Demarkie exposed

Reactiescore
3.457
Hoe kan je al 4 maanden in een stam willen als die stam nog maar 2 maanden bestaat? Klopt inderdaad gewoon niet wat er staat dan ;)
Jullie zijn een meester in overdrijven dus,dank u!

Of na de leave van Johnny in Hunt al in gesprek gegaan ;-)
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
91
Jullie zijn een meester in overdrijven dus,dank u!

Tja misschien mistypt mijn co zich, idk. Als dat jou interpretatie is uit zoiets banaal; alsjeblieft ;)
 

DeletedUser77704

Guest
Dus jij beweert nu keihard dat Demarkie niets aan info heeft doorgegeven?
Ik zou heel goed nadenken voordat jij een reactie op mij geeft.
Je eigen stamlid heeft namelijk al in deze topic vermeld dat Demarkie wel degelijk heeft losgelaten op wie Hunt zijn massa’s zou doen.
En om het hele onderwerp te onderstrepen wat jullie afdoen onder het mom er is geen gevoelige info doorgegeven ... screens van het forum van Hunt, targets van massa’s dit is verdomme al erg genoeg?
Dat God dat ook gewoon toestaat?

Las hier ook dat iemand van Denarkie beweerde dat het pas sinds een paar weken speelde, beste vriend ik wil hier gerust een screen tonen van een Whats app gesprek waarin je duidelijk vermeld dat jullie hier al 4 maanden mee bezig zijn!

En he pssstt Justin, ik tikte je al begin deze wereld op je vingers om je stab praktijken op w49 dus zou maar ff gaan indimmen.

@Calamity.
Ja het heeft ons benadeeld aangezien jullie een vreselijk vies spelletje hebben gespeeld tezamen met een lid van Hunt.

Klets maar weer lekker over andere zaken want ik heb niks met dit alles te maken ;)

Reageer objectief erop en ben ook tegen de actie van GOD en Hunt, wil enkel niet dra ik geqoute wordt als bewijs over iets wat er niet mee te maken heeft. Verdraaid bewijs zou jij toch zeker niet goedkeuren of wel soms?
 
Reactiescore
3.457
Klets maar weer lekker over andere zaken want ik heb niks met dit alles te maken ;)

Reageer objectief erop en ben ook tegen de actie van GOD en Hunt, wil enkel niet dra ik geqoute wordt als bewijs over iets wat er niet mee te maken heeft. Verdraaid bewijs zou jij toch zeker niet goedkeuren of wel soms?
https://gyazo.com/cfd0fed56396df7d0981139d13906ef4

gaat mij om deze uitspraak van je wat nergens op slaat!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Ik geloof dat Hunt helemaal niks verplicht is naar jullie toe!
Sterker nog, jullie willen uit onze mond een excuus horen?
Laat me niet lachen aub,een vijand die al maanden een lid van een andere stam in zijn chat heeft en daar worden wij door op onze vingers getikt?
Ik weet niet of jullie nu echt een bord voor jullie kop hebben of dat jullie olie dom zijn.
De vijand die ons heeft genaaid roept ons ter verantwoording , Holy fucking moly.!

Wat maken jullie jezelf belachelijk na jullie stab aktie, ga niet beginnen dat jullie je excuses hebben aangeboden, op wat antwoorden na van : het was achteraf niet echt handig nee heeft Hunt nooit iets gehoord.
Ik heb nog nooit zo’n scheinheilige stam meegemaakt als God.

Hee Inge, weer salty?
Ik zal het proberen nóg makkelijker uit te leggen aan de hand van een voorbeeld.

Stel, je bent een zwerver en om te overleven steel je twee maanden lang voedsel uit een groentewinkel. Daarna komt men erachter dat de zwerver twee maanden eten heeft gestolen en hij krijgt zweepslagen en daarna wordt hij opgehangen. Zou je dit rechtvaardig vinden?

Ik hoop dat je de vergelijking snapt. Demarkie was de zwerver in dit voorbeeld, ze moesten overleven en deden dit binnen Hunt.

Daarna komt Hunt erachter en zweepslagen staan voor hoe erg het acc mishandeld is qua groepen, inventaris etc. En het wegsturen van troepen was het account killen/ophangen.

Volgens mij is dit een passende vergelijking en hoop je waarom GOD hier zoveel over praat. Jullie gedragen je als barbaren van de steentijd die toen nog zulke maatregelen namen.
 
Reactiescore
3.457
Zwerver is hij zeker!
Alleen heeft de zwerver misbruik gemaakt van zijn onderkomen om er zelf beter van te worden en zijn toekomstige onderkomen ook.

Het overdragen van stamgebonden informatie naar de vijand,dat heet gruwelijk misbruik maken.
Parasiteren,het in leven blijven ten kostte van je gastheer pracht benaming voor Demarkie btw.

God de stam die deze aktie omarmd en geaccepteerd heeft om er ook beter van te worden.

En salty? Nee hoor een ieder die mij een beetje kent weet dat ik normen en waarden hoog heb zitten.

Wordt een beetje uitgekauwd verhaal niet?
Pak jullie verlies en ga gewoon door ipv constant dit onderwerp aan te halen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Zwerver is hij zeker!
Alleen heeft de zwerver misbruik gemaakt van zijn onderkomen om er zelf beter van te worden en zijn toekomstige onderkomen ook.

Het overdragen van stamgebonden informatie naar de vijand,dat heet gruwelijk misbruik maken.
Parasiteren,het in leven blijven ten kostte van je gastheer pracht benaming voor Demarkie btw.

God de stam die deze aktie omarmd en geaccepteerd heeft om er ook beter van te worden.

En salty? Nee hoor een ieder die mij een beetje kent weet dat ik normen en waarden hoog heb zitten.

Wordt een beetje uitgekauwd verhaal niet?
Pak jullie verlies en ga gewoon door ipv constant dit onderwerp aan te halen.

Het is zeker niet de goede manier geweest, maar wel de enige manier om te overleven als hij naar GOD wilde.

Verder is nadrukkelijk aangegeven dat spioneren absoluut niet de bedoeling was, Demarkie heeft daar zoveel mogelijk afstand van genomen. Nu zal er wel hier en daar wat gelekt zijn maar er zijn geen bewijzen dat er gevoelige info is gelekt die stam Hunt kon schaden.

Dus volgens mij klopt die vergelijking nog steeds en jullie gaan weeral niet op het belangrijkste deel in, of het rechtvaardig is of niet. Maar blijkbaar vinden jullie t rechtvaardig en dat vind ik triest, punt.


Trouwens, beeld je je even in alsof je van het account Demarkie bent. Je zit in Hunt, QQ + ITSW + Dabb vertrokken naar GOD. Je vindt Hunt pure shit en je wil graag bij de godenfamilie zitten. Zou je dan heel vrolijk naar GOD zijn gegaan met 360 graden front? De delete knop was een betere optie dan GOD joinen.

Ik weet zeker dat Demarkie het graag fatsoenlijker aan wilde pakken maar werd eigenlijk gedwongen om op deze manier te werk te gaan.

Begrijp gewoon eens, het was niet de intentie van GOD om heel smerig te spelen. Hunt heeft wel voor die optie gekozen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
hoe kan men überhaupt proberen beweren dat demarkie geen info wou doorgeven als bij het ontstaan al gezegd werd dat als er wat gebeurd ze het horen
c97c552620b0049fc78c95d00cfdda45.png

probeer op zn minst een beetje geloofwaardig te blijven en die 3-4 maanden gaat eerder vanaf de eerste besprekingen ivm GOD, en laten we eerlijk zijn, GOD is niet opgericht op het moment dat QQEEZZ en rise etc leavede, daar is goed overlegd en zijn weken overheen gegaan, waar dus ook demarkie al in die gesprekken zat, het blijven van demarkie en evt spyen kan je echt wel als voorbedachte rade zienen dat maakt de actie van demarkie net zoveel erger.
 
Reactiescore
1.075
Het is zeker niet de goede manier geweest, maar wel de enige manier om te overleven als hij naar GOD wilde.

Verder is nadrukkelijk aangegeven dat spioneren absoluut niet de bedoeling was, Demarkie heeft daar zoveel mogelijk afstand van genomen. Nu zal er wel hier en daar wat gelekt zijn maar er zijn geen bewijzen dat er gevoelige info is gelekt die stam Hunt kon schaden.

Dus volgens mij klopt die vergelijking nog steeds en jullie gaan weeral niet op het belangrijkste deel in, of het rechtvaardig is of niet. Maar blijkbaar vinden jullie t rechtvaardig en dat vind ik triest, punt.


Trouwens, beeld je je even in alsof je van het account Demarkie bent. Je zit in Hunt, QQ + ITSW + Dabb vertrokken naar GOD. Je vindt Hunt pure shit en je wil graag bij de godenfamilie zitten. Zou je dan heel vrolijk naar GOD zijn gegaan met 360 graden front? De delete knop was een betere optie dan GOD joinen.

Ik weet zeker dat Demarkie het graag fatsoenlijker aan wilde pakken maar werd eigenlijk gedwongen om op deze manier te werk te gaan.

Begrijp gewoon eens, het was niet de intentie van GOD om heel smerig te spelen. Hunt heeft wel voor die optie gekozen.

sorry dit is echt pure onzin, het hele motto van GOD is dat ze enkel voor hun plezier spelen, als je je niet goed voelt en weg wilt maar toch in hunt blijft sta je totaal niet achter de hele opzet van GOD, dus ofwel stond Demarkie niet achter de opzet van god, wantja dabb nam wel een 360% front ofwel bleef demarkie gewoon om info door te zetten.
het was heus niet zo'n moeite geweest om thecoon onder drukt te zetten samen met dabb om zo een bepaalde safe zone te creeëren, wetende dat bepaalde spelers van stylomocro ook in eerste instantie een bepaalde voorliefde hadden voor god moest er helemaal geen probleem geweest zijn. stop gewoon met poep lullen en geef toe dat demarkie expres in Hunt is gebleven voor info door te sluizen, er is gewoon geen andere logische verklaring.

giphy.gif
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Gevoelige info of niet het had in Hunt moeten blijven en niet bij God moeten komen.
God hoort geen screens te krijgen van het Hunt forum of targets van massa’s.
Schijnbaar vinden jullie dit allemaal normaal of niet?
Ah ja houdt de sfeer erin he ;-)
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/rate-de-speler.198730/page-2#post-6175438

Die feiten ken ik minder goed, weet dus niet wat wel toegegeven is of bewezen is, ik ging er vanuit dat er wel dingen werden doorgespeeld maar niet zaken die Hunt benadeelden. Het is zeker niet netjes hoor.

Maar dan heeft Hunt er weinig aan overgehouden, enkel een account minder, en GOD? Een acc werd op een kansloze manier naar de kloten geholpen.

Hunt pakte deze gelegenheid maar al te graag met beide handen aan, wetende dat dit over de top was. Maar nee nog niet toegegeven. In plaats daarvan blijven ze dingen gooien over wat Demarkie gedaan zou hebben om deze discussie te doven.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
sorry dit is echt pure onzin, het hele motto van GOD is dat ze enkel voor hun plezier spelen, als je je niet goed voelt en weg wilt maar toch in hunt blijft sta je totaal niet achter de hele opzet van GOD, dus ofwel stond Demarkie niet achter de opzet van god, wantja dabb nam wel een 360% front ofwel bleef demarkie gewoon om info door te zetten.
het was heus niet zo'n moeite geweest om thecoon onder drukt te zetten samen met dabb om zo een bepaalde safe zone te creeëren, wetende dat bepaalde spelers van stylomocro ook in eerste instantie een bepaalde voorliefde hadden voor god moest er helemaal geen probleem geweest zijn. stop gewoon met poep lullen en geef toe dat demarkie expres in Hunt is gebleven voor info door te sluizen, er is gewoon geen andere logische verklaring.

giphy.gif

Sorry maar je bent hier helemaal op hol geslagen. Dabb was een andere tactiek, die hadden ze ook niet voor front ingepland maar voor de rim jump dus dat was mogelijk. Maar Demarkie bleef puur om te overleven hoor. Als hij naar GOD was gegaan, nou reken maar dat hij zwaar gerekt zou worden door Seduced én Hunt leden. Enkel front met ons zou zwaar genoeg geweest zijn.
 
Reactiescore
3.457
Die feiten ken ik minder goed, weet dus niet wat wel toegegeven is of bewezen is, ik ging er vanuit dat er wel dingen werden doorgespeeld maar niet zaken die Hunt benadeelden. Het is zeker niet netjes hoor.

Maar dan heeft Hunt er weinig aan overgehouden, enkel een account minder, en GOD? Een acc werd op een kansloze manier naar de kloten geholpen.

Hunt pakte deze gelegenheid maar al te graag met beide handen aan, wetende dat dit over de top was. Maar nee nog niet toegegeven. In plaats daarvan blijven ze dingen gooien over wat Demarkie gedaan zou hebben om deze discussie te doven.


De feiten ken jij minder goed maar je weet wel dat het Hunt in geen geval schade heeft opgeleverd,moet ik je nu vertellen hoe lachwekkend dit is? :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
De feiten ken jij minder goed maar je weet wel dat het Hunt in geen geval schade heeft opgeleverd,moet ik je nu vertellen hoe lachwekkend dit is? :)

Heb volgens mij geen screens langs zien komen waar ze duidelijk info doorgaven waar Hunt zwaar de pineut van is geweest?
 
Reactiescore
1.075
Sorry maar je bent hier helemaal op hol geslagen. Dabb was een andere tactiek, die hadden ze ook niet voor front ingepland maar voor de rim jump dus dat was mogelijk. Maar Demarkie bleef puur om te overleven hoor. Als hij naar GOD was gegaan, nou reken maar dat hij zwaar gerekt zou worden door Seduced én Hunt leden. Enkel front met ons zou zwaar genoeg geweest zijn.

tja, feit is dat het god motto is om te spelen voor het plezier en niet perse voor de overleving, wat je nu als overleving voor demarkie zegt maak je dus een stab van bij Hunt, ook wij hebben deze actie uitgevoerd om de overleving te verzekeren, dus in het ene geval is een stab actie voor overleving terecht en voor de andere kant is een een enorme stab?
 
Reactiescore
3.457
Heb volgens mij geen screens langs zien komen waar ze duidelijk info doorgaven waar Hunt zwaar de pineut van is geweest?
Wij zijn een lid kwijt door jullie toedoen,noem jij dat geen schade?
 
Bovenaan