Demarkie exposed

DeletedUser76295

Guest
Beste spelers van w57 en sympathisanten,

Vandaag heeft hunt demarkie gekicked omdat hij een spion was voor god. In dit topic kom je meer te weten over wat er juist gebeurd is en krijg je een mooie schets van de situatie. Wij, als hunt zijnde, zijn gedegouteerd van de actie van de spelers van demarkie en de spelers van GOD, die er allemaal gebruik van maken.

Reis doorheen de tijd
Om een beter beeld van heel de situatie te krijgen, geef ik jullie vanuit mijn standpunt de ervaringen die ik met het account demarkie heb gehad de laatste maanden.

Voor de oprichting van god
Demarkie was in het verloop van de wereld een topaccount dat goed meedraaide op de hoogste plaatsjes. Echter groeide dit account door de situatie in real niet meer genoeg om hun topplaatsje te verdedigen. Toen ik in real joinde(ter vervanging van teun) zat het moraal bij de spelers van demarkie dus niet zo hoog, wat alleen maar versterkte later.

Oprichting God
Toen was er natuurlijk DE gebeurtenis van de wereldgeschiedenis sinds dat ik op wereld 57 speel: Er waren een aantal spelers in lost en real duidelijk niet blij met de stand van zaken in de stammen waardoor het balletje aan het rollen ging… Demarkie, die toen graag mee wou met God maar wat qua ligging niet mogelijk was, bleef achter in real.

Omdat een deel van de real groep toen wist dat demarkie goeie banden had met de helden, was er niet zo veel vetrouwen dat ze nog een plaatsje in de stam verdienden. Achter de schermen(spelers van demarkie waren niet helemaal hiervan op de hoogte) was er hierover veel onenigheid, en is Audere est facere toen uit de stam gegaan mede door die reden. Ik heb toen een heel lang gesprek gehad met michiel, met als resultaat dat hij me overtuigd had dat hij eigenlijk helemaal niet naar god wou omdat hij al lang in real zat en de stam niet in de steek wou laten.

Oprichting hunt
Na de afsplitsing van de helden bleef real een beetje stuurloos achter, de sfeer was niet goed en we hadden geen leiding. Toen heb ik de beslissing gemaakt om dit op mij te nemen en “een nieuwe stam op te richten”. Het vertrouwen, de sfeer en de activiteit groeide weer en hunt draaide de laatste tijd zeer goed.

Vreemde gebeurtenissen
Ondanks de sfeer in hunt waren er veel vermoedens in de stam dat niet alle info die gedeeld werd, ook echt binnen de stamgroep bleef. Hiervan enkele voorbeelden:

1) Ineens verscheen in de wereldchat een screenshot van een forumpost die enkel in hunt gezien kon worden. Bewijs dat dit door demarkie gedaan is is er niet, maar dat is zeer waarschijnlijk.

2) San-der postte in de skypegroep en op ons forum dat ze het acc gingen reorganiseren en liet een deel internen door Thecoon. Diezelfde dag nog krijgt san-der scouts van de directe fronter met god, na 2 weken nooit een inc gezonden te hebben(er waren toen nog geen dorpen geïnternd . De fronter stuurt edels waar ook nog iets opmerkelijks mee gebeurt: hij stuurt 3 edels uit 1 dorp, annuleer de laatste en zet hem net achter de edels van theCoon. Hier hebben we ook geen bewijs dat dit door demarkie via bevelen delen is gegaan maar een heel groot vermoeden.


Plannen voor demarkie en stylomocro +bewijzen
Demarkie zat in hunt met maar 1 reden: wachten tot het mogelijk was om over te stappen naar god. Hierien zocht het bondgenoten binnen hunt en zo ging ook het balletje aan het rollen bij het account stylomocro. Zij kregen het vertrouwen van demarkie en werden ook godgezind. 2 oude spelers van het account stylomocro wisten dus van de overstap van demarkie maar tot zover wij weten hebben deze spelers niets fout gedaan. Wellicht waren ze wel op de hoogte van de spionage, wat wel niet zo netjes is.

De 2 oude spelers werden minder en minder actief en het nieuwe team moest dan maar ingelicht worden. De speler, die ook al lang op het account zat maar niet op de hoogte was van het contact van de andere 2 spelers wou echter niets te maken hebben met het spioneren van demarkie en besloot dit dan ook mee te delen aan de leiding van hunt. Wij zijn hiermee aan de slag gegaan en hebben bewijzen verzameld. Volgende fotos spreken voor zich:
cu97x60jsr36.png


Als de vorige berichten je nog niet overtuigd hebben, zal ik alle twijfel wegpakken: Hier zegt Justin, de leider van lost gewoon dat god een bron heeft binnen hunt:
ovqpcbye.jpg


Ook kwam justin naar mij met informatie over pikachu die enkel te lezen stond op ons forum, dat nog eens bevestigd dat GOD en seduced by lies effectief info gebruikte die demarkie doorstuurde. Daarnaast stond op zijn acc bevelen delen aan met bijna heel god:



vdjj1zbzndy.png


Laurens
Het ging zelfs zo ver dat QQEEZZ zijn mb(laurens aka spyronamic) co werd op demarkie en een fake skype account aanmaakte zodat wij het niet zouden merken. Bij elke discussie had laurens altijd een uitgesproken mening en zoals het jullie nu niet meer zal verbasen, was deze mening met de bedoeling dat GOD er het beste uit kwam. Op bijgevoegde screens is te zien hoe michiel dit verteld aan de spelers van stylo.

kqg7srh7otpd.png


Nog 2 leuke screens om het af te maken:

h2gdvzgu.png


01yfsix4n5.png


Ik ben benieuwd hoe dit de wereld zal veranderen.

Groetjes,

Jelle
 
Reactiescore
533
Beste,

In alle bewijsstukken zie je duidelijk hoe de vork aan de steel zit en het klopt dat demarkie een toekomstige rekruut was. Dat was van de start van GOD al zo gepland vandaar dat hij in de GOD-chat zit. Hij is voor ons een GOD-lid. Het zou het aantal leden uiteindelijke 11 tegen 8 maken. God was een project dat demarkie aansprak en was de enige die ons openlijk steunde. Vandaar.

Alleen is de respons van Hunt. buiten proportie. Demarkie heeft nooit gevoelige info gelekt, soms eens wat minder belangrijke info maar dat heb ik ook al voor jou gedaan Jelle... Alle info over de massa's van Hunt op GOD verzwegen en gewoon meegedaan met Hunt. Alles tot de overstap mogelijk werd gemaakt.

Ik denk Jelle dat je serieus mag nadenken over de actie die je hebt goedgekeurd want dit zal je blijven nazinderen...
Nood-VV nemen alle troepen wegsturen en edelen, een stab uit de boekjes.
 
Reactiescore
1.075
man man, demarkie heeft ons 2 maanden voorgelogen, 2 maanden alle beslissingen die nadelig waren voor GOD heibel voor gemaakt, er is meermaals discussie geweest net omdat Lars, of laurens, wie is het nou ook weer, een discussie zocht om heibel te maken in Hunt, er is wel degelijk aanvalsinfo gelekt,
anders worden edels niet terug getrokken en een recap achter een trein gezet waar de desbetreffende speler niet van kon weten.
nee jullie zijn de smerige spelertjes hier.

ps. demarkie is een kneusje.
 
Reactiescore
533
man man, demarkie heeft ons 2 maanden voorgelogen, 2 maanden alle beslissingen die nadelig waren voor GOD heibel voor gemaakt, er is meermaals discussie geweest net omdat Lars, of laurens, wie is het nou ook weer, een discussie zocht om heibel te maken in Hunt, er is wel degelijk aanvalsinfo gelekt,
anders worden edels niet terug getrokken en een recap achter een trein gezet waar de desbetreffende speler niet van kon weten.
nee jullie zijn de smerige spelertjes hier.

ps. demarkie is een kneusje.
Voorgelogen, ja in zeker zin wel.

Maar gesaboteerd zoals Hunt. nu doet? Neen.
 
Reactiescore
533
Elke objectieve persoon gaat jullie actie veroordelen hoor. Mooi verbrand Huntje
 
Reactiescore
1.075
Hij is voor ons een GOD-lid.


dit is het enige wat ik erop moet zeggen, een GOD lid zit niet in een vijandelijke stam voor 2 maanden, hou de eer aan jezelf en geef gewoon toe dat je fout zat en dit een stab is van demarkie.
 
Reactiescore
1.075
Elke objectieve persoon gaat jullie actie veroordelen hoor. Mooi verbrand Huntje

elk normaal denkend persoon weet dat jullie stabbers zijn hehe, misschien toch een alcohol slot op het forum zetten voor geheel god, zitten er wel meerdere aan de fles blijkbaar.
 
Reactiescore
533
dit is het enige wat ik erop moet zeggen, een GOD lid zit niet in een vijandelijke stam voor 2 maanden, hou de eer aan jezelf en geef gewoon toe dat je fout zat en dit een stab is van demarkie.
Wat moest demarkie doen dan?
Solo gaan spelen?
 
Reactiescore
533
Kijk ik begrijp de frustratie van een Jelle bv. dat demarkie zegt 100% voor Hunt te gaan en ter zelfder tijd voor GOD zich in te zetten en ja dat heeft implicaties over sommige beslissingen gehad intern.
(hoe kan het ook anders, het is ook een mens).

Maar demarkie heeft niet gespioneerd voor GOD, anders hadden te veel spelers in GOD het daar moeilijk mee gehad. Dat wou niemand. De lijn is echter sowieso grijs. Dat geef ik toe, het is iets waar we in GOD ook discussies over hebben gehad, liefst van al zagen we demarkie gewoon in GOD. maar we waren bevreesd voor een onhoudbare situatie. Ik vraag me oprecht af hoe jullie zouden hebben gehandeld?
Demarkie is en blijft een believer van het GOD-principe en het terugbrengen van TW in TW. En dus geen interns of stab-acties.

In die optiek is de actie van Hunt ver boven alle netheid. Men heeft keihard gestabbed op basis van een lid dat in de verkeerde stam zat en durf ik stellen hun ware aard getoond?
 
Reactiescore
1.075
Misschien handig om geen spelers van je eigen stam in een andere stam te zetten? Ook niet anoniem onder een andere naam en fake skype profiel?
Kinda logic.
 
Reactiescore
533
Misschien handig om geen spelers van je eigen stam in een andere stam te zetten? Ook niet anoniem onder een andere naam en fake skype profiel?
Kinda logic.
idd en alcoholslot zou handig zijn Alex.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dit wordt weer een moooooie AF dag :)
 
Reactiescore
533
Demarkie zat trouwens al in Hunt of Real toen hij vertelde dat hij naar GOD wilde en dit was niet omwille van schrik of dergelijke dat hij naar GOD wou maar omdat hij de visie van GOD kon appreciëren en omdat er een groot wederzijds respect was tussen de accounts.
De invite kon nog niet gestuurd worden omdat de clusters te ver waren. Er moest een aansluiting komen.

Hetgeen hij nu krijgt en ik ga het even opsommen:
Tijdens de nacht via nood-VV , de VV opgenomen
Alle aanvallen genegeerd
Alle groepen weg
Alle troepen als os weggestuurd
Op bijna elk dorp een trein van zowel Lost als Hunt

Dat is zwaar overdreven voor iemand dat naar GOD wilde overstappen maar in de tussentijd wel zijn best deed met massa's voor HUNT en geen gevoelige info lekte.

En ik beweer niet dat GOD foutloos is, nooit gedaan btw. Maar in deze ben ik zeer strijdvaardig omdat ik wel alle info ken en we staan volledig in ons recht als ik zeg dat dit een stab was op een account dat het niet verdiende.
 
Reactiescore
3.457
Bevelen delen stond aan omdat ?
En een lid van jullie zat in de Hunt chat? Maar de bedoelingen waren allemaal niet verkeerd, hahaha!
Geef ze groot gelijk wat ze deden met Demarkie
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hunt voelt zich genaaid en dat snap ik opzich ook wel. Bij de overstap van toenmalig No. spelers naar GOD waren ook accs als Chef genaaid. Maar het is geen stab ofzo waar je over moet gaan zeiken op het AF. Stamwisselingen zijn prima, zolang er maar niet aan spionage gedaan wordt etc.
 
Reactiescore
533
Bevelen delen stond aan omdat ?
En een lid van jullie zat in de Hunt chat? Maar de bedoelingen waren allemaal niet verkeerd, hahaha!
Geef ze groot gelijk wat ze deden met Demarkie
Demarkie zat in de Hunt chat en deed mee met Hunt?

Bevelen delen stond aan omdat die bij iedereen aanstaat. Zo gaat dat in TW?
Aanval op chef was in samenwerking met demarkie. Dus daar had Hunt ook al profijt van.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Vindt wel leuk dat mijn gesprek wordt geciteerd, enkel heb ik nog nooit info gehad van Demarkie in geen enkel gesprek met hen.

Dus haal dat citaat maar lekker weg in plaats van het manipulerend gebruiken zonder enig bewijs.

Daarnaast spreekt hij uit in de GOD chat te zitten, naar GOD te willen. Dus eerlijk over geweest, gast heeft zich tot toen 100% ingezet met nacht vv / os. Dus hoezo niet ingezet? Wens om over te stappen is dus tegenwoordig een stab?

Enige die stabben zijn jullie, mag verhaal niet doen of beschuldigingen weerleggen. Jullie vragen zijn vv onder "nood-vv" en dumpen dan alles van het account door troepen dagen weg te zenden en groepen te verwijderen.

Dus mooie stab Hunt
 
Reactiescore
533
Hunt voelt zich genaaid en dat snap ik opzich ook wel. Bij de overstap van toenmalig No. spelers naar GOD waren ook accs als Chef genaaid. Maar het is geen stab ofzo waar je over moet gaan zeiken op het AF. Stamwisselingen zijn prima, zolang er maar niet aan spionage gedaan wordt etc.
Er werd bij de massa's bewust niet gevraagd aan demarkie voor info en er werd er ook geen gegeven.
 
Reactiescore
1.075
Feit is dat bij het ontstaan van god er een forum post gemaakt is door demarkie waarin hij met klem zei volledig achter real te staan en zich te distantieren van god, ondertussen heeft hij 2 maanden onder 1 hoedje gespeeld, samen massas gedaan met god, info doorgespeeld en ons voorgelogen. Het is niet onze schuld dat jullie een 2e dabb schuwde, al bzgrijp ik het wel, maar dat hij in hunt bleef en nep accs ging maken tja
 
Reactiescore
1.075
Er werd bij de massa's bewust niet gevraagd aan demarkie voor info en er werd er ook geen gegeven.

Tja een mb van qqeezz die geen info geeft aan qqeezz tijdens een actie aan zijn front. Logisch? Het voorval bij het front overname van san-der blijft daar even bij hangen denk ik.
 
Bovenaan