Golden Awards

Reactiescore
3.540
.The Good Life., Pielemuis, Kingdonkeykong, *Get High* en andere oneervolle spelers.

Vanwaar Pielemuis? Uit pure nieuwsgierigheid, heb niks slechts met deze spelers ervaren.

Even verder op We Control The Sound. situatie: De hele avond werd gedacht dat enkel fakes op dit account werden gegooid. Gigantische inschattingsfout. Vervolgens horen we niks, maar dan ook niks van dit account op Miguel na, en dat terwijl er een heel elftal op zou moeten spelen. Stuk voor stuk de chat verlaten, Miguel en nog 1 co als enige over. Die ene co laat ook pas de dag erna van zich horen. Miguel heeft zelf erg slordig gedeffed, en er is zo godgans veel OS doorheen gegaan op super onnodige manieren en dorpen waar geen halve stack had moeten staan (dorpen die leeg geveegd zijn en vervolgens alsnog verloren). Mede heeft hij zo slordig gedeffed omdat hij een werkend man is, en vanaf werk aan het deffen was. Meermalen werd gevraagd om de vv af te geven, dit is uiteindelijk gedaan en er is nog een beetje gedeffed, maar het leed was al geschied. Alle mobiele weg dood in nutteloze stacks, geen recaps klaar hebben staan de ochtend van de aanvallen... Diep en diep triest hoe hard dit account is gevallen, ik had mijn demente oma nog beter kunnen laten deffen hier.

Al dit gezegd hebbende, Miguel je was een aardige vent, om het toch maar op een semi-positieve noot af te sluiten.

Dan nog even over blaq en hoever hij de hemel in wordt geprezen, niks aan te merken op zijn offensieve kant maar ook dit account heeft 1 op 1 lopen deffen. Mijn clears, teruglopend van Abuser, kwamen net op tijd aan om wat druk te zetten op blaq, om zo de druk op WCTS. te verminderen. Treintje op 2 uur lopen met wat clears er voor, OS er achter, maatregelen tegen snipes.. volgens mijn info was dat dorpje gewoon binnen. De muur was level 8 nog geen 2 uur voor mijn trein, aangezien ik in mijn fakes een cleartje had verstopt. Mijn trein + clear komt aan, en de muur is level 16. Hierdoor gaat net de eerste edel van de trein dood... Als nog blij met de ruime 15k speer en zwaard die er doorheen is gegaan bij blaq (en de 1000 LC waarmee poging tot snipen gedaan is), maar muren boosten bij deffen is echt niet mijn ding en kan ik ook slecht tegen...
 

DeletedUser78021

Guest
Ik deel deze keer de mening van Martijn,de aktie van Yorni die naar de vijand wilde overstappen op w51 en tevens info gaf aan de vijand was alles behalve netjes!
Ook de kick van de spelers van Warmachine op w56 was zeer dubieus te noemen .

Zoals ik zei Corespelers, Yorni logt nagenoeg niet. De kick van de spelers op warmachine heeft Yorni ook niet voor elkaar gebokst.

- Yvo
 

DeletedUser78021

Guest
Waar naai ik mensen bans aan? Als je naar Das Romische Reich verwijst op 59. Dat was terecht en is terecht. Nazi propaganda en het goedpraten van de daden van het Derde Rijk heb ik niet goed gekeurd, keur ik niet goed en zal ik niet goed gaan keuren. Als men dat gaat verkondigen ingame dan riskeer je een ban en dat heeft niets te maken met mensen bans aannaai, omdat ik bang ben op mijn bek te gaan. Op 60 had ik een directe vijand, ja jouw medespeler, ook kunnen aangeven om iets en wat 100% een aanvalbare ban zou opleveren. Dat hebben wij/ik niet gedaan, omdat we een eerlijke strijd willen/wilden. Zoiets vonden wij niet banwaardig, omdat dat voor ons mieren..... is. Echter had/heeft dat account dermate veel waarschuwingspunten dat het de spreekwoordelijke druppel zou zijn.

Kan ik mensen van jullie acc daar niet op betrappen? Hmm vraag bijvoorbeeld een willekeurige W44 speler naar bepaalde spelers van jullie account.:rolleyes:

Voor de rest. Wil je zeggen dat jullie allemaal tw toppers zijn? Als ik alleen voor jou spreek. Wat heb je nou bijvoorbeeld op 39, 42, 44 en 59 gepresteerd? Allemaal werelden waar ik je ben tegengekomen en niets heb gezien waarvan je nou kunt zeggen. Die Yvo dat is nou echt een goede tw speler. Dat bedoel ik met een grote bek hebben en 0 presteren. Als ik dan naar andere spelers kijk die ik kritische benader. Bijvoorbeeld een @Unique. , dan kan ik over hem ook nog dingen benoemen die wel bewonderenswaardig zijn. Dit in tegenstelling tot bij een jou. Dat je een nobody bent kan ik niets aan doen, maar dan moet je je ook niet als zodanig pretenderen.

W39 heb ik niet gespeeld
W42 heb ik ook maar beperkt gespeeld.
W44 wel actief gespeeld.
W59 kwam ik tijdelijk een vriend helpen.

Daarmee hebben we nog nooit een dergelijk front tegen elkaar gehad.
Verder doel ik op de actieve spelers van Get High. Gezien je naar Yorni refereert begrijp ik dat je eigenlijk totaal niet wet wie de actieve spelers zijn op Get High.

- Yvo
 

DeletedUser69389

Guest
Vanwaar Pielemuis? Uit pure nieuwsgierigheid, heb niks slechts met deze spelers ervaren.

Even verder op We Control The Sound. situatie: De hele avond werd gedacht dat enkel fakes op dit account werden gegooid. Gigantische inschattingsfout. Vervolgens horen we niks, maar dan ook niks van dit account op Miguel na, en dat terwijl er een heel elftal op zou moeten spelen. Stuk voor stuk de chat verlaten, Miguel en nog 1 co als enige over. Die ene co laat ook pas de dag erna van zich horen. Miguel heeft zelf erg slordig gedeffed, en er is zo godgans veel OS doorheen gegaan op super onnodige manieren en dorpen waar geen halve stack had moeten staan (dorpen die leeg geveegd zijn en vervolgens alsnog verloren). Mede heeft hij zo slordig gedeffed omdat hij een werkend man is, en vanaf werk aan het deffen was. Meermalen werd gevraagd om de vv af te geven, dit is uiteindelijk gedaan en er is nog een beetje gedeffed, maar het leed was al geschied. Alle mobiele weg dood in nutteloze stacks, geen recaps klaar hebben staan de ochtend van de aanvallen... Diep en diep triest hoe hard dit account is gevallen, ik had mijn demente oma nog beter kunnen laten deffen hier.

Al dit gezegd hebbende, Miguel je was een aardige vent, om het toch maar op een semi-positieve noot af te sluiten.

Dan nog even over blaq en hoever hij de hemel in wordt geprezen, niks aan te merken op zijn offensieve kant maar ook dit account heeft 1 op 1 lopen deffen. Mijn clears, teruglopend van Abuser, kwamen net op tijd aan om wat druk te zetten op blaq, om zo de druk op WCTS. te verminderen. Treintje op 2 uur lopen met wat clears er voor, OS er achter, maatregelen tegen snipes.. volgens mijn info was dat dorpje gewoon binnen. De muur was level 8 nog geen 2 uur voor mijn trein, aangezien ik in mijn fakes een cleartje had verstopt. Mijn trein + clear komt aan, en de muur is level 16. Hierdoor gaat net de eerste edel van de trein dood... Als nog blij met de ruime 15k speer en zwaard die er doorheen is gegaan bij blaq (en de 1000 LC waarmee poging tot snipen gedaan is), maar muren boosten bij deffen is echt niet mijn ding en kan ik ook slecht tegen...
Mooie uitleg van een droevige situatie.

Mooie uitleg ook over de speelstijl van Blaq. Defft dus ook uitermate duur. Erg interessant. Merci voor de info.

Wat betreft Pielemuis. Ik begreep dat Lucas daarop speelt. Lucas en ik tsja dat is nou niet bepaald een match.:oops: Vandaar.
 
Reactiescore
3.540
Mooie uitleg van een droevige situatie.

Mooie uitleg ook over de speelstijl van Blaq. Defft dus ook uitermate duur. Erg interessant. Merci voor de info.

Wat betreft Pielemuis. Ik begreep dat Lucas daarop speelt. Lucas en ik tsja dat is nou niet bepaald een match.:oops: Vandaar.

Ach je kan niet iedereen aardig vinden natuurlijk. Alleen zou ik niet het hele account afschrijven vanwege 1 speler, behalve als het echt een stabber is.
 
Reactiescore
2.508
Een uitbreiden lijst Martijn :D
 

DeletedUser68936

Guest
.TheFluffydog
Pieter speelde ik mee samen op Versie 2.0 op 37 en was één van de tofste spelers waar ik ooit mee op een acc gespeeld heb. Op 43 was het ook een aangename bondgenoot in de strijd.
Thanks Martijn, was een leuke tijd! (op het eindresultaat van de wereld na ofc:p). Overigens heb je wel WEER de naam verkeerd getypt^^
 

DeletedUser60039

Guest
Waarschuwing: Ik heb de messen van Twan van @.TheManWithItzBlueKnife geleend.

Via deze disclaimer verklaar ik mij niet verantwoordelijk voor eventuele traumatische ervaringen bij het lezen van dit lijstje of eventuele gevolgen van het lezen van dit lijstje.


giphy.gif

giphy.gif

Beste speler:
Lastig. Er zijn nog weinig accounts die zich echt hebben bewezen. Ik zie bijvoorbeeld een Savior of The North hier genoemd worden. Begrijp mij goed. Het is een goed team, maar nog niet veel laten zien op goed groeien en farmen na. Iets wat voor velen hier geldt.

Op deze wereld zijn er nog maar weinig accounts die 'iets' gepresteerd hebben. Dan zou je eigenlijk alleen op een Blaq vooralsnog kunnen komen en mindere mate Unique. Maar of het een prestatie is dat ze We Control The Soundverslaan als die zo slecht defft. Op basis van de waan van de dag dan een nominatie voor Blaq.


Beste stam:
Legenda
nl62
1 Dejavu 1.400.556 10 140.056 204 6.865

De stam die op het moment bezig is met We Control The Sound. De stam is een uitdaging aangegaan door in een vroeg stadium al een flink deel van de wereld te claimen. Door het wegspelen van We Control The Sound zorgen ze ervoor dat hun meest westelijke speler, Abuser, langzaam aan dichter richting het stamcluster komt en dat de angel uit één van hun vijanden is/wordt gehaald. Maar komen ze op tijd aan bij Abuser? De stam beschikt wel over een groot tekort aan safe. Alleen Runner 5 en Sophia zijn als enigszins safe te noemen vanwege hun rim ligging. Maar op die twee leden van Dejavu stevenen wel drie stammen op af: Gods, Now62 en Tax!. Get High heeft een doorgang richting de rim, maar wordt volledig gefalnkeerd door Dante en Tax!. Het is niet de vraag of, maar eerder wanneer één der stammen of allebei op dat account klapt. Zoiets soortgelijks geldt ook voor een Savethewallymarryanobese die zowel front met Dante als met NP of een Callisthenes die met zowel Dante als Tax! front. Dan heb ik in het zuiden nog niet eens Fralo benoemt als vijand.

Ze zetten met het wegspelen van We Control The Sounddus een grote stap. Maar of het voldoende is.... Dat is een groot vraagteken.

2 Fralo. 1.346.530 15 89.769 204 6.601

De stam die zich in C54 opwerpt als mogelijke kandidaat voor 62. Een deel ken ik van 59 als stamgenoot/bondgenoot/vijand. Over deze stam ben ik niet bijzonder positief. Ja de stam heeft van alle genoemde stammen veruit het meeste perspectief op een grote safe vooralsnog en hebben die ook. Maar in de stam zitten meerdere accounts waarvan het de vraag is of ze bestand zijn tegen de druk. Bijvoorbeeld het account Kingdonkeykong heeft op 59 vrijwel alleen maar mb's lopen te internen en toen het voor het account en zijn stam lastig werd ging het account op delete. Wel nadat ik als leider van de vijandelijke stam niet reageerde op hun voorstel tot hun joinen/samenwerking van/met Vinage.
Ook het account Zlatan valt te bezien. Het was een oke acc op 59 tot zijn fusie met zijn stamgenoten daar. Maar of het echt een speler is die het verschil gaat maken voor je stam valt te bezien. Er zijn ook goede accounts met spelers die zich (deels) bewezen hebben op eerdere werelden zoals bijvoorbeeld een .TheFluffydog.
Maar als je ook kijkt naar het feit dat Fralo grotendeels gefuseerd is met 8am en daar veel van edelt en dat er verscheidene spelers alleen maar barbarendorpen en kleine spelersdorpen edelen valt het te bezien of deze stam het volhoudt wanneer er serieuzere tegenstanders komen. Het lijkt er vooralsnog op dat Fralo is ontstaan uit een samenraapsel van accounts, iets wat deels bevestigd werd door gesprekken uit de stamapp van 59. Ergens heb ik het vermoeden dat sommige accounts, zoals een .TheFluffydog, Fralo gebruiken als een tijdelijke stam totdat er een betere partner komt. Bijvoorbeeld een Cara! of Gods. Maar wie weet verrassen ze mij en groeit het weldegelijk uit tot een serieuze stam die mee kan doen. Wie had dat bijvoorbeeld in het begin gedacht van Karma op 50?

3 WH 1.123.958 15 74.931 176 6.386

Is niks en wordt niks. Meest in de core liggende stam en de stam wordt gedragen door bewezen deffnoobs en runners als Le Roy, Kurtroos, Timpievdb en Heer Orcfighter. Het is niet de vraag of, maar eerder wanneer deze stam ten onder zal gaan.

4 TRF 739.906 14 52.850 125 5.919

Een iets betere ligging dan WH. Maar de stam wordt gesandwiched door Cara!, Gods en W_A_R. Ook hier zitten spelers zonder skills die direct gaan runnen bij tegenslag. He .The Good Life :rolleyes:o_O Grote bek op 59, maar spelers uit vijandige stammen naar je stam halen zodat je geen front krijgt; je tot 5 miljoen internen en nog eens 5 miljoen aan interns hebben liggen; maar bij de eerste de beste ''gecoordineerde'' aanval van een rimstam vluchten naar 62 onder een andere naam. Hoeveel euro's ga je hier verspelen? Bij 59 was het al 200 euro per event zowat.

5 Gods 709.131 5 141.826 107 6.627

Een stam die gelegen is in C45 en die eigenlijk draait om drie spelers: Sick Minds, Repelsteeltje en Savior of The North. Accounts die veel farmen en solide groeien. Ik voorzie weinig serieuze tegenstand in C45 en ik dicht deze stam dan ook veel kansen toe op de (middel)lange termijn. Ik ben benieuwd naar de diplomatieke keuzes van deze accounts, want ergens veronderstel ik dat deze drie accounts met hun drieën de wereld ook al wel zouden kunnen winnen. Ook omdat NoW 62 nu de eerste verliezen begint te krijgen tegen hen.

6 TAX! 700.165 11 63.651 119 5.884

Een onopvallende stam die rustig aan groeit. Veel onbekende spelers in. Ook een groot verschil in uitersten aan punten. De ligging is verre van ideaal. Ze zijn in een halve maan vorm omringd door Dejavu en NoW 62. Ook liggen een Dante, NP en Gods niet bijzonder ver weg. Of de stam het dan ook in deze vorm op termijn red waag ik te betwijfelen. Of er dient een wonder te gebeuren waarbij ze het noorden van Dejavu snel weten uit te schakelen waardoor ze een goede rim positie kunnen gaan creëren. Lukt dat niet dan zal er voor een aantal accounts geen rooskleurige toekomst aan de horizon verschijnen.

7 W_A_R 632.975 15 42.198 117 5.410


Veel kleine spelers en weggedrukt in de rim door Cara!, Fralo en TRF. Ikzelf geef deze stam weinig toekomstperspectief. Alleen het account van Aldo, A Lone Wolf, geef ik overlevingskansen. Aangezien dat account goede contacten onderhoudt met Abor.

8 Error. 589.348 8 73.669 93 6.337

Het is niet de vraag of deze stam valt. Maar wanneer. Ik was in een eerder stadium van deze wereld al zeer sceptisch over deze stam. De stam Error. gaat ten onder aan waar men voor is gewaarschuwd. Het beschikken over veel front en weinig safe. Safe die ze probeerden te verkrijgen door de grote spelers uit Dante te halen, maar welke dat niet wilden, omwille van het ondoordachte plan van formeerder We Control The Sound. Laten we het erop houden dat het plan vermoedelijk net zo slecht was als hun huidige deffwerk.:oops::p
In de wandelgangen heb ik opgevangen dat er een aantal accounts serieus hun toekomst op 62 en in Error aan het overdenken zijn.
Een logische redenatie en welke ik ook gedaan zou hebben wanneer ik in een stam met weinig perspectief zat en dan zie dat de formeerder van het plan voor deze stam zo omgaat met de liquide deffmiddelen....


9 NP 553.882 14 39.563 100 5.539

Ook hier geldt. Veel kleine spelers t.o.v. de vijand en een niet bepaald ideale ligging. Het wordt bijzonder lastig voor deze stam.

10 Dante 447.155 8 55.894 80 5.589

Ik zag spelers als @thelightfighter en @PechVogel Dante nomineren. In alle eerlijkheid. Daar was, ben en blijf ik verbaasd over. Hebben wij als Dante potentie? Ja. Hebben wij als Dante een goede (potentiele) rim ligging? Ja. Maar zijn al onze spelers even ervaren en geskilled? Nee. Hebben wij als stam zijnde al iets bewezen? Nee.Al bij al vind ik het vooralsnog te vroeg om Dante te nomineren als beste stam van 62. De potentie is er, maar potentie zegt lang niet alles. Argentinie en Duitsland hebben/hadden de potentie om wereldkampioen te worden.:rolleyes: De eerste is met de hakken over de sloot door en gaat vermoedelijk er zodadelijk tegen Frankrijk uit en de ander zit alweer thuis.We moeten dus maar eerst eens aantonen dat het eventueel gerechtvaardigd is om Dante als beste stam te beschouwen i.p.v. ons te benoemen op basis van potentie die op weinig is gebaseerd.

12 NoW 62 423.870 10 42.387 77 5.505

Ga ik geen woorden aan verspillen. Full front. Verliezen al twee spelers die dorpen bijna weggeven aan WH en .Repelsteeltje.

14 CARA! 308.610 5 61.722 48 6.429

De stam van onze grote held. Onze Mutske. Nee zonder dollen. Ik voorzie voor de stam opzichzelf weinig lange termijn perspectief. Always Bet on Red is Cara! en Cara! is Always Bet on Red. Goede spelers daar niet van. Maar ik beschouw het eerder als account dan als stam.

Al bij al geef ik de stammen Dante, Dejavu, Fralo en Gods de meeste kansen voor een verdere voortgang op deze wereld. De rest heeft ofwel een slechte ligging ofwel slechte spelers ofwel veel front ofwel totaalpakket waarom het geen succes zal gaan worden. Al bij al vind ik dan dat Dejavu vooralsnog het beste voor de dag komen. Velen, waaronder ik, gaven weinig kansen voor deze stam. Maar vooralsnog doen ze het goed en weten ze zelfs spelers weg te spelen.


De beste stam speler:
Dat We Control The Sound nog niet volledig neer is is volkomen te danken aan Smoke and Mirros. Wat hebben die veel deff geleverd zeg.


Beste leider:
Die zie ik nog niet. Wat typeert namelijk nou een beste leider? Voor mij is dat een leider die een significante bijdrage levert aan de ontwikkeling van zijn of haar stam en ook eventueel de wereld. Al bij al een shoot-out naar mijn medespeler Daan die goed zijn best doet voor de ontwikkeling van Dante.


Slechtste leider:
Dat is voor mij We Control The Sound Aan zijn eigen domme plannen zijn ze nu tenonder gegaan. Ik denk dat ik namens een ieder spreek die niet is ingegaan op deze luchtfietserij dat we blij zijn dat wij de juiste keuze hebben gemaakt. Het gemaakte plan was zo naief als wat en stond al bij aanvang op rang 1 om te falen. Iets wat nu ook gebleken is.


Meest overschatte stam:
Ik noemde Dejavu als beste stam en de contradictie dat ik ze hier dan noem is natuurlijk apart. Maar ondanks dat ik ze als beste stam heb genoemd voor nu vind ik ze wel overschat. Dat overschat komt door hun ligging en de leiding. Ja het gaat voor nu goed met Dejavu, maar de ligging van de stam en de eventuele problemen die dat kunnen opleveren voorzie ik niet opgelost worden. Althans niet door de nu aanwezige leiding. *Get High* zijn voor mij spelers die opvliegend, tactisch onvoldoende onderlegd, strategisch onvoldoende geskilld, emotioneel labiel zijn. Wanneer een stam over woeste golven vaart heeft een stam een leider nodig die het schip bijstuurt naar rustigere wateren. Ik voorzie in de huidige leiding onvoldoende skills en ervaring die die on ontkomelijke vloedgolven goed aan kunnen.

Ook wij als Dante zijn schromelijk overschat, want we hebben nog niets bewezen.


Meest onderschatte stam:
Ik voorzag ook weinig toekomst in Tax!. Maar wanneer ze op diplomatiek, offensief en recruit gebied slim te werk gaan is de potentie er nog wel om uit te groeien tot een serieuze speler in deze wereld.


Meest overschatte speler:
*Get high*
Niet bepaald onder de indruk van de prestaties. In het verleden ook een grote bek en hier ook. Maar ze blonken in het verleden vooral uit, althans sommigen, van oneervol spel en weinig prestaties. Misschien verrassen ze mij, maar ook in combinatie met de huidige ligging verwacht ik er weinig van.

Callisthenes.

Ze beginnen nu een beetje te farmen. Maar hun record is nog niet bijzonder en wij als 3.5x zo kleine speler kwamen gisteren tot eenzelfde haul. Ook internt het account erop los en hou ik niet van.

Unique.
Op 58 vond ik het account enorm overschat en mijn verwachtingen bleken daar uit te komen. Op 60 lag het falen ook vooral alleen maar anderen. Wanneer ga je hier ook weer weg Mathieu?


Meest onderschatte speler:
Blaq
Ervaren spelers die van wanten weten en ook goed kunnen aanvallen. Iets wat een We Control The Sound nu ook heeft ervaren. Wie is de volgende?

.TheFluffydog
Pieter speelde ik mee samen op Versie 2.0 op 37 en was één van de tofste spelers waar ik ooit mee op een acc gespeeld heb. Op 43 was het ook een aangename bondgenoot in de strijd.

Mark is op 59 een uiterst fijn stamlid en heeft daar aangetoond dat die tw kan spelen. Iets wat die eerder op bijv. een 34 ook al deed.

A Lone Wolf

Aldo groeit als een malle en groeit uit tot een krachtige wolf met zijn skills en contacten. Ik heb Aldo ooit nog als een kleine puppy mogen aanschouwen. Lang geleden.:(:p

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Savior of the North, Sokaa, Smoke and Mirrors, .TheFluffydog, A Lone Wolf, Always Bet on Red., Blaq, Sick Minds, DJ00770, .Repelsteeltje en eventueel Runner 5.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
.The Good Life., Pielemuis, Kingdonkeykong, *Get High* en andere oneervolle spelers.


Grootste verrassing als speler:
Ik heb dat in de stamchat ook wel al eens gezegd, maar dat is Justin van Seduced By Lies. Ik was op 49 zeer kritisch op zijn oneervolle spel daar. Toen ik hem in de stamchat zag verschijnen schrok ik eerst, maar hij heeft zich goed weten te revancheren en heeft zich ook zeer goed ontwikkelt.


Meest belovende speler voor de toekomst:
Maut, Smoke and Mirrors en Blaq verwacht ik veel van in de toekomst.


Meest belovende stam voor de toekomst:
Dante en Gods op rang 1. Daarna Dejavu en Fralo.


Mooiste spelers naam:
Smoke and Mirrors


Mooiste stam naam:
La Divina Commedia.

Het kwam in een brainstormsessie ter sprake en ik was er meteen ondersteboven van. Ik heb het hele werk van Dante ooit eens gelezen en het is een prachtig epos over een spirituele groeiproces van zichzelf in de vorm van een reisverslag. Hij gaat daarin door de diepte van de hel, hij beklimt de louteringsberg tot aan het aardse paradijs, om ten slotte vandaar op te stijgen tot de ongekende hoogten van het hemelse paradijs.

De kern van het verhaal komt overeen met het proces waar wij als Dante met onze stam voorstaan. Een proces van zelfontwikkeling om uit te komen tot het hemelse paradijs van de winst.


Het tofste topic:
Topics waar goede inhoudelijke discussies plaatsvinden.


Het Domste topic:
Dat behoeft geen uitleg en is dat topic van
A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong


Leuk, dat je nog aan me denkt :D
 
Reactiescore
3.586
Meest overschatte speler:
*Get high*
Niet bepaald onder de indruk van de prestaties. In het verleden ook een grote bek en hier ook. Maar ze blonken in het verleden vooral uit, althans sommigen, van oneervol spel en weinig prestaties. Misschien verrassen ze mij, maar ook in combinatie met de huidige ligging verwacht ik er weinig van.

*Get high* was op wereld w51 wel 1 van de 2 beste accounts op de wereld. Globaal vanaf het begin tot het einde sterk gespeeld. Voor alle duidelijkheid, ik kon ze niet luchten (zaten ook bij onze vijand) maar voel toch weer de noodzaak mijn mening te geven.

Dus stellen ze niets gepresteerd hebben vind 'ik' zeker wel fout. Nu weet ik niet in hoeverre dat team hier hetzelfde is.



Minst favoriete forum poster:
Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten. Simpelweg niets tot weinig toevoegen aan het AF, omdat ze niet de moeite nemen om aandacht te besteden aan hun posts. Spelers die doen alsof hun stam en hun account heilig is en wanneer zij iets doen dan is het gerechtvaardigd. Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc. Ook zijn het vaak posters die aan vermoeiende cirkel redeneringen doen of ontzettend sneu posten wegens het ontbreken van skills om inhoudelijk te kunnen posten.

Ik bedoel hierbij een @.game , @GodlyBlackLight , @jokersbrain , @Jus soli en @just me and u . Echter zou je hier met gemak nog wel wat erbij kunnen zetten. Heel veel posters hier zijn om te janken.

Dit mag je allemaal natuurlijk wel vinden Martijn maar persoonlijk vind ik je wel erg overdrijft. Als ik mij niet vergis kwam jij de afgelopen jaren regelmatig naar mij prive op skype om te vragen of ik in je topic's op werelden die ik totaal niet volgde wou komen posten (vooral als het over stab zaken ging) maar ook andere dingen.

Mijn manier van posten is al jaar en dag hetzelfde, nu afkraken terwijl je altijd kwam vragen of ik wou komen posten voor je is lichtelijk hypocriet. Als je vind ik geen tijd in mijn post's steek of niet inhoudelijk post omdat ik er de skils niet voor heb vind ik dat ook zeer foutief. Neemt niet weg ik de nominatie als minst favo poster wel kan begrijpen. Ik post inderdaad wel eens arrogant en ga te lang door in de discussie en verheerlijk mezelf wel eens maar die dingen gebeuren wel enkel ter verdediging van mezelf. Als mensen op mij blijven posten, blijf ik terug posten, als mensen arrogant doen, doe ik dat ook en als mensen mij afkraken om iets dan verdedig ik mezelf wel graag om te zeggen hoe de dingen werkelijk in elkaar zitten.

Dat terzijde vind ik je wederom hypocriet want als ik mij niet vergis ging een doodnormale Af poster een rate maken (al dan niet slecht) maar wel heel netjes en beleefd en ging jij hem even afkraken.

Dus ja ik post sneu, tegen sneu'e personen en jij post sneu tegen vriendelijke AF posters. Ook noem je zowat standaard iedereen een newgen om jezelf op een onterechte hogere ranking te plaatsen t.o.v je tegenposter.

Verder vind ik je lijstje wel echt super top en zelfs interessant/nuttig :)
 

DeletedUser37752

Guest
Vanwaar Pielemuis? Uit pure nieuwsgierigheid, heb niks slechts met deze spelers ervaren.

Even verder op We Control The Sound. situatie: De hele avond werd gedacht dat enkel fakes op dit account werden gegooid. Gigantische inschattingsfout. Vervolgens horen we niks, maar dan ook niks van dit account op Miguel na, en dat terwijl er een heel elftal op zou moeten spelen. Stuk voor stuk de chat verlaten, Miguel en nog 1 co als enige over. Die ene co laat ook pas de dag erna van zich horen. Miguel heeft zelf erg slordig gedeffed, en er is zo godgans veel OS doorheen gegaan op super onnodige manieren en dorpen waar geen halve stack had moeten staan (dorpen die leeg geveegd zijn en vervolgens alsnog verloren). Mede heeft hij zo slordig gedeffed omdat hij een werkend man is, en vanaf werk aan het deffen was. Meermalen werd gevraagd om de vv af te geven, dit is uiteindelijk gedaan en er is nog een beetje gedeffed, maar het leed was al geschied. Alle mobiele weg dood in nutteloze stacks, geen recaps klaar hebben staan de ochtend van de aanvallen... Diep en diep triest hoe hard dit account is gevallen, ik had mijn demente oma nog beter kunnen laten deffen hier.

Al dit gezegd hebbende, Miguel je was een aardige vent, om het toch maar op een semi-positieve noot af te sluiten.

Dan nog even over blaq en hoever hij de hemel in wordt geprezen, niks aan te merken op zijn offensieve kant maar ook dit account heeft 1 op 1 lopen deffen. Mijn clears, teruglopend van Abuser, kwamen net op tijd aan om wat druk te zetten op blaq, om zo de druk op WCTS. te verminderen. Treintje op 2 uur lopen met wat clears er voor, OS er achter, maatregelen tegen snipes.. volgens mijn info was dat dorpje gewoon binnen. De muur was level 8 nog geen 2 uur voor mijn trein, aangezien ik in mijn fakes een cleartje had verstopt. Mijn trein + clear komt aan, en de muur is level 16. Hierdoor gaat net de eerste edel van de trein dood... Als nog blij met de ruime 15k speer en zwaard die er doorheen is gegaan bij blaq (en de 1000 LC waarmee poging tot snipen gedaan is), maar muren boosten bij deffen is echt niet mijn ding en kan ik ook slecht tegen...



Ik reageer hier normaal nooit, maar wil nu toch wel even op jou reageren omdat dit de 2e keer is dat je onzin verkoopt betreffende ons account (eerste keer was met de geflopte aanval van WCTS op ons).

Die eerste clear was na een 50 tal fakes, idd goed verstopt en die kwam dus ook wel aan...

Maar als er 15k 15k stond hoe kwam jij er dan doorheen met een clear zonder rammen en een splittrein?

Ik had gewoon berekend dat wanneer je zou splitten, de eerste edel doodging, en als je dat niet deed ik het laatste edeltje sniped had. Wist dus al zo goed als zeker dat het dorp bij ons zou blijven...

Het klopt wel dat het een duur grapje was en zelfs dat jij daar goed oda aan over hebt gehouden. Wij wouden gewoon geen dorp verliezen op zo'n mooie tw-dag. Die slag was voor jou, de dag was voor ons ;)

Het boosten van de muur hoort er tegenwoordig gewoon bij, er zijn genoeg dingen die je daar tegen kan doen als aanvaller (bijv rammen meesturen xD). Niet zo aanstellen dus...

OT: Naar mijn mening is het veelste vroeg voor dit soort lijstjes, geen enkel account heeft zich nog echt kunnen bewijzen. Toch bedankt voor de nominaties :')

Gijs (team blaq)
 
Reactiescore
3.540
Ik reageer hier normaal nooit, maar wil nu toch wel even op jou reageren omdat dit de 2e keer is dat je onzin verkoopt betreffende ons account (eerste keer was met de geflopte aanval van WCTS op ons).

Verfris mijn geheugen even? Ik kan me zo snel geen aanval van WCTS herinneren.


Die slag was voor jou, de dag was voor ons ;)

Zeker waar, zoals ik al zei WCTS is echt kansloos ten onder gegaan.


(bijv rammen meesturen xD)

Dit is misschien nieuws voor jullie, maar rammen lopen langzamer dan bijlstrijders. En daarnaast is een aanval na 0:00 in de zogenaamde nachtbonus, waar mijn aanval terecht was gekomen mocht ik de rammen mee willen hebben. Verder was de muur al 8 dus rammen hadden niet veel verschil gemaakt, behalve als je dus met pp gaat strooien. En er stond geen 15k/15k bij de laatste aanval, dat is wat ik die dag in totaal gesloopt heb.[/QUOTE]
 

DeletedUser73926

Guest
Callisthenes.
Ze beginnen nu een beetje te farmen. Maar hun record is nog niet bijzonder en wij als 3.5x zo kleine speler kwamen gisteren tot eenzelfde haul. Ook internt het account erop los en hou ik niet van.

ik vraag me inmiddels wel af of mensen weten wat overschat betekent :p
Je kent me niet en denkt direct dat ik niks kan in tw. wat lief <3
 

DeletedUser78975

Guest

2 Fralo. 1.346.530 15 89.769 204 6.601

De stam die zich in C54 opwerpt als mogelijke kandidaat voor 62. Een deel ken ik van 59 als stamgenoot/bondgenoot/vijand. Over deze stam ben ik niet bijzonder positief. Ja de stam heeft van alle genoemde stammen veruit het meeste perspectief op een grote safe vooralsnog en hebben die ook. Maar in de stam zitten meerdere accounts waarvan het de vraag is of ze bestand zijn tegen de druk. Bijvoorbeeld het account Kingdonkeykong heeft op 59 vrijwel alleen maar mb's lopen te internen en toen het voor het account en zijn stam lastig werd ging het account op delete. Wel nadat ik als leider van de vijandelijke stam niet reageerde op hun voorstel tot hun joinen/samenwerking van/met Vinage.
Ook het account Zlatan valt te bezien. Het was een oke acc op 59 tot zijn fusie met zijn stamgenoten daar. Maar of het echt een speler is die het verschil gaat maken voor je stam valt te bezien. Er zijn ook goede accounts met spelers die zich (deels) bewezen hebben op eerdere werelden zoals bijvoorbeeld een .TheFluffydog.
Maar als je ook kijkt naar het feit dat Fralo grotendeels gefuseerd is met 8am en daar veel van edelt en dat er verscheidene spelers alleen maar barbarendorpen en kleine spelersdorpen edelen valt het te bezien of deze stam het volhoudt wanneer er serieuzere tegenstanders komen. Het lijkt er vooralsnog op dat Fralo is ontstaan uit een samenraapsel van accounts, iets wat deels bevestigd werd door gesprekken uit de stamapp van 59. Ergens heb ik het vermoeden dat sommige accounts, zoals een .TheFluffydog, Fralo gebruiken als een tijdelijke stam totdat er een betere partner komt. Bijvoorbeeld een Cara! of Gods. Maar wie weet verrassen ze mij en groeit het weldegelijk uit tot een serieuze stam die mee kan doen. Wie had dat bijvoorbeeld in het begin gedacht van Karma op 50?



Zoals beloofd zou ik nog terugkomen op jouw lijst. Allereerst, je werkt bij de stammen onder Fralo specifiek het account KDK uit om als argument voor jouw standpunt te gebruiken. Alleen ben je daar kei en kei hard aan het liegen. Als het nu om een wereld van een paar jaar geleden zou gaan, had ik het je misschien niet eens kwalijk genomen omdat het geheugen de mens nog wel eens in de steek wil laten. Maar deze specifieke leugen neem ik je zeer kwalijk omdat het over een situatie gaat die zich afspeelde op wereld 59, een wereld die nota benen nog bezig is, dus je weet donders goed dat het niet zo zat zoals je het nu doet voorkomen. Maar aangezien ik hier al wat beklag heb gelezen over verdraaiingen en leugens in jouw lijst is dat kennelijk jouw stijl om de personen die jij niet mag een hak te zetten.

De echte situatie was namelijk anders:
KDK heeft, toen het lid werd van de stam Chill., een hele lange tijd enkel directe tegenstanders uitgeschakeld. Er zat geen intern bij, noch werd er op het account met pp geboost. Overigens dit was ook jouw mening. Zoals gezegd ken je de situatie van wereld 59 heel goed. Achter ons hadden we een stamgenoot die al moeilijk deed als je ook maar 1 dorp in zijn heilige edellijnen zat (ondanks dat hij nog een zee aan edelruimte had), aan het oosten zaten we al tegen onze stamgenoot DRR aan en aan de westelijke kant zat Rose., toen nog onze BG. Je weet dus dat op een gegeven moment het account KDK vast is gegroeid, daar hoef je niet hoogbegaafd voor te zijn, één blik op de kaart werpen (BG met Rose was toen ook geen geheim voor Vinage) en je kon deze conclusie zelf trekken. Ook bij kamp Vinage was allang en breed duidelijk dat Chill. met activiteit problemen kampte. Dit resulteerde in enkele account die gingen stoppen en dus geinternd moesten worden. Voor een account dat al volledig vast lag vind jij het dus raar dat het overgaat op internen, terwijl het dat daarvoor nooit heeft gedaan? Verder kan iedereen die in Chill. zat beamen dat het account KDK eigenlijk nooit goed bemand was om aan het front goed te kunnen functioneren. Dat was dan ook de enige reden waarom er werd gekozen om geen slapende honden wakker te maken en de eerste aanvallen te openen op Smoking Aces maar in plaats daarvan juist de voorbereiding op de oorlog met Vinage verder voort te zetten tot er een waardige co het team kon komen versterken. Dit gebeurde uiteindelijk ook, maar helaas te laat.

kmQNKWr.png


Het was ook al een feit van algemene bekendheid dat er binnen Chill. sprake was van structurele wanbeleid. De stam maakte al een paar dubieuze beslissingen. Het account KDK heeft zich hiertegen altijd fel uitgesproken op het stamforum. De eerste beslissing die werd genomen was om een deel van de vijandelijke kant (lees: toenmalige BG van Vinage) op te nemen in Chill. Met een druktemaker als Sven a.k.a. Last Whisper in je stam die altijd zijn zin wil hebben en toezeggingen had gedaan aan frontspelers om dorpen te stacken (want dat gebeurde voor een safeaccount met het formaat die Sven had maar heel gering, hierdoor ontstonden ongezonde verhouding van off/deff dorpen bij de frontaccounts). Uiteindelijk heeft KDK met tegenzin en om de grote heisa die eromheen hing (dagelijks (!) ruzies op Whatsapp) ingestemd (in de hoop dat daarmee dan ook de rust zou wederkeren in de stam) en was de knoop doorgehakt. Op dit moment was het nog steeds dramatisch gesteld met de activiteit op KDK. De keuze om bondgenootspelers van Vinage op te nemen in Chill., viel terecht slecht in de smaak bij Rose. Ik had de stam hiervoor gewaarschuwd en de leiding gevraagd overleg te plegen met Rose alvorens een definitief besluit te nemen. Zo naïef als Chill. was, dachten zij dat dit niet zou uitmaken en liet de leiding dat na. Dit resulteerde in de ontbinding van de BG met Rose door Rose. Vinage kon zijn slag slaan om Rose in te palmen waardoor het account Smoking Aces er in een klap een stuk beter bij lag dan daarvoor.

Precies op het punt dat er een nieuwe co op KDK kwam die er serieus tegenaan wilde gaan en ook de gaten die nog opgevuld moesten worden (qua activiteit) op zich kon nemen, besloot Chill. nogmaals met de meest achterlijke voorstel te komen: Rose. proberen te paaien door een stamfusie aan te bieden waarbij de grote accounts van Chill. zouden overgaan naar Rose. en enkele account, waaronder KDK, gedurende de transitie als uithangvlees mochten dienen voor Vinage. KDK was hier vel op tegen. En geloof het of niet, maar ik was de enige die zich tegen dat achterlijke voorstel uitspraak. In plaats van dat we steun kregen van stamgenoten, kregen wij de wind van voren en moesten wij hier maar weer aan meewerken onder het mom van 'stambelang'. Het KDK Team kon dat niet slikken en we kondigende dus niet een tweede maal toe te geven aan een verwerpelijk besluit en dus ervoor te kiezen om de stekker er definitief uit te trekken, het plezier was ook totaal weg door te constante negatieve sfeer in de stamchats en op het stamforum. Er werd vanuit KDK zowel een PM naar Rose als naar Vinage verstuurd waarin wij aangaven op delete te gaan, omdat we vonden dat we de tegenstander op zijn minst uitleg verschuldigd waren i.p.v. opeens te ghosten. In dat bericht hebben aangeven op delete te gaan en wij vroegen in de PM zowel aan Rose als Vinage een luisterend oor te hebben naar mogelijke oplossing, om te voorkomen dat de wereld zo goed als beslist zou worden. Een ding stond echter vast: KDK had er genoeg van en zag het overstappen naar de vijand niet als oplossing. Dat zou enorm hypocriet zijn. Wel grappig dat jij denk dat jij de oorzaak ben van ons besluit, met je 'wel nadat wij niet reageerde op hun voorstel...'. Bewijst maar weer hoe hoog je jezelf hebt zitten. Zo belangrijk ben je echt niet, Martijn. Opmerking verdient nog dat het in geen enkel vorm een voorstel was en al helemaal niet om een samenwerking met Vinage dan wel een join te forceren bij Vinage, was. Het was slechts een aankondiging, dat stond nog letterlijk in de openingsalinea van dat bericht! Again, je moet niet denken dat je een of en ander Tribalwars god ben, want zo hoog heb ik je zeker niet zitten en samenspelen met jou is het laatste wat ik zou willen. ;) Jouw arrogante houding in combinatie met je haatdragende karakter verklaard dan ook waarom grof geschat de helft van je eigen stamgenoten je uitkotst, sommigen zelfs openlijk op het AF.

Kortom, je bent willens en weten kei hard aan het liegen en daar kan ik niet zo goed tegen, ergo mijn wat semi-agressieve respons. Maar dat lok je uit door zo hard uit je nek te kletsen. Dat schrijntje respect dat ik toch nog voor je had, heb je dan ook bij deze teniet gedaan. Niet dat jij een persoon bent die daar ook maar wat om geeft, anders had je wel wat gedaan aan je houding wanneer andere je daarop wijzen, maar toch...


Minst favoriete forum poster:
Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten. Simpelweg niets tot weinig toevoegen aan het AF, omdat ze niet de moeite nemen om aandacht te besteden aan hun posts. Spelers die doen alsof hun stam en hun account heilig is en wanneer zij iets doen dan is het gerechtvaardigd. Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc. Ook zijn het vaak posters die aan vermoeiende cirkel redeneringen doen of ontzettend sneu posten wegens het ontbreken van skills om inhoudelijk te kunnen posten.

Ik bedoel hierbij een @.game , @GodlyBlackLight , @jokersbrain , @Jus soli en @just me and u . Echter zou je hier met gemak nog wel wat erbij kunnen zetten. Heel veel posters hier zijn om te janken.
Martijn, je bent met afstand de grootste huichelaar die ik hier op het AF heb mogen aanschouwen en ik zal je vertellen waarom ik dat vind.
Je bent je toelichting voor je nominaties voor 'minst favoriete forumposters' met: 'Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten.' Nogal lachwekkend als jijzelf aan al de voornoemde kwalificaties voldoet. Uitgerekend Martijn, de persoon die bij een afscheidspost van een COM even nog de noodzaak voelde om te melden dat de betreffende persoon 'gemist zal worden als kiespijn', heeft het over 'haat zaaien'. Uitgerekende de Martijn de rubrieken in GA-lijsten die beginnen met het woord 'minst' of een ander negatief woord bevat als uitlaatklep gebruikt om zijn ongefundeerde haat jegens personen die hij niet mag te smijten. Je maakt jezelf echt tot een lachertje. Je durft dan ook nog te stellen dat ik of een @jokersbrain geen 'moeite nemen om aandacht te besteden aan hun post'. Voor de goede orde: het gebruiken van GIF's en grote lettertype in combinatie met een opvallende tekstkleur is geen must, voor het geval dat jij denkt dat dat iets is waaraan je kunt zien of iemand aandacht heeft besteed aan zijn post. Jij bent juist vaak de persoon die midden in discussie met een hatelijke opmerking even tussendoor komt, omdat jij ook nog wat aandacht wil. Dat zijn dan vaak berichten bestaande uit één zin.

Verder heb je jezelf ongelooflijk hypocriet opgesteld door eerst te stellen dat stabtopic totaal geen nut hebben en je niet stapt waarom men dus de moeite neemt deze aan te maken:
CL6Ciub.png


Dit poste jij in het stabtopic van wereld 59. Wat doet onze Martijn vervolgens op het forum van wereld 62. Yup, je raad het al... hij begint zelf een stabtopic. Echter faalt meneertje kei hard door in zijn topic mensen valselijk te beschuldigen en niet eens met gegronde argumenten en onomstotelijk bewijs hun op de 'stablijst' te zetten. Over 'eigen rechter spelen' gesproken... dat is namelijk iets wat jij zowel mij als @jokersbrain vaak verwijt. Wie is hier nu de grote huichelaar, Martijn? Waar is je geloofwaardigheid nog als je eerst super stellig zegt dat stab-topics geen zin hebben en zelfs 'dom' zijn maar er vervolgens zelf een begint? Ontbrak het je aan aandacht, omdat Jannes met zijn opgezette show, om KDK een hak te zetten in zijn topic, even de aandacht naar zich trok?

'Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc.'
Dit zegt de man die meerdere spelers valselijk beschuldigde in zijn stab-topic en uiteindelijk met de staart tussen zijn benen toe moet geven dat hij te voorbarig was en zelfs dan niet het fatsoen heeft om zijn verontschuldiging aan te bieden, maar het gooit op 'deels gelijk hebben'.

'Ook zijn het vaak posters die aan vermoeiende cirkel redeneringen doen of ontzettend sneu posten wegens het ontbreken van skills om inhoudelijk te kunnen posten.'
Ik weet dat je met deze zin op mij doelt, aangezien je dat in een latere reactie op mij letterlijk herhaalt, maar nogmaals in mijn post reageer ik op berichten die eerder zijn geplaatst door andere. Dat het verhaal in het topic Parox vs. KDK op een gegeven moment te complex voor je wordt wil niet zeggen dat je dan maar Jannes moet gaan papegaaien.




Kortom, ik kan niet anders concluderen dan dat Martijn een pathologische leugenaar is wanneer het aankomt op kritiek hebben op spelers met wie hij het niet kan vinden. Zoals iemand anders al hiervoor zei, wanneer je jezelf niet meer in een discussie weet te redden zeg je gewoon dat het 'newgen' zijn... Martijn: een walgelijk mens die elk vorm van empathie mist en hypocriet als de neten is.

Nogmaals, ik reageer bijna nooit zo fel, maar wanneer ik je op leugens betrap en je doet dat ook nog eens willens en wetens met het doel om mij daarmee zwart te maken, zul je met hetzelfde onfatsoen behandeld worden.

Fijn weekend!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78975

Guest
Dat je enige tegen was (plan naar Rose.) Is niet helemaal waar Hamid... dat weet jij ook. Ook niet enkel ik t waren er meer ;)
Dat klopt Rens, maar dat heb ik pas later vernomen. In dat voorsteltopic was ik wel de enige die zich er fel tegen uitspraak. Wellicht hebben anderen dat via andere kanalen, privé gedaan. Ik weet bijvoorbeeld dat Kevin het er ook niet mee eens was, maar ook van hem las ik geen berichten terug in dat topic waarin het voorstel stond. Ik probeer ermee te zeggen dat ik de enige was die zich er in dat voorsteltopic tegen uitspraak en dat is een feit.

Edit: KDK zat toentertijd ook niet in de Whatsappgroep, omdat men dat als vervanging van het forum zag en de grootste reden: er een lange tijd (zeker meer dan 2-3 weken) bijna dagelijks ruzies waren. Het kan goed zijn dat sommigen zich via de app uit hadden gesproken tegen dat voorstel, maar op het forum in elk geval niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan