Demarkie exposed

Reactiescore
207
Wow dit gaat nog steeds door?

Hunt heeft zeer fel gereageerd, its done..
En GOD stop met innocent spelen, het staat jullie niet.

Move on.
 
Reactiescore
3.457
Zeg uhh flippo, met je mooie praat. Wat zeg je hierop dan:Bekijk bijlage 12696

Dit is van een oud speler van jullie ;).
Ben dan wel benieuwd wat GOD etc erop te zeggen heeft :p.
Stelletje dombo's dat jullie zijn.
''wij spyen niet hoor''

Blij dat iedereen nu kan zien hoe keihard God zit te liegen hier.
@Calamity. en @Johnny English het moge duidelijk zijn dat jullie 1 groot toneelstuk hebben opgehangen hier,Holy moly

Mooie visie hebben jullie in God
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78899

Guest
1 irrelevant persoon waarvan geweten is dat die tegen GOD en pro Hunt is en die zonder enige vorm van bewijs beweert dat GOD wel aan het spyen was? Toont weer helemaal niks aan, net als alle andere lege en loze beschuldigingen van de Hunt kant.
 

DeletedUser65285

Guest
1 irrelevant persoon waarvan geweten is dat die tegen GOD en pro Hunt is en die zonder enige vorm van bewijs beweert dat GOD wel aan het spyen was? Toont weer helemaal niks aan, net als alle andere lege en loze beschuldigingen van de Hunt kant.

Hoezo anti GOD en pro Hunt? Hij wou Hunt net leaven, dus zo pro hunt was hij niet lijkt me.. Verder heeft hij zelfs in jullie chat gezeten, toch raar dat jullie iemand 'pro hunt en anti god' in jullie chat laten he?
 
Reactiescore
3.457
1 irrelevant persoon waarvan geweten is dat die tegen GOD en pro Hunt is en die zonder enige vorm van bewijs beweert dat GOD wel aan het spyen was? Toont weer helemaal niks aan, net als alle andere lege en loze beschuldigingen van de Hunt kant.
Zou ik ook zeggen als jullie jezelf zo klem hebt weten te praten:)
Johnny beweerde hier keihard dat God bewezen heeft dat Demarkie niet heeft lopen te spyen, dat ze duidelijk hebben aangegeven dat ze geen info wilde( beide trouwens geen enkel bewijs van gezien ) nu dat er iemand aantoont dat elk wissewasje werd gedeeld kom je met zo’n dom antwoord?
Als hij zo anti God was waarom zat hij dan in jullie chat?

Prachtig weer dit..
 
Reactiescore
533
Reactiescore
533
Zou ik ook zeggen als jullie jezelf zo klem hebt weten te praten:)
Johnny beweerde hier keihard dat God bewezen heeft dat Demarkie niet heeft lopen te spyen, dat ze duidelijk hebben aangegeven dat ze geen info wilde( beide trouwens geen enkel bewijs van gezien ) nu dat er iemand aantoont dat elk wissewasje werd gedeeld kom je met zo’n dom antwoord?
Als hij zo anti God was waarom zat hij dan in jullie chat?

Prachtig weer dit..
Ik beweer idd met klem dat demarkie geen spion was en we met God wel degelijk een faire strijd wilden. Dat was wel. Wat we wilden doen. Dom geweest met demarkie in hunt te laten als vijand zijnde idd en ik begrijp dat jullie vragen hebben over bepaalde dingen. En als cedric het daar moeilijk mee had kon die dat zeggen ook natuurlijk en had hij ons ook kunnen overtuigen om onze fout te laten inzien. De fout dat we wel inzien hoor om demarkie te houden in hunt terwijl hij geen Hunter meer was.

Maar een spion was demarkie niet daar verdedig ik hem wel in. Demarkie was niet doelbewust op zoek naar info dat Hunt kon beschadigen en dit door te geven aan God.
 
Reactiescore
3.457
Is dat een bewijs?
Dat is een uitspraak die al achterhaald is btw.

>> heeft hij wel sommigeinformatie doorgespeeld. demarkie heeft namelijk wel vaker gezegd opwie er massa's gepland gingenworden van Hunt. GOD wist vaakvan te voren al dat er een massa opLost., DGM-O, P.R. of GOD zelf gingzijn, <<

Aldus je stamgenoot, er werd dus vaker gezegd waar de massa’s heen gingen.
Als jij zo zwaar tegen het delen van info bent( hoe jij jezelf nu wil neerzetten) had jij na de eerste info duidelijk moeten aangeven dat jij er niet van gediend was.
Dat hebben jullie dus duidelijk niet gedaan aangezien het herhaaldelijk gebeurde.
Dus zet je onschuld pet maar af .
Jullie lopen hier keihard te liegen!
 
Reactiescore
533
Is dat een bewijs?
Dat is een uitspraak die al achterhaald is btw.

>> heeft hij wel sommigeinformatie doorgespeeld. demarkie heeft namelijk wel vaker gezegd opwie er massa's gepland gingenworden van Hunt. GOD wist vaakvan te voren al dat er een massa opLost., DGM-O, P.R. of GOD zelf gingzijn, <<

Aldus je stamgenoot, er werd dus vaker gezegd waar de massa’s heen gingen.
Als jij zo zwaar tegen het delen van info bent( hoe jij jezelf nu wil neerzetten) had jij na de eerste info duidelijk moeten aangeven dat jij er niet van gediend was.
Dat hebben jullie dus duidelijk niet gedaan aangezien het herhaaldelijk gebeurde.
Dus zet je onschuld pet maar af .
Jullie lopen hier keihard te liegen!
En die verwijten zijn ook al achterhaald. Jullie wisten ook al van onze massa's op lost bv voordat we ze gingen aanvallen. Reden ik lul er vaak zelf over tegen andere. Een echte massa Block je niet. Zeker niet als Nico ze plant..

Daar tegenover staat dat jullie het feit negeren dat een demarkie bv. Mee dabb heeft verslagen en dat het anders met een saboteur of spionage snel geblokkeerd was.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik volg dit nu al een poosje en het heeft geen zin om erop door te gaan. God geeft fout toe, echter is er wel info gegeven maar niet continue(dus geen spy in mijn optiek), en Hunt veegt iemand van de kaart omdat ze het daar niet mee eens zijn. Hun zien niet in dat dit een te erge reactie is. Dus blijven mekkeren hierover heeft geen zin.
Als we zo doorgaan halen we de 50 pagina's wel. Leuk leesplezier voor de meeste maar ik denk dat het niks uithaalt...
 
Reactiescore
533
Ik volg dit nu al een poosje en het heeft geen zin om erop door te gaan. God geeft fout toe, echter is er wel info gegeven maar niet continue(dus geen spy in mijn optiek), en Hunt veegt iemand van de kaart omdat ze het daar niet mee eens zijn. Hun zien niet in dat dit een te erge reactie is. Dus blijven mekkeren hierover heeft geen zin.
Als we zo doorgaan halen we de 50 pagina's wel. Leuk leesplezier voor de meeste maar ik denk dat het niks uithaalt...
Neen idd ik stop deze discussie ook. De punten zijn duidelijk aangehaald.

Ik stop na dit nog gezegd te hebben dat de stam God de fout van demarkie in hunt te laten op zich neemt en het verder op het veld strijdend zal rechtzetten. Je hebt er alleszins mij terug uit mijn winterslaap mee gekregen
 
Reactiescore
3.457
Ik volg dit nu al een poosje en het heeft geen zin om erop door te gaan. God geeft fout toe, echter is er wel info gegeven maar niet continue(dus geen spy in mijn optiek), en Hunt veegt iemand van de kaart omdat ze het daar niet mee eens zijn. Hun zien niet in dat dit een te erge reactie is. Dus blijven mekkeren hierover heeft geen zin.
Als we zo doorgaan halen we de 50 pagina's wel. Leuk leesplezier voor de meeste maar ik denk dat het niks uithaalt...
Dus iemand is geen spion als hij niet continu info afgeeft maar regelmatig?
Right...
Geloof dat de screen van de ex speler van God genoeg bewijst dat er teveel werd doorgegeven.

Ik zou als laatste nog het bewijs willen zien wat Johnny eerder aanhaalde,dat hij al keihard had bewezen dat Denarkie geen spion was.
 
Reactiescore
533
Dus iemand is geen spion als hij niet continu info afgeeft maar regelmatig?
Right...
Geloof dat de screen van de ex speler van God genoeg bewijst dat er teveel werd doorgegeven.

Ik zou als laatste nog het bewijs willen zien wat Johnny eerder aanhaalde,dat hij al keihard had bewezen dat Denarkie geen spion was.
De zin van redevoering.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
533
Dan ga ik een stapje verder, hij speelde op Anxiety ;).
Ontkennen, ontkennen, ontkennen.
Ontkennen? Nopen ik leerde anxiety pas onlangs kennen als het account dat telkens om vv riep bij een massa en deze onderbrak voor 'bizarre' redenen leidend tot vele frustraties waardoor ik heb gezegd dat ik niet wil dat mijn leden zich er nog aan verbranden en of er wordt een duurzame oplossing voor gezocht of het vv'en wordt gestopt. God heeft zijn pa dan nog wel betaald... Maar dat is een andere discussie.

Met onlangs bedoel ik eergisteren fzo dat ik hem kende.
 

DeletedUser65285

Guest
En daarnet kende je hem nog helemaal niet? Damn, het verandert allemaal wel snel bij jullie..
 
Reactiescore
533
Reactiescore
533
Maar bon ga gerust blijven de stab goedkeuren. Ik heb mijn drive terug na jullie stab. Zal hard gaan geloof dat alleszins maar.
 
Reactiescore
207
Zorg wel dat je nog een excuus hebt voor als Hunt toch op een of andere manier (vast door te hacken) de wereld zou winnen he. :x
 
Bovenaan