Rate de Speler.

Reactiescore
1.367
Weer een uitgestorven topic...

Dat niemand een half uurtje de tijd neemt om wat in elkaar te flansen :eek:

Nou bij deze:

Archer maximus bij het gebrek aan kennen van djenghis khan (heb zijn naam nu al 3x bekeken en nog niet onthouden dus dit is nu zijn naam)


Punten: #1 = 10Punkte
OD: Gemiddeld 7
ODA: Een prima rang voor dit stadium, betekent dat zijn dorpen best wat kosten maar dat hij niet constant doodloopt. 7/10
ODD: Niet heel speciaal, beetje hoge rang maar in dit stadium een clear deffen is al genoeg voor een hoge rang. 7/10
ODO: Hoge rang, en in dit stadium is het best netjes als je je stamgenoten al helpt in plaats ze aan hen lot over te laten (wat velen doen) 8/10
100c9dba4d598e7802afc22db61dc95d.png

Ligging: De spelers die vlakbij hem liggen zijn geen echte uitdagingen, aangezien hij ze er kwantitatief gewoon 3x de punten heeft dan de grootste vlakbij. En aangezien hij sinds het begin al boven aan staat zal dat ook niet in het begin anders geweest zijn. Kijk je een beetje verder weg heeft hij al de "top 3" al zijn de spelers van _TBR_ aan de kant van archer wel klein.
Ook heeft hij inmiddels een klein stammetje die ervoor zorgt dat hij niet helemaal alleen is + verminderen zijn front. Al met al een prima ligging om uittebouwen en om binnenkort al oorlog te voeren al ben ik zelf meer een rimmerd ;) 7/10
1990dfbc9f5d19b013355626fbe03049.png
8dd87135517227209fdf950d7a794319.png

Stam: Sinds vandaag bij elkaar en ik ken enkel archer van die spelers 5/10
Reputatie:5/10 Oude mental speler maar heeft deze wereld lekker gestabbed

34/50


Rate justinvanhout maar, mijn accie is nog ruk op het moment
 

DeletedUser78635

Guest
Ben benieuwd wie zich als eerste aan archer gaat wagen


Tbr zowiso niet. Die hebben het geprobeerd met een coalitie te vormen van 11 stammen om 1 enkele speler uit te schakelen. Heeft tot niets geleid. Daarna hadden ze het idee als we hem dan een bg aanbieden kunnen we hem later altijd nog pakken. Geen idee of dat inmiddels al is gebeurt.
Helaas moet ik zeggen dat ik in 1 van die 11 stammen zat en dan gaat stam belang voor. Dat ik me ook schuldig heb gemaakt aan het negatieve uiterlijk dat archer heeft gekregen op deze wereld.
Daar kan ik alleen over zeggen dat je het verleden mee neemt en dan verhalen krijgt te horen van de nmr 1 stam. en je dan je conclusie snel klaar hebt.
Ik heb daar denk ik te snel over geoordeeld. Ik denk namelijk dat het wel mee zal vallen en dat archer een schappelijk persoon is. Op w37 is hij immers altijd zijn stam trouw gebleven.
En dat die stam een slechte naam had kan archer immers niets aan doen.
Over het stabben weet ik niets en heb de verhalen alleen maar gehoord. Maar er wordt door vele spelers op de wereld gestabbed. Zo ook in de coalitie die tbr had opgezet tegen archer. onder de samenwerking is meer dan 1 maal iemand geedeld die onder het nap viel. is weinig tot niets mee gedaan. Ook dat zie ik als stabben.
moraal van het verhaal: elke stam heeft zijn rotte appels. als we allemaal ons eigen tuintje schoon houden vn onkruid hebben we het allemaal druk genoeg.
 
Reactiescore
533
Tbr zowiso niet. Die hebben het geprobeerd met een coalitie te vormen van 11 stammen om 1 enkele speler uit te schakelen. Heeft tot niets geleid. Daarna hadden ze het idee als we hem dan een bg aanbieden kunnen we hem later altijd nog pakken. Geen idee of dat inmiddels al is gebeurt.
Helaas moet ik zeggen dat ik in 1 van die 11 stammen zat en dan gaat stam belang voor. Dat ik me ook schuldig heb gemaakt aan het negatieve uiterlijk dat archer heeft gekregen op deze wereld.
Daar kan ik alleen over zeggen dat je het verleden mee neemt en dan verhalen krijgt te horen van de nmr 1 stam. en je dan je conclusie snel klaar hebt.
Ik heb daar denk ik te snel over geoordeeld. Ik denk namelijk dat het wel mee zal vallen en dat archer een schappelijk persoon is. Op w37 is hij immers altijd zijn stam trouw gebleven.
En dat die stam een slechte naam had kan archer immers niets aan doen.
Over het stabben weet ik niets en heb de verhalen alleen maar gehoord. Maar er wordt door vele spelers op de wereld gestabbed. Zo ook in de coalitie die tbr had opgezet tegen archer. onder de samenwerking is meer dan 1 maal iemand geedeld die onder het nap viel. is weinig tot niets mee gedaan. Ook dat zie ik als stabben.
moraal van het verhaal: elke stam heeft zijn rotte appels. als we allemaal ons eigen tuintje schoon houden vn onkruid hebben we het allemaal druk genoeg.
Af en toe een stabje zorgt voor wat sfeer. Toch?
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77704

Guest
Dus een 6,8.

Wel grappig als je naar Archer zijn farmstats kijkt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
533
Al gecorrigeerd
:)

ivm je opmerking hangt allemaal af van wat je als referentie gebruikt natuurlijk. Ze zijn atm het beste bezig ja. Maar ik heb al veel nr.1 spelers en top farmers zien op hun bek gaan...

EDIT: Zo waauw vind ik ze niet bezig eigenlijk. Hun farm-stats zijn ook niet om naar huis te schrijven. 6,8/10 lijkt me redelijk te zijn imo
 
Reactiescore
533
Dat zal pijn doen... Aauwch
 
Reactiescore
1.367
lekker :D
 

DeletedUser75347

Guest
Ik zal alvast beginnen met de speler: "Justinvanhout".
Screenshot_1.png
Justinvanhout een niet bekende speler, althans niet naar mijn weten en ook niet op vorige werelden. De speler had in wereld 51 een 100k vooraf alles te verliezen.

In deze wereld wel opmerkelijk goeie start genomen met de nodige premium om als een top 25 account te gaan starten.

Het edelen van dorpen valt er wat verschil in meningen. Dit door het edelen van twee relatieve snelle, kleine dorpen. De wereld zat dan ook vol met z'n dorp gemiddelden, het barbarendorp was een speler maar was herstart voor aankomst laatste edel.
Op naar volgende grotere dorpen heeft Justinvanhout relatief gemakkelijk te pakken gekregen, telkens weinig ODA bijkomen bij het edelen, wat hem natuurlijk een voordeel in groei heeft gegeven, dat is nu te merken aan een mooie plaats rank 9, wat voor een onbekende niet echt slecht is. "Dit is nog geen bewijs dat deze speler bezit over de nodige skillset."
Doordat Justinvanhout aangenomen is zal deze speler wel de nodige skills bezitten.

Ik zag ook 2 dorpen van UniiQe, uit éénzelfde stam van vroeger. Speler blijkt inactief te zijn en wereden geedeld met een stijging in ODA, wat voor mij geen probleem is.​
Screenshot_4.png
Screenshot_3.png
Momenteel staat Justinvanhout op rang 18 (ODA). Relatieve goedkope dorpen en 0 voor tegenslag (ODD) is verwaarloosbaar met een waarde van 75. Als ondersteuning hebben ze wel degelijk een bewijs dat ookal hebben ze een groot front vergeleken met andere No. spelers ze wel degelijk helpen in het ondersteunen van andere spelers. Waar ik wel respect voor heb.

Screenshot_5.png

Voor rang geef ik een relatief normaal cijfer, wegens het nog niet volledig bewijzen 7/10.

ODA, OD geef ik een 7,5/10 de dorpen waren niet helemaal gratis en toch ook voor de ondersteuning die gegeven werd (pluspunt).

Een heerlijke ligging tegenover de stam, kan redelijk belangrijk zijn voor toekomst. (8/10).

Een niet bekende reputatie is niet slechte en niet positief vandaar tasten we even in het onbekend (7/10)

Totaal score van: 7,357 / 10.



Volgende rate: Incomming Raspberry Pi.


gene0j
 

DeletedUser77704

Guest
Ik zal alvast beginnen met de speler: "Justinvanhout".
Bekijk bijlage 11548
Justinvanhout een niet bekende speler, althans niet naar mijn weten en ook niet op vorige werelden. De speler had in wereld 51 een 100k vooraf alles te verliezen.

In deze wereld wel opmerkelijk goeie start genomen met de nodige premium om als een top 25 account te gaan starten.

Het edelen van dorpen valt er wat verschil in meningen. Dit door het edelen van twee relatieve snelle, kleine dorpen. De wereld zat dan ook vol met z'n dorp gemiddelden, het barbarendorp was een speler maar was herstart voor aankomst laatste edel.
Op naar volgende grotere dorpen heeft Justinvanhout relatief gemakkelijk te pakken gekregen, telkens weinig ODA bijkomen bij het edelen, wat hem natuurlijk een voordeel in groei heeft gegeven, dat is nu te merken aan een mooie plaats rank 9, wat voor een onbekende niet echt slecht is. "Dit is nog geen bewijs dat deze speler bezit over de nodige skillset."
Doordat Justinvanhout aangenomen is zal deze speler wel de nodige skills bezitten.

Ik zag ook 2 dorpen van UniiQe, uit éénzelfde stam van vroeger. Speler blijkt inactief te zijn en wereden geedeld met een stijging in ODA, wat voor mij geen probleem is.​
Bekijk bijlage 11551
Bekijk bijlage 11550
Momenteel staat Justinvanhout op rang 18 (ODA). Relatieve goedkope dorpen en 0 voor tegenslag (ODD) is verwaarloosbaar met een waarde van 75. Als ondersteuning hebben ze wel degelijk een bewijs dat ookal hebben ze een groot front vergeleken met andere No. spelers ze wel degelijk helpen in het ondersteunen van andere spelers. Waar ik wel respect voor heb.

Bekijk bijlage 11552

Voor rang geef ik een relatief normaal cijfer, wegens het nog niet volledig bewijzen 7/10.

ODA, OD geef ik een 7,5/10 de dorpen waren niet helemaal gratis en toch ook voor de ondersteuning die gegeven werd (pluspunt).

Een heerlijke ligging tegenover de stam, kan redelijk belangrijk zijn voor toekomst. (8/10).

Een niet bekende reputatie is niet slechte en niet positief vandaar tasten we even in het onbekend (7/10)

Totaal score van: 7,357 / 10.



Volgende rate: Incomming Raspberry Pi.


gene0j

Leuke rate
 
Reactiescore
1.367
Incomming Raspberry Pi

Punten: 50k, leuke rang 20 met daarbij 22 groeirang en heeft met een stamgenootje al een "grote" speler weg geedeld (el terror amenaza) 8/10
OD:6/10
ODD is niets speciaals. 6/10
ODA was redelijk laag totdat hij een speler van de rang 4 stam op edelde. 8/10
ODO 0 dus heeft nog niemand geholpen met ook maar 1 speertje, terwijl zijn stam #14 ODD is en niet heel veel onder de rest ligt. Het is ook niet zo dat hij de spelers die in zijn stam aangevallen werden/worden ver bij hem weg lagen. Zijn buren hebben namelijk al enkele aanvalletjes moeten blocken met 50k en 80k odd. 4/10
Ligging: is slecht, hij moet of de rim in via een kleine passage of moet nu al gaan fronten. Hij heeft gelukkig op het moment nog leuke buffers aan zijn stamgenoten, dat is tenminste iets positiefs. 6/10
32654ace32d33dd0bc6b6a2616ce29df.png

Stam: Ik ken geen enkele speler in de stam. Ze hebben wel een redelijk cluster. Verder liggen er 3 spelers vrij eenzaam in het zuiden. Mochten er aanvallen komen/geplanned worden zijn zij mogelijk als eerste de pineut. 7/10
Reputatie: Heeft een lekkere groei rang en farmt ook lekker door met als beste record #8. 8/10

35/50


Rate: ice town
 
Bovenaan