[Speeltopic] WvW #291: Kamp Wakkerdam

Deleted User - 2075062

Guest
Bedankt voor het vertrouwen mensen! I won't let you down!
 

DeletedUser

Guest
o.0 begonnen, oke dan! Ik ga vanmiddag ff alles doorlezen en dan posten, goodluckies have fun! :)
 
Reactiescore
1.468
Nou er gaan in elk geval al meer dan genoeg rode vlaggen af hier.

Ik heb zeker vertrouwen in je. Maar je hebt ook zo nu en dan dat vertrouwen beschaamd dus laat eerst maar een aantal potjes zien dat je serieus blijft en je best blijft doen wolven te vangen door de potten heen ;)

Sloegen die rode vlaggen op de lynch stem was time4planB of op de BM stem van fam? Of allebei?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Sloegen die rode vlaggen op de lynch stem was time4planB of op de BM stem van fam? Of allebei?

Oh nee zeer zeker niet op de lynchstem. Dat is een pure trollstem namelijk. En dat sommigen die serieus nemen zorgt er dan weer voor dat ik bedenkingen ga krijgen bij die mensen.

Nee, ze slaan op verschillende BM stemmen zoals die van TLF en Fam en de uitspraak van Jessica waarin de kant noch wal raakt. Ze zegt namelijk dat ik te vaak wolf ben geweest en daarom nu geen wolf zou moeten zijn maar dat is zo kort door de bocht.

Ik zou bijna zeggen dat het samenspel is van de wolven om zo te zorgen dat de BM stemmen niet hier komen omdat ze me als gevaar zien. Meningen hierover?
 
Reactiescore
1.468
Oh nee zeer zeker niet op de lynchstem. Dat is een pure trollstem namelijk. En dat sommigen die serieus nemen zorgt er dan weer voor dat ik bedenkingen ga krijgen bij die mensen.

Nee, ze slaan op verschillende BM stemmen zoals die van TLF en Fam en de uitspraak van Jessica waarin de kant noch wal raakt. Ze zegt namelijk dat ik te vaak wolf ben geweest en daarom nu geen wolf zou moeten zijn maar dat is zo kort door de bocht.

Ik zou bijna zeggen dat het samenspel is van de wolven om zo te zorgen dat de BM stemmen niet hier komen omdat ze me als gevaar zien. Meningen hierover?

Volgens mij zijn die stemmen van Jessica en fam typerend voor hen als persoon. Van TLF vind ik dan nog een ander verhaal. Die is totaal random zo lijkt het.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Volgens mij zijn die stemmen van Jessica en fam typerend voor hen als persoon. Van TLF vind ik dan nog een ander verhaal. Die is totaal random zo lijkt het.

TLF is sowieso vreemd. Maar het gaat me meer om de manier hoe Jessica het probeert te verantwoorden. Maar misschien zie ik wel dingen die er helemaal niet zijn hoor.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb me toch ook verantwoord. Pieter heeft het vorige potje goed gespeeld.

Kijk, dat ik nu vind dat Pieter anders speelt dan het vorige potje, maakt dat ik hem weer verdacht vindt als wolf. Dus wat dat betreft ben ik net zo veranderlijk als het weer.
 

DeletedUser74597

Guest
Oh nee zeer zeker niet op de lynchstem. Dat is een pure trollstem namelijk. En dat sommigen die serieus nemen zorgt er dan weer voor dat ik bedenkingen ga krijgen bij die mensen.

Nee, ze slaan op verschillende BM stemmen zoals die van TLF en Fam en de uitspraak van Jessica waarin de kant noch wal raakt. Ze zegt namelijk dat ik te vaak wolf ben geweest en daarom nu geen wolf zou moeten zijn maar dat is zo kort door de bocht.

Ik zou bijna zeggen dat het samenspel is van de wolven om zo te zorgen dat de BM stemmen niet hier komen omdat ze me als gevaar zien. Meningen hierover?

Ik heb enkelt een uitleg gegeven wat een reden zou kunnen zijn voor sommige om niet op jou te stemmen , daarnaast heb ik ook nog gemeld dat ik je in de top 3 van beste wolfvangers acht
Daarnaast heb je alsnog mijn stem gehad ... je kan t raar vinden maar t was een uitleg zoals ik het zag ..verder niets .t was een visie voor een evt mogelijke reden om niet op jou te stemmen ,maar nooit gezecht dat ik niet op je zou stemmen .

Dat zijn dus 2 redenen ... geen aanval ...heb ook nog geen verdachte. (ook jou niet als verdachte )
 

DeletedUser76198

Guest
Ik mis nog wel wat mensen in de reactie.

Waar is @laila en @yankee60 en @Loyalpsycho en volgens mij mis ik er nog 1 of 2 van mensen die nog moeten reageren?

@yankee60 , @mohniels1, @Loyalpsycho ? Jullie zijn de enigen die nog geen BM-stem hebben uitgebracht als ik geen fouten heb gemaakt met mijn lijstje

Excuses lieve mede forumgangers. Ik ging er blind van uit dat het potje, zoals de meeste, op maandag zou beginnen. Gelukkig sprak Cryptic me op skype aan. Vanaf nu zal ik er wel gewoon zijn.
 
Reactiescore
1.733
Of juist slim , ik zal waarschijnlijk namelijk niet op castiel gaan stemmen ... hij heeft in de laatste 30 potjes tevaak een slechte rol gehad (ja meestal als hij goedje is is hij een goede vanger )en daarom ook de keuze om niet op hem te stemmen .

denk dat er meer zo denken (hoef geen angst te zijn maar juist slim)


Ik heb de boel een beetje doorgelezen en dan zie ik deze post staan. Ik weet niet of jij het weet maar ieder potje is anders en Castiel is misschien wel veel wolf geweest de laatste potjes maar dat is geen reden dat hij nu weer een wolf is. Al vind ik wel dat we hem in de gaten moeten houden omdat hij een zeer capabele speler is. Net zoals .Time
 

DeletedUser74597

Guest
Ik heb de boel een beetje doorgelezen en dan zie ik deze post staan. Ik weet niet of jij het weet maar ieder potje is anders en Castiel is misschien wel veel wolf geweest de laatste potjes maar dat is geen reden dat hij nu weer een wolf is. Al vind ik wel dat we hem in de gaten moeten houden omdat hij een zeer capabele speler is. Net zoals .Time
zeg ook niet dat ik er meteen vanuit ga dat hij wolf is ... aangezien ik/we zijn rol niet weten is dat ook onmogelijk ... ik reken m er ook niet op aan (de oude potjes ),maar zeg alleen dat t een reden kon zijn .(jedem is wel hoop gedoe voor een uitleg ..een uitleg moeten geven over een uitleg )
btw hij is mooi actief en van de personen die gisteren gepost hebben was hij ook voor mij het meest uitgesprongen persoon om mijn BM stem aan te geven .

Dus snap de ophef nu ff niet .
 
Reactiescore
93
Ik moet wel zeggen (klinkt misschien wat raar), maar de BM-stemmen op mij zorgden wel voor vraagtekens. Nou gaven zowel TLF en Batchie een reden om mij hun BM-stem te geven, echt goede redenen waren het ook niet. Je wilt toch juist een BM die wolven kan vangen? Dan zou ik dat dus niet zijn xD Enige waar ik zelf op kan komen wat een reden zou zijn om mij als BM te hebben, is omdat ik schijnbaar toch makkelijk te herkennen ben bij mijn rollen (in het verleden heb ik meerdere keren gehoord dat mensen mijn rol wisten terwijl ik dacht het niet duidelijk gemaakt te hebben. Dit is inclusief toen ik slechtje was)
 
Reactiescore
376
Kijk, dat ik nu vind dat Pieter anders speelt dan het vorige potje, maakt dat ik hem weer verdacht vindt als wolf.
ik heb nog amper gepost hahaha :oops:
Maar zet me er straks eens aan wat betreft verdenkingen, wil de goede reputatie bij fam wel blijven behouden. :eek:
 

DeletedUser20001

Guest
Ik moet wel zeggen (klinkt misschien wat raar), maar de BM-stemmen op mij zorgden wel voor vraagtekens. Nou gaven zowel TLF en Batchie een reden om mij hun BM-stem te geven, echt goede redenen waren het ook niet. Je wilt toch juist een BM die wolven kan vangen? Dan zou ik dat dus niet zijn xD Enige waar ik zelf op kan komen wat een reden zou zijn om mij als BM te hebben, is omdat ik schijnbaar toch makkelijk te herkennen ben bij mijn rollen (in het verleden heb ik meerdere keren gehoord dat mensen mijn rol wisten terwijl ik dacht het niet duidelijk gemaakt te hebben. Dit is inclusief toen ik slechtje was)

Mijn bm stem was een snelle stem omdat ik niet actief kon zijn gisteren. Gunde hem jou gewoon omdat jij het vorige potje geleid had en daardoor wvw weer nieuw leven in hebt geblazen.

Niet omdat ik weet hoe jij vorige potjes heb gespeeld. Heb nog nooit een potje met jou gespeeld.
 

DeletedUser17472

Guest
ik heb nog amper gepost hahaha :oops:
Maar zet me er straks eens aan wat betreft verdenkingen, wil de goede reputatie bij fam wel blijven behouden. :eek:
Daarom juist. Je hebt amper gepost terwijl je het vorige potje zo goed speelde, actief was en burger. Ik vind dat verdacht. Niks gek toch?
 

DeletedUser74597

Guest
ik ben benieuwd wie dat zijn dan.
want behalve de bm stemmen op dragonwoman en het de discussie tussen jess en castiel is er vrij weinig gebeurd hier.
of ik moet wat gemist hebben
jah ik denk ook dan dat mijn naam bij beide 2 naar voren komt ,maar geloof me maar als ik zeg dat ik niet bij de slechte kant thuis hoor..

lijstje zal bij beide dan iig dragonwomen ,jessica zijn alleen de 3de is een raadsel .
 
Bovenaan