Haha wat een toestand was dat >.<
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
@Lauren ok. als je het voeren van verweer tegen valse aantijging ziet als gezeik :like:

Je zeikt ook gewoon immens. Dat het valse beschuldigingen zijn, interesseert buiten jullie denk ik zowat niemand. Niet iedereen wil mensen aan de schandpaal nagelen.
 

DeletedUser78975

Guest
Je zeikt ook gewoon immens. Dat het valse beschuldigingen zijn, interesseert buiten jullie denk ik zowat niemand. Niet iedereen wil mensen aan de schandpaal nagelen.
Bedankt voor je input. Je verdedigen tegen leugens die op het AF worden geplaats valt in jouw woordenboek onder zeiken. Prima, dan ben ik een zeikerd :)

Dat het misschien lang doorgaat komt door Martijn die zijn ongelijk niet kan nemen en één simpele vraag steeds negeert, omdat hij weet dat hij fout zit. Jij vindt het dan kennelijk logisch om dan degene die zich verdedigt tegen overduidelijk leugens als zeikerd aan te spreken in plaats van degene die de leugens hier wilde gaan verspreiden...
 

DeletedUser73358

Guest
Hey Twan, wat leuk dat jij er ook weer bent. Heb je de vijandige stam al weer geinfiltreerd? Speel je al weer onder aliassen op meerdere accounts?

Hey Jorn, nee ik heb geen interesse om honderden uren te investeren in een eigen stam en er met een lachwekkende wereldwinst van door te gaan. Tis er een voor de boeken, alhoewel er vandaag de dag minimaal evenveel vraagtekens gezet kunnen worden bij fair-play met het PP gebruik, de stabs links en rechtsom en de mentaliteit van sommige stammen.

Dat ter zijde heb ik zelf nooit stammen geinfiltreerd of op andere aliassen gespeeld, nee ik keur mijn acties moreel niet goed maar w43 was sowieso een wereld gevuld met scriptgebruik en andere ongein. Als jij en de anderen leden paranoide zijn dat er een spion binnen je eigen stam is en alles doorverteld/bevelen deelt, dan is het vrij menselijk om te neigen naar immorele acties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73926

Guest
Goed, omdat ik een beetje moe word van het gezeur hier, heb ik besloten om maar een (leuke?) lijst te maken hier. Gezien ik na een lange pauze weer speel, zijn niet alle namen mij even bekend. Volledig subjectief lijstje dus. Veel leesplezier!

Meest onderschatte speler: Callisthenes, voor mij geheel onbekend, maar z'n punten liegen niet.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn gehele stam Dante, voor hen zou ik alles doen!
Ik hoop dat we je verwachtingen een beetje kunnen waar maken.

En lief dat je aan ons denkt.
Op welk account speel je zelf?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Die judaism is ook terug. Die vond stabben ‘leuk’ voor een wereld en iets dat ‘erbij hoort’. Jezus wat een kneus ben je dan. :D
 

DeletedUser67275

Guest
Ik hoop dat we je verwachtingen een beetje kunnen waar maken.

En lief dat je aan ons denkt.
Op welk account speel je zelf?

Die 100 slaafjes die voor het eerst in hun carrière wekkers zetten ‘s nachts moraalbrekers die helpen zijn wel een flinke smet op je prestatie. Proberen jullie het volgende keer zonder? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67275

Guest
Ik zie dat juist anders. Het geven van een mooie kans voor nubjes om TW te leren spelen. Ik zeg +1!

Hmm ja ik kan je hier geen ongelijk geven eerlijk gezegd.
Mogen ze dan ook hun gepakte dorpjes houden, of moeten ze die dan ook weer afstaan aan jullie? Zou sneu zijn voor ze, vind je ook niet? :(
 

DeletedUser73926

Guest
Die 100 slaafjes die voor het eerst in hun carrière wekkers zetten ‘s nachts moraalbrekers die helpen zijn wel een flinke smet op je prestatie. Proberen jullie het volgende keer zonder? :D

Ik heb geen enkele mb ingezet....
En als jullie iets meer punten hadden dan hadden whale en ik een iets hoger morraal. is nu al weer onder de 100 :(

https://gyazo.com/74abdea15a751a7f87c88528bd63c358
en komt er nou deff van TAX binnen.... helpen ze dante? huh kunnen ze het niet alleen?
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb geen enkele mb ingezet....
En als jullie iets meer punten hadden dan hadden whale en ik een iets hoger morraal. is nu al weer onder de 100 :(

https://gyazo.com/74abdea15a751a7f87c88528bd63c358
en komt er nou deff van TAX binnen.... helpen ze dante? huh kunnen ze het niet alleen?
Kunnen we ook over Save en jou zeggen met jullie 6 mb's die al mee deden. Terwijl jullie twee samen al bijna 10x zo groot zijn als Simon zelf is/was. Dusja. Beetje hypocriet om te gaan wenen over hulp als jullie er zelf ook gebruik van maken en maakten.
 
Reactiescore
88
Bij deze mijn excuus dat we gebruik maken van Mb's. Dat wij spelers helpen een leuke tijd te hebben op TW ipv dat we ze op het begin overnemen en dat wij hier dan aan beide kanten profijt van hebben.

Hmm ja ik kan je hier geen ongelijk geven eerlijk gezegd.
Mogen ze dan ook hun gepakte dorpjes houden, of moeten ze die dan ook weer afstaan aan jullie? Zou sneu zijn voor ze, vind je ook niet? :(
Het ligt aan de situatie of ze de dorpen kunnen houden :) Op het moment zullen er idd dorpen weer overgenomen worden omdat het moraal zo zwaar telt.
Wij zijn altijd erg aardig voor onze MB's en maken er ook geen geheim van dat we ze hebben. Mocht je toch verhalen horen dat iemand MB van mij geweest is die zich belazerd of het niet leuk vond om te MBen dan hoor ik het graag.
 
Bovenaan